Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Penetratie Splaiul Independentei - Autostrada A1
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mai 2014 20:06:55    Titlul subiectului: 173107

Se pare ca proiectul merge inainte. S-a trecut la expropieri. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Exproprieri de 5,8 milioane euro pentru proiectul controversat de pe Splaiul Independenței

Cincisprezece proprietari din zona Splaiul Independenței vor fi expropriati. Primăria Capitalei a demarat procedurile de expropriere în vederea realizării la "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu. Astfel, un proiect de hotărâre privind declanșarea exproprierilor va fi supus, vineri, votului Consiliului General al Municipiului București (CGMB). Potrivit proiectului, terenuri de 17.791 metri pătrați și construcții de 22 mp vor fi expropriate. Valoarea estimată a despăgubirilor este de 25,8 milioane lei (5,8 milioane euro).

Proiectul "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești" merge înainte în ciuda proceselor și protestelor societății civile. Astfel, Primăria Capitalei solicită CGMB aprobarea unui proiect de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu.

Potrivit proiectului, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 17.791 metri pătrați și construcții de 22 mp. Valoarea estimată a despăgubirilor ce ar urma să fie plătite proprietarilor este de 25, 8 milioane lei (5,8 milioane euro).

Conform listei cu imobilele afectate de exproprieri publicată pe site-ul Primăriei Capitalei, cea mai mare despăgubire, respectiv 5.062.858 lei (1.132. 681 euro) o va primi firma SC West House Group SRL pentru 4.477 metri pătrati pe Aleea Lacul Morii nr. 5-11. În topul despăgubirilor se regăsește și SC Ono Development SRL, care pentru 3.061 mp de teren de pe str. Amilcar C. Săndulescu nr. 6, nr. 8 și nr.10 va primi 4.720.310 lei (aprox. 1 milion euro). De asemenea, SC Business Development Team SRL va fi despăgubită cu 4.272.401 lei (970.000 euro) pentru 2.731 metri pătrați de teren. Pe lista celor despăgubiți se află și cei de la Lukoil, care ar urma să primească 1.591.213 lei (355.000 euro) pentru un teren de 978 metri pătrați pe Șos. Virtuții nr. 61-63. VEZI AICI LISTA COMPLETĂ cu proprietățile ce vor fi expropriate și cu despăgubirile aferente.

"În prezenta evaluare globală s-a ținut cont de evaluarea construcțiilor, dar această evaluare globală a construcțiilor nu este considerată finală, deoarece nu s-a efectuat o măsurătoare și o inspecție individuală, în amănunt, a fiecărei construcții. (...) La data evaluările punctuale pentru fiecare proprietate, valorile pot fi altele, depinzând de caracteristicile fiecărei proprietăți în parte (acces, suprafață, deschjidere, utilități, starea tehnică a fiecărie construcții, calitatea și tipul finisajelorși altele). Aceste valori pot fi diminuate cu cca. 15-40%, în funcție de caracteristicile fizice și tehnice ale fiecărei proprietăți", se precizează în raportul de evaluare atașat proiectului de hotărâre și publicat pe site-ul Primăriei Capitalei.

Penetrația Splaiul Independenței - A1 - cel mai controversat proiect de infrastructură al Primăria Capitalei

Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești este probabil unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură ale Primăriei Capitalei (alături de Diametrala Buzești-Berzei-Uranus). Proiectul a fost blocat la doar trei luni de la începerea lucrărilor, în martie 2011, și a fost reluat abia după doi ani, în noiembrie 2013. Inițial a fost contestată autorizația de construire, apoi instanța de judecată a suspendat și Planul Urbanistic Zonal, iar cetățenii din zonă au organizat chiar și un protest împotriva lucrării.

Deși, în februarie 2013, Tribunalul București a suspendat Planul Urbanistic Zonal pentru această lucrare, Primăria Capitalei a decis să redeschidă șantierul. Reprezentanții Municipalității au precizat că, atâta timp cât există autorizații de construcție în vigoare, se poate lucra. Constructorii și-au propus să termine podul hobanat de la Virtuții în aproximativ un an. "Am dat ordin de începere. Lucrarea va fi reluată. Se vor realiza lucrări la podul de la Virtuții, la bretele și sperăm că în aproximativ un an, un an și ceva, această parte a proiectului să fie gata", a declarat anterior, pentru B365.ro, Ion Dedu director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Ordinul de începere a fost dat doar pentru o parte a proiectului. Astfel, constructorul va lucra la finalizarea nodului rutier de la Virtuții, mai exact podul hobanat peste râul Dâmbovița de la intersecția Virtuții cu Splaiul Independenței și bretelele laterale. VEZI STADIUL LUCRĂRII ACUM

Penetrația Splaiul Independenței – Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri, va începe la intersecția Splaiul Independenței cu Șos. Virtuții și se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla. Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens și va fi mărginită în anumite zone de de străzi colectoare a traficului zonal. Pe parcursul lucrării vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecția sos. Virtuții cu Splaiul Independenței, la intersecția Penetrația A1 – Bd. Uverturii și la intersecția cu Șoseaua de Centură și în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla. Contractul pentru realizarea lucrării a fost câștigat de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București.

Istoricul proiectului

Pe 3 decembrie 2010, primarul general, Sorin Oprescu, participa la turnarea fundației pilonului central al podului hobanat peste râul Dâmbovița, un element fundamental al proiectului Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel -A1. Edilul-șef lăsa la baza pilonului și un mesaj pentru "extratereștri": Mesajul a fost pus într-un tub de metal și aruncat de primarul general în groapa de 36 de metri adâncime săpată de constructori pentru turnarea pilonului central al podului. "Lăsăm tubul la bază pentru ca generațiile extraterestre să îl găsească peste 5.000 de ani și să își aducă aminte", spunea atunci Sorin Oprescu.

Trei luni mai târziu, în martie 2011, proiectul s-a blocat. Proiectul a fost sistat, în primă instanță, ca urmare a contestării autorizației de construire de către proprietarii din zonele adiacente. Mai exact, dezvoltatorul imobiliar Sema Parc SA a solicitat anularea autorizației de construire nr. 209/21.06.2010, care prevedea autorizarea, în regim de urgență, a lucrărilor de construire, pentru ,,penetrare în Municipiul București a autostrăzii București Pitești – Splaiul Independenței – Lucrări pregătitoare pod hobanat peste Dâmbovița între Str. Piatra Craiului și Șos. Virtuții''. Procesul a fost câștigat de Primăria Capitalei.

