Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa privind transportul in comun de suprafata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 19/Ian/2020
Mesaje: 1293
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2018 19:57:13    Titlul subiectului: 197907

Duminică va circula Tramvaiul lui Moș Crăciun, Rathgeber "Bucharest Events Tram".
Sursa: https://www.stiripesurse.ro/stb-sa-tramvaiul-lui-mo-craciun-surprize-pentru-copii-i-parinti_1313038.html[url][/url]
Citat:



Societatea de Transport București STB SA le oferă bucureștenilor „Tramvaiul lui Moș Crăciun”, eveniment socio-cultural organizat cu ocazia sărbătorilor de iarnă pentru copii și parinți.

Astfel, duminică, 23 decembrie 2018, între orele 12.00-15.00, „Tramvaiul lui Moș Crăciun” va circula pe traseul: Depoul Victoriei, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Calea Moșilor, Piața Sfântul Gheorghe și retur.



Copiii care vor călători cu „Tramvaiul lui Moș Crăciun” vor fi întâmpinați într-un mod inedit de bătrânul Moș.

Micuții vor putea să îi spună Moșului cele mai frumoase poezii, în urma cărora vor fi răsplătiți cu cadouri surpriză de la acesta și de la spiridușii săi.


Nici cei mari nu vor fi uitați, aceștia vor putea asculta colinde cântate de corul angajaților STB SA.

„Tramvaiul lui Moș Crăciun” este un tramvai de epocă, modernizat în cadrul Uzinei de Reparații a STB SA, tip 3.16 - Rathgerber, fabricat în perioada 1966-1969, intrat în inventarul RATB în anul 1999. Caracteristicile tehnice sunt: lungime – 16.7 m; lățimea – 2.35 m; greutate – 23.3 t; locuri pe scaune – 40; capacitate – 151 călători. A circulat în București până în anul 2002, după care a fost transformat în vagon tip restaurant, în cadrul Uzinei de Reparații a RATB, potrivit unui comunicat remis STIRIPESURSE.RO.

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 8725
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2019 09:27:10    Titlul subiectului: 198318

Un articol foarte interesant, scris de Catalin Tolontan, referitor la serviciile de transport public se gaseste aici.

Citat:
DISPREȚ! Primăria Gabrielei Firea, mai opacă decât cele din Londra, Berlin și Madrid! Singura instituție care nu explică pe ce cheltuiește banii cetățenilor pentru transportul urban

Ziarul Libertatea a trimis o solicitare comună companiilor de transport public din Londra, Berlin, Madrid și București Aceeași solicitare a fost adresată și primăriilor din cele patru capitale europene, care coordonează transportul public local Au fost cerute detalii privind modul de organizare al sistemului public de transport În mai puțin de o săptămână, autoritățile din Marea Britanie, Germania și Spania au răspuns tuturor întrebărilor Primăria Generală București și STB nu au răspuns nici astăzi, după o lună de la primirea solicitării În data de 10 decembrie 2018, Libertatea a transmis un set de 8 întrebări autorităților locale din capitala Marii Britanii, Germaniei, Spaniei și României, pentru a afla care este sistemul de organizare al transportului public local, cât costă o călătorie și cum se asigură că oamenii plătesc atunci când urcă în autobuz, tramvai, troleibuz sau metrou. Aceeași solicitare a fost trimisă și companiilor din Londra, Berlin, Madrid și București care gestionează transportul public local. Toate companiile au răspuns în câteva zile la aceste întrebări, mai puțin Primăria Capitalei și Societatea de Transport București (fosta RATB – n.r.), care nici până azi nu au transmis informațiile solicitate.

Articolul este mare, nu am postat decat inceputul lui. Oricum este "interesant" cum abordeaza problema STB si Primaria Capitalei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 8725
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Apr 2019 20:49:14    Titlul subiectului: 200486

STB vrea sa compere servicii de asigurare in valoare de 2,3 milioane de euro. Articolul se gaseste aici.

