Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Achizitia a 26 de troleibuze articulate(18m) prin MDRAP

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 399
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 17 Oct 2018 11:02:57    Titlul subiectului: Achizitia a 26 de troleibuze articulate(18m) prin MDRAP 196735

Citat:
MDRAP lansează o licitație pentru achiziția a 26 troleibuze articulate pentru Municipiul Brașov

Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat o licitație în valoare de 78 milioane lei, pentru „Achiziționarea de 26 troleibuze noi cu lungimea de cca.18 m destinate transportului public urban de călători . Ofertantul declarat câștigător va semna contractul de achiziție publică cu Municipiul Brașov. Semnarea contractului de achiziție publică este condiționată de semnarea ordinului de finanțare a proiectului privind achiziția de 26 de troleibuze cu lungimea de cca. 18 m lungime pentru destinate transportului public urban de călători,” conform SEAP.

Principalul factor al atribuirii va fi raportul calitate-preț, cu factorul cel mai bun de evaluare pentru perioada de garanție, „minim 350000 km sau minim 5 ani (care condiție se îndeplinește prima), de la data punerii în exploatare”. Fondurile proiectului sunt asigurate prin Programul Operational Regional – POR. Ofertele pot fi depuse până la data de 15 noiembrie 2018, iar atribuirea va avea loc până în luna mai 2019.

Conform caietului de sarcini, „Obiectul licitației îl reprezintă achiziționarea de troleibuze, noi și nefolosite, destinate transportului public de călători. Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice din România, în parteneriat cu orașele din România, și cu sprijinul JASPERS, implementează un proiect comun pentru achiziția de material rulant modern cu zero emisii pentru îmbunătățirea transportului public urban și facilitarea tranziției de paradigmă în direcția mobilității urbane durabile. Proiectul este cofinanțat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Proiectul vizează exclusiv reînnoirea materialului rulant pe rute actualmente în operare. Troleibuzele vor circula pe rutele 1, 2, 6 și 31 din Municipiul Brașov, conform proiectului aprobat pentru finanțare europeană.

Conform SEAP, troleibuzele sunt de tip articulat, noi, cu planșeu jos (podea integral coborâtă), facilități pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă – kneeling), fără etaj, caroserie CE, conform Directivei 2007/46/CE, Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificările și completările ulterioare, acționate în curent alternativ cu electronică de putere, cu comandă, control, parametrizare și diagnoză cu microprocesor, cu recuperare și înmagazinare a energiei la frânare și cu viteza maximă de circulație de 75 km/h, limitată cu dispozitiv limitator de viteză reglabil DLV la 55 km/h, destinate transportului urban de călători.


http://newsby.marianandrei.com/mdrap-licitatie-troleibuze-brasov/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 399
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 17 Oct 2018 11:08:16    Titlul subiectului: 196736

Atasat gasiti caietul de sarcini pentru troleibuzele achizitionate prin MDRAP:


CAIET DE SARCINI TROLEIBUZE-converted.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  CAIET DE SARCINI TROLEIBUZE-converted.pdf
 Mărime fișier:  1.83 MB
 Descărcat:  de 68 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 24/Noi/2019
Mesaje: 210
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 20 Oct 2018 18:24:43    Titlul subiectului: 196762

Cum vor circula pe traseele 1, 6 si 31 daca nu e retea deloc pe acele trasee in partea centrală?

Bateriile sau motoarele termice de la troleibuze sunt ptr cazuri de strictă necesitate nu ptr mers prin ambuteiajele ălea din centru în panta aia cu sarcină de zeci de tone.

In 2-3 ani se vor strica bateriile vor face blocaje prin trafic si vor da vina tot pe troleibuz in ansamblu "că nu e bun".
Trebuie să ia în calcul refacerea rețelei în centru că de alte prostii sunt bani.
De banii de routere wifi și flori puteau lua retea stâlpi și console ptr troleibuze.

Nu sunt in stare să trimită troleibuze pe linia 10 sau 32 că sunt cu rețea.