Succesul obținut de Municipalitate nu a deblocat însă și proiectul. Și asta pentru că Primăria Capitalei nu avea încă un Plan Urbanistic Zonal (PUZ) aprobat pentru această lucrare. În cele din urmă PUZ-ul a fost realizat și supus în mai multe rânduri votului Consiliului General al Municipiului București (CGMB), însă el a fost aprobat abia la 30 august 2012. După câteva luni însă a fost suspendat de în instanță. Astfel, în februarie 2013, Tribunalul București a suspendat PUZ-ul care care stabileste traseul drumului expres spre autostrada A1 - Bucuresti-Pitesti. În acest moment, legea permite emiterea unei autorizații de construire în absența unui PUZ. Mai exact, autorizația potae fi emisă doar pe baza studiului de fezabilitate aferent proiectului. În acest context, Primăria Capitalei, a emis în toamna anului trecut o nouă autorizație de construire pe baza căreia au fost reluate lucrările la proiect.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 08:20:57    Titlul subiectului: 176516

Se pare ca nu vor mai fi expropieri. Noua varianta este ca intre Pod Ciurel si A1 sa fie tunel. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Tunel de 14 km între Podul Ciurel și A1, anunțat de Sorin Oprescu

Drumul expres spre autostrada A1, nu va mai fi construit la sol ci în subteran, anunță primarul general, Sorin Oprescu. Potrivit edilului-șef un tunel de 14 km va fi construit intre Podul Ciurel si autostrada Bucuresti-Pipesti, iar costurile vor fi doar putin mai mari fata de varianta la sol care implica foarte multi bani pentru exproprieri. Oprescu promite ca podul de la Ciurel va fi gata pana la sfarsitul anului 2015.

"Cetatenii din zona pot sa stea linistiti. Am inteles ca se gandeau cu groaza ca intram cu exproprierile dupa ce trecem cu lucrarea de Sos. Virtutii. In conditiile in care cetatenii nu vor, cred ca este mai intelept sa procedam asa. Vom termina podul de la Ciurel. Anul acesta voi face si o alta licitatie ca sa fac un tunel ce ar putea avea o lungime cuprinsa intre 7,8 si 14 km, nici eu nu stiu ce lungime va avea. Acest tunel va porni de la Podul Ciurel si va ajunge la Autostrada A1. Problema cu lungimea tunelului este ca nu poti sa-l bagi pe roman, pe bucurestean, intr-un tunel de 14 km. Este o problema medicala. Acolo in tunel soferii pot face atacuri de panica, nu poti sa mergi cu copiii in masina 14 km prin tunel, nu sunt obisnuiti. Astfel o sa incercam sa il facem mai scurt si o sa iesim cu el din subteran acolo unde am de expropriat 3 mp dreapta si 3 mp pe stanga, din pamanturi, nu din case, si atunci nu se mai supara nimeni", a declarat Oprescu într-un interviu acordat Hotnews.ro, spunand ca acest tunel va decongestiona bd-ul Iuliu Maniu, dar va feri de poluare si uzina de apa de la Rosu.

In ceea ce priveste costurile, edilul spune ca tunelul va costa putin mai mult decat varianta de drum facuta la sol pentru ca nu mai este nevoie de exproprieri, acestea fiind foarte costisitoare.

"Chiar si asa, mai bine nu ii deranjez pe oameni, ma duc la 17-18 metri pe sub pamant, cu intrarile/iesirile pietonale in caz de ceva, ca sa pot iesi dupa Carrefour-ul din Militari si sa intep autostrada A1", a declarat Oprescu

In varianta la sol, drumul expres urma sa porneasca de la intersectia bd. Virtutii cu Splaiul Independentei, mergea pe langa Lacul Morii pana la intersectia cu bd. Uverturii, dupa care trecea pe langa statia de tratare a apei Rosu-Militari si iesea din Bucuresti prin comuna Chiajna. TraversaCentura Capitalei, trecea prin Comuna Dragomiresti-Vale si iesea in A1, la km 13, Pod Ciorogarla.

Pe parcursul lucrarii erau prevazute trei pasaje supraterane: la intersectia sos. Virtutii cu Splaiul Independentei (Pod Ciurel), la intersectia Penetratia A1 - Bd. Uverturii si la intersectia cu Soseaua de Centura si in zona Pasajului CFR de la Ciorogarla.

In ceea ce priveste podul hobanat de la Ciurel, lucrare in derulare ce prima parte a drumului expres catre autostrada A1, Oprescu spune ca va fi gata pana la sfarsitul lui 2015, in prezent fiind realizat circa 10% din pasaj.

"Acest pasaj trebuia sa fie gata de acum doi ani. Timp de patru ani fostul CGMB nu a aprobat finantarea acestei lucrarei decat cu taraita. Zece milioane lei, 15 milioane lei, samd. Am reusit sa facem stalpul principal unde vine podul hobanat si cate ceva pe partea dreapta a Dambovitei, mergand catre Ciurel.Vom termina podul de la Ciurel pana la sfarsitul acestui an fiindca nu mai este mult de facut. Odata terminat pilonul principal care prin hobane tine constructia, ramane de facut constructia metalica si se largeste cat se poate strada de pe dealul Tugulea ca sa pot sa ies catre Iuliu Maniu", a declarat Oprescu.

In ceea ce ii priveste pe cetatenii care au suspendat in instanta si chiar au anulat una dintre autorizatiile date de Primaria Capitalei pentru acest pasaj, Oprescu le spune sa stea linistiti fiindca nu mai expropriaza nimic.