Citat:
STB vrea să cumpere servicii de asigurare în valoare de peste 2,3 milioane euro

Societatea de Transport București (STB) a lansat o licitație privind achiziția de servicii de asigurare auto, contractul fiind estimat la 11 milioane lei (2,31 milioane euro), fără TVA, potrivit unui anunț publicat pe platforma online de achiziții publice SICAP.

Contractul vizează achiziția de "servicii de asigurare auto a vehiculelor, asigurare a călătorilor și a bagajelor acestora", potrivit anunțului.

Contractul, evaluat la 11 milioane lei (2,31 milioane euro), fără TVA, presupune încheierea unui acord cadru cu durata de 12 luni.

Cuantumul garanției de bună execuție este de 10% din valoarea contractului, fără TVA.

Tipul procedurii este licitație deschisă, iar termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 27 mai.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 8725
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2019 09:16:54    Titlul subiectului: 201446

STB a trecut la curatenia........de vara: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1065#

Citat:
Primăria Capitalei: STB SA continuă acțiunea de igienizare a vehiculelor
Societatea de Transport București - STB SA continuă acțiunea de igienizare a vehiculelor de transport în comun.


STB SA a reluat în acest weekend (6-7 iulie a.c.), la două luni după deschiderea unei noi etape, campania de curățenie și igienizare a vehiculelor începută în luna decembrie a anului trecut. Astfel, pentru fiecare vehicul care va ieși în traseu, va fi aplicat programul de spălare și igienizare în interior și exterior, precum și neutralizarea graffitti-urilor.

Treptat, toate vehiculele din parcul circulant al STB SA vor fi curățate și igienizate, iar fiecare vehicul va fi ulterior monitorizat pentru a se urmări menținerea unui aspect decent. Totodată, este aplicat un program special, etapizat, prin care adăposturilor din stațiile de tramvai li se redă aspectul civilizat.

Anul trecut, STB SA a dotat autobazele cu stații de spălare noi, moderne, iar prin această campanie își propune să asigure vehicule igienice și un grad de confort cât mai ridicat pentru călători, dar și un aspect decent al stațiilor de tramvai.

De cele mai multe ori, imaginea neplăcută a vehiculelor este creată de către unii călători, prin mâzgălirea cu graffitti, vandalizarea, zgârierea interiorului, aruncarea de resturi de mâncare ori de băutură în vehicule.

Conform Regulamentului Serviciului Comunitar de Transport Public Local de călători în Regiunea București – Ilfov, pentru murdărirea sau vandalizarea vehiculelor sunt stabilite amenzi de 500 lei.

Totuși, politica STB SA nu este aceea de a sancționa călătorii, ci de conștientizare a publicului asupra faptului că menținerea unor conditii civilizate de transport depinde de fiecare dintre noi.

STB SA îi asigură pe bucureșteni că vor urma și alte măsuri care vor crea condiții civilizate de transport și vor dovedi atașamentul companiei față de călători.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 19/Ian/2020
Mesaje: 1293
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 28 Aug 2019 12:26:47    Titlul subiectului: 202324

