Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Extindere linii de tramvai în Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 09 Mai 2019 22:52:37    Titlul subiectului: 200690

Acum va prezint va prezint starea santierului noii linii de tramvai , din spatele supermarket-ului Auchan. Pozele sunt facute in zile diferite , la prima incercare incepand sa ploua in timp ce fotografiam.
1. Peste parul care se varsa in Peta a fost construit un pod pentru linia de tramvai , in apropierea podului rutier de la iesirea din parcarea centrului comercial.
2. Vedere peste pod spre Calea Aradului si un mic excavator. Probabil copacii din fundal vor fi taiati pe masura ce va avansa santierul.
3. Pe toata lungimea complexului comercial a fost turnat balst pentru infrastrucuta tramvaiului.
4. Vedere spre Calea Aradului.
5. Vedere spre universitate din acelasi loc.
6-7. La marginea drumului au fost depozitate mai multe stive de traverse si sine.
8. Fiind in preajma Pastelui Ortodox , santierul era pustiu (data in aparat nu era setata , si nu mai stiu sigur ce zi era , tind sa cred ca 26 sau 27.04.)
9. Excavator semnalizat la fel ca si un tren. Laughing



DSCN2787.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.02 MB
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2787.JPG



DSCN2788.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  963.77 kb
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2788.JPG



DSCN2786.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  994.24 kb
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2786.JPG



DSCN2784.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  963.08 kb
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2784.JPG



DSCN2783.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1012.9 kb
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2783.JPG



DSCN2781.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  962.86 kb
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2781.JPG



DSCN2782.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  952.26 kb
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2782.JPG



DSCN2785.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  984.35 kb
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2785.JPG



DSCN2789.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  983 kb
 Vizualizat:  de 12814 ori

DSCN2789.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 09 Mai 2019 23:09:54    Titlul subiectului: 200691

Continuare. Toate imaginile de mai jos au fost facute in 03.05 santierul era din nou pustiu fiind aproximativ ora 18.
1-2. Mai multe stive de sine si traverse.
3. Vedere spre Calea Aradului , pasarela pietonala care traverseaza raul Peta intre Auchan si strada Octavian Goga va trebui modificata/demontata pentru ca se afla in calea liniei de tramvai.
4-5. Vedere spre Universitate , depozitul din fundal probabil va fi demolat pentru a nu fi in gabarit.



IMG_20190503_174158.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.75 MB
 Vizualizat:  de 12808 ori

IMG_20190503_174158.jpg



IMG_20190503_174325.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.62 MB
 Vizualizat:  de 12808 ori

IMG_20190503_174325.jpg



IMG_20190503_174214.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.73 MB
 Vizualizat:  de 12808 ori

IMG_20190503_174214.jpg



IMG_20190503_174307.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.86 MB
 Vizualizat:  de 12808 ori

IMG_20190503_174307.jpg



IMG_20190503_174354.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.57 MB
 Vizualizat:  de 12808 ori

IMG_20190503_174354.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 10 Iun 2019 09:38:27    Titlul subiectului: 201117

Cateva poze de la santierul din calea Aradului. Dupa cum se poate vedea, lucrarile au progresat destul de mult in ultima perioada, si e posibil ca in cateva saptamani sa se redeschida circulatia pe linia 2 (si poate sa se introduca si alte noi linii? Very Happy ).

Pe santierul de pe malul Petei n-am observat niciun progres fata de stadiul prezentat de tcm acum o luna.



IMG_4035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  354.13 kb
 Vizualizat:  de 12681 ori

IMG_4035.JPG



IMG_4037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  330.29 kb
 Vizualizat:  de 12681 ori

IMG_4037.JPG



IMG_4038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  367.49 kb
 Vizualizat:  de 12681 ori

IMG_4038.JPG



IMG_4039.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.31 kb
 Vizualizat:  de 12681 ori

IMG_4039.JPG



IMG_4040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251 kb
 Vizualizat:  de 12681 ori

IMG_4040.JPG



IMG_4041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  296.22 kb
 Vizualizat:  de 12681 ori

IMG_4041.JPG



IMG_4042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.66 kb
 Vizualizat:  de 12681 ori

IMG_4042.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Lun 10 Iun 2019 11:57:32    Titlul subiectului: 201118

Da, s-ar putea adauga inca o linie de tramvai.