"Asociatiei Salvati Bucurestiul ii spun ca nu este niciun sit istoric, iar cetatenilor le spun sa stea linistiti pentru ca nu mai expropriez nimic de pe malul Lacului Morii si din spatele Dealului Tugulea. Acest drum trebuie facut, gasit o solutie. El nu aduce masini in centrul orasului ci le imprastie pe inel", a mai spus edilul.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Feb 2015 23:21:54    Titlul subiectului: 177268

Pai nu mai inteleg nimic. Ba se fac expropieri, ba se face tunel si nu se mai fac expropieri, acum citesc ca totusi, se vor face expropieri. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Exproprieri de 5 milioane euro pentru Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1

Primăria Capitalei a finalizat proiectul privind declanșarea exproprierilor în vederea realizării la "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu. Potrivit documentului, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Valoarea totală estimată a despăgubirilor este 22.480.062 lei (5 milioane euro). Proiectul a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București în ședința din 12 februarie 2015.

Primăria Capitalei continuă proiectul "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești" în ciuda proceselor și protestelor societății civile. Astfel, PMB a solicitat CGMB aprobarea unui proiect de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu.

Potrivit proiectului aprobat în ședința din 12 februarie, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Nicio construcție nu va fi demolată sau afectată de lucrarea de infrastructură. Valoarea estimată a despăgubirilor ce vor fi plătite proprietarilor este de 22.480.062 lei (5 milioane euro).

În cadrul ședinței de joi, Sorin Oprescu a făcut și o declarație referitoare la proiectele de pe ordinea de zi a CGMB, care vizează aprobarea exproprierilor pentru Supralărgirea Fabrica de Glucoză, Reabilitarea Bulevardului Liviu Rebreanu și Penetrație Splaiul Independenței-Ciurel-Autostrada București-Pitești.

"După ani de zbateri și dezbateri, după ce am introdus pe ordinea de zi a ședințelor CGMB de nenumarate ori aceste proiecte, consilierii generali au binevoit să-și facă datoria fată de cetățenii Bucureștiului și să nu mai blocheze lucrări, care acum puteau fi gata. Astăzi au aprobat exproprierile pentru trei proiecte importante ale Bucureștiului: este vorba despre proiectul pentru lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză (care astăzi a fost introdus pe ordinea de zi a Consiliului pentru a 15-a oară), reabilitarea bulevardului Liviu Rebreanu ( introdus a-11-a oară pe ordinea de zi) și proiectul privind Penetrația Splaiul Independenței – Ciurel - Autostrada București-Pitești (a 12-a oară pe ordinea de zi a CGMB). Sper ca de acum inainte, aleșii bucureștenilor să colaboreze în interesul comunității, astfel încât proiectele de dezvoltare a orașului să nu mai fie întârziate din motive politicianiste", a declarat primarul general, Sorin Oprescu.

Conform listei cu imobilele afectate de exproprieri publicată pe site-ul Primăriei Capitalei, cea mai mare despăgubire, respectiv 5,13 milioane lei (1,1 milioane euro)) ar urma să fie primită de firma SC Business Development Team SRL. În topul despăgubirilor se regăsește și SC Ono Development SRL, care va fi despăgubită cu 4,6 milioane lei (1 milion euro) pentru trei terenuri aflate pe culoarul de expropriere al lucrării de infrastructură. Pe lista celor despăgubiți se aflau și cei de la Lukoil, care ar fi urmat să primească 1.934.809 lei (431.877 euro) pentru un teren de 1.203 metri pătrați pe Șos. Virtuții nr. 61-63. VEZI AICI LISTA COMPLETĂ cu proprietățile ce vor fi expropriate și cu despăgubirile aferente.

Valoarea despăgubirilor, dar și suprafața terenurilor ce vor fi expropriate au fost reduse față de cele prezentate în proiectul cu același nume respins de CGMB în luna mai 2014. Astfel, proiectul prezentat și respins ulterior în ședința din 27 mai 2014, prevedea exproprierea unor terenuri cu o suprafață totală de 17.791 metri pătrați, dar și a unor construcții de 22 mp. Valoarea estimată a despăgubirilor era de 25,8 milioane lei (5,8 milioane euro). Proiectul a fost însă atunci respins de consilierii generali.

Penetrația Splaiul Independenței - A1 - cel mai controversat proiect de infrastructură al Primăria Capitalei

Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești este probabil unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură ale Primăriei Capitalei (alături de Diametrala Buzești-Berzei-Uranus). Proiectul a fost blocat la doar trei luni de la începerea lucrărilor, în martie 2011, și a fost reluat abia după doi ani, în noiembrie 2013. Inițial a fost contestată autorizația de construire, apoi instanța de judecată a suspendat și Planul Urbanistic Zonal, iar cetățenii din zonă au organizat chiar și un protest împotriva lucrării.

Deși, în februarie 2013, Tribunalul București a suspendat Planul Urbanistic Zonal pentru această lucrare, Primăria Capitalei a decis să redeschidă șantierul. Reprezentanții Municipalității au precizat că, atâta timp cât există autorizații de construcție în vigoare, se poate lucra. Constructorii și-au propus să termine podul hobanat de la Virtuții în aproximativ un an. "Am dat ordin de începere. Lucrarea va fi reluată. Se vor realiza lucrări la podul de la Virtuții, la bretele și sperăm că în aproximativ un an, un an și ceva, această parte a proiectului să fie gata", a declarat anterior, pentru B365.ro, Ion Dedu director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Ordinul de începere a fost dat doar pentru o parte a proiectului. Astfel, constructorul va lucra la finalizarea nodului rutier de la Virtuții, mai exact podul hobanat peste râul Dâmbovița de la intersecția Virtuții cu Splaiul Independenței și bretelele laterale. VEZI STADIUL LUCRĂRII ACUM

Penetrația Splaiul Independenței – Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri, va începe la intersecția Splaiul Independenței cu Șos. Virtuții și se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla. Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens și va fi mărginită în anumite zone de de străzi colectoare a traficului zonal. Pe parcursul lucrării vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecția sos. Virtuții cu Splaiul Independenței, la intersecția Penetrația A1 – Bd. Uverturii și la intersecția cu Șoseaua de Centură și în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla. Contractul pentru realizarea lucrării a fost câștigat de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 11 Sep 2015 09:44:25, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2015 19:27:02    Titlul subiectului: 177706

Tunel de 14 km pentru ceea ce poate oferi Bucurestiul ca servicii de mentenanta, cred ca e mult peste SF. Sunt convins ca se poate realiza, insa stim prea bine cum se intretine infrastructura in tara asta. O asemenea lucrare intra la categoria "megalomanie". Cred ca varianta supraterana va fi continuata, mai mult ca sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2015 09:46:50    Titlul subiectului: 181426

Un articol despre stadiul lucrarilor la acest proiesct se poate citi aici.