Povestea unui șofer care a fost dat afară de la STB pentru că a dat informații publice despre defectele autobuzelor din București:
https://www.vice.com/ro/article/kz4w33/soferul-concediat-ca-a-vorbit-despre-defectiunile-autobuzelor-din-bucuresti
Citat:
Povestea șoferului concediat că a vorbit public despre defecțiunile autobuzelor din București
Acum trei ani, Valer Ciobănescu, șofer la RATB (actuala Societate de Transport București - STB), a simțit pedala de frânare a autobuzului 368 moale sub picior. „Eram la Orizont, am încercat să reduc viteza din timp, să opresc în stație, și am depășit cu aproape trei metri. Îmi băteau călătorii cu pumnul în geam”, îmi povestește el, în timp ce stăm de vorbă la o cafea, într-un mall bucureștean.
„Am băgat autobuzul în garaj și, bineînțeles, au zis că sunt nebun la cap”, îmi descrie șoferul reacția șefilor săi de atunci.
Ciobănescu, 51 de ani, dintre care 25 ca șofer, conducea un sindicat minoritar din STB, Sindicatul Șoferilor, așa că astfel de incidente, trăite și de alți colegi, ajungeau și la el. Și spune că nu erau puține. A scris memorii șefilor săi despre defecțiunile tehnice majore ale autobuzelor, dar nu a fost luat în seamă.
Așa că a ieșit cu ele în presă.
Drept urmare, Ciobănescu nu mai lucrează la STB din această primăvară.
„Sunt concediat de la 1 aprilie, în baza unei cercetări disciplinare absurde. Adică, legată de o postare pe Facebook, în timpul liber. Nicio treabă cu prevederile Contractului Colectiv de Muncă sau cu Codul Muncii. Nu eram în timpul serviciului, nu am îndeplinit sarcinile de serviciu defectuos”, spune Ciobănescu.
Postarea lui nu era cea mai elegantă din lume, dar era pe pagina sa personală. Practic, ea a fost doar un pretext, un punct culminant al relației tensionate dintre el și conducerea companiei de stat.
Regulamentul și „difuzarea oricăror informații”
Baza legală a concedierii a fost o modificare făcută în Contractul Colectiv de Muncă odată cu schimbarea conducerii interimare a STB, la începutul lui 2017, când directorul general Radu Paul Orzață (fost consilier general și membru PP-DD) a fost înlocuit cu Adrian Sorin Mihail (consilier general și membru PSD), un apropiat al primarului Gabriela Firea.
În noul regulament, la punctul 93, a apărut o prevedere în lista motivelor de sancționare a unui angajat: „Difuzarea sau colportarea în spațiul public – pe canale mass-media sau social media – a oricăror informații legate de STB S.A., în mod special a informațiilor ce pot genera o stare de nesiguranță în rândul călătorilor, cu consecințe negative asupra activității și imaginii STB S.A., precum și a relațiilor de colaborare cu terții”.
Felul în care conducerea societății înțelege libertatea de exprimare reiese dintr-o declarație a directorului din acea vreme: „Este democratic, vorbesc cât vor între ei, cu cine vor. Public, instituția vorbește prin persoana desemnată”.
Îngrijorat că autobuzele pot pune în pericol viața bucureștenilor, șoferul – de obicei pe 282, 143, 368 –, dădea deseori declarații în presă. Odată cu schimbarea conducerii, au venit și sancțiunile. „Mai vorbisem și înainte cu presa, am fost și la televizor, am dat declarații și la România Actualități. Dar nu era directorul pe care l-a pus Firea”, spune el.
„Au fost trei avertismente premergătoare concedierii. Primul s-a întâmplat acum doi ani cu un articol în care îi ceream primăriței Firea să vină să-i arăt problemele din RATB, că ea spunea că e totul OK.”
Ciobănescu spune că noul regulament încă nu era în vigoare și că a fost sancționat retroactiv: „Am săvârșit abaterea, în mintea lor, pe 18 sau 19 ianuarie, și regulamentul a intrat în vigoare pe 27”. A primit atunci un avertisment scris.
A urmat apoi o știre de pe Kanal D, în care a fost iar citat. „Dar nu i-am căutat eu, au cerut informații și eu le-am spus ce probleme sunt: că ne ies roțile pe stradă, că rămânem fără frâne, ceea ce s-a și întâmplat, nu am vorbit ca nebunul. Am mai spus că aveam cauciucuri all season, dar de fapt erau niște cauciucuri foarte periculoase pe regim de iarnă, se ducea autobuzul, pur și simplu, nu aveau aderență.” Pentru această declarație, Ciobănescu a fost sancționat cu tăierea a 10% din salariu pe trei luni de zile.
„A mai ars un tramvai și acum câteva luni”