Iata la ce ma gandesc:

2N - Nufarul - P-ta 1 Decembrie - P-ta Unirii - P-ta Decebal - Iosia si retur ( linia 2 actualizata in 2N )

2R - Nufarul - P-ta 1 Decembrie - Gara Centrala - Parc Olosig - P-ta Decebal - Iosia si retur.

Apropo, se va putea introduce deoarece nu va mai afecta reteaua actuala. Acum nu va mai putea spune viceprimarul " N-are rost sa introducem o linie noua de tramvai ca sa le spunem oamenilor peste 2 saptamani ca nu le mai putem oferi serviciul ca trebuie sa lucram la linie "

_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 10 Iun 2019 22:25:17    Titlul subiectului: 201123

Eu nu prea sunt increzator in niste vorbe si declaratii. S-a mai zis tot in acea perioada inca de anul trecut ca se vor introduce KT4Dm cuplate, nici acelea nu le-au introdus inca. Doua vagoane KT4Dm stau pe linie moarta de aproape un an fara sa fie reparate. Pe perioada vacantei nu vor introduce nimic nou... logic se reduce si frecventa tramvaielor. Daca se va inchide Magheru s-ar putea, dar zona aia de la intersectia in constructie pana la capatul "Iosia" e plina de case, insa acei oameni ori au masina, ori sunt varstnici si nu prea ii vezi pe strada... e o zona foarte linistita sa nu zic pustie... nu este nici trafic auto pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2019 00:45:41    Titlul subiectului: 201142

In Iosia , cred ca sunt calatori doar in timpul anului scolar , atunci cand intra sau ies elevii de la scola Avram Iancu (statia Parcul Ghioceilor/Lipovei/Hategului). Avand in vedere ca a fost facut macaz si dinspre Iosia as vedea mai multe variante posibile pentru trasee care sa mearga pe acolo: Nufarul-Universitate-Iosia , traseu ce ar putea avea caracter sezonier (doar in timpul universitatii sau scolii).
Nufarul-Iosia-Decebal-Pod CFR si retur , traseu ce ar putea fi folosit la orele de varf , pentru muncitori.
Iosia-Universitate-Cantemir-Centru-Iosia si retur.
In afara orelor de varf cred ca ar fi suficient si un tramvai care sa penduleze intre Calea Aradului si Iosia.
Avand in vedere politica primariei , care incearca sa scoata oamenii din masini si traseele care pot fi infiintate , cred ca va creste numarul de calatori din acest cartier. De exemplu daca as sta undeva in acea zona as prefera sa iau tramvaiul pana la Piata Oska sau pana la Auchan in loc de masina personala , mai ales ca in weekend sunt greu de gasit locuri de parcare din cauza pietei. Sau din Iosia in Nufarul cred ca va fi mai rapid tramvaiul decat masina , presupunand ca va fi infiintat un traseu direct de tramvai , si ca se va circula cu viteza pe noua linie.
O data cu terminarea lucrarilor de constructie a acelei linii , ar fi utila modificarea sau desfiintarea liniilor de autobuz 20 , 21N , 21R si poate chiar si 10 , 19 , 23 , pentru ca dubleaza/vor dubla tramvaiul in mare parte.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2019 13:14:23    Titlul subiectului: 201155

