Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Cluj. Istoric și modificări
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
withoutname



Data înscrierii: 29/Ian/2019
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 43

MesajTrimis: Lun 24 Iun 2019 18:57:06    Titlul subiectului: 201256

Pare interesant, dar eu nu pot sa cred, ca se va electrifica in masura asa de mare. Asta inseamna infrastructura de zeci de kilometrii, si ar trebui cumparate inca foarte multe trolee inca. Mai bine ar fi, sa bazeze pe autobuze electrice, care se pare, ca se descurc bine in oras, si trolee cu baterie (despre care era vorba, dar in ultimul timp nu am auzit nimic despre asta). Pe linia 9, 24, 30, chiar si 48, ar fi o solutie mult mai buna, decat sa fie toata linia trasa cu cabluri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei105



Data înscrierii: 03/Iun/2016
Ultima vizita: 18/Iul/2019
Mesaje: 367
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 24 Iun 2019 19:06:48    Titlul subiectului: 201257

Citat:
Mai bine ar fi, sa bazeze pe autobuze electrice


Experții au decis deja ce e mai bine. Rolul PMUD-ului e de a dicta municipalității ce "e mai bine" să facă, fiind elaborat în urma unei ample documentări și a multor studii. Dacă PMUD-ul recomandă cele 5 extinderi ale rețelei de troleibuz de pe pagina anterioară, atunci alea sunt soluția cea mai bună.

Citat:
si ar trebui cumparate inca foarte multe trolee inca


Tocmai s-au achiziționat 50, care e cel mai probabil o suplimentare de parc, nu o înlocuire, în condițiile în care cel mai vechi troleibuze sunt din 2004, dacă nu punem la socoteală cele 15 Agora L din 1999-2000 transformate și modernizate în 2011, deci nu cred că ar fi cazul să vorbim despre înlocuiri de troleibuze.

_________________
Colecția mea de fotografii cu transportul public din Cluj-Napoca
https://www.facebook.com/transportcj/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lapgellert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Iul/2019
Mesaje: 154
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 25 Iun 2019 07:24:46    Titlul subiectului: 201261

Imi plac autobuzele electrice, dar sunt cazuri, unde nu ar fi o idee buna sa avem, in loc de troleibuze, fiindca aceste autobuze is mai mici: de ex pe 24B is foarte multe calatori, dar si 48ul e plin de multe ori.
Dupa electrificare, 33ul o sa mearga pana la Gara, sau o sa foloseasca traseul, pe care avea linia 3, cand era inchisa podul Traian?
Sunt curios daca Alverna va avea o legatura directa cu Iulius Mall. Nu era niciodata in trecut, ca linia 34 sau 48 mergea pana la garaj direct?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
withoutname



Data înscrierii: 29/Ian/2019
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 43

MesajTrimis: Mar 25 Iun 2019 07:29:41    Titlul subiectului: 201262

Depinde, dupa parerea mea s-ar putea inlocui minim 20 de trolee vechi, ca sunt in stare destul de proasta, mai ales fata de autobuze, care au fost achizitionate recent. Dar si in cazul asta raman 30 de trolee nou noute, deci chiar trebuie extinsa reteaua de troleu, dar nu peste tot. Desigur, e doar parerea mea personala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marian2001FCBT



Data înscrierii: 14/Mai/2018
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 5
Locație: Botosani

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2019 22:07:09    Titlul subiectului: 201517

Am gasit de curand, pe site-ul www.transphoto.ru, aceasta harta a retelei de transport in comun din Cluj-Napoca (sper sa nu fi fost deja publicata pe forum). Din cate se vede, reteaua de troleibuz nu este activa intre I.R.A. si aeroport (linia 8 apare ca linie de autobuz) dar, in schimb, linia 23 este marcata ca linie de troleibuz si circula pana la C.U.G. Cam din ce an dateaza aceasta harta?


1193387.jpg
 Descriere:
Sursa: www.transphoto.ru
 Mărime fișier:  270.46 kb
 Vizualizat:  de 219 ori

1193387.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Danut



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 39
Locație: Toronto (Canada)

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2019 23:33:44    Titlul subiectului: 201518

Nu vad foarte bine numerele linele de troleu, dar daca este cum vad, inca linia 9 folosea troleu, linia 7 se schimbase deja cu intoarcerea la IRA iar linia 23 inca activa deci cred ca este cindva intre 1995-1999
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marian2001FCBT



Data înscrierii: 14/Mai/2018
Ultima vizita: 19/Iul/2019
Mesaje: 5
Locație: Botosani

MesajTrimis: Sâm 13 Iul 2019 08:10:27    Titlul subiectului: 201520

Multumesc pentru informatii! Las aici link-ul fotografiei, poate asa se va vedea mai clar originalul!
Link: https://transphoto.ru/photo/1193387/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Pagina 19 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community