Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rocar de Simon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Iul 2017 14:03:01    Titlul subiectului: 190993

Folosea la ceva gemuletul mic de sub bord sau era doar de design?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 952
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 14 Iul 2017 08:54:40    Titlul subiectului: 191103

Un mic update legat de Rocar de Simon din Oradea: se pare ca au fost casate toate alaturi de Liazurile ramase in aceasta primavara , o data cu achizitionarea Volvourilor B7RLE. Crying or Very sad Nu am vazut nici un de Simon/Liaz in garaj sau pe trasee.
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
IkarusBest5170



Data înscrierii: 09/Mai/2018
Ultima vizita: 10/Ian/2019
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2018 19:55:10    Titlul subiectului: 197689

Mai circula in Romania asemenea autobuze cu călători?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2018 21:23:52    Titlul subiectului: 197690

Cu călători încă mai circula acum 1-2 ani U410-le care se află în Râmnicu Vâlcea, însă nu se știe în prezent daca mai este activ (am avut drumuri prin Vâlcea in ultima vreme și nu l-am observat nici la traseu și nici in garajul ETA).

Singurul U412 care mai circula in cadrul unei companii de transport public rămâne PNN, ce aparține de Transurb Galați. Este folosit ca vehicul de intervenții, deci nu circulă cu călători.

_________________
RAT Craiova - 374
http://i65.tinypic.com/2ntib6t.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3A-93



Data înscrierii: 24/Feb/2018
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2018 16:17:56    Titlul subiectului: 197700

Am vizitat și eu garajul ETA acum ceva timp-o lună.
Mi s-a spus că a fost casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3A-93



Data înscrierii: 24/Feb/2018
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Dec 2018 15:19:48    Titlul subiectului: 197728

Cu cele 2 din Craiova ce s-a intâmplat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 899
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2019 03:45:18    Titlul subiectului: 198199

Eu stiam ca Sighetul Marmatiei avea un RdS de la RATB. Nu stiu daca mai circula dar sper ca inca il au, nu?
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2019 18:21:18    Titlul subiectului: 198215

Cele din Craiova au fost retrase si casate in 2012.

Si intr-adevar, acum cativa ani in Sighet circulau cel putin 2 RdS-uri. Cand am fost ultima data (august 2018) in oras nu circulau decat autobuze Van Hool si Mercedes-Benz. Cel mai probabil au fost casate de ceva vreme..

_________________
RAT Craiova - 374
http://i65.tinypic.com/2ntib6t.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 899
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2019 04:30:49    Titlul subiectului: 198690

Mai e cel din Galati pe post de interventii. Poate cu ala iese ceva, insa nu am nici un contact la ei.

Nu prea stiu stare in care se alfa, dar macar functioneaza.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 8377
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2019 08:31:16    Titlul subiectului: 198696

Nu prea mi-as pune mari sperante in cei din Galati........
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 468
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mie 01 Mai 2019 17:20:37    Titlul subiectului: 200591

@castrosua: pana la 1018 inclusiv sigur aveau capota veche, pe 3 laturi (dovada). 1021 are capota noua (dovada), deci fie el, fie 1019 sau 1020 sunt primele cu capota plana. Iar primul fara capac exterior la rezistente e 1252, nu 1282.

Am cateva intrebari:
- Motoarele de 220, 230 si 260 CP "trageau" simtitor diferit? Dar de sunat cum sunau? Cu exceptia puntii spate romanesti de pe 220 si 230, care uruia foarte tare imediat ce prindea putina viteza, existau diferente intre sunetele celor 3 motoare?
- Bordurile celor 3 tipuri (fara #100-#105, care aveau subansamble italiene) erau la fel (macar in mare)?
- Apropo de borduri, am observat niste diferente pe plansa din stanga soferului: 1215 (si pana la el, probabil) avea pe randul de sus 8 butoane (fara switchul de urgenta al bateriei) si pe randul de jos 6 butoane (foto). 1222 are tot 8 pe randul de sus, dar 7 pe randul de jos (foto). Totusi, se vede ca al 7 lea buton (de langa cheia de contact) e de Ikarus (posibil masina aia a fost modificata, iar butonul adaugat, dar la fel de bine poate sa fi fost originala). 1230 si cateva de dupa dupa au 9 butoane (din nou, fara intrerupatorul de urgenta) pe randul de sus si 7 jos (foto). Care au fost primele masini cu plansa "tip 1222" si "tip 1230"?
Ca sa fie totul si mai incurcat, 1277 are tot 8 cu 6, ca 1215, dar usor altfel dispuse: http://transport-in-comun.ro/bucuresti/autobuze/rds/1251/1277-RIPAlx-038.jpg
- Are cineva idee ce anume face fiecare buton de pe plansa din stanga, precum si cele 3 de aici, de deasupra panoului Voith si acestea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Mai 2019 15:53:01    Titlul subiectului: 200596

