Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 06 Feb 2019 09:42:59 Titlul subiectului: Troleibuzele Solaris |
198795 |
|
PMB a organizat o licitație pentru achiziționarea a 100 de troleibuze noi de 12m, 100% LF, cu autonomie de 20km, durata de viață de minim 8 ani și garanție 4+4, la fel ca la autobuzele Otokar. Preț: 2,14 milioane lei/troleibuz. Nu se achiziționează cu fonduri UE.
Linkul licitației:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100046565
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Feb 2019 10:14:58 Titlul subiectului: |
198821 |
|
Norocul nostru ca nu fac turcii si troleibuze..........
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 07 Feb 2019 10:31:52 Titlul subiectului: |
198828 |
|
Ba da, fac, dar nu de 12m, ci de 18m și 25m:
http://www.bozankaya.com.tr/en/trambus/
În altă ordine de idei, cred că cele mai mari șanse, din UE, le au Irisbus (acum Iveco) și Solaris, primele pentru că au mai fost livrate în București, celelalte pentru că Solaris s-a așezat ușor-ușor pe piața românească. Din afara UE sunt oarecum sceptic, ar fi Belkommunmash (Belarus), face troleibuze decente cu autonomie, sau Trolza (ex ZiU, Rusia), care a livrat și în Argentina autobuze electrice, iar troleibuzele au exact același design, și au și o autonomie ridicată. Din păcate, piața de troleibuze în Europa e foarte săracă.
Ultima modificare efectuată de către UKVZ-KTM-5 la Joi 07 Feb 2019 22:13:19, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 04 Apr 2019 08:34:15 Titlul subiectului: |
199948 |
|
În curând, pe 15 aprilie, este termenul limită pentru depunerea ofertelor. Iată niște clarificări:
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Raspunsurile la solicitarile de clarificari primite pana in a 23-a zi pentru a doua sesiune.pdf |
Mărime fișier: |
842.25 kb |
Descărcat: |
de 280 ori |
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 15 Apr 2019 14:21:51 Titlul subiectului: |
200280 |
|
Gata, licitația este în evaluare tehnică, mâine cel târziu aflăm participanții. Sper să fie Solaris printre ei.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 16 Apr 2019 10:15:17 Titlul subiectului: |
200296 |
|
Iar ne luăm o țeapă la ofertanți, a apărut doar unul singur, anume asocierea SILEO GBMH-BOZANKAYA AS. Turcești cu echipamente nemțești. Totuși, aceștia fabrică doar troleibuze de 18 și 25m, modelul de 12m fiind prototip, licitația va fi cel mai probabil anulată, în acest caz, nefiind permise vehicule la stadiul de prototip.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Apr 2019 13:08:43 Titlul subiectului: |
200297 |
|
In ritmul asta, capitala va deveni un poligon de testare pentru turcaleti. Bine am ajuns,,,,,,,,,,,
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 16 Apr 2019 13:14:47 Titlul subiectului: |
200299 |
|
Singura șansă să nu ne pricopsim cu turcisme e să se anuleze licitația, ceea ce se va face mai mult ca sigur, așa cum am spus anterior, deoarece ei au doar un prototip, troleibuz pe caroseria autobuzului electric produs de Sileo, ori în atașamentul următor se observă această cerință expres. Ei procedează exact cum a procedat MAN la licitația celor 400 de autobuze: au depus ofertă, dar au fost eliminați la evaluarea tehnică, din motivul că nu aveau punți mobile
Descriere: |
Sursa: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=13&t=3906&start=154#p310204 |
|
Mărime fișier: |
71.87 kb |
Vizualizat: |
de 23784 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 29 Iul 2019 12:32:23 Titlul subiectului: |
201833 |
|
Șoc și groază, licitația a trecut la evaluarea financiară, asta deși există această cerință specifică în ceea ce privește prototipurile. Se pare că vom avea turcisme dacă nu se anulează.
|
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Lun 29 Iul 2019 19:43:53 Titlul subiectului: |
201847 |
|
Decât deloc sunt bune si turcismele!
