Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

De acord cu decizia STB de a retrage toate Tatra T4R?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

De acord cu decizia STB de a retrage toate Tatra T4R?
Nu
63%
 63%  [ 29 ]
Da
36%
 36%  [ 17 ]
Voturi totale : 46

Autor Mesaj
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2019 17:27:59    Titlul subiectului: De acord cu decizia STB de a retrage toate Tatra T4R? 199441

Eu, sincer, da.
_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2019 18:12:28    Titlul subiectului: 199444

Nu, pentru că avem un deficit în orar, s-au investit bani serioși în reparații și a fost făcută în contextul în care cei de la URAC nu au reușit să le repare cum trebuie pe unele dintre ele. Aruncăm bani pe fereastră, cum s-ar zice. Plus că sunt ultimele din familia lor, e inuman să fie retrase de tot, așa, fără să avem și noi niște piese de muzeu, dar na, nepăsarea e mare. Era mai bine o retragere graduală, nu așa bruscă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2019 21:13:40    Titlul subiectului: 199449

Odată cu tramvaiele noi acestea trebuie sa dispară de pe trasee, sunt vechi și STB nu o sa investească niciodată bani în ele încât să arate că în Praga sau restul Cehiei. Da, sa se păstreze pentru muzeu, dar pe trasee după ce vin alea noi trebuie, atunci trebuie scoase.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rares



Data înscrierii: 02/Dec/2018
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2019 21:46:09    Titlul subiectului: 199450

Eu nu sunt de acord.

Sunt tramvaie bune care își fac treaba. Doar pentru că o roată a căzut nu înseamnă că acea ramă este defectă, sau chiar mai mult, toate.

Pe lângă asta, cu ce să le înlocuim? La momentul actual nu sunt destule tramvaie cât pentru toate liniile.

Cele care o să vină peste câțiva ani sunt în număr de doar 100. Dacă T4R-urile ar fi scoase, noi, de fapt, am avea doar 20 de tramvaie mai mult decât avem acum (folosesc cifra de 80 de T4R raportată de RATB în 2017).

Mai bine sunt păstrate și exploatate în continuare (pentru că și-au demonstrat capabilitatea de a rămâne utilizabile pentru o perioadă îndelungată de timp), iar cele noi să fie adăugate la numărul total, fapt ce va permite reducerea timpului de așteptare între tramvaie cât și posibilitatea de a crea noi linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CA 205



Data înscrierii: 04/Noi/2017
Ultima vizita: 24/Iul/2022
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Mar 2019 16:00:36    Titlul subiectului: 199465

    Nu mai circula de mult timp 80 de tramvaie Tatra in Bucuresti. In ultima perioada circulau aprox. 25
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Vin 15 Mar 2019 22:08:14    Titlul subiectului: 0% siguranță! 199471

Motivul pentru care nu le mai vreau pe trasee!

P.S.:Pozele sunt modificate!



image_01-1.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.89 kb
 Vizualizat:  de 8524 ori

image_01-1.png



image_02-1.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.8 kb
 Vizualizat:  de 8524 ori

image_02-1.png



_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2019 07:08:43    Titlul subiectului: 199476

Și ce? Le mai pot da o vopsea, o colantare, ceva, cum mai fac și la Oradea, că dacă facem un exercițiu de imaginație și primeam noi T4D și voi T4R, tot T4R arătau mai bine, pentru că erau îngrijite la Oradea! Nu e nevoie să aruncăm pe seama tramvaielor mizeriile politice actuale sau cele ale persoanelor răspunzătoare de ele. Sunt ultimele T4R active din RO, nu cred că merită casate, nici retrase, pentru că își îndeplinesc foarte bine scopul pentru care au fost produse. E adevărat, le lipsește întreținerea, dar nu te poți pune cu anumiți oficiali din STB, PMB sau compania aia a duamnei Firea, ADTPBI, toți care iau unele decizii catastrofale (scurtarea lui 16? Pe bune?)
Tatrele mai pot funcționa ceva timp, dacă le trimit la Praga pentru o modernizare, și mai bine, le prelungim durata de viață și avem și noi tramvaie mai arătoase și puțin mai moderne.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan_PB



Data înscrierii: 26/Apr/2013
Ultima vizita: 16/Feb/2021
Mesaje: 30
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2019 10:51:36    Titlul subiectului: Re: 0% siguranță! 199480

pelle_elena a scris:
Motivul pentru care nu le mai vreau pe trasee!


Dacă crezi că V3A-urile arată cu mult mai bine, te înșeli. STB nu își permite luxul să retragă 25 de vagoane peste noapte că așa a visat un deștept și a zis să se facă dimineața când a ajuns la birou.

