Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 38, 39, 40  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 26 Apr 2019 21:03:03    Titlul subiectului: 200490

De la căldură, șinele se dilată, mai ales dacă tramvaiele merg cu viteză. Una dintre șine era prea deformată ca să se mai poată circula pe ea, de aceea tramvaiele au fost blocate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 15/Noi/2019
Mesaje: 66
Locație: Bacau, Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2019 17:38:00    Titlul subiectului: 200530

4661 a ramas fara frane sub Podul Basarab, a intrat in 4 masini si s-a oprit intr-o scara de bloc.
Pozele sunt luate de pe Trafictube



59435582_469311283808586_8907524497003773952_n.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.8 kb
 Vizualizat:  de 1558 ori

59435582_469311283808586_8907524497003773952_n.png



58673875_334762673905338_4937588854107406336_n.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.76 kb
 Vizualizat:  de 1557 ori

58673875_334762673905338_4937588854107406336_n.png



_________________
-IVECO Crossway LE City
-Irisbus Crossway
-Mercedes-Benz O345 "Conecto"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2019 20:46:30    Titlul subiectului: 200533

Bine ca nu s-a intamplat intr-o zi cu trafic aglomerat, ar fi putut sa iasa o nenorocire.
Acum intrebarea este, cat de serios se mai fac controalele medicale la STB, stiut fiind ca si aici sunt probleme cu numarul mic de soferi.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2019 21:47:06    Titlul subiectului: 200548

STB dixit ca nu au fost probleme cu sistemul de franare. Articolul se gaseste aici.

Citat:
STB neagă posibilitatea ca accidentul de luni să fi fost cauzat de defecțiuni la sistemul de frânare

Societatea de Transport București (STB) neagă posibilitatea ca accidentul de pe Șoseaua Orhideelor, unde un autobuz a lovit patru autoturisme și s-a oprit într-un bloc, să fi fost cauzat de defecțiuni la sistemul de frânare al autobuzului și suspectează că șoferului i s-ar fi făcut rău la volan. Autovehiculul va fi supus, marți, unei expertize tehnice.

Potrivit reprezentanților STB, luni, în jurul orei 11.30, pe Șoseaua Orhideelor s-a produs un accident pe linia autobuzului 163, soldat cu patru persoane accidentate.

"După primele verificări, STB SA neagă posibilitatea ca evenimentul rutier provocat de autobuzul care a lovit patru autoturisme să fi fost provocat de disfuncții ale sistemului de frânare sau din alte cauze tehnice", arată STB.

Conform sursei citate, autobuzul a fost sigilat criminalistic și transportat într-o autobază a STB SA, unde, marți, va fi verificat din punct de vedere tehnic de o comisie de specialiști.

"Din primele informații, STB SA suspectează faptul că șoferului i s-ar fi facut rău la volan, el fiind transportat la spital pentru investigații medicale", mai spun reprezentanții societății de transport.

Patru persoane au fost rănite, luni, după ce un autobuz al Societății de Transport București (STB), în care nu se aflau pasageri, a lovit mai multe autoturisme și s-a oprit apoi într-un boc de pe Șoseaua Orhideelor din Capitală. Primele informații indicau că autobuzul ar fi avut o defecțiune la sistemul de frânare.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 15/Noi/2019
Mesaje: 66
Locație: Bacau, Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2019 22:07:33    Titlul subiectului: 200555

Aha, si cine ii crede pe cei de la comunicare de la STB? Mos Craciun? Am discutat cu multi soferi si multi mi-au zis ca nu sunt intretinute corespunzator Mercedes-urile, si ca li se permite soferilor sa le mai carpeasca pe ici pe colo. Dar mna, asta e Romania si pana nu moare cineva nu se iau masuri... Trebuie sa se intample un accident ca Be8/8-ul din Iasi in 2011 care a izbit 6 masini si a omorat un om ca sa se ia masuri?
_________________
-IVECO Crossway LE City
-Irisbus Crossway
-Mercedes-Benz O345 "Conecto"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1000
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2019 23:03:37    Titlul subiectului: 200561

La cum arata autobuzul , cred ca va fi dat dauna totala sau va sta ani buni in garaj pana sa fie reparat. Bine ca nu a atins teava de gaz din tavanul blocului , ca era mult mai grav accidentul.
https://www.youtube.com/watch?v=LRJKa68XhSg

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Apr 2019 09:02:06    Titlul subiectului: 200564

TheTigerBeast a scris:
Trebuie sa se intample un accident ca Be8/8-ul din Iasi in 2011 care a izbit 6 masini si a omorat un om ca sa se ia masuri?