Sursa: bihon.ro la 11. iunie 2019 15:22
Bucla nouă, funcțională în două săptămâni
Șantierul de extindere a liniei de tramvai din Calea Aradului e în stadiul amenajării căii de rulare spre ieșirea din oraș.
Buclele de legătură spre și dinspre Ioșia au fost montate și umează să fie introduse în trafic după reglarea macazelor și întărirea betoanelor. „Peste aproximativ două săptămâni, în funcție de vreme, dăm drumul la circulația tramvaiului pe noua porțiune, spre oraș. Am dat 40 de zile pentru pentru realizare. Acum căutăm o soluție pentru umplerea spațiului dintre traverse, se pare că nu se va putea înierba șina, cum am fi vrut”, spune viceprimarul Mircea Mălan.
Aceasta este a doua etapă a proiectului finanțat prin Programul Operațional regional – sprijinirea dezvoltării urbane durabile, prima s-a realizat la finalul anului trecut, când s-a amenajat o buclă de legătură Ioșia – Rogerius în intersecția Primăriei – Decebal – Calea Aradului.
Cea mai mare parte a lucrării abia începe și constă din extinderea liniei de tramvai pe traseul Calea Aradului, strada Făgărașului – Atelie
relor și legătura spre Cantemir. Lungimea noii linii este de 3,8 km pe sens.
Pe traseul noii linii există trei cursuri de apă, cele două poduri existente – peste Adona și peste Peța, necesitând consolidare. Executantul, Abed Bego, a început lucrarea cu realizarea unui pod nou, peste un canal de desecare, în zona Căii Aradului, spre centrele comerciale. Acesta a fost proiectat la o deschidere de 5m, realizat din prefabricate de beton.
Extinderea liniei de tramvai în zona Universității, de pe Calea Aradului pe malul Peței, până în Cantemir, se face în contul unui contract în valoare de 66,1 milioane lei, adjundecat de o asociere condusă de Abed Nego SRL. Termenul de finalizare din contract este de doi ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2019 17:11:23    Titlul subiectului: 201156

zsizsi a scris:
se pare că nu se va putea înierba șina, cum am fi vrut”, spune viceprimarul Mircea Mălan.


O singura intrebare: DE CE nu se poate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2019 01:56:28    Titlul subiectului: 201160

Cred ca are legatura cu tipul terasamentului si drenajul apei. Daca terasamentul este din pietris , nu se poate pune gazon peste pentru ca apa nu se va scurge corespunzator.
Explicatia (in germana) in acest clip , de la minutul 10:30 : https://www.ardmediathek.de/ard/player/Y3JpZDovL3dkci5kZS9CZWl0cmFnLWM4OTMxMDM2LThhODctNGY3My04ZTE0LWFjOTYwM2NiNmU0Zg/ .

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Vin 14 Iun 2019 12:52:30    Titlul subiectului: 201174

Am fost si am facut si eu o poza...


lucrari-linie-tramvai-oradea-6-600x450.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.15 kb
 Vizualizat:  de 12378 ori

lucrari-linie-tramvai-oradea-6-600x450.jpeg



_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Mar 09 Iul 2019 20:34:51    Titlul subiectului: 201439

Care e stadiul lucrărilor? Când va fi data in folosinta linia? Lucrările sunt in grafic ?❓ Question
_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Patrick



Data înscrierii: 05/Noi/2018
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 57
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2019 07:24:48    Titlul subiectului: 201440

In spate la Auchan si Jumbo au aparut liniile de tramvai, dar si traversele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 11 Iul 2019 14:04:07    Titlul subiectului: 201487

@Patrick , liniile si traversele sunt acolo de cateva luni.
Incepand de astazi , linia 2 a inceput sa circule din nou , pentru moment pe vechiul traseu , Nufarul-Piata Unirii-Iosia si retur.
OTL: Reluarea circulatiei cu tramvaie pe linia 2

S.C. O.T.L. S.A. informează călătorii că începând de joi, 11 iulie 2019, se va relua circulația cu tramvaie pe linia 2 și, ca urmare, linia

de autobuz T2 se va desființa.
Specificăm că, până la finalizarea lucrărilor, stațiile de tramvai de pe ambele sensuri de mers de pe str. Calea Aradului nu vor fi operaționale. Îmbarcarea/debarcarea călătorilor se va face în/din noua stație de pe str.Aviatorilor. Punctul pentru vânzarea titlurilor de călătorie va rămâne în continuare în stația de autobuz.
Vă mulțumim că ați ales OTL și vă dorim călătorie plăcută.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Vin 19 Iul 2019 07:13:44    Titlul subiectului: 201728

Link: https://m.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-49/staiile-de-tramvai-din-calea-aradului-din-nou-operaionale-150398.html