Până să ajungă la presă, Ciobănescu a încercat calea oficială. „Am făcut un memoriu, în care am scris problemele, poate așa înțeleg, adresat și Consiliului General al Primăriei Capitalei și primarului.” În memoriu, acesta spunea, printre altele, că există o lipsă acută de piese, „că avem șefi iresponsabili, care vin la muncă doar să-și ia banii”, că posturile nu se ocupă pe bază de concurs.
„Îi avertizam că e posibil să ia foc și tramvaiele, că mergeau cu ele târâș. Nu le dădeau voie să intre la reparații. Îi amenințau pe șoferi că îi sancționează, le spuneau că intră în depou nemotivat, că nu au chef de muncă. Și, după șase luni, s-a întâmplat (n. red. - să ia foc un tramvai). A mai ars unul și acum câteva luni.”
Nu a primit niciun răspuns la acea adresă, dar au continuat sancțiunile. „Au tot spus că sunt calomnii, că nu e adevărat”, spune Ciobănescu despre reacțiile celor din STB. „Adică nu e adevărat că a ieșit roata pe stradă, deși chiar Pro TV a filmat? Am și alți colegi care au rămas fără frâne, unul a intrat în autobuzul din față și a făcut un prejudiciu de vreo 130 de milioane și șeful de autobază i-a spus să nu declare la poliție că a rămas fără frâne.”
Un comentariu pe Facebook, al treilea avertisment
La o postare a unei jurnaliste de la TVR2 care reclama că fusese agresată de controlori, Ciobănescu a comentat că de vină sunt șefii controlorilor, care le-ar impune o normă de amenzi.
Din nou, s-a trezit cu o sancțiune de 10% din salariu. Cele trei incidente au fost considerate „abateri repetate” și a fost concediat.
Ciobănescu a atacat în instanță deciziile conducerii STB. „Am câștigat, pe fond, pentru declarațiile pentru Evenimentul Zilei și Kanal D, pentru cea cu TVR încă ne judecăm. Am aflat că au făcut recurs pentru Kanal D.”
Am cerut o poziție oficială de la reprezentanții STB despre situația lui Valer Ciobănescu și deficiențele acuzate de el, dar nu am primit un răspuns.
În mod normal, Valer Ciobănescu ar fi trebuit să fie protejat de legea sindicatelor, care interzice concedierea liderilor, însă Sindicatul Șoferilor era minoritar, mare parte a celor peste 11 mii de angajați din STB fac parte din Sindicatul Transportatorilor din București.
Conform Codului Muncii, negocierile contractului colectiv de muncă se poartă doar între societate și sindicatul reprezentativ – adică cel cu cei mai mulți membri. „Sindicat reprezentativ care ori habar nu are ori se face că habar nu are [n. red. - ce se întâmplă în STB]”, acuză Ciobănescu. „Ca să meargă treaba bine, să nu supere pe nimeni.”
Fostul șofer spune că „sindicatul reprezentativ ne reprezintă doar la negocieri, în rest ar trebui să ne cheme și pe noi la ședințe, să avem un dialog deschis, să ne primească când avem probleme. Nu ne primesc”. Ulterior concedierii, două alte sindicate minoritare, APT și Transpublic, au fuzionat cu Sindicatul Șoferilor, și au creat Sindicatul Transpublic din STB S.A., care are acum nouă sute de membri, și ca o formă de sprijin pentru liderul concediat.
Primele bătălii, câștigate în instanță
La proces, Ciobănescu a adus în discuție și articolele de lege despre avertizorii de integritate. Nu știe dacă instanța le-a considerat probe în avantajul său, cert e că a câștigat.
„În cele două procese pe care le-am câștigat, instanța spunea că STB nu poate să-mi îngrădească libertatea de exprimare și dreptul de a-mi apăra membrii de sindicat.” Judecătorii nu au făcut nicio referire la legea avertizorilor de integritate.
Între timp, faptul că schimbarea de regulament care a dus la concedierea lui Ciobănescu a funcționat ca un căluș în cadrul STB îmi este confirmat și de refuzul altor persoane din interiorul societății de a-și asuma vreo declarație publică, de teama eventualele sancțiuni.
„O să se supere Firea. Eu chiar vreau să o supăr pe doamna Firea, că de aia e acolo, să ne rezolve problemele. Vreau să vin și eu de drag la muncă și să nu pun în pericol viața călătorilor. Noi prestăm o meserie în sprijinul cetățenilor bucureșteni și pentru asta a fost aleasă primărița, să asigure un transport public sigur și civilizat. Dar ea nu a făcut altceva decât să ne bage pumnul în gură, nu să remedieze problemele.”
Până la rezolvarea proceselor, care mai poate dura cel puțin un an, Ciobănescu repară televizoare și mașini de spălat. „Mă descurc, mai știu și altă meserie.”
Și, evident, se ocupă de procese. „Din partea mea, poate să dureze oricât”, spune el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 19/Ian/2020
Mesaje: 1293
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 02 Sep 2019 10:59:23    Titlul subiectului: 202393