Tramvaiele alea, așa cum arată ele, mai trebuie puse la punct pe partea tehnică și tras de ele încă 6 luni / 1 an / 2 ani până când ai cu ce să le înlocuiești. Sunt atâtea linii de tramvai unde stai în stație după un vagon de la 15 minute în sus. Chiar crezi că scoaterea pe nepusă masă a 25 de vagoane (10% - poate și mai mult din parcul activ) este o decizie bună?

Off topic, dar crezi că în Ploiești lumea nu vrea să scape de Ikarusuri? Nici TCE-ul și nici șoferii nu le mai vor, s-au săturat și ei de ele, și le-a ajuns să-și ia toate înjurăturile și toți pumnii de la călători atunci când crapă unul în mijlocul drumului, dar TCE nu-și permite luxul să retragă iarăși 10% din parc ca să lase în aer liniile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2019 10:59:28    Titlul subiectului: 199481

Exact! Sau DAC-urile din Craiova și Târgu Jiu! Sunt niște autobuze foarte bune, dar omul de rând le detestă pentru că sunt învechite!
Tramvaiele astea mai pot face față vreo 2 ani sau minim 1 an, în special cele reparate de curând și cu faruri noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 16 Mar 2019 19:48:23    Titlul subiectului: 199486

Nu sunt de acord cu retragerea lor.

Sunt tramvaie foarte rezistente, ceea ce s-a dovedit în ultimele decenii.

Precum au precizat și colegii mai sus, pot contribui la reducerea timpului de așteptare în stații...

STB nu își poate permite în continuare să facă aceeași greșeală la nesfârșit... Procedează cu Tatrele la fel ca și acum 8-12 ani cu DAF-urile, De Simon-urile, Iveco, DAC-urile, Ikarus-urile și așa mai departe.... Peste 50% din ele s-au casat nejustificat, ele fiind bune... Apoi s-au plâns de deficitul mijloacelor de transport...

Să renunțe doar la cele irecuperabile!

Este o mare prostie să casezi după model ... Raportează-te la fiecare vehicul in parte!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 09 Apr 2019 03:57:45    Titlul subiectului: 200105

Nu sunt de acord. Tatrele au fost vagoane exceptionale. Dar problema nu e ca nu sunt suficiente tramvaie, sau ca sunt vechi, sau ca la una i-a cazut roata...

Omul de rand vreau noi. Sunt sigur ca sunt multi care vor casarea Otokarurilor si sunt inca noi. Pana nu ajunge RATB sa aiba 3 milioane de S Klasse pentru fiecare bucurestean nu o sa fie multumiti. Ba si atunci, ca nu le-or place culoarea.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 10:32:30    Titlul subiectului: 200121

Pana la sosirea noilor tramvaie (cel mai devreme in 2021), Tatrele ar trebui sa ramana in serviciu. Mai ales cele la care s-a facut RK-ul de curand. Consider Tatrele cele mai bune tramvaie pe care le-a avut capitala, in ultimul secol. Raman niste tramvaie exceptionale.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 11:24:23    Titlul subiectului: 200132

Adevărat. Dacă STB vrea să mai reziste fără cârpeli, să le trimită la Pragoimex (ex. CKD Tatra), Praga pentru modernizare, vor avea și un look mai bun, și echipamente noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Marian1231



Data înscrierii: 20/Oct/2023
Ultima vizita: 31/Oct/2023
Mesaje: 3

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 16:44:14    Titlul subiectului: 217143

Nu, nu sunt de acord! Daca 1-2 tramvaie sunt mai stricate decat altele, asta nu inseamna ca toate sunt asa. Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Oct 2023 18:56:33    Titlul subiectului: 217158

Multe sunt praf din multe puncte de vedere, sunt prea degradate ca să mai fie reparate sau modernizate, plus ca nu mai își au rostul, chit că folosești câte 2 vagoane ca la Praga nu ar face față la fluxul de călători din București, cel puțin nu acum cu traficul haotic din oraș care crează întârzieri. Sunt de acord să fie păstrat unul chiar 2 pentru muzeu, sunt o parte din istoria orașului și merită să ne putem amintii, dar în acest moment mai ales cu venirea tramvaielor noi nu își mai au rostul.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2023 10:28:16    Titlul subiectului: 217192

Tramvaiele Tatra au avut o istorie de aproape o jumatate de secol in trasnportul in comun bucurestean, dar acum este timpul pentru altceva. Si eu sunt de acord sa fie pastrate 1 sau 2 pentru muzeu.
Mi-ar place sa se faca o ceremonie de retragere a lor, atunci cand se va decide retragerea ultimului tramvai Tatra din circulatie.
Cel mai probabil Tatrele vor circula pana in 2024 in capitala.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 138
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Noi 2023 18:00:38    Titlul subiectului: 217195

Ex ITB-ul, actual STB, nu va face în veci o ceremonie pentru așa ceva.
Din păcate, la STB nu mai există oameni pasionați și entuziaști de munca lor, cum erau majoritatea celor de atunci, fie că lucrau la proiectare, fie în halele de producție.