Stațiile de tramvai din Calea Aradului, din nou operaționale
S.C. O.T.L. S.A. informează
călătorii că începând de vineri, 19
iulie 2019, stațiile de tramvai de pe
ambele sensuri de mers de pe str.
Calea Aradului (din apropierea
intersecției cu strada Oneștilor), aferente liniei 2, vor fi din nou
operaționale, iar stațiile provizorii
de pe str. Aviatorilor vor fi
desființate. Punctul pentru vânzarea titlurilor
de călătorie a fost mutat în
stația de tramvai. Vă mulțumim că ați ales OTL și vă
dorim călătorie plăcută.
Carmen Tocut
spec. relații publice



statie-de-tramvai-otl-calea-aradului-18072019.JPG
 Descriere:
Sursa foto: eBihoreanul
 Mărime fișier:  29.47 kb
 Vizualizat:  de 11808 ori

statie-de-tramvai-otl-calea-aradului-18072019.JPG



_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Dum 20 Oct 2019 16:56:10    Titlul subiectului: 203574

Azi am fost și am făcut câteva poze. Stadiul e destul de inaintat doar că mai trebuie executate niste exproprieri.


IMG_20191020_175029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  335.09 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_175029.jpg



IMG_20191020_175019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  368.47 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_175019.jpg



IMG_20191020_175005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  305.84 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_175005.jpg



IMG_20191020_174925.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  314.53 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_174925.jpg



IMG_20191020_174825.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  293.87 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_174825.jpg



IMG_20191020_174810.jpg
 Descriere:
Materiale (sine și traverse)
 Mărime fișier:  135.5 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_174810.jpg



IMG_20191020_174757.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  317.97 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_174757.jpg



IMG_20191020_174748.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.94 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_174748.jpg



IMG_20191020_174044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  570.76 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_174044.jpg



IMG_20191020_174732.jpg
 Descriere:
Locul unde mai trebuie expropiat
 Mărime fișier:  374.41 kb
 Vizualizat:  de 11292 ori

IMG_20191020_174732.jpg



_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 21 Oct 2019 11:46:49    Titlul subiectului: 203597

Mie mi se pare că lucrările înaintează foarte încet. Ca să nu mai zic că pe Făgărașului sunt încurcate de UO, Jandarmerie și moară.

Totuși în zilele trecute a mai fost atacată o porțiune de 500 m în zona Ceyrat: https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-48/au-inceput-lucrarile-la-linia-de-tramvai-din-zona-ceyrat-foto-152215.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 02 Noi 2019 17:36:20    Titlul subiectului: 203800

Cateva fotografii din 07.10 si 17.10 Santierul avanseaza destul de incet , de cate ori am trecut pe acolo , lucrau maxim 10-15 muncitori in total pe cele doua santiere active la acel moment , Calea Aradului si podul peste Peta.
Fotografii din lotul 1 (07.10).
Linia care vine din spatele centrelor comerciale se termina tot inaintea podului peste canalul colector , la fel ca si data trecuta.
Au fost aduse mai multe gramezi de traverse.
Se lucra la spargerea podului peste Peta , circulatia era deviata , de la 2 benzi de circulatie pe sens s-a ajuns la o singura banda pe sens , iar statiile de autobuz care se aflau pe pod au fost mutate.
Inapoi in spatele centrelor comerciale , pe sectorul "finalizat".
Au fost folosite elementere de prindere a sinei tip , clama.
In unele zone pare ca mai trebuie adaugat balast si burat.
Sudurile capetelor de sina nu au fost finisate pe nici una dintre portiunile unde au fost montate liniile.
Daca inainte intrarea pe pasarela pietonala era in calea liniei , acum sina era instalata , iar pamantul in plus scos. Au fost puse niste placaje peste sine , pentru a "facilita" trecerea pietonilor.
Asa cum spuneam , in unele locuri mai trebuie adaugat balast.