Un tramvai de pe linia 1 va găzdui un eveniment cultural în perioada 10 septembrie - 1 octombrie, "Poezia nu mușcă!". Comunicatul STB:
http://www.stbsa.ro/mobile/comunicat1.php?nrcom=1106
Citat:
Organizația nonguvernamentală Arta nu Mușcă, în parteneriat cu Primăria Capitalei și Societatea de Transport București - STB SA, le oferă bucureștenilor ocazia de a citi și de a asculta poezie într-un tramvai de pe linia 1, în perioada 10 septembrie -1 octombrie.

„Poezia nu mușcă!” Chiar în anul în care România sărbătorește Cartea, „Tramvaiul Poeziei” va rescrie mersul călătorilor din Capitală în luna septembrie. Ei se vor bucura de cărți de poezie și muzică jazz. Simultan, va avea loc și un concurs de poezie pentru tinerii poeți și vor fi organizate lecturi performative în spații alternative, cu scopul de a aduce poezia mai aproape de publicul larg, de a le oferi trecătorilor accesul la lectură și de a contribui la coeziunea locuitorilor Capitalei.

„Spațiile publice merită experimentate și poetic, de aceea mi-am propus să aduc poezia mai aproape de publicul larg, într-un mod inedit, artistic și educativ. În 2019, nu e romantic, e necesar să luăm parte la poezia orașului și să găsim frumusețea în forme alternative.”, declară cu entuziasm Loredana Munteanu, fondatoare a organizației nonguvernamentale Arta nu Mușcă.

Cei care vor urca în „Tramvaiul Poeziei”, în perioada 10 septembrie - 1 octombrie 2019, vor avea ocazia să citească poeme de autori români clasici și contemporani. Special pentru ei, în mijlocul de transport va fi amenajată o bibliotecă interactivă.

„STB susține poezia, dar și actul cultural, în general. Suntem bucuroși că, prin eforturile societății civile, le putem oferi călătorilor mici bucurii și câteva momente plăcute în drumurile lor către serviciu, către școală, către casă sau spre altă destinație. STB face eforturi pentru creșterea calității serviciilor oferite publicului și în curând vom prezenta noi facilități și oferte care dovedesc atașamentul nostru față de călători”, spune Andrei Creci, directorul general al STB SA.

În cadrul aceluiași proiect, va avea loc și un concurs de poezie destinat tinerilor poeți, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Aceștia sunt invitați să se înscrie în concurs cu trei poezii, în perioada 10-20 septembrie, pe site-ul http://www.artanumusca.ro. Juriul, din care fac parte Iv Cel Naiv, Iulian Tănase și Cătălina Matei, va alege 10 finaliști pentru a participa la un curs de scriere creativă. În finală, talentul tinerilor poeți va fi provocat pentru a crea un poem pe tema „Salvează poezia orașului!”, iar poemul câștigător va fi pictat pe peretele unei clădiri aflate în centrul Bucureștiului. De asemenea, toate poemele selectate și povestea proiectului Tramvaiul poeziei vor fi adunate într-o carte care va fi lansată la Târgul Internațional Gaudeamus.