Sper ca ancheta politiei sa fie cat mai profesionist facuta iar concluziile sa fie cunoscute publicului larg.
Daca exista probleme cu mentenanta acestor autobuze, de ce liderii de sindicat si soferii nu trag un semnal de alarma?
Tacerea lor este complice....

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 15/Noi/2019
Mesaje: 66
Locație: Bacau, Iasi

MesajTrimis: Mar 30 Apr 2019 11:06:15    Titlul subiectului: 200565

Șoferii nu au ce face. Ei daca se plang de ceva in mod public(gen Facebook sau la stiri) risca sa fie dati afara. La STB SA doar liderul de sindicat are voie sa isi spună of-urile in fata presei. Dar acum întrebarea este: cine este director executiv la STB? Gabriela? Eu nu cred ca ea trebuia sa isi bage nasul unde nu trebuie sa schimbe numele companiei si sa cumpere acele rahaturi turești pe roti.
_________________
-IVECO Crossway LE City
-Irisbus Crossway
-Mercedes-Benz O345 "Conecto"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 30 Apr 2019 11:11:21    Titlul subiectului: 200566

Sau să mușamalizeze defecțiuni, de exemplu când afișajul "Defect" a fost scos din uz. Și, deși ar fi trebuit să dea mai mare libertate această transformare, mai rău a făcut, pentru că acum sunt chestii pe care le fac prostește și nu poate comenta nimeni...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 15/Noi/2019
Mesaje: 66
Locație: Bacau, Iasi

MesajTrimis: Mie 01 Mai 2019 23:00:42    Titlul subiectului: 200594

Momentul cand Citaro-ul 4661 loveste 4 masini si se opreste intr-un bloc, surprins de camera de supraveghere.
https://www.youtube.com/watch?v=S2bw8fmMJX8&feature=youtu.be

_________________
-IVECO Crossway LE City
-Irisbus Crossway
-Mercedes-Benz O345 "Conecto"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Mai 2019 22:21:42    Titlul subiectului: 200775

Azi, la ora 17:30, la intersectia dintre Calea Mosilor si str. Traian/str. Mihai Eminescu/B-dul Dacia a fost haos mare.
Din cauza blocarii intersectiei un troleibuz de pe linia 66, care mergea spre Obor a ramas cu captatorii oprit fix in punctul neutru, la intersectia retelei de troleibuz.
Asa ca, niste calatori, buni samariteni, incercau sa impinga troleibuzul ca sa iasa din zona fara tensiune.
Tramvaiele de pe linia 21 aproape se blocasera si ele.
Ce era pe bulevardul Dacia puteti vedea in poza. E drept ca, se aglomereaza la aceasta ora, dar azi a fost si mai rau.

Intersectia mai sus amintita este cunoscuta. De ce politia rutiera, platita din taxele si impozitele noastre nu este prezenta in intersectie in orele de varf, pentru a dirija traficul ?

Pentru cei de la rutiera, platiti din banii nostri am un singur mesaj.
Multa M..........E nenorocitilor !!!!!! Acelasi mesaj si pentru soferii cretini care habar nu au ce este aia........centru liber al intersectiei !!!!



Bucuresti, 14 mai 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.59 kb
 Vizualizat:  de 1229 ori

Bucuresti, 14 mai 007.jpg



Bucuresti, 14 mai 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.29 kb
 Vizualizat:  de 1229 ori

Bucuresti, 14 mai 008.jpg



Bucuresti, 14 mai 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.19 kb
 Vizualizat:  de 1229 ori

Bucuresti, 14 mai 009.jpg



Bucuresti, 14 mai 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.55 kb
 Vizualizat:  de 1229 ori

Bucuresti, 14 mai 010.jpg



Bucuresti, 14 mai 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120 kb
 Vizualizat:  de 1229 ori

Bucuresti, 14 mai 011.jpg



Bucuresti, 14 mai 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.23 kb
 Vizualizat:  de 1229 ori

Bucuresti, 14 mai 012.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Mai 2019 10:08:00    Titlul subiectului: 200808

Doua autobuze s-au ciocnit in apropiere de Cismigiu. Se pare ca unuia dintre soferi i s-a facut rau la volan. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Două autobuze ale STB s-au ciocnit lângă Cișmigiu. Unui șofer i s-a făcut rău la volan

Două autobuze ale Societății de Transport București au fost implicate joi seară într-un accident, în stația Cișmigiu.