IMG_20191007_111157.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.4 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111157.jpg



IMG_20191007_111223.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.63 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111223.jpg



IMG_20191007_111245.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  995.69 kb
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111245.jpg



IMG_20191007_111330.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.39 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111330.jpg



IMG_20191007_111344.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.15 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111344.jpg



IMG_20191007_111400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.37 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111400.jpg



IMG_20191007_111414.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.4 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111414.jpg



IMG_20191007_111457.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.32 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111457.jpg



IMG_20191007_111733.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.45 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111733.jpg



IMG_20191007_111809.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.34 MB
 Vizualizat:  de 11026 ori

IMG_20191007_111809.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos


Ultima modificare efectuată de către tcm la Sâm 02 Noi 2019 18:01:51, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 02 Noi 2019 17:56:10    Titlul subiectului: 203802

Continuare.
In doua sau 3 locuri , dupa pasarela , cateva traverse nu erau prinse de sina , iar suruburile si elementele de prindere erau aruncate pe pietris.
Ultimul segment de linie , pe ambele sensuri , nu era prins sau sudat de restul.
"Capatul liniei" , pana aici , imaginile au fost facute pe sensul spre Cantemir.
Sensul spre Calea Aradului , aceeasi poveste.



IMG_20191007_111858.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_111858.jpg



IMG_20191007_111922.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.42 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_111922.jpg



IMG_20191007_111936.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_111936.jpg



IMG_20191007_111950.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_111950.jpg



IMG_20191007_112035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_112035.jpg



IMG_20191007_112115.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.12 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_112115.jpg



IMG_20191007_112158.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.2 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_112158.jpg



IMG_20191007_112244.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.16 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_112244.jpg



IMG_20191007_112313.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.05 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_112313.jpg



IMG_20191007_112340.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 11022 ori

IMG_20191007_112340.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 03 Noi 2019 01:35:59    Titlul subiectului: 203805

Continuare.
Ultimele doua fotografii facute in spatele centrelor comerciale. Inca nu imi dau seama unde vor fi amplasate statiile , probabil in zona pasarelei pietonale?
Am trecut pe pasarela pietonala pentru a ajunge in Calea Aradului , unde asa cum am spus se lucra la spargerea podului. Era un excavator cu senile si unul "Unimog" si inca vreo 3 muncitori.
Statia de autobuz pe sensul spre oras fusese mutata intre intersectia cu strada Octavian Goga si trecerea de pietoni , autobuzele opreau pe zona hasurata.
De asemenea , dupa trecerea de pietoni fusese construita o alveola pentru autobuze , dar inca nu era folosita , pentru ca nu era facut marcajul statiei , iar taximetristii inca opreau acolo.
Pe sensul de iesire din oras , a fost amenajata o alevola pentru autobuzele OTL inaintea podului , si o alveola dupa pod , pentru autobuzele private care circula spre satele din sud si sud vestul orasului.

Imagini cu modificarile care au fost facute la intersectia Calea Aradului Aviatorilor. Sania patinei de comanda amplasata pe strada Aviatorilor.
Pe strada Aviatorilor au fost (re)construite statii cu refugiu. Aceste statii au fost folosite temporar de tramvaiele liniei 2 pana au fost finalizate peroanele din interiorul giratiei , si vor fi folosite dupa ce se va da drumul circulatiei pe noua linie.
Pe refugiul statiei spre Calea Aradului este amplasat un senzor care va activa semafoarele in intersectie. Initial am crezut ca acel senzor este o camera web. Laughing
Indicatorul directiei macazului este functional , desi nu-si prea are rostul inca , dar semafoarele rutiere nu au fost puse inca in functiune.



IMG_20191007_112411.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.39 MB
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_112411.jpg



IMG_20191007_112425.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.21 MB
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_112425.jpg



IMG_20191007_112936.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_112936.jpg



IMG_20191007_112945.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  822.04 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_112945.jpg



IMG_20191007_113002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  960.48 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_113002.jpg



IMG_20191007_113472.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  996.69 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_113472.jpg



IMG_20191007_113540.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  762.7 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_113540.jpg



IMG_20191007_113558.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_113558.jpg



IMG_20191007_113628.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  357.71 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_113628.jpg



IMG_20191007_113640.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  295.58 kb
 Vizualizat:  de 10980 ori

IMG_20191007_113640.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 03 Noi 2019 01:55:05    Titlul subiectului: 203806