„Poate că viața mea ar fi avut un altfel de curs dacă m-aș fi întâlnit la momentul potrivit cu un concurs de poezie. Poate că aș fi ajuns să scriu fără să mai fac o buclă de ani de zile în care am crezut ca vreau sa devin inginer. Poate că nu m-aș mai fi întrebat ce a vrut să zică poetul din simplul motiv că aș fi știu exact ce am vrut să zic. Dar voi sigur puteți să-l înlocuiți pe urâciosul ăsta de poate cu pot și să ne scrieți câteva versuri din poezia orașului ăsta nesuferit de frumos, admirabil de urât. Cred că e datoria oricui simte poezie să o dea mai departe”, le transmite Iv Cel Naiv tinerilor.

Proiectul „Tramvaiul Poeziei” își propune să aducă lectura și poezia mai aproape de public, în contextul în care 69% dintre români și 46% dintre bucureșteni declarau că nu au citit nicio carte și doar 9% afirmau că citesc aproape zilnic, potrivit Barometrului de consum cultural dat publicității anul trecut.

Organizația nonguvernamentală Arta nu Mușcă este cunoscută pentru inițierea unor proiectele culturale precum “Festivalul de muzică clasică de la metrou”.

Proiectul „Tramvaiul Poeziei” este co-finanțat prin Administrația Fondului Cultural Național, în parteneriat cu STB SA și Primăria Capitalei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 8725
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Oct 2019 14:33:33    Titlul subiectului: 203623

Un exmplu tipic de Fake News sau de știre, adevarata numai pe jumatate, cu informatii scoase din context. Stirea circula pe Facebuci, evident stârnind indignarea boborului. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Bucureștiul se chinuie cu otokare si tramvaie vechi de 50 de ani, iar în Cluj circulă primele autobuze electrice fără șofer

rimaria Cluj-Napoca ar urma sa lanseze un autobuz fara sofer, care sa deserveasca o linie din centrul orasului. Proiectul-pilot este realizat impreuna cu Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca si cu firme din domeniul tehnologiei.
”Propunem o linie zero in zona centrala a orasului, care sa fie deservita de un autobuz autonom. Un proiect care deja se testeaza in unele orase europene cum ar fi Viena, Lyon sau Paris. Intr-unul sau maximum doi ani putem sa testam, sa avem un proiect pilot pe anumite rute bine stabilite si, sigur, pe parcursul dezvoltarii tehnologiei vom putea sa extindem acest proiect pilot”, a declarat directorul de dezvoltare al municipalitatii, Ovidiu Cimpean, citat de Ebsradio.ro.
Continuarea amenajarii benzilor dedicate, asigurarea unei flote de transport public 100% electrice pana in 2030, extinderea spatiilor pietonale sau realizarea metroului si a trenului metropolitan sunt alte investitii care ar urma sa imbunatateasca mobilitatea clujenilor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 8725
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Noi 2019 18:11:04    Titlul subiectului: 204019

STB va primi bani in plus la rectificarea bugetara. Articolul se gaseste aici.

Citat:
PMB, o nouă rectificare bugetară! Se dau bani în plus la STB

Primăria Capitalei a decis să dea o nouă sumă de bani pentru Societatea de Transport București (STB)! Potrivit unui proiect de hotărâre votat în ședința CGMB de joi, Primăria Capitalei face o nouă rectificare bugetară.

Potrivit unui proiect de hotărâre votat în ședința CGMB de joi, Primăria Capitalei face o nouă rectificare bugetară, iar cea mai consistentă influență, pe plus, se regăsește la capitolul Transporturi, respectiv subvenția pentru acoperirea diferențelor de preț și tarif.

Astfel, 100 de milioane de lei vor merge la acest capitol, iar bugetul total pentru subvenție va fi de un miliard de lei.

Tot pe plus va crește și bugetul de la Adminstrația Străzilor, cu aproape 3 milioane de lei, pentru consolidarea Podului Grant.

Pe de altă parte, bugetul Administrației Spitalelor ar urma să fie tăiat cu aproape 30 de milioane de lei, iar pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic cu 20 de milioane de lei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community