Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Suspendarea liniei 41 (iulie-august), 2019
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 653
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 07:37:42    Titlul subiectului: 201366

Asta pentru că o ia pe Mihalache - Banu Manta, unde prinde tot traficul. Normal că se va aglomera. Și STB se încăpățânează să nu bage articulatele, a anunțat sâmbătă că nu mai bagă. La ce vrei să ne așteptăm?
Da, față de tramvai e un interval aberant, dar pentru un autobuz e chiar foarte decent. Mai ales pentru unul care stă în trafic. Dacă vrei să micșorezi intervalul, fă ceva cumva cu gardurile de pe podul Grant și o punte peste linia de tramvai să treacă linia de autobuz dus-întors pe o singură bandă a podului sau ia-o pe Basarab, după aceea Ai vreo variantă mai bună în acest sens? Ar mai putea să o ia pe Basarab și apoi pe la Maternitatea Giulești - Pascal Cristian. Sau, și mai simplu, mențineau un 41 deviat pe traseul lui 42 până la Dr. Felix, apoi Dr. Felix - Titulescu - Pasaj Basarab - Vasile Milea - Timișoara - Progresului - 13 Septembrie până la Ghencea. Acum ai toate variantele optime posibile de traseu incluse. Și dacă nu-și dau acei "specialiști" cu părerea, cine crezi că o va face? Ne plângem, dar nu venim cu nicio propunere concretă pentru a rezolva problema! Tu ce ai face ca să soluționezi această situație? Întreb ca simplu cetățean, nu ca pasionat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 7880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 07:47:25    Titlul subiectului: 201372

Primul lucru oe care l-as face ca simplu cetatean ar fi sa il dau afara pe seful STB, pe toti cei de la STB care au fost pusi pe critetii politice. In locul lor as aduce niste specialist adevarati in transportul in comun si in managementul traficului.
In mod normal, chestia asta trebuia gandita de un an de zile.
Linia 41 transporta zilnic, in medie 150000 de calatori, este cea mai folosita linie de transport in comun, dupa metrou.
Nu poti pur si simplu sa suspenzi o linie cu asemenea trafic de calatori, fara sa gandesti problema.
Sincer, as fi lucrat la Pasaj Grant inainte, as fi lasat tramvaiul sa mearga, dar as fi inchis traficul total pe Pasaj Grant pentru reabilitarea partii carosabile, as fi pus restrictie de viteza pentru tramvai, 10 km/ora, dar tot e bine, tramvaiul ar fi circulat, abia dupa terminarea lucrarilor la partea carosabila de pe pod l-as fi suspendat pe 41, si as fi trecut la reabilitarea liniei de pe pasaj plus lucrarile aferente de la Ciurel si de la statia de metrou.
Asa nu iese decat un mare haos, fiindca cei de la STB, pur si simplu nu sunt in stare sa gandeaasca, ei fiind pusi pe criterii politice acolo.
Linia 41 era cam singura cale mai rapida pentru locuitorii din Drumul Taberei de a iesi la liman (adica la un metrou si de acolo spre zonele de interes). Multi locuitori lasau masina personala acasa si preferau sa mearga cu 41, chiar daca tramvaiul era foarte aglomerat. De ce ? Fiinda era un mijloc de tranport rapid. Asa, multi se vor reintoarce la masinile personale, blocajele pot sa fie si mai mari, iar timpul pe care il parcurgi cu 641 ar creste.
Eu sunt curios daca seful STB sau directorul de la exploatare au fost cu 641 sa vada cum este ?Pur si simplu nu poti sa pui un semn de egalitate intre o linie de tramvai normala, 16 sa zicem si linia 41. Vorbim de lucrui diferite.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 653
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 08:03:39    Titlul subiectului: 201376

De acord cu tine. Așa ar fi fost logic, dar n-ai ce face când ai o conducere defectuoasă, care nu gândește. Asta ar fi fost de implementat pe termen lung, asta e, am ajuns în situația de față. Doar că eu am întrebat în situația de față, ești de acord cu mutarea lui 641 sau menținerea lui 41 deviat? Ori ai altă variantă? Să zicem că ești un cetățean din Drumul Taberei, care ar fi varianta optimă pentru tine în condițiile de lucru actuale?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 7880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 08:35:09    Titlul subiectului: 201377

41 din Drumul Taberei pana la Crangasi, cu bidirectionale, ar insemna sacrificarea lui 55 pentru doua luni, care si el este aglomerat in orele de varf, plus celelalte bidirectionale care circula pe alte linii, dar ar fi solutia de avarie. Din pacate nu cred ca ajung toate bidirectionalele pentru fluxul de calatori.
Poate ar fi trebuit achizitionate in regim de urgenta, niste bidirectionale SH, care impreuna cu bidirectionalele actuale, ar fi fost alta solutie de avarie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 653
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 08:40:47    Titlul subiectului: 201379

Te blochează Podul Ciurel. Tot n-ai ce să faci.
Bidirecționale ar trebui luate urgent. Măcar vreo 20 să ia, să avem destule pentru alte lucrări la linii, modernizări de infrastructură etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 7880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2019 09:18:51    Titlul subiectului: 201447

Ieri am fost prin Drumul Taberei. Spre stupoarea mea nu prea am vazut muncitori in zona. Ma asteptam ca lucrarile sa fie intr-un ritm alert. Când colo in zona era liniste ! In ritmul asta se vor incadra in cele doua luni ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 653
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2019 10:42:52    Titlul subiectului: 201459