Continuare.
Stalpul cu dungi galbene si negre ar trebui scos , mai ales ca este putin in drum , daca tot a fost plantat alt stalp langa.
La stanga spre Biserica Emanul , la dreapta spre Peta.
Vedere din statia din interiorul giratiei , folosita de catre linia 2. A fost turnat asfalt si a fost modificat putin traseul sinelor.
Patina de comanda pentru Cantemir/Iosia , amplasata inaintea statiei.
Indicatorul directiei macazului , si acesta functional , desi nu si-ar avea rostul inca.
In curba spre Iosia era o portiune decopertata , cred ca acolo va fi (este)amplasat senzorul de comanda al semaforului.
Semaforul spre Peta , si acesta cu un senzor instalat pe el.
Mai departe pe Calea Aradului.
Vedere inapoi , la stanga spre Iosia , ininte spre Biserica Emanuel.



IMG_20191007_113656.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1014.53 kb
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_113656.jpg



IMG_20191007_113713.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_113713.jpg



IMG_20191007_113835.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_113835.jpg



IMG_20191007_113842.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  663.27 kb
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_113842.jpg



IMG_20191007_113848.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.48 MB
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_113848.jpg



IMG_20191007_113922.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  911.52 kb
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_113922.jpg



IMG_20191007_113937.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.55 MB
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_113937.jpg



IMG_20191007_113959.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  632.65 kb
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_113959.jpg



IMG_20191007_114025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.03 MB
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_114025.jpg



IMG_20191007_114046.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.21 MB
 Vizualizat:  de 10979 ori

IMG_20191007_114046.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 03 Noi 2019 02:14:39    Titlul subiectului: 203807

Continuare.
Nu am mai vazut astfel de elemente de intindere a catenarei in Oradea.
De asemenea catenara este aranjata ciudat pe acel stalp , firul care merge spre Iosia vine prin stanga , iar cel spre Emanuel prin dreapta , intersectandu-se mai incolo (a se vedea imaginea IMG_20191007_114217.jpg). De asemena , stalpul respectiv este ultimul pe care este instalata catenara.
Urmatorul stalp are montate doar bratele care vor sustine reteaua. Pe restul stalpilor nu au fost instalate nici bratele.
Indicatorul macazului dinspre Peta spre Iosia/Emanuel este blocat pe directia inainte , desi nu a trecut nici un tramvai pe acolo , si desi nu este instalata patina de comanda.
Vedere de la capatul santierului , la intersectia cu strazile Vladeasa si Henrik Ibsen.



IMG_20191007_114123.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  780.71 kb
 Vizualizat:  de 10978 ori

IMG_20191007_114123.jpg



IMG_20191007_114138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  450.22 kb
 Vizualizat:  de 10978 ori

IMG_20191007_114138.jpg



IMG_20191007_114211.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.18 MB
 Vizualizat:  de 10978 ori

IMG_20191007_114211.jpg



IMG_20191007_114217.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.25 kb
 Vizualizat:  de 10978 ori

IMG_20191007_114217.jpg



IMG_20191007_114609.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.2 MB
 Vizualizat:  de 10978 ori

IMG_20191007_114609.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 03 Noi 2019 02:37:19    Titlul subiectului: 203808

Fotografii din lotul 2 (17.10).
Atunci cand am facut primul lot de fotografii erau muncitori pe santier , nu am facut mai multe poze cu situatia lucrarilor pe Calea Aradului , nu vroiam sa fiu luat la intrebari , astfel ca am revenit intr-o alta zi , seara pentru a contiuna.
Cutii cu senzori pentru macaz/semafor.
Un utilaj cu cos pentru lucrul la inaltime.
Nici pe aceasta portiune de santier nu au fost finisate sudurile sinelor (in data de 18.10 cred ca se lucra in acest sens).
Si aici cred ca va ma trebui turnat un strat de balast si puse capace peste tevile de canalizare.
Stalpi "noi" , acesti stalpi par reciclati de la alte lucrari la cum arata , zgaraiati , ruginiti , cu imperfectiuni...