Motoarele clar sunau diferit. Cele de puteri mai mici aveau un sunet mai subtire, ascutit iar la cele de 260 CP motorul se auzea mai gros si parca era si mai putin turat.
Legat de puntile spate romanesti pot spune ca la RDS #100 se auzea ingrozitor puntea in interiorul autobuzului poate mai tare decat la DAC-uri si se simtea si o vibratie in podea. Ori era defect ori aia era puntea...Cele cu punte RABA erau mult mai silentioase. Bordul nu prea diferea, in schimb diferea cabina soferului. la primele serii era mai urat lucrata. O alta diferenta era la scaunele din spate: prmele serii aveau 3 scaune iar cele de 260 CP toate au avut doar 2 scaune.
Volanul avea inscriptionat in mijloc ori emblema ,,RC" ori ,,AB". Primele serii aveau opiuitoare care semnala functionarea semnalizatorului foarte interesanta, practic era un fel de melodie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 468
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Vin 03 Mai 2019 13:16:02    Titlul subiectului: 200610

Cele de 260CP stiu cum sunau, insa nu tineam minte nici in ruptul capului cum sunau cele de 220 si 230 CP. Tot ce tin minte e uruitul puntii spate (nu doar la #100, ca mai erau niste masini de 220CP, sau chiar UL70, care aveau asa ceva).
Avetizorul sonor al semnalizatorului nu a existat si pe 260, nu? Eu cel putin nu le tin minte.
Aveti cumva poze cu cabinele din primele serii?
"Cutia" de langa scaunele din spate de tot crescuse in dimensiuni la modelul 260 fata de restul? Cele 2 scaune (de la 260) de langa aceasta cutie ocupau acelasi spatiu ca cele 3 de la 220&c.?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 468
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mar 23 Iul 2019 19:34:01    Titlul subiectului: 201784

Tot eu imi raspund la o parte din intrebari:
In poza asta, cele 3 butoane de deasupra sunt, de la stanga la dreapta: switch-ul bateriei, avariile, iar cel verde are o inscriptie "INT/EXT". Ce semnifica aceasta?
Pe marginea bordului (adica aici), avem intai usa soferului (butonul negru), iar cele 3 aramii cu sageti sunt pentru controlul suspensiei electro-pneumatice (ECAS). Cel cu sageata oblica e clar pentru kneeling, dar de ce e nevoie de 2 butoane separate pentru coborarea suspensiei (sageata in jos) si ridicarea ei (sageata in sus)? E acelasi principiu ca circuitele pentru usi folosite la Ikarus? Daca da, atunci de ce e un singur buton pentru kneeling?
Cele 2 butoane verzui rotunde de jos inca nu stiu exact la ce folosesc (singura inscriptie pe care am gasit-o nu pot sa o descifrez total). Si troleibuzele (curios, doar cele din CT, nu si cele RATB) le au.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 55
Locație: Buzău

MesajTrimis: Vin 26 Iul 2019 23:35:24    Titlul subiectului: 201813

Erau 3 butoane de kneeling: pentru coborârea totală a autobuzului, înclinare pe partea dreaptă (în stații) și ridicare. Wink Așa au fost montate, separat, ca și ușile la Ikarus.
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 468
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mar 30 Iul 2019 07:59:05    Titlul subiectului: 201855

Mersi de raspuns.
Fiind un singur buton de inclinare, era folosit si pentru a "indrepta" masina, sau butonul de ridicare avea si acest rol?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
YoKoMy



Data înscrierii: 13/Feb/2010
Ultima vizita: 08/Sep/2019
Mesaje: 154
Locație: Resita

MesajTrimis: Sâm 17 Aug 2019 00:02:44    Titlul subiectului: 202199

Stie cineva pe undeva autobuze Rocar de Simon la casat?
Caut pentru completarea colectiei personale de embleme romanesti iar la noi in zona nu au circulat dinastea. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 1083
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 17 Aug 2019 09:11:49    Titlul subiectului: 202200

La casat nu știu, dar activ ar fi Rocarul U410 de la Rm. Vâlcea. Din câte spunea unul dintre colegii noștri pe alt forum, polița RCA i-ar fi fost reînnoită la 31 ianuarie 2019, deci ar mai fi activ o perioadă. Poți întreba când îl retrag de siglă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 55
Locație: Buzău

MesajTrimis: Vin 23 Aug 2019 19:27:05    Titlul subiectului: 202269

Asta dacă nu au întrebat deja alții. Laughing
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2019
Mesaje: 899
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 06:15:00    Titlul subiectului: 203009

La CT si acum la NT, ca e clar ca le vor casa. Mad
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community