Unul dintre vehicule era oprit și a fost izbit de celălalt, care circula pe Bulevardul Regina Elisabeta, dinspre Piața Mihail Kogălniceanu.

Potrivit primelor date, se pare că șoferului care a izbit autobuzul oprit i s-ar fi făcut rău la volan. Conducătorul auto a fost transportat la spital pentru îngrijiri medicale.

În urma impactului nu au existat alte victime.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 1137
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Mai 2019 19:07:38    Titlul subiectului: 200818

6402 l-a lovit din spate pe 6420.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Iul 2019 11:06:49    Titlul subiectului: 201830

Joia trecuta (25 iulie) un tramvai a luat foc, pe Sos. Petricani. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Imagini teribile în Capitală. Un tramvai plin cu călători a luat foc în București

Câteva zeci de călători au fost, miercuri, la un pas de tragedie! Un tramvai care circula pe Șoseaua Petricani a fost cuprins de flăcări, iar oamenii s-au panicat.

Vatmanul a opri tramvaiul, iar călătorii au coborât din tramvai.
Din fericire, nimeni nu a fost rănit.

Sursa foto: www.b365.ro



tramvai_foc_89143000_21934800.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.66 kb
 Vizualizat:  de 839 ori

tramvai_foc_89143000_21934800.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2019 10:12:39    Titlul subiectului: 201912

A deraiat azi un tramvai cu ultimul boghiu la ieșirea de la capătul de linie Platforma Pipera. Sursa: Facebook/Info trafic București, via MetrouUșor.


67874454_1630637247068814_5669051703358390272_n.jpg
 Descriere:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=20&p=323775#p323775
 Mărime fișier:  13.85 kb
 Vizualizat:  de 778 ori

67874454_1630637247068814_5669051703358390272_n.jpg



67784324_1630637330402139_4039812682038116352_n.jpg
 Descriere:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=20&p=323775#p323775
 Mărime fișier:  12.92 kb
 Vizualizat:  de 778 ori

67784324_1630637330402139_4039812682038116352_n.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2019 06:59:04    Titlul subiectului: 201985

Tramvaiul CH-PPC #306 și-a pierdut pantograful pe Giurgiului, la intersecția cu Luică. Articolul se găsește aici:
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/invechitele-tramvaie-din-bucuresti-pericole-mortale-incidentul-socant-surprins.html
Citat:
Mai multe imagini dramatice au fost surprinse în București, cu pantograful unui tramvai, dispozitivul de metal care face conexiunea cu liniile de tensiune, căzând pe șosea.

Potrivit martorilor, o femeie cu un copil puteau fi loviți, dar și o mașină care se afla în apropiere. Astfel de situații s-ar putea întâmpla tot mai des, din cauză că tramvaiele au peste 40 de ani vechime. Imaginile au fost filmate vineri, în momentul în care tramvaiul a părăsit o stație, iar pantograful s-a agățat de fire, s-a rupt și a căzut pe stradă.

În apropiere se afla o femeie care ținea un copil de mână și avea un altul în brațe. În urma sperieturii, femeia a luat-o la fugă.

,,Era un băiat cu BMW, dacă nu trăgea dreapta să vină aproape de bordură, praf îl făcea acolo. Dacă pica în cap la oameni, erau terminați”, a declarat un martor.

,,S-a auzit doar o bubuitură. Era tragedie dacă ar fi căzut în capul cuiva. Era totuși un tramvai foarte vechi”, a mai spus o femeie.

Tramvaiul defect a fost tractat, iar bucata de metal din mijlocul intersecției a fost transportată mai târziu.

Potrivit Societatății de Transport București, pantograful s-a strâmbat după ce, undeva pe traseu, ar fi agățat un cablu gros instalat ilegal pe stâlpi.

Nu este însă singurul incident în care au fost implicate în ultima vreme tramvaiele din Capitală. Un altul a deraiat la începutul lunii iulie pe Calea Moșilor. În 2013, un tramvai de pe linia 23 s-a rupt în două în intersecție, iar pasagerii au intrat în panică. În același an, din cauza unui strat de smoală de pe șine, două tramvaie s-au ciocnit. 9 persoane au ajuns la spital. În 2012 o altă deraiere din zona Rahova a provocat rănirea altor 18 persoane.

Conform raportului pe 2018, Societatea de Transport București menționează că incidentele cu tramvaiele sunt mai frecvente decât în cazul autobuzelor sau troleibuzelor.