IMG_20191017_181521.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  711.21 kb
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181521.jpg



IMG_20191017_181530.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.11 MB
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181530.jpg



IMG_20191017_181542.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  860.36 kb
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181542.jpg



IMG_20191017_181547.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  737.57 kb
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181547.jpg



IMG_20191017_181608.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  892.43 kb
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181608.jpg



IMG_20191017_181624.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  855.41 kb
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181624.jpg



IMG_20191017_181640.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  583.23 kb
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181640.jpg



IMG_20191017_181644.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.72 kb
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181644.jpg



IMG_20191017_181704.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.76 MB
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181704.jpg



IMG_20191017_181722.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1001.47 kb
 Vizualizat:  de 10977 ori

IMG_20191017_181722.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos


Ultima modificare efectuată de către tcm la Dum 03 Noi 2019 02:52:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 03 Noi 2019 02:50:07    Titlul subiectului: 203809

Continuare.
Capat de linie , la intersectia strazilor Vladeasa-Henrik Ibsen.
Instrument pentru masurat distanta intre sine.
Traverse aruncate.
Asa cum am spus anterior , pe sensul de iesire spre oras au fost facute doua alveole pentru autobuze , una inainte de pod si cealata , dupa pod , pentru privati. Poze cu ambele alveole.
Metode foarte moderne de semnalizare , o hartie printata A4 lipta pe o bucata de placaj... Rolling Eyes Embarassed
Jumatatea din pod unde se lucra anterior fusese sparta complet si a fost pregatita o parte de cofraj.



IMG_20191017_181731.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  892.57 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_181731.jpg



IMG_20191017_181759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  681.36 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_181759.jpg



IMG_20191017_181852.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  893.6 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_181852.jpg



IMG_20191017_181936.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  846.73 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_181936.jpg



IMG_20191017_181950.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  853.7 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_181950.jpg



IMG_20191017_181958.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  804.85 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_181958.jpg



IMG_20191017_182144.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  632.51 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_182144.jpg



IMG_20191017_182317.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  634.54 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_182317.jpg



IMG_20191017_182616.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  621.47 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_182616.jpg



IMG_20191017_182621.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  730.72 kb
 Vizualizat:  de 10975 ori

IMG_20191017_182621.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 03 Noi 2019 04:10:23    Titlul subiectului: 203810

Postez urmatoatoarele aici , pentru ca fac parte tot din proiectul extinderii retelei. Semafoarele de la intersectia de la Biserica Emanuel au fost pornite marti , 08.10 pentru cateva ore si au produs haos. Coloana de masini , pe strada Primariei ajungea pana in dreptul strazii Tuberozelor , sau chiar Ion Luca Caragiale , desi nu era ora de varf. Multe masini treceau pe rosu , iar tramvaiele care circulau pe strada Primariei erau blocate. La apropierea de intersectie semaforul era setat sa dea liber pentru tramvai si rosu pentru masinile care mergeau in aceeasi directie , iar masinile asteptau chiar si pe calea de rulare , fiind blocate chiar si 3-4 tramvaie in coloana. De asemenea , dupa ce un tramvai schimba macazul cu patina de comanda de pe fir , in linie , intre patina respectiva si macaz exista niste senzori care nu permit schimbarea directiei acelor cat timp este detectata prezenta tramvaiului. Problema este ca masinile care veneau imediat in spatele tramvaiului erau detectate ca fiind tramvai , patina macazului nu putea fi actionata , urmatorul tramvai nu va putea schimba directia. Vatmanii care asteptau la patina trecerea masinilor , erau blocati de alte masini care veneau de pe prima banda sau de pe contrasens si se bagau pe calea de rulare. In plus , in acelasi timp se activa si semaforul , care dadea doar liber tramvaiului , cu pauze de catva secunde. Unii dintre ei renuntau rapid si mergeau pana in fata macazului si schimbau acele cu ajutorul rangii , in timp ce altii claxonau si injurau la greu soferii nepasatori.
Trafic blocat , chiar si in afara orelor de varf.
45-145 intrand in intersectie. X-ul pe indicatorul macazului , inseamna ca acele nu pot fi controlate din patina.
Cel putin ultimele doua masini din imagine au trecut pe rosu. Politia si-ar fi facut niste fonduri consistente/un bacsis frumos daca ar fi stat acolo in acea zi...bine ca am vazut si cel putin o masina de Politie , fara girofare sau sirene pornite , nerespectand regulile de circulatie acolo.
Semafor liber pentru tramvai , dar 42-142 este blocat.
Altul care trecuse pe rosu.
Cel cu dubita Caddy mergea pe contrasens mai erau si altii in spatele lui , blocasera (mai mult) un tramvai.
Si un clip care explica mai bine situatia. https://www.youtube.com/watch?v=J_vRsobDQ84&feature=youtu.be Culmea , atunci cand am filmat , nu a trecut nici o masina pe rosu. Laughing Se observa ca 210 trece desi avea rosu , era liber in cealata directie. Se face liber pentru directia pe care a mers 210 dupa ce acesta ajunge in statie. Macazul a ramas blocat dupa ce a trecut 210 (X-ul aprins), datorita masinilor , iar vatmanul cu 8-108 vine direct in fata macazului , deschide usa si schimba directia acelor cu ranga, nu a asteptat deloc la patina , care este mult mai in spate. Dupa ce 8-108 a trecut , macazul s-a deblocat (X-ul) s-a stins , pentru ca masina care era in spatele lui a stat destul de in spate incat sa se dezactiveze senzorul.
Un alt clip in care 203 asteapta inaintea patinei , iar masinile se baga in fata sa atat de pe prima banda , cat si de pe contrasens. https://www.youtube.com/watch?v=4Zv2d1kKJq8&feature=youtu.be Scuzati calitatea videourilor , si faptul ca primul este intors , Youtube a dezactivat functiile de editare. Embarassed