Citat:
Penetrația Splai-Ciurel-A1 prinde contur

Lucrările la penetrația Splai-Ciurel-A1 au avansat vizibil, în ciuda deciziilor din instanțe. Până acum s-au realizat mai mulți piloni ai podului, lucrările concentrându-se pe pilonii intermediari ai podului hobanat.

Lucrările la Penetrația Splai-Ciurel-A1 au avansat vizibil, în ultimele luni. Până acum s-a lucrat la ceilalți piloni, radieri, pile și chiar și la o culee, lucrările concentrându-se pe pilonii intermediari și pe pile, nu și pe pilonul principal, potrivit utilizatorilor forum.metrouusor.com, care au surprins și imagini de pe șantier.

Lucrările la Penetrația - Splai - Ciurel - A1 sunt derulate de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București, care a câștigat licitația derulată de Primăria Capitalei pentru execuția lucrării, termenul estimat pentru finalizare fiind de 35 luni, de la începerea lucrarii, respectiv anul 2014.

Valoarea lucrarii este de circa 580 milioane de lei, conform devizului general.

Primăria Capitalei a finalizat în februarie proiectul privind declanșarea exproprierilor în vederea realizării lucrărilor la "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu. Potrivit documentului, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Valoarea totală estimată a despăgubirilor este 22.480.062 lei (5 milioane euro) și a fost aprobată în ședința Consiliului General al Municipiului București din 12 februarie 2015. Mai multe detalii aici.

La rectificarea bugetară de la finalul anului trecut, Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1 a rămas fără 27 milioane lei din cele 45 milioane lei primite la începutul lui 2014.

În noiembrie 2014, la Penetrația Splai-Ciurel-A1 s-a turnat și decofrat pila de pe malul stâng al Dâmboviței. Cofrarea pilei podului hobanat a început în octombrie. De asemenea, s-a turnat și decofrat și principalul pilon al podului hobanat Ciurel, la care se lucra încă din primăvara anului trecut.

În timp ce lucrările la Penetrația Splai-Ciurel-A1 avansează vizibil, magistrații Tribunalului București au dat din nou câștig de cauză bucureștenilor din Grupul de Inițiativă „Oponență Proiect Străpungere - Ciurel - A1". Astfel, pe 4 noiembrie 2014, Tribunalul București a dispus „anularea HCGMB nr. 131/30.08.2012 privind aprobarea PUZ Penetrație Splaiul Independenței-Ciurel-Autostrada București Pitești, ca nelegal emis" (prin hotărârea 7136/2014 din 04.11.2014), conform unui comunicat remis anterior B365.ro de Centrul de Resurse pentru participare publică. Decizia Tribunalului București nu este definitivă.

"Parisul luase o decizie similară, de construcție a unei autostrăzi în oraș prin 1960. În 1974 a renunțat la această decizie. Deci Bucureștiul este la 40 de ani distanță de această decizie", a declarat Nicușor Dan, președintele Asociației Salvați Bucureștiul, la conferința de presă organizată de Grupul de Inițiativă „Oponență Proiect Străpungere - Ciurel - A1", în urma deciziei magistraților Tribunalului București.

Potrivit lui Nicușor Dan, în fundamentarea hotărârii de utilitate publică a proiectului, primăria a copiat pur și simplu fundamentarea pentru proiectul de Diametrală Nord-Sud și nici nu a mai schimbat numele arterelor, astfel că în loc de Ciurel și Virtuții apar Berzei, Buzești, Uranus, notează Centrul de Resurse pentru participare publică în comunicatul citat.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2016 21:17:29    Titlul subiectului: 183524

Care mai este stadiul lucrarilor, putem vedea aici

Citat:
Cum arată ACUM Penetrația Splai-Ciurel-A1, podul hobanat peste Dâmbovița.

Lucrările la pasajul suprateran de la Ciurel au fost finalizate in proportie de aproape 40% până la sfârșitul anului trecut. Între timp însă, Tribunalul București a solicitat demolarea penetrației Splai-Ciurel-A1, podul hobanat peste Dâmbovița, printr-o decizie care poate fi însă atacată cu recurs.

Lucrările la Penetrația - Splai - Ciurel - A1 sunt derulate de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București, care a câștigat licitația derulată de Primăria Capitalei pentru execuția lucrării, termenul estimat pentru finalizare fiind de 35 luni, de la începerea lucrarii, respectiv anul 2014. Realitatea din teren contrazice însă estimările municipalității.

Valoarea lucrarii este de circa 580 milioane de lei, conform devizului general.

Primăria Capitalei a finalizat în februarie proiectul privind declanșarea exproprierilor în vederea realizării lucrărilor la "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu. Potrivit documentului, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Valoarea totală estimată a despăgubirilor este 22.480.062 lei (5 milioane euro) și a fost aprobată în ședința Consiliului General al Municipiului București din 12 februarie 2015.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2016 14:07:45    Titlul subiectului: 183748

Inca un articol din "saga" Pasajul Ciurel. Articolul se gaseste [url=]aici[/url].

Citat:
Ce se întâmplă cu lucrările de la Pasajul Ciurel, după ce instanța a ANULAT PUZ-ul. RĂSPUNSUL PMB

Pe 10 februarie 2016, Curtea de Apel a anulat definitiv Planul Urbanistic Zonal pentru lucrarea Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1. Proiectul include pasajul de la Ciurel, finalizat în proporție de 40%. Reprezentanții Primăriei Capitalei susțin însă că decizia instanței nu afectează acest proiect pentru că autorizația de construire în baza carora se desfășoară lucrările de construcție a fost emisă în baza Planului Urbanistic Zonal Coordonator al Sectorului 6 și nu al PUZ-ului anulat de instanță pe 10 februarie.