_________________
Citat:Brasovu e din 2004 ftt de un dobitoc sinistru care nu-i din PSD.Si brasovenii in infinita genialitate il voteaza cu talent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 399
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 23 Oct 2018 23:06:41    Titlul subiectului: 196826

Deocamdata cu parcul de troleibuze actual deabia se acopera linia 8 si un tur pe linia 7. Tiinand cont ca in aceasta perioada este necesara utilizarea motorului termic pe linile 7 si 33, pe sensul de mers Roman - Piata Deebal, deoarece la intersectia str. Carpatilor cu str. Zorilor este in curs de amenanjare un nou sens giratoriu. Mai sunt foarte putine troleibuze cu motoare termice functionale, pe linia 7 facand cu randul troleibuzele #68 si #130.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 49
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2018 09:51:24    Titlul subiectului: 196834

Troleibuzele noi ar putea să înlocuiască și autobuzele de pe:
16 (Livada Poștei – Stadionul Municipal)
23 (Saturn – Stadionul Municipal)
23B (Stadionul Municipal – Triaj)
Troleibuzele de pe 3 ar putea să meargă până la Stadionul Municipal

Traseu fără rețea:
Stadionul Tineretului – Stadionul Municipal – Stadionul Tineretului = 3km
Griviței – Aurel Vlaicu – Făget = 1,5km
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 399
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 10 Dec 2018 08:07:35    Titlul subiectului: 197634

Citat:
Municipiul Brașov ar putea avea 26 de troleibuze articulate Solaris

Licitația organizată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a ajuns în faza de evaluare a ofertelor tehnice, în cadrul proiectului „Achiziționarea de 26 troleibuze noi cu lungimea de cca.18 m destinate transportului public urban de călători în municipiul Brașov”, lansată în luna octombrie. Astfel, singura firmă care a depus oferte este „SOLARIS BUS & COACH Polonia”, care a livrat autobuze, autobuze electrice și urmează să livreze un lot de troleibuze la Cluj Napoca. Atribuirea contractului trebuie să aibă loc până în primăvara anului 2019.

Principalul factor al atribuirii va fi raportul calitate-preț, cu factorul cel mai bun de evaluare pentru perioada de garanție, „minim 350000 km sau minim 5 ani (care condiție se îndeplinește prima), de la data punerii în exploatare”. Fondurile proiectului sunt asigurate prin Programul Operational Regional – POR.

Conform caietului de sarcini, „Obiectul licitației îl reprezintă achiziționarea de troleibuze, noi și nefolosite, destinate transportului public de călători. Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice din România, în parteneriat cu orașele din România, și cu sprijinul JASPERS, implementează un proiect comun pentru achiziția de material rulant modern cu zero emisii pentru îmbunătățirea transportului public urban și facilitarea tranziției de paradigmă în direcția mobilității urbane durabile. Proiectul este cofinanțat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Proiectul vizează exclusiv reînnoirea materialului rulant pe rute actualmente în operare. Troleibuzele vor circula pe rutele 1, 2, 6 și 31 din Municipiul Brașov, conform proiectului aprobat pentru finanțare europeană.


http://mobilitate.eu/brasov-licitatie-troleibuze-solaris/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 1202
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2019 17:13:02    Titlul subiectului: 198937

Link al licitației:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100019126
Doar Solaris a depus oferte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 399
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 06 Apr 2019 21:38:32    Titlul subiectului: 200032

Sa terminat etapa de evaluare tehnica, iar acum achizitia se afla in etapa de evaluare financiara a ofertei depuse de catre cei de la Solaris.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 8551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2019 07:53:42    Titlul subiectului: 200064

Ma bucur ca autoritatile locale au inceput sa „iubesca” iar troleibuzele. Erau la un pas de disparitie. Ce poate sa faca banul.........mai ales din viitoarele comisioane.......
Traiasca Sfanta Ipocrizie brasoveana (si nu numai) Laughing Laughing Laughing

PS: Poate veti reinfiinta si tramvaiul Laughing

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 24/Noi/2019
Mesaje: 210
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 20:23:38    Titlul subiectului: 200155

Nu vă faceți iluzii. Lupul își schimbă părul dar năravul ba.

26 troleibuze sunt abia suficiente pt linia 8 și celelalte fantome. Să ne gândim câte troleibuze sau câte tramvaie erau pt același traseu.

Pt liniile ălea scrise acum câteva luni spre electrificare (1, 2, 6 și 31) ar fi trebuit cam 70 troleibuze (punând și linia 8 că n-o să ții tot cu troleibuze vechi de 50 de ani dacă tot se iau noi). Adică cel putin jumătate din "italiencele" cumpărate să fi fost troleibuze. Și trebuia obligatoriu să refacă rețeaua în totalitate pe traseele lor, acceptându-se doar mici intreruperi în unele zone neaglomerate. Iar rețeaua să fie compatibilă cu noile troleibuze, nu o rețea de acum 60 de ani la 100 de ani dinstanță față de rețelele din alte țări.
Ce vor face troleibuzele cu baterii si lipsite de retea electrică în ambuteiajele ălea dacă bateriile sunt uzate sau insuficient incărcate mai ales iarna? coboară lumea in sensgiratoriu sau asteaptă 2 ore să vină iveco de interventie să remorcheze? in timpul ăsta intârzii la servici școală etc.