Tramvaiul provoacă cele mai multe neplăceri transportului în comun din București. Numărul tramvaielor care s-au defectat și au provocat blocări în trafic a crescut cu 16 la sută anul trecut. De înțeles, din moment ce ultimele tramvaie au intrat în inventar încă din 1975. Adică acum 44 de ani.

Potrivit reprezentanților societății civile, situația este dezastruoasă.

,,Întreținerea se face cu șurub, șurubelniță și ciocan, pentru că asta e situația în momentul de față. Dotări nu există suficiente în depouri, și nu există personal specializat care să poată aplica măsurile necesare pentru reparația corectă. Din 1975 și până acum tramvaiele au fost doar modernizate. Însă modernizarea lor se face extrem de încet, în jur de 5-6 pe an. Adică ne-ar lua 50 de ani să le schimbăm pe toate cele 280”, a declarat Cristi Marin, membrul asociației Metrou Ușor.

Primăria a promis că va cumpăra 100 de tramvaie noi, dar licitația se află încă în derulare.


P.S. Poate un moderator/admin, vă rog, să șteargă duplicatul?


Ultima modificare efectuată de către UKVZ-KTM-5 la Mie 07 Aug 2019 14:39:29, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2019 07:00:02    Titlul subiectului: 201986

Tramvaiul CH-PPC #306 și-a pierdut sâmbătă pantograful pe Giurgiului, la intersecția cu Luică. Articolul se găsește aici:
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/invechitele-tramvaie-din-bucuresti-pericole-mortale-incidentul-socant-surprins.html
Citat:
Mai multe imagini dramatice au fost surprinse în București, cu pantograful unui tramvai, dispozitivul de metal care face conexiunea cu liniile de tensiune, căzând pe șosea.

Potrivit martorilor, o femeie cu un copil puteau fi loviți, dar și o mașină care se afla în apropiere. Astfel de situații s-ar putea întâmpla tot mai des, din cauză că tramvaiele au peste 40 de ani vechime. Imaginile au fost filmate vineri, în momentul în care tramvaiul a părăsit o stație, iar pantograful s-a agățat de fire, s-a rupt și a căzut pe stradă.

În apropiere se afla o femeie care ținea un copil de mână și avea un altul în brațe. În urma sperieturii, femeia a luat-o la fugă.

,,Era un băiat cu BMW, dacă nu trăgea dreapta să vină aproape de bordură, praf îl făcea acolo. Dacă pica în cap la oameni, erau terminați”, a declarat un martor.

,,S-a auzit doar o bubuitură. Era tragedie dacă ar fi căzut în capul cuiva. Era totuși un tramvai foarte vechi”, a mai spus o femeie.

Tramvaiul defect a fost tractat, iar bucata de metal din mijlocul intersecției a fost transportată mai târziu.

Potrivit Societatății de Transport București, pantograful s-a strâmbat după ce, undeva pe traseu, ar fi agățat un cablu gros instalat ilegal pe stâlpi.

Nu este însă singurul incident în care au fost implicate în ultima vreme tramvaiele din Capitală. Un altul a deraiat la începutul lunii iulie pe Calea Moșilor. În 2013, un tramvai de pe linia 23 s-a rupt în două în intersecție, iar pasagerii au intrat în panică. În același an, din cauza unui strat de smoală de pe șine, două tramvaie s-au ciocnit. 9 persoane au ajuns la spital. În 2012 o altă deraiere din zona Rahova a provocat rănirea altor 18 persoane.

Conform raportului pe 2018, Societatea de Transport București menționează că incidentele cu tramvaiele sunt mai frecvente decât în cazul autobuzelor sau troleibuzelor.

Tramvaiul provoacă cele mai multe neplăceri transportului în comun din București. Numărul tramvaielor care s-au defectat și au provocat blocări în trafic a crescut cu 16 la sută anul trecut. De înțeles, din moment ce ultimele tramvaie au intrat în inventar încă din 1975. Adică acum 44 de ani.

Potrivit reprezentanților societății civile, situația este dezastruoasă.

,,Întreținerea se face cu șurub, șurubelniță și ciocan, pentru că asta e situația în momentul de față. Dotări nu există suficiente în depouri, și nu există personal specializat care să poată aplica măsurile necesare pentru reparația corectă. Din 1975 și până acum tramvaiele au fost doar modernizate. Însă modernizarea lor se face extrem de încet, în jur de 5-6 pe an. Adică ne-ar lua 50 de ani să le schimbăm pe toate cele 280”, a declarat Cristi Marin, membrul asociației Metrou Ușor.