Păi la Drumul Taberei lucrările le face Metrorex, deci slabe șanse să se încadreze.
La Ciurel se mișcă alert, sigur termină ei în timp util.
La Grant se mișcă foarte bine, dar acolo se schimbă și șinele, iar licitația de traverse noi de tip metrou a fost anulată, deci s-ar putea să fie întârzieri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 7880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2019 11:35:17    Titlul subiectului: 201503

Detalii suplimentare, pe site-ul STB, privind statiile unde fac oprire autobuzele de pe liniile naveta, 641 si 642: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1067

Citat:
Linia navetă 641 va funcționa între „Ghencea” și „Piața Presei” pe Bd. Ghencea, Str. Brasov, Str. Lujerului, Pasaj Lujerului, Șos. Virtutii, Calea Crangași, Pasaj Grant, Str. Turda, Bd. Maresal Alexandru Averescu, Bd. Mărăști, Bd. Expozitiei, cu întoarcere pe Bd. Expozitiei, Bd. Mărăști, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Șos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, Str. George Mihai Zamfirescu, Bd. Ceahlău, Cal. Crȃngași, Șos. Virtuții, Pasajul Lujerului, Str. Lujerului, Str. Brașov, Bd. Ghencea.

Noua linie navetă va efectua opriri în stații astfel:
Către terminalul „Piața Presei”:
pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noile stații „Oprire” situate după intersecția cu Drumul Taberei - ramura de nord, respectiv înainte de Bd. Timișoara;
pe Str. Virtuții în noua stație „Oprire” amplasată după intersecția cu Bd. Uverturii, apoi comun cu cele ale liniei 178;
pe Șos. Crângași comun cu cele ale liniei 178;
pe Str. Turda în noua stație „Oprire”, amplasată după Pasajul Grant;
pe Bd. Mareșal Alexandru Averescu în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache;
pe Bd. Mărăști în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu, apoi comun cu cele ale liniei 330.
în terminalul Piața Presei Libere comun cu cele ale liniei R442.
Către terminalul „Ghencea”:
pe Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Șos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu, comun cu cele ale liniei 282,
pe Șos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, comun cu cele ale liniilor 162, 163, 178;
pe Șos. Crângași și Str. Virtuții comun cu cele ale liniei 178, precum și în noua stație „Oprire” înainte de Bd. Uverturii;
pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noua stație „Oprire” situată după intersecția cu Bd. Timișoara;
în terminalul Ghencea comun cu cele ale liniei 221.

Linia navetă 642 va funcționa între „Valea Argeșului” și „Bd. Ceahlău” pe Str. Valea Argeșului, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Brașov, Str. Lujerului, Pasaj Lujerului, Str. Virtutii, Șos. Crângași, cu întoarcere fără staționare pe Calea Crângași, Șos. Virtuții, Pasaj Lujerului, Str. Lujerului, Str. Brașov, Drumul Taberei, Str. Valea Argeșului.
În cazul în care nu se restricționează traficului rutier pe Pasajului Grant, sensul dinspre Bd. Ion Mihalache spre Piața Crângași, începând cu data de 29.06.2019, până la restricționarea circulației pe Pasajul Grant, linia navetă 641 va funcționa între „Ghencea” și „Piața Presei”, în ambele sensuri peste Pasaj Grant.

Noua linie navetă 642 va efectua opriri în stații astfel:
Către terminalul „Piața Presei”:
pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noile stații „Oprire” situate după intersecția cu Drumul Taberei, respectiv înainte de Bd. Timișoara;
pe Str. Virtuții în noua stație „Oprire” amplasată după intersecția cu Bd. Uverturii, apoi comun cu cele ale liniei 178;
pe Șos. Crângași comun cu cele ale liniei 178;
pe Str. Turda în noua stație „Oprire”, amplasată după Pasajul Grant;
pe Bd. Mareșal Alexandru Averescu în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache;
pe Bd. Mărăști în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu, apoi comun cu cele ale liniei 330;
în terminalul Piața Presei Libere comun cu cele ale liniei R442.
Către terminalul „Ghencea”:
pe Str. Alexandru Constantinescu în stațiile „Oprire” amplasate în zona Institutului de Agronomie și după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu;
pe Bd. Mărăști în stațiile „Oprire” amplasate în zona Institutului de Agronomie și după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu;
pe Str. Turda în stațiile „Oprire” amplasate după intersecția cu Bd. Ion Mihalache, respectiv înainte de Pasajul Grant;
pe Șos. Crângași și Str. Virtuții comun cu cele ale liniei 178, precum și în noua stație „Oprire” înainte de Bd. Uverturii;
pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noua stație „Oprire” situată după intersecția cu Bd. Timișoara;
în terminalul Ghencea comun cu cele ale liniei 221.

Abonamentele deja emise pe linia de tramvai 41 își mențin valabilitatea până la expirarea perioadei de valabilitate pe liniile 641 și 642.
În cazul în care posesorul cardului Activ deține și opțiunea "portofel electronic" este necesară apăsarea butonului 2 al validatorului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 653
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2019 14:49:08    Titlul subiectului: 201507

Tot cu moda RATB-istă de a nota stații temporare doar cu "Oprire".
N-ar mai merge o stație sub pod la Grant, la Opera Comică, să fie o legătură cu 11 și 44?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community