De aceea, vă propun, să ne reamintim, cei ce eram tineri sau maturi în acei ani, sau să le arătăm celor care încă nu se născuseră pe vremea aceea, cu ajutorul a câtorva fotografii ale subsemnatului, așa cum arătau aceste tramvaie în original, așa cum veniseră din Cehoslovacia, de la ÈKD TATRA.



1973-1974_prototip TATRA T4R_ITB 3301&3302_a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.26 kb
 Vizualizat:  de 1136 ori

1973-1974_prototip TATRA T4R_ITB 3301&3302_a.jpg



1973-1974_prototip TATRA T4R_ITB 3301&3302_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  308.92 kb
 Vizualizat:  de 1136 ori

1973-1974_prototip TATRA T4R_ITB 3301&3302_b.jpg



1973-1974_prototip TATRA T4R_ITB 3301&3302_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  540.58 kb
 Vizualizat:  de 1136 ori

1973-1974_prototip TATRA T4R_ITB 3301&3302_c.jpg



1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.43 kb
 Vizualizat:  de 1136 ori

1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_a.jpg



1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  279.68 kb
 Vizualizat:  de 1136 ori

1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_b.jpg



1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_c1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.8 kb
 Vizualizat:  de 1136 ori

1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_c1.jpg



1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_c2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.49 kb
 Vizualizat:  de 1136 ori

1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_c2.jpg



1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_c3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.52 kb
 Vizualizat:  de 1136 ori

1974-1975_serie TATRA T4R_ITB 3303-3431_c3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2023 18:10:14    Titlul subiectului: 217199

Multumim pentru poze sau schite. Tatrele au fost tramvaiele copilariei mele. Si acum, din cand in cand, mai merg la capatul de la Piata Unirii (cel unde intoarce 32) sa mai dau o tura cu o Tatra de pe linia 47.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 04 Noi 2023 19:36:27    Titlul subiectului: 217201

Interesant că aveau 2 ștergătoare, și posibil clopot la uși.

Apoi, să fim sinceri - STB nu văd să facă vreo ceremonie pentru nici-un vehicul. Scopul lor este să le exploateze, cum și Clujul aveam puțin așteptări s-a tăiat tot ce însemna Rocar ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Mar 2024 12:08:52    Titlul subiectului: 218498

Adică nu mai există troleibuzele vechi păstrate în Cluj? Neutral
Nu sunt de acord cu retragerea lor. Sunt tramvaie rapide. Iar comparativ cu V3A, e mai ușor să te urci în ele. Plus că au anume farmec.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1271
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 01 Mar 2024 12:27:14    Titlul subiectului: 218505

mrM a scris:
Adică nu mai există troleibuzele vechi păstrate în Cluj? Neutral
Nu sunt de acord cu retragerea lor. Sunt tramvaie rapide. Iar comparativ cu V3A, e mai ușor să te urci în ele. Plus că au anume farmec.


Nu mai sunt troleibuze Rocar la Cluj. La topicurile clujene putem observa sfarsitul fiecarui troleu in parte.

Am vorbit in ultimele luni cu cineva care lucreaza la STB. Imi spunea ca se vor retrage tramvaiele vechi. Se referea mai ales la Tatre, dar si la unele V3A, care nu au fost modernizate. Spunea ca raman cele modernizate inca mult si bine.

Si mai auzise ceva idei cum ca s-ar dori modernizarea catorva Tatre. Ceea ce m-a uimit, oarecum. STB-ul ar fi in criza de tramvaie, intrucat URAC-ul nu ar mai produce. URAC-ul s-ar ocupa exclusiv de reparatii si modernizari mai nou... Si daca mai produce, ar fi ceva nesemnificativ pentru cererea din Bucuresti... Din informatiile pe care le-am primit.
M-as bucura sa ramana un numar acceptabil de Tatre si V3A-uri modernizate. Adica sa pastram in continuare cateva pentru designul exterior... Atat. Nu sa mai circulam cu tramvaie invechite. Sa modernizam niste Tatre si sa mentinem in circulatie un numar de V3A-uri modernizate care la exterior sa pastreze designul original din anii '70-'80, iar in interior sa ofere calatorilor senzatia ca circula cu un tramvai modern. Plus componentele electrice, desigur, sa fie innoite. Asa cum s-a intamplat cu V3A-urile care acum sunt verzi de exemplu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community