Primăria a promis că va cumpăra 100 de tramvaie noi, dar licitația se află încă în derulare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2019 08:39:58    Titlul subiectului: 201988

Este o eroare in articol. In cauza nu era un tramvai vechi de 40 de ani, ci unul modernizat.
Cat de des se face inspectia tehnica a tramvaielor ?
Cat de des se verifica, de exemplu, elementele de prindere ale pantografului ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2019 12:03:54    Titlul subiectului: 201990

1) Dacă pantogrfaful agață ceva e cam problematic cu verificarea, e o suprasarcină care poate să depășească în unele cazuri calculul de rezistență al prinderii. Da, evident, la calculul de rezistență se iau în considrare unele suprasarcini, dar depinde pentru ce valori calculezi, există un raport dimensionare / cost care trebuie avut în vedere.
2) Așa, în general, eu n-am prea auzit de pantografe multe rupte în București.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 15/Noi/2019
Mesaje: 763
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2019 14:30:15    Titlul subiectului: 201995

guest a scris:
Cat de des se face inspectia tehnica a tramvaielor ?
Cat de des se verifica, de exemplu, elementele de prindere ale pantografului ?

Din cate inteleg din articol, incidentul a avut drept cauza starea precara a infrastructurii pe anumite sectoare, mai putin gradul de uzura sau varsta materialului rulant. Poti aduce ultimul model de tramvai fabricat de cea mai prestigioasa companie din lume, daca un macaz este defect mecanic, tramvaiul va deraia si se va rupe in doua, daca sina este uzata, in loc sa mearga lin, tramvaiul va merge ca tractorul prin brazda, daca sistemele de prindere a firului contact prezinta defecte, pantograful se va agata si se va rupe. Degeaba aduci "nave spatiale" pe sine daca n-ai pe unde le plimba, unde mai pui ca ce se construieste astazi nu este conceput ca sa tina o viata, ci maxim 8-10 ani, dupa legile consumerismului conteaza sa rulezi banii, mai putin durata de viata a unui produs. Deci inca un motiv in plus sa investesti intai in calea de rulare, proiectare, constructie si intretinere, abia apoi sa aduci tramvaie "new age technology". Un lucru pe care primarii capitalei nu l-au inteles nici pana acum.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2019 11:56:08    Titlul subiectului: 202076

Dar reteaua nu se verifica periodic de catre cei de la departamentul tehnic al STB-ului ?
Nu exista niste proceduri scrise in acest sens ?
Sau, acum trebuie sa ne ferim sa nu ne trezim cu vreun pantograf in cap, cand trece tramvaiul pe langa noi ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 31 Aug 2019 08:08:29    Titlul subiectului: 202348

Un Otokar de pe linia 196 (6550) a căzut în Dâmbovița, la Eroilor, azi dimineață. Articolul se găsește aici:
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/un-autobuz-stb-a-cazut-in-dambovita-1180895?source=biziday
Citat:
Un autobuz STB de pe linia 196 a căzut sâmbătă dimineață în Dâmbovița. Circula pe sensul Plevnei - Academia Militară, a încercat să evite o mașină care trecuse pe roșu și a intrat în parapetul care delimitează Dâmbovița, la Podul Eroilor, rămânând suspendat în râu. Șoferul s-a salvat, iar o pasageră care era în autobuz a reușit să iasă pe geamul din spate.


ACTUALIZARE. O persoană care se afla în autoturism a fost rănită ușor și a fost transportată la Spitalul Universitar, a spus la Digi24 Claudiu Costea, purtător de cuvânt al Brigăzii Rutiere.

Acesta a precizat că pasagera din autobuz nu a necesitat îngrijri medicale.

Din primele informații, șoferul autoturismului a trecut pe roșu, a mai spus Costea.


Acesta a precizat că traficul în zonă rămâne restricționat până la încheierea cercetărilor la fața locului.

Între timp, scafandrii au intrat în Dâmbovița pentru a vedea cum pot scoate autobuzul din apă.

Nu par să fie victime, dar imaginile sunt șocante.

Autobuzul este nou, de tip „Otokar”.

La fața locului au venit mai multe forțe de ordine și pompierii, însoțiți de scafandri, care vor încerca să scoată la suprafață vehiculul, dar fără îndoială vor avea nevoie și de utilaje suplimentare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 15/Noi/2019
Mesaje: 66
Locație: Bacau, Iasi

MesajTrimis: Sâm 31 Aug 2019 20:15:02    Titlul subiectului: 202353

in jurul orei 13, acesta a fost scos din Dambovita cu o macara.