Curtea de Apel a anulat Planul Urbanistic Zonal pentru lucrarea Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1, care include și pasajul de la Ciurel. Decizia dată pe 10 februarie 2016 este definitivă. Reprezentanții Primăriei Capitalei susțin însă că anularea PUZ-ului nu afectează lucrarea. "Instanta de judecata a anulat Planul Urbanistic Zonal, Penetratie Splaiul Independentei – Ciurel – Autostrada Bucuresti – Pitesti. In acest plan urbanistic, aprobat prin HCGMB nr. 131/2012, era inclus si Pasajul Ciurel. Mentionam ca lucrarea privind Pasajul Ciurel este inclusa si in Planul Urbanistic Zonal coordonator al Sectorului 6, aprobat prin HCGMB nr. 278/31.10.2013. Constructia edificata in prezent, parte din Pasajul Ciurel, a fost realizata in baza Autorizatiei de construire nr. 2/27.01.2014. Aceasta autorizatie de construire fost emisa in baza PUZ-ului coordonator al Sectorului 6, care nu este anulat", au precizat reprezentanții municipalității la solicitarea B365.ro. Lucrarea este însă în continuare în pericol pentru că și autorizația de construire este contestată în instanță. La sfârșitul anului trecut, Tribunalul București a decis anularea autorizației de construire emisă de Primăria Capitalei în ianuarie 2014 "în regim de urgență". Judecătorii au arătat că nu era o situație de urgență, asa cum este ea definită de lege. Mai mult, potrivit instanței autorizația nu are la bază un Plan Urbanistic Zonal. Decizia Tribunalului nu este definitivă, însă dacă Primăria Capitalei va pierde și acest proces, ar putea fi obligată să demoleze pasajul. De altfel, prima autorizație de construire emisă pentru pasajul de la Ciurel, parte din proiectul Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1, a fost anulată de instanță, însă Primaria Capitalei a emis o altă autorizație pentru a continua lucrările. În prezent, pasajul de la Ciurel este realizat în proportie de 40%. În proiectul de buget pentru acest, IPrimaria Capitalei a alocat pentru această lucrare suma de 40 milioane lei. Penetrația Splaiul Independenței - A1 - cel mai controversat proiect de infrastructură al Primăria Capitalei Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești este probabil unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură ale Primăriei Capitalei (alături de Diametrala Buzești-Berzei-Uranus). Proiectul a fost demarat în 2010 însă s-a blocat la doar trei luni de la începerea lucrărilor, în martie 2011, și a fost reluat abia după doi ani, în noiembrie 2013. Inițial a fost contestată autorizația de construire, apoi instanța de judecată a suspendat și Planul Urbanistic Zonal, iar cetățenii din zonă au organizat chiar și un protest împotriva lucrării. Deși, în februarie 2013, Tribunalul București a suspendat Planul Urbanistic Zonal pentru această lucrare, Primăria Capitalei a decis să redeschidă șantierul. Reprezentanții Municipalității au precizat că, atâta timp cât există autorizații de construcție în vigoare, se poate lucra. Constructorii și-au propus să termine podul hobanat de la Virtuții în aproximativ un an. "Am dat ordin de începere. Lucrarea va fi reluată. Se vor realiza lucrări la podul de la Virtuții, la bretele și sperăm că în aproximativ un an, un an și ceva, această parte a proiectului să fie gata", declara atunci Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. Ordinul de începere a fost dat doar pentru o parte a proiectului. Astfel, constructorul lucrează doar finalizarea nodului rutier de la Virtuții, mai exact podul hobanat peste râul Dâmbovița de la intersecția Virtuții cu Splaiul Independenței și bretelele laterale. Penetrația Splaiul Independenței – Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri, va începe la intersecția Splaiul Independenței cu Șos. Virtuții și se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla. Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens și va fi mărginită în anumite zone de de străzi colectoare a traficului zonal. Pe parcursul lucrării vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecția sos. Virtuții cu Splaiul Independenței, la intersecția Penetrația A1 – Bd. Uverturii și la intersecția cu Șoseaua de Centură și în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla. Contractul pentru realizarea lucrării a fost câștigat de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2017 21:16:59    Titlul subiectului: 188362

Azi.


IMG_20170214_143907.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.09 MB
 Vizualizat:  de 12874 ori

IMG_20170214_143907.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2017 22:38:24    Titlul subiectului: 188693

Gata armarea peste predale. Urmeaza ultimele doua betonari.
Se trage tare cu esafodajele in rest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Dum 05 Mar 2017 22:33:10    Titlul subiectului: 188726

Imagini.


33103024061_79ecc2ce71_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.77 kb
 Vizualizat:  de 12728 ori

33103024061_79ecc2ce71_c.jpg



32848125270_152901d1ce_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.99 kb
 Vizualizat:  de 12728 ori

32848125270_152901d1ce_c.jpg



32848124380_647f241e45_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.74 kb
 Vizualizat:  de 12728 ori

32848124380_647f241e45_c.jpg



32387050664_35cf63af6e_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.7 kb
 Vizualizat:  de 12728 ori

32387050664_35cf63af6e_c.jpg



32848121740_bcdf4cf06f_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.1 kb
 Vizualizat:  de 12728 ori

32848121740_bcdf4cf06f_c.jpg



32848120760_d8b91a455e_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.93 kb
 Vizualizat:  de 12728 ori

32848120760_d8b91a455e_c.jpg



32387049594_449287fafc_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.48 kb
 Vizualizat:  de 12728 ori

32387049594_449287fafc_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2017 17:24:46    Titlul subiectului: 188821

Daneshii sunt pe cale sa piarda vederea la balta... Twisted Evil


33318736576_a916f34ebb_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.49 kb
 Vizualizat:  de 12672 ori

33318736576_a916f34ebb_c.jpg



32516308604_614b70664c_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.86 kb
 Vizualizat:  de 12672 ori

32516308604_614b70664c_c.jpg



32516309294_c6a9a59fd9_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.45 kb
 Vizualizat:  de 12672 ori

32516309294_c6a9a59fd9_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Joi 30 Mar 2017 07:31:11    Titlul subiectului: 189361

Ieri.