Nu vor fi troleibuze pe alte trasee dacă ies aceiași conducători decât cel mult niște experimente nenorocite care vor umfla prețul biletelor.
Vor fi autobuzele cu baterii care mai mult vor înghite bani și vor sta defecte prin garaje iar "italiencele" împreună cu alte sh-uri de la bustrade se vor chinui să le suplinească așa cum vedem zilnic autobuze diesel pe liniile de troleibuz. Oare de ce credeți că s-au grăbit să ia cu mare împrumut 106 autobuze diesel acum când se știa de noi achiziții în viitor? (Exceptând motivul electoral și spălarea banilor). Tocmai ca se și așteaptă la mari probleme cu cele cu baterii. Umblă vorba prin târg că vor fi mari probleme după ce vor termina toate dieselurile actuale vechi de aceea iau cât mai multe vehicule, din 250 poate un sfert vor fi capabile să iasă zilnic la datorie.

S-au complicat în ultimul hal ca să-și justifice salariile și funcțiile și să fie complicat de dovedit furturile.
Interesante sunt manevrele pe bani mulți care le fac acești idoli ai unor votanți convinși că doar dragnea îi fură.

_________________
Citat:Brasovu e din 2004 ftt de un dobitoc sinistru care nu-i din PSD.Si brasovenii in infinita genialitate il voteaza cu talent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GS808



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 26/Noi/2019
Mesaje: 205
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 21:06:08    Titlul subiectului: 200163

Nu știu de unde scoți cifrele astea exorbitante. 70 de troleibuze pentru 8 linii de troleibuz?
Aceste 26 de troleibuze cu bani de la guvern vor circula EXCLUSIV pe liniile 1 (6 unități) , 2 (3 unități), 6 (10 unități), 31 (7 unități).
Pentru liniile din prezent se vor cumpăra alte 25 de troleibuze prin POR, în aceste luni ar trebui lansată licitația. Ele vor deservi liniile 3 (1 unitate), 7 (3 unități), 8 (8 unități), 10 (1 unitate), 33 (1 unitate). Adică necesarul este de 14 troleibuze. Restul de 11 ar trebui ori să circule pe aceleași linii, dar la un program suplimentat, fie pe alte linii. RATBV a cerut zilele astea ca pe 23 și 23b să fie introduse troleibuze prin remontarea rețelei pe Aurel Vlaicu. De aici ar mai reieși încă 6 troleibuze. Rămâne de văzut ce și cum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 399
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 21:10:45    Titlul subiectului: 200164

In prezent pe linile 1(5 tururi, din care 2 de articulate), 2(2 tururi), 6(8 tururi) si 31(5 tururi din care 2 de articulate) e nevoie de 20 de autobuze diesel. Odata cu sosirea celor 26 de troleibuze (sa speram ca se va semna contractul in maxim 1 luna), frecventa acestor lini ar urma sa se inbunatateasca, sa nu mai discutam despre capacitatea de transport care se va dubla.

Cele 26 de troleibuze articulate achizitionate prin MDRAP vor fii EXCLUSIV pentru linile 1, 2, 6 si 31. Una dintre conditile finantari este ca tot ce se cumpara prin MDRAP(ma refer la autobuze electrice si troleibuze) e sa inlocuiasca autobuze diesel.

RATBV nu va putea introduce nici unul din cele 26 de troleibuze pe linile actuale de troleibuz. Pentru linile actuale de troleibuz urmeaza sa se lanseze o licitatie pentru 25 de troleibuze articulate finantate prin fonduri de la UE, in prezent lucrandu-se la intocmirea caietelului de sarcini.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 24/Noi/2019
Mesaje: 210
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2019 23:47:35    Titlul subiectului: 200174

Realitatea din teren este alta. Cifrele din documente sună bine, dar nu prea.
Linia 10 e autobuz de ani de zile.

Si având in vedere că la 40 de linii de transport public ei cumpără 106 autobuze, mai dețin aproximativ alte 70-80 de vehicule functionale (sau care ar trebui să fie funcționale), bunul simt al proportionalității spune că cifrele avansate de mine ar fi in deplin acord cu planul de utilizare al parcului auto la intervale orare de maximă aglomerație.