Dupa cateva zile in care nu au functionat , si dupa cateva reglaje , semaforele au fost repornite. De data aceasta au fost setate doar sa dea liber tramvaiului si rosu masinilor atunci cand trecea un tramvai , iar dupa cateva secunde , toate semafoarele din intersectie se schimbau pe intermitent , pana venea alt tramvai.
Aceasta solutie a functionat mai bine , nu s-au mai facut coloane atat de lungi , iar pe zona cu senzori au fost trase dungi albe si rosii. In schimb , pentru pietoni era ciudat pentru ca ca se trezeau in mijlocul drumului trecand pe rosu , dupa ce in momentul in care se angajasera in trecere semaforul nu functionase si fusesera lasati sa treaca de catre soferi. De asemenea semaforul tramvaiului de pe strada Primariei arata liber doar pe directia spre Decebal , desi macazul era setat pentru Iosia (semaforul se facea liber pentru Iosia atunci cand tramvaiul era deja in statia "Liceul Emanuel"). Dupa cateva secunde semafoarele din toata intersectia treceau pe intermitent , apoi se facea iar liber la tramvai , dar tot pe directia Decebal. Unii vatmani treceau spre Iosia chiar daca aveau "rosu" , altii asteptau sa primeasca liber , dar dupa cateva cicluri liber-intermitent semafoarele ramaneau pe intermitent , pana venea alt tramvai din alta directie. Ulterior a fost rezolvata si acea problema , semaforul find legat la macaz.

Un KT4Dm asteptand eliberarea intersectiei (aici cred ca doar cel cu duba de curierat a trecut pe rosu). Se observa si dungile despre care am vorbit , destinate sa indrume soferii sa nu foloseasca acea portiune de drum.



IMG_20191008_124616.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  754.1 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

IMG_20191008_124616.jpg



IMG_20191008_125101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  895.36 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

IMG_20191008_125101.jpg



IMG_20191008_125237.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  930.44 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

IMG_20191008_125237.jpg



IMG_20191008_125602.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  844.48 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

IMG_20191008_125602.jpg



IMG_20191008_125606.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  967.48 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

IMG_20191008_125606.jpg



IMG_20191008_125820.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.06 MB
 Vizualizat:  de 10969 ori

IMG_20191008_125820.jpg



IMG_20191008_125937.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  682.78 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

IMG_20191008_125937.jpg



IMG_20191017_174346.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  721.88 kb
 Vizualizat:  de 10969 ori

IMG_20191017_174346.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 62
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Joi 07 Noi 2019 21:12:53    Titlul subiectului: 203889

Interesant traseu, pare ca merge pe undeva prin periferii .Practic linia asta de tramvai o sa aduca civilizatia in zonele alea abandonate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community