Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 30 Mai 2019 09:06:21 Titlul subiectului: |
200956 |
|
Prețul de 1,5 lei înseamnă că transportul în comun este puternic subvenționat de primărie, deci chiar dacă plătești 1,5 lei pe bilet în realitate plătești mai mult. Primăria are bani tot de la noi prin taxe și altele....
În lipsa totală de investiții și renunțarea la transportul electric ar putea să ceară și 50 de bani pe bilet, că tot aia ar fi.
În cea ce privește traseele cum spunea și colegul este nevoie de o firmă specializată în acest domeniu. Nu va fi în stare ginerele sau neamul lui nu știu cine să creeze trasee noi conform cerințelor actuale. |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 31 Mai 2019 12:19:35 Titlul subiectului: |
200980 |
|
Lasand la o parte achizitiile de tot felul , de pe toate meleagurile globului , in ceea ce priveste retzeaua de trasee , Clujul este mult sub alte municipii din Romania ! Chiar si Buzaul are o organizare mult mai eficienta , dupa achizitia autobuzelor SH , bravo lor ! La CLUJ , zeci de trasee , ce se dubleaza unele cu celelalte , iar eficientza ..... |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 31 Mai 2019 19:34:53 Titlul subiectului: |
200984 |
|
Nu pot sa fiu decat de acord cu tine in cea ce priveste traseele. Acestea sunt invechite si nu mai corespund. CTP are ultimatum ca pana la toamna sa lanseze/desfiinteze trasee noi. Vor aparea 5 trasee noi de troleibuze.
Nu s-a investit doar in autobuze, ci si intr-o culoare unitare nu numai a parcului ci si a cea ce inseamna comunicare outdoor, aplicatii, statii noi, benzi dedicate, cale noua de rulare pentru tramvaie.
Clar este loc de mai bine, dar s-a investit cat altii nu viseaza... |
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Lun 03 Iun 2019 16:05:47 Titlul subiectului: |
201030 |
|
Este ceva concret despre cele 5 linii de troleibuze? Unde se vor face? Incet ar trebui sa soseasca primele troleiee noi Solaris, dar inca nu am observat nicaieri in oras, ca s-ar extinde infrastructura de troleu. |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 03 Iun 2019 16:29:32 Titlul subiectului: |
201031 |
|
Cam cat dureaza sa faci o linie de troleibuze? De ex. linia 33, sau 32 |
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 234 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 03 Iun 2019 23:13:09 Titlul subiectului: |
201038 |
|
Pe liniile 27, 28, 33, 41 și 47 circula autobuze electrice. Anul trecut la sosirea primului lot de autobuze electrice au circulat o perioadă pe liniile 30 și 32.
Pe viitorul apropiat vom vedea troleibuze pe linia 48. Pe Aleea Baisoara și după Podul de la Mărăști trebuie montate rețele de troleibuz. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Iun 2019 07:00:44 Titlul subiectului: |
201039 |
|
Care va fi lungimea noii retele de troleibuz, pe aleea Baisoara ?
De ce nu se reinfinteaza troleibuzele spre CUG, unde este deja retea existenta, aflata in cionservare ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Iun 2019 07:13:01 Titlul subiectului: |
201041 |
|
Daca pe linia 48 o sa avem troleibuze, atunci avem pana la CUG.
Sincer, daca avem linie pe Baisoara, atunci 33ul de ce nu devine troleu? Ultima parte lipseste numai si acolo. |
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 234 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Iun 2019 13:55:40 Titlul subiectului: |
201050 |
|
Dacă nu mă înșel, aproximativ 1,5 - 2 km pentru rețeaua de troleibuz pe Aleea Baisoara. Din păcate nu o să vedem troleibuz pe linia 33, deoarece linia respectivă circula autobuze electrice. |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Iun 2019 14:01:48 Titlul subiectului: |
201051 |
|
48ul o sa circule pe traseul vechi? Daca ramane traseul actual, o sa avem si pe Baisoara linie. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 04 Iun 2019 17:45:54 Titlul subiectului: |
201056 |
|
Dacă tot vor să facă rețele de troleibuz noi, ce îi oprește să facă și pe Calea Florești de exemplu?
Și pe lângă 48 să vedem și 9, 24/24B troleibuze?
Sau oare noile troleibuze vor avea și baterii? Că atunci problema ar fi gata rezolvată, pe zonele fără rețea ar merge pe bateri. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 04 Iun 2019 19:55:25 Titlul subiectului: |
201058 |
|
Licitația a fost pentru 50 de troleibuze articulate cu recuperare de energie Solaris Trollino 18 m. Nici gând de autonomie.