62073566.jpg
 Descriere:
Inquam Photos / Octav Ganea
 Mărime fișier:  150.96 kb
 Vizualizat:  de 420 ori

62073566.jpg



62073567.jpg
 Descriere:
Inquam Photos / Octav Ganea
 Mărime fișier:  190.04 kb
 Vizualizat:  de 420 ori

62073567.jpg



69813003_1225283164309271_4380055906713337856_n.png
 Descriere:
Inquam Photos / Octav Ganea
 Mărime fișier:  773.84 kb
 Vizualizat:  de 420 ori

69813003_1225283164309271_4380055906713337856_n.png



_________________
-IVECO Crossway LE City
-Irisbus Crossway
-Mercedes-Benz O345 "Conecto"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 31 Aug 2019 20:29:29    Titlul subiectului: 202355

Da. Un articol despre acest subiect, de pe la prânz:
https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/video-momentul-in-care-autobuzul-cazut-in-dambovita-este-scos-din-apa-cu-o-macara-1181007
Citat:
Autobuzul căzut în această dimineață în Dâmbovița, în urma unui accident rutier, a fost scos din apă în jurul prânzului. A fost nevoie de o macara care să poată ridica vehiculul care cântărește aproximativ 12 tone.


La sfârșitul operațiunii, oamenii adunați pe pod au aplaudat.

Autobuzul nu pare să fi fost grav avariat. El urmează să fie tractat de mașina de intervenție a STB.

Apoi va fi reluată și circulația pe Podul Eroilor.

A fost nevoie de închirierea unei macarale pentru această operațiune, de aceea autobuzul nu a fost scos din apă mai repede.

Accidentul s-a produs în jurul orei 8.00, după ce șoferul autobuzului a încercat să evite o mașină care a trecut pe roșu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1165
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 31 Aug 2019 20:50:02    Titlul subiectului: 202356

Și un alt articol, de la ProTV, ce relatează pe larg povestea accidentului:
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/momentul-in-care-un-sofer-a-lovit-autobuzul-cazut-in-dambovita-pasagera-a-iesit-singura-afara.html
Citat:
Accident neobișnuit în Capitală. Un autobuz a căzut în Dâmbovița, la podul Eroilor, după ce a fost lovit de un autoturism care ar fi trecut pe roșu. Înăuntru era un singur pasager, o femeie, care a fost rănită ușor.

Autobuzul a fost ridicat din apă cu ajutorul unei macarale.

Camerele de supraveghere au surprins momentul în care mașina vine în viteză pe Splaiul Independenței. În intersecția cu strada Știrbei Vodă, lovește puternic autobuzul Societății de Transport București.

Martorii și reprezentanții STB susțin că șoferul grăbit ar fi trecut pe roșu.

Oprica Dabu, director de exploatare STB: „Autovehiculul a lovit chiar în roata autobuzului și practic a bracat roata pe dreapta și a ajuns unde l-am văzut.”

Singurul pasager aflat în autobuz, o femeie, a spart geamul și a reușit să iasă afară. La fel a procedat și șoferul. Femeia a mers la spital pentru investigații, dar nu a avut nevoie de spitalizare.

Și în mașina implicată în accident se afla o pasageră, care a fost rănită ușor.

Inițial, cei de la STB au vrut să tracteze autobuzul, apoi s-au răzgândit și au adus o macara. Echipa de intervenție a solicitat Apelor Române să oprească pentru câteva ore cursul râului Dâmbovița, așa că nivelul apei a scăzut, iar scafandrii au putut interveni mai ușor.

Momentul în care macaraua reușește să ridice autobuzul din Dâmbovița și să-l pună în siguranță pe pod a fost întâmpinat cu aplauze de cei care urmăreau operațiunea de pe margine.

După ce a fost ridicat din râu și pus pe pod de macaraua care poate ridica chiar și 300 de tone, autobuzul de 12 tone a fost tractat de către un utilaj STB pe roțile sale și transportat la depozitul din Floreasca.

Oprica Dabu, director de exploatare STB: “Noi considerăm că autobuzul are avarii minore și poate fi repus foarte repede în circulație. Sistemele sunt funcționale.”

Autobuzul era asigurat, iar cu această ocazie primăria Capitalei se gândește să cumpere o macara pe care să o folosească în situații de urgență.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 38, 39, 40  Următoare
Pagina 39 din 40

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community