33724190415_86a251a0c5_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.57 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

33724190415_86a251a0c5_c.jpg



32910912813_a66405e673_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.13 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

32910912813_a66405e673_c.jpg



32910885113_edf929dbd3_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.51 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

32910885113_edf929dbd3_c.jpg



32910912693_a445e39f15_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.69 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

32910912693_a445e39f15_c.jpg



32910884653_97ef32ef0c_c.jpg
 Descriere:
Se cofreaza capatul.
 Mărime fișier:  137.61 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

32910884653_97ef32ef0c_c.jpg



33595287251_2015cd895a_c.jpg
 Descriere:
N-am pozat dar se lucreaza si sus in deal, dincolo de biserica.
 Mărime fișier:  189.43 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

33595287251_2015cd895a_c.jpg



33595286901_a8d0efccdc_c.jpg
 Descriere:
Bonus de pe Virtutii.
 Mărime fișier:  168.53 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

33595286901_a8d0efccdc_c.jpg



32910884153_27dd4cd661_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.51 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

32910884153_27dd4cd661_c.jpg



32910883633_67a3582d75_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.11 kb
 Vizualizat:  de 12427 ori

32910883633_67a3582d75_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2017 15:35:45    Titlul subiectului: 190118

De ce este bun acest proiect, puteti vedea in pozele atasate mesajului.
Vinerea trecuta, 12 mai, am facut 55 de minute de la Dealul Mitropoliei pana la iesirea din Bucuresti, capatul bulevardului Iuliu Maniu (iesirea spre A1).
Si, am inteles ca am fost norocos, in unele zile de vineri dupa masa, poti face si doua ore !!!!
Se circula in coloana pe Iuliu Maniu, sens spre A1, cu incepere de la intersectia cu bulevardul Vasile Milea. Vineri am avut bafta si nu am prins aglomeratie mare pe Sos. Cotroceni (sens spre Iuliu Maniu).



Floare de Colt, 12-14 mai 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.49 kb
 Vizualizat:  de 12058 ori

Floare de Colt, 12-14 mai 004.jpg



Floare de Colt, 12-14 mai 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.93 kb
 Vizualizat:  de 12058 ori

Floare de Colt, 12-14 mai 005.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2018 08:21:01    Titlul subiectului: 196829

Vesti noi despre stadiul lucrarilor la acest proiect. Articolul se gaseste aici.

Citat:
PMB anunță că întârzierile la "străpungere Ciurel - nod rutier Virtuții" au fost recuperate

Primăria Capitalei anunță că întârzierile la proiectul "străpungere Ciurel - nod rutier Virtuții" au fost recuperate, iar în ceea ce privește prima etapă, care presupune realizarea podului hobanat peste șoseaua Virtuții, proiectul a ajuns la 90%. Astfel, în prezent se lucrează la tensionarea hobanelor și la relocarea conductelor Elcen. Totodată, Primăria Capitalei spune că proiectantul a înaintat o nouă propunere pentru un culoar de expropriere, prin care ar urma să fie demolate maxim 20 de imobile pentru ca proiectul să continue până la autostradă.

Primarul general, Gabriela Firea, a mers pe șantierul "Străpungere Ciurel-Nod Rutier Virtuții" pentru a verifica stadiul lucrărilor.

"Am recuperat întârzierile și am reușit să aducem acest proiect de la 13% la 90%. Vorbim despre prima etapă, care presupune realizarea podului hobanat peste șoseaua Virtuții. L-am asigurat pe constructor, căruia i-am solicitat să aloce toate resursele pentru accelerarea lucrărilor ca să putem profita de tot timpul pe care îl mai avem la dispoziție până la iarnă, că fondurile pentru finalizarea acestui proiect sunt rezervate în buget, astfel încât acest obiectiv de investiții atât de important pentru fluidizarea traficului în Capitală să fie finalizat cât mai rapid", a declarat Firea.

Potrivit Primăriei Municipiului București (PMB), în prezent, se lucrează la tensionarea hobanelor și la relocarea conductelor Elcen pentru apa industrială. Ulterior, pe amplasamentul eliberat va începe construcția unui stâlp de susținere pentru tablierul care va fi amplasat peste șoseaua Virtuții.

De asemenea, s-au deviat toate rețelele de medie și joasă tensiune, s-a mutat punctul Trafo, iar pe amplasamentele eliberate se lucrează atât la platforme, cât și la rampe de urcare și coborâre de pe pod.

Valoarea totală a proiectului este de 128 milioane euro.

PMB amintește că, atunci când a fost proiectat acest obiectiv, "s-a dorit un culoar de expropriere care să ducă până la Șoseaua de Centură și autostrada A1, dar acest culoar nu a fost rezervat pentru execuția lucrării, ceea ce a dat posibilitatea primăriilor de sector să elibereze autorizații de construire în această zonă și, astfel, în urma construirii unor imobile pe amplasament, s-a ajuns la un număr de aproximativ 200 de clădiri care ar trebui demolate că urmare a exproprierilor".

"În consecință, Primăria Capitalei a solicitat proiectantului să vină cu o soluție pentru un culoar de expropriere care să permită continuarea proiectului până la autostradă, dar cu o intervenție minimă în zona construită. Proiectantul a înaintat către PMB o nouă propunere de culoar, minim invaziv, prin care se propune exproprierea unui număr de maxim 20 de imobile, adică o reducere la 10% a numărului necesar de imobile care ar fi trebuit demolate, dar și o reducere semnificativă a costurilor necesare continuării proiectului", arată sursa citată.

Astfel, se estimează că noul culoar de exproprieri și sumele pentru despăgubiri vor fi suspuse aprobării CGMB anul viitor.

De asemenea, PMB anunță că a comandat un studiu de trafic, astfel încât nodul rutier Virtuții "să nu rămână doar un proiect pe hârtie".

"Din acest studiu a reieșit necesitatea construirii unui sens giratoriu, care va prelua traficul desfășurat pe pasaj. Odată ce podul hobanat va fi finalizat, se va construi și sensul giratoriu", arată Primăria Capitalei.