Si 70 troleibuze pt 8 linii de troleibuz e de bun simț. Aproximativ 8 vehicule la traseu, sau de ce nu 7 iar unul poate fi de rezervă inlocuindu-le pe celelalte cand sunt in revizii si reparatii.

Îmi spune și mie careva secretul de a nu introduce troleibuz pe linia 32 desi e electrificată incă in proportie de 98%??

Adică ce spui este hai să ne zgârcim la troleibuze, luăm exact câte trebuie, nici unul în plus, dar la autobuze luăm cu 40% mai multe, că deh comisioanele, deși sunt pe credit.

Iar să spui că linia 10 sau 3 sunt troleibuz și punem la numărătoare să dea bine pt "orasul verde" dar cu aer irespirabil este jignitor. Ălea au călători puțini și pot fi deservite lejer de un autobuz, chiar midibuz BMC. Două midibuze BMC din cele din 2006 sunt suficiente pt un transport civilizat si cu intervale decente cu linia 10. Iar la 33 si 3 lafel. Deci ei vor să pună troleibuz articulat pe 10 si 3 când in masină sunt maxim 7 călători pt că intervalul de succedare e la o oră. Lafel și cu linia 2.

_________________
Citat:Brasovu e din 2004 ftt de un dobitoc sinistru care nu-i din PSD.Si brasovenii in infinita genialitate il voteaza cu talent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GS808



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 26/Noi/2019
Mesaje: 205
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 11 Apr 2019 07:09:46    Titlul subiectului: 200178

Pe 10 nu s-au mai introdus troleibuze pentru că nu s-a remontat macazul de la Hidro în momentul mutării stâlpilor. Nu s-a remontat din prevenție pentru că nu se știe ce îl mai taie capul pe cel ce construiește Mall-ul. Când va fi gata, va fi remontat macazul și vor reveni troleibuzele pe 10.
Pe 33 lume este, 308 circulă la capacitate normală cam la fiecare cursă. Eu sunt de părere că 33 ar trebui să circule și în weekend.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1136
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 27 Iun 2019 17:53:36    Titlul subiectului: 201290

Vestea cea mai buna pentru Brasov de cand exista troleibuz in acest oras (sau cel putin de la desfiintarea lui partiala de la mijlocul anilor 2000)

https://www.bizbrasov.ro/2019/06/27/26-de-troleibuze-produse-de-polonezii-de-la-solaris-vor-ajunge-la-brasov-acestea-vor-circula-pe-baterie-pe-tronsoanele-pe-care-nu-mai-sunt-sarme/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 24/Noi/2019
Mesaje: 210
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 22:51:19    Titlul subiectului: 201402

Deci ar dura un an până la livrarea primului troleibuz necesar altor linii decât 8?

Și asta fără să refacă rețeaua in centru.
Adică ălea ar ajunge pe la Patria cu bateriile descărcate sau la minim ajutate de drumul in coborâre dacă pe la intersectia 13 Decembrie Castanilor Eroilor trec pe baterii pe care le consumă urcând cu 30 tone panta aia de la Parcul central și Livada poștei.

Ăștia au auzit că acumulatorii au un nr limitat de cicluri încărcare descărcare?? Sint atât de lipsiți de școlarizare deși decid soara banilor publici?

Ei nu relizează că bateriile sunt pentru cazuri de urgență nu să circuli zilnic sute de km pe baterii cu troleibuze de 30 de tone.

Cei care au aprobat finanțarea ar trebui să impună și refacerea rețelei condiționând livrarea de acest aspect.

Tare mă tem că troleele ălea în 5 ani nu vor mai fi in stare de folosit pe baterii și în cel mai bun caz vor ajunge pe 8.

_________________
Citat:Brasovu e din 2004 ftt de un dobitoc sinistru care nu-i din PSD.Si brasovenii in infinita genialitate il voteaza cu talent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
berty_a



Data înscrierii: 10/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Oct/2019
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Oct 2019 12:37:53    Titlul subiectului: 203324

Cel mai probabil primul troleibuz Solaris va fi livrat la Brasov in Primavara lui 2020.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 8551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Oct 2019 12:48:35    Titlul subiectului: 203325

Reteaua in ce stare se afla ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 1136
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 09 Oct 2019 20:28:52    Titlul subiectului: 203328

Tot modelul vechi, dar printre cele mai bune din tara!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community