Acum se discută de achiziționarea a 20 de autobuze electrice articulate pentru traseele cu încărcare mai mare. |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 05 Iun 2019 07:38:27 Titlul subiectului: |
201064 |
|
Din cate stiu doar Brasovul a optat pentru troleibuze cu autonomie pentru sectorul de 5km de la Ceasu Rau pana la Patria. |
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Mie 05 Iun 2019 22:20:55 Titlul subiectului: |
201074 |
|
Pai daca pe Aleea Baisoara se monteaza infrastuctura pentru trolee, atunci evident si pe 33 vor baga troleibuze. Autobuzele electrice se pot baga pe orice alta linie. De exemplu linia 32 dupa parerea mea, nu merita transformat in linie de troleu, aici ar fi perfect Solarisurile electrice. Cat despre linia 32: in ultima perioada pe aceasta linie se bag autobuzele in cea mai proasta stare (Irisbus Agora), iar Mercedesurile se circula pe metropolitane. Cam nasol. |
|
Sus |
|
|
DaniiGH
Data înscrierii: 06/Apr/2018 Ultima vizita: 17/Mai/2021 Mesaje: 52 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 15 Iun 2019 08:40:39 Titlul subiectului: |
201178 |
|
As avea o intrebare.Oare ce este linia 30U ? A vazut un autobuz pe aceasta linie si nu am gasit nici unde vreo informatie |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 15 Iun 2019 14:09:41 Titlul subiectului: |
201181 |
|
Este vorba de linia 30 deviată prin Piața Mihai Viteazul. Prima dată am văzut acest afișaj anul trecut de Untold. Cel mai probabil acel U vine de la Untold. _________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Dum 16 Iun 2019 08:11:05 Titlul subiectului: |
201186 |
|
Da, era pe un Mercedes Conecto articulat. Nu este o idee rea, ca asa se stie, ca autobuzul circula pe traseu deviat, si calatorii nu vor fi surprinsi, ca si eu de exemplu, cand m-am urcat odata pe 30 sa ajung la Spitalul de copii, dar autobuzul a luat spre str. Regele Ferdinand. |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 17 Iun 2019 10:54:33 Titlul subiectului: |
201190 |
|
Citat: | t despre linia 32: in ultima perioada pe aceasta linie se bag autobuzele in cea mai proasta stare (Irisbus Agora), iar Mercedesurile se circula pe metropolitane |
Sincer, nu prea inteleg de ce sunt pus Agore pe linia 32, si in weekend.
In timpul saptamanii, poate nu sunt destule Mercedesuri, dar in weekend,MB ul sta in garaj, si pe 32B pot sa circuli cu un Irisbus vechi, fara AC. |
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Lun 17 Iun 2019 17:28:26 Titlul subiectului: |
201191 |
|
Desi in decembrie, cand au sosit Mercedesurile noi, erau zile pe linia 32 si 32B, cand toate autobuzele de pe liniile respective erau Mercedesuri noi. |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 20 Iun 2019 20:44:29 Titlul subiectului: |
201226 |
|
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 21 Iun 2019 07:28:29 Titlul subiectului: |
201229 |
|
Exista si o varianta express al liniei 5?
Am vazut pe un Citelis(cred ca 194) mesajul de Gara-Aeroport express de mai multe ori. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 21 Iun 2019 12:53:31 Titlul subiectului: |
201235 |
|
Nu. Așa e setat afișajul de la începutul liniei când aceasta era "express". _________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 22 Iun 2019 13:51:50 Titlul subiectului: |
201247 |
|
Era express de la podul IRA numai? |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 22 Iun 2019 15:27:02 Titlul subiectului: |
201248 |
|
Da. Avea 3 stații. Școala Someșeni, Orăștie, Aeroport. _________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 24 Iun 2019 18:45:21 Titlul subiectului: |
201255 |
|
PMUD vorbeste despre 5 extinderi ale reteli de troleibuz, nu despre 5 trasee noi. Nu este prima oara, insa, cand administratia companiei de transport public intampina probleme in citirea documentelor strategice ale orasului. Extinderile propuse sunt:
1. Cl. Turzii - Cart. Zorilor => electrificarea liniilor 35, 46b(si aducerea ei unde ii e locul, pe axa E-V) si 50.
2. Bucla unidirectionala pe Mesterul Manole - Dunarii - Siretului si inlocuirea lui 47 cu 4.
3. Cl Foresti si str. Bucium(plus Polus prin PPP, nefiind domeniu public) => electrificarea traseelor 9, 24, 24b,
4. str. Mehedinti - bucla unidirectionala, modificarea lui 7. Foarte multi potentiali calatori Practic, strada Mehedinti iarasi nu are transport public, dupa modificarea lui 19 pe str. E. Quinet. Nici un locuitor de pe Mehedinti nu va lua autobuzul spre casa pentru o deviere de 5km si o stationare de 5-10min inainte de ajunge la destinatie.
5. str. Liviu Rebreanu - acoprind liniile 48, 34 si 33(care ar deveni 3B sau ceva).
Probleme ale liniei 48, insa, ar fi ca L-ul trebuie sa ajunga la Emerson si respectiv ca 48 ar trebui prelungit pe Albac-Albinii pana la capatul traseului 32, spre legaea acelei zone cu Mall-ul, Marastiul si Muncii. O solutie posibila ar fi operarea lui 48L pe itinerarul Emerson - Alverna si 48 ca troleibuz, pe itinerarul actual.
In plus, se sugereaza explicit(inca de acum 3 ani) reactivarea retelei existente si nefolosite de pe campul Painii, Fabricii si Muncii spre reelectrificarea lui 23. Aceasta ar fi utila mai ales in contextul extinderilor propuse, facilitand operarea de troleibuze pe 48 si 50.
Extinderea traseului 7 pe bd. Muncii ar naste legatura directa Campului/Izlazului/Motilor - bd. Muncii.
Practic, ar fi vorba despre urmatoarele trasee (re)troleibuzificate: 9,19(cel vechi, sub alta denumire), 23, 24, 24b, 33(ca 3B sau ceva similar), 34, 35, 46B, 47(in 4), 48 si 50, deci 12 trasee cu 5 extinderi de retea. Din acel moment incolo, achizitionand ulterior troleibuze cu autonomie, se poate ajunge in mod fezabil la un transport urban exclusiv electric pana-n 2025(zicea primarul ca ar vrea), flota diesel ramand pe traseele metropolitane, unde inelul 2 de comune este scadent la a fi deservit.
PMUD a fost finantat de BERD si elaborat specialisti. Cum este un PUG pentru ce se construieste in oras, PMUD-ul este pentru ceea ce misca/va misca. Ignorarea masurilor propuse si tratarea acestuia cu delasare echivaleaza cu ignorarea PUG-ului si aprobarea blocurilor intre case, practic. _________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
|