Penetrația Splaiul Independenței - Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri, va începe la intersecția Splaiului Independenței cu șoseaua Virtuții și se va termina pe A1, la Podul Ciorogarla. Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens și va fi mărginită în anumite zone de străzi colectoare a traficului zonal. Vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecția șoselei Virtuții cu Splaiul Independenței, la intersecția Penetrația A1 - Bd. Uverturii și la intersecția cu șoseaua de centură și în zona Pasajului CFR de la Ciorogarla.

Prin realizarea acestei penetrații se va obține o intrare mai facilă în București dinspre autostrada București-Pitești, dar și o redistribuire a traficului în noduri de circulație propuse a se realiza prin pasaje denivelate. Totodată, se urmărește atragerea fluxurilor de circulație, accesibilitatea la Autostrada A1 și din autostradă la centrul Capitalei, costuri scăzute de transport, accesul la servicii, siguranța traficului, susținerea dezvoltării locale și impactul scăzut al emisiilor din trafic.

Proiectul a fost împărțit pe trei tronsoane: tronsonul I - km 0 (Splaiul Independenței) - șoseaua Virtuții, tronsonul II - șoseaua Virtuții - șoseaua de centură și tronsonul III - șoseaua de centură - autostrada A1.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2018 23:14:36    Titlul subiectului: 197592

Din mersul tramvaiului 41 au facut cateva poze cu pasajul care va trece peste Dambovita, si peste linia 41, la Ciurel.


Bucuresti, 6 decembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.16 kb
 Vizualizat:  de 9534 ori

Bucuresti, 6 decembrie 002.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.36 kb
 Vizualizat:  de 9534 ori

Bucuresti, 6 decembrie 003.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.51 kb
 Vizualizat:  de 9534 ori

Bucuresti, 6 decembrie 004.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.56 kb
 Vizualizat:  de 9534 ori

Bucuresti, 6 decembrie 006.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.1 kb
 Vizualizat:  de 9534 ori

Bucuresti, 6 decembrie 007.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.93 kb
 Vizualizat:  de 9534 ori

Bucuresti, 6 decembrie 009.jpg



Bucuresti, 6 decembrie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.06 kb
 Vizualizat:  de 9534 ori

Bucuresti, 6 decembrie 010.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Apr 2019 20:22:07    Titlul subiectului: 199983

Pasajul Ciurel va fi gata in acest an. Articolul se gaseste aici.

Citat:
PMB: Pasajul Ciurel va fi gata în 2019. Se va construi un giratoriu care să preia circulația

Primăria Municipiului București alocă 11 milioane de euro pentru Pasajul Ciurel în 2019, când acest proiect ar putea fi în sfârșit finalizat. Pentru ca noul pod hobanat să fie utilizat de șoferi până va fi gata și drumul către A1, va fi construit un sens giratoriu care să preia traficul de pe pasaj.

Primăria Municipiului București a comandat un studiu de trafic, astfel încât Nodul Rutier Virtuții să nu rămână doar un "proiect pe hârtie" până la finalizarea drumului expres către A1. Din acest studiu a reieșit necesitatea construirii unui sens giratoriu, care să preia traficul desfășurat pe pasaj, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții PMB.

"Odată ce podul hobanat va fi finalizat, se va construi și sensul giratoriu, ca o soluție provizorie, până la finalizarea celei de-a doua etape a proiectului", au precizat reprezentanții PMB.

Ei adaugă că Primăria Municipiului București a solicitat proiectantului să vină cu o soluție pentru un culoar de expropriere care să permită continuarea proiectului până la autostradă, dar cu o intervenție minimă în zona construită, motiv pentru care asocierea respectivă a înaintat către PMB o nouă propunere de coridor, minim invaziv.

Ce se întâmplă cu drumul expres către autostradă

"Primăria Municipiului București, asocierea care se ocupă de acest proiect și Primăria Secorului 6 au identificat cea mai bună soluție pentru traseu. Coridorul este transmis către Primăria Sectorului 6 și va fi integrat în PUZ Sector 6. Imediat după aprobarea acestui PUZ, Primăria Municipiului București va demara procedurile de expropriere", au explicat reprezentanții municipalității.

Ei menționează că au fost recuperate întârzierile din ultimii ani, iar acest proiect a ajuns de la 13% la 90%. "Este vorba despre prima etapă, care presupune realizarea podului hobanat peste șoseaua Virtuții", subliniază reprezentanții PMB.

Citește și Tramvaiul 41 va fi suspendat o lună în această vară, pentru lucrări la Pasajul Ciurel și la Metroul de Drumul Taberei – surse

Realizarea Nodului Rutier Virtuții constă în traversarea râului Dâmbovița pe direcția Splaiul Independenței-A1, prin intermediul unui pod hobanat (3 benzi de circulație rutieră) și traversarea șoselei Virtuții prin 2 poduri, cu 4 benzi de circulatie pe fiecare cale și cu asigurarea accesului prin rampe și bretele.

Prin realizarea acestui obiectiv se va obține o intrare mai facilă în București dinspre Autostrada București - Pitești, dar și o redistribuire a traficului.

PMB estimează că lucrările la Nodul Rutier Virtuții vor fi terminate anul acesta și alocă proiectului un buget de 50 de milioane de lei (11 milioane de euro).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2019 11:34:57    Titlul subiectului: 200330

Un articol elecvent, despre statiul lucrarilor la acest proiect, se gaseste aici.

Citat:
Dezastru la lucrările pentru nodul rutier Virtuții:Proiectul este blocat! VIDEO cu situația actuală

Asociația Pro Infrastructură susține că stadiul lucrărilor la nodul rutier Virtuții, parte din proiectul penetrației Splai-Ciurel-Autostrada A1, este "catastrofal", proiectul fiind blocat "blocat de prostia, neputința, indecizia și lipsa de viziune ale autorităților locale". Contractul a fost semnat acum aproape 12 ani, în octombrie 2007, și avea un termen de execuție de 35 de luni, dar foarte multe aspecte nu sunt rezolvate. "Exasperant este că în trei ani de zile administrația Firea nu a fost în stare să ia o decizie cu privire la continuarea drumului până în Autostrada A1", a transmis Asociația.

"DEZASTRU la nodul rutier Virtuții, parte din proiectul penetrației Splai-Ciurel-Autostrada A1. Față de filmarea noastră din urmă cu un an, avansul este catastrofal, în unele zone fiind practic inexistent. Evident, am avut dreptate. Nu doar că nu a fost finalizat în 2018, ci nici în 2019 nu va fi gata dacă nu se schimbă ceva URGENT!", au scris reprezentanții Asocieției Pro Infrastructură pe pagina de Facebook.

Potrivit acestora, "proiectul este blocat de prostia, neputința, indecizia și lipsa de viziune ale autorităților locale".

"Atenție, exproprierile NU sunt rezolvate, relocările de utilități NU sunt terminate, iar finanțarea precară este aceeași de ani de zile. Firesc, tergiversările nepermise generează dispute interminabile între Primărie și constructori. Unii se fac că lucrează, ceilalți că îi plătesc. Contractul a fost semnat acum aproape 12 ani, în octombrie 2007, și avea un termen de execuție de 35 de luni", au mai transmis rprezentanții Asociației.

Aceștia afirmă că proiectul este "departe de un deznodământ".

"Exasperant este că în trei ani de zile administrația Firea nu a fost în stare să ia o decizie cu privire la continuarea drumului până în Autostrada A1 (o distanță de 8,3 km), el fiind gândit ca o alternativă la ultra-aglomeratul bulevard Iuliu Maniu. Fără această străpungere, nodul Virtuții nu rezolvă mare lucru. RUȘINE!", au mai scris pe Facebook reprezentanții Asociației Pro Infrastructură.

Sursa foto: http://www.b365.ro



57251301_1226040080903330_5528065304468389888_n_1_39880100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.9 kb
 Vizualizat:  de 8779 ori

57251301_1226040080903330_5528065304468389888_n_1_39880100.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2019 20:55:21    Titlul subiectului: 202157

Cateva imagini de la Ciurel, din pacate nu am avut cel mai bun unghi de fotografiere. Acum se lucreaza si la bretelele de acces spre Sos. Virtutii.

Spre Lujerului traficul este deviat prin spatele benzinariei LukOil, masinile se urca pe rampa, apoi coboara si acorda prioritate celor care vin dinspre Splai.

Pe sensul de mers spre Lujerului era coloana de masini, dar se circula cat de cat decent.



Bucuresti, 13 august 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.17 kb
 Vizualizat:  de 7880 ori

Bucuresti, 13 august  002.jpg



Bucuresti, 13 august 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.14 kb
 Vizualizat:  de 7880 ori

Bucuresti, 13 august  008.jpg



Bucuresti, 13 august 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.43 kb
 Vizualizat:  de 7880 ori

Bucuresti, 13 august  009.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 25 Sep 2019 19:17:00    Titlul subiectului: 202984

Atenție, breteaua de viraj dreapta dinspre Șos. Virtuții spre Splaiul Independenței va fi închisă temporar. Un articol pe această temă:
http://www.b365.ro/atentie-breteaua-de-viraj-dreapta-de-pe-sos-virtutii-catre-splaiul-independentei-inchisa-temporar_261594.html#n
Citat:
Brigada Rutieră a Capitalei anunță că, începând de joi, ora 10,00, se va închide temporar breteaua de viraj dreapta de pe Șos. Virtuții către Splaiul Independenței, pe sensul dinspre Pasajul Lujerului, urmând ca virajul la dreapta să se facă prin intersecție, după semafor.

Potrivit sursei citate, măsura este luată în vederea continuării lucrărilor la obiectivul de investiții ''Străpungere Ciurel - Nod Rutier Virtuții''.

Brigada Rutieră solicită conducătorilor de autovehicule să circule cu prudență, să respecte semnificația indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum și semnalele polițiștilor rutieri.

Pietonii au obligația să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate și semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare și să nu staționeze pe partea carosabilă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Ian 2020 23:40:14    Titlul subiectului: 205244

Se restrictioneaza traficul cu Splaiul Independentei. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Se RESTRICȚIONEAZĂ traficul pe o porțiune din Splaiul Independenței, de miercuri. Din ce cauză

Restricțiile existente pe Splaiul Independenței se vor reconfigura începând de miercuri, inclusiv prin restricționarea traficului pe una dintre cele două benzi de circulație de pe sensul de mers către Șos. Virtuții, pe un segment de aproximativ 100 metri, precizează Brigada Rutieră.

Restricțiile au fost impuse în vederea continuării lucrărilor în zona "Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București-Pitești".

''Începând cu data de 22.01.2020, se vor reconfigura restricțiile existente pe Splaiul Independenței, în zona intersecției cu Șos. Virtuții, inclusiv prin restricționarea traficului pe una dintre cele două benzi de circulație de pe sensul de mers către Șos. Virtuții, pe un segment de aproximativ 100 metri'', informează sursa citată.

Brigada Rutieră solicită conducătorilor de autovehicule să circule cu prudență, să respecte semnificația indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum și semnalele polițiștilor rutieri. Pietonii au obligația să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate și semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare, și să nu staționeze pe partea carosabilă.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Ian 2020 22:46:10    Titlul subiectului: 205304

Cateva poze facute duminica, dupa masa. Tablierul este montat, au fost facute si bretelele de acces. Acum nu stiu care sunt stadiul lucrarilor dupa pod, inspre A1. Poate cineva sa ne lumineze ?


Bucuresti, 26 ianuarie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.43 kb
 Vizualizat:  de 6952 ori

Bucuresti, 26 ianuarie  018.jpg



Bucuresti, 26 ianuarie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.43 kb
 Vizualizat:  de 6952 ori

Bucuresti, 26 ianuarie  018.jpg



Bucuresti, 26 ianuarie 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.9 kb
 Vizualizat:  de 6952 ori

Bucuresti, 26 ianuarie  019.jpg



Bucuresti, 26 ianuarie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.93 kb
 Vizualizat:  de 6952 ori

Bucuresti, 26 ianuarie  020.jpg



Bucuresti, 26 ianuarie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.25 kb
 Vizualizat:  de 6952 ori

Bucuresti, 26 ianuarie  021.jpg



Bucuresti, 26 ianuarie 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.56 kb
 Vizualizat:  de 6952 ori

Bucuresti, 26 ianuarie  022.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community