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 29 Iul 2019 19:48:15 Titlul subiectului: |
201848 |
|
Te contrazic aici: fiind prototipuri, șansele de a se defecta sunt mult mai mari, mai ales că pot interveni și oribilele defecte de proiectare, fiind prima generație. În plus, după fiasco-ul Otokarelor bucureștene, nu cred că mai sunt mulți care preferă turcismele. Așa că prefer să nu avem deloc troleibuze noi dacă asta înseamnă să nu fim cobai.
|
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Lun 29 Iul 2019 20:00:53 Titlul subiectului: |
201849 |
|
Sa speram ca promisiunea cu celelalte 100 de troleibuze neautonome va fi respectata, și poate vom avea noroc sa se înscrie și niște producători serioși.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 29 Iul 2019 20:03:43 Titlul subiectului: |
201850 |
|
Adică Solaris, singurul mai de doamne-ajută, sau Astra cu licență. În rest nu prea văd prin zonă, afară de ucrainenii de la Electrontrans, care nu au o capacitate de producție așa mare și nu sunt din UE.
|
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2019 12:59:16 Titlul subiectului: |
202278 |
|
S-a terminat evaluarea financiara! Sper sa nu regretam faptul ca achiziționam
troleibuze de la Sileo!
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2019 17:47:15 Titlul subiectului: |
202279 |
|
O, ba da, te asigur că o să regretăm: acest model nu este certificat sau omologat în mod corespunzător normelor europene. Pe deasupra, nici măcar nu avem un prototip fizic. Iar prototipurile turcești înseamnă, de cele mai multe ori, dezastru capital. Să nu uităm că Sileo S12 avea la prima serie probleme mari cu acumulatorii.
|
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2019 18:55:28 Titlul subiectului: |
202282 |
|
Dar totuși au garanție 8 ani, deci Sileo va ieșii pe minus de piese dacă se vor defecta,nu noi! Va fii jale după cei 8 ani când vor ieșii din garanție, dacă se va întâmpla ce s-a întâmplat cu Citaro...
Sper sa nu i-a foc cumva din cauza acumulatorilor sau ceva de genul asta!
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2019 19:09:19 Titlul subiectului: |
202283 |
|
Poate că au garanție de 8 ani, dar aceasta nu prevede defectele de proiectare ce pot apărea la prototipuri. Ceea ce reprezintă o mare problemă.
Cât despre acumulatori, trebuie să ne rugăm să fie dintre cei folosiți la generațiile ulterioare. Cei de la prima generație au fost dezastru, așa cum am spus.
|
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2019 21:39:29 Titlul subiectului: |
202287 |
|
Cam asa au trecut turcii de Evaluarea Tehnica
Albert a scris: | E prototip clar și dacă nu e prototip oricum e serie mică. Ei au găsit un mod prin care au reusit sa treacă de aceasta cerința și au venit cu niște clarificări de genul: pe carcasa de 12m am vândut câteva sute de autobuze electrice. Nu fabricam troleibuze de 12m, dar facem troleibuze de 18m+, am mai vândut acest produs și avem experiența cu echipamentele lor. De aici rezulta ca, carcasa și componentele au mai fost utilizate de firma in trecut si nu se considera nici prototip, nici serie mică. Ei au zis ca doar armonizează cerintele cu ceea ce produc ei. Turci șmecheri... |
(Citat de pe MetrouUsor)
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 25 Aug 2019 06:31:02 Titlul subiectului: |
202289 |
|
Nasol.
Sunt convins că presa va afla despre această licitație și mânăriile de aici. Nu se poate așa ceva. Cum au putut trece ei legal de exigențele CS-ului PMB, nu-mi dau seama.
Rămâne doar să sperăm că se va interveni și se va respecta caietul de sarcini și nu vom deveni cobai. E inadmisibil așa ceva într-o capitală europeană, să nu se respecte caietul de sarcini.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Lun 26 Aug 2019 15:29:54 Titlul subiectului: |
202302 |
|
Niste acumulatori de autobuze electrice (de regula Li-Po sau Li-Ion, care au autonomie de cca. 150 km) sunt una, si niste baterii de troleibuze (sper ca la Sileo sa fie litiu titanat care "duc" doar vreo 20 de km) sunt altceva. Cei de Li-Ion si Li-Po sunt mai sensibili la socuri mecanice.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 17:48:26 Titlul subiectului: |
202580 |
|
Termen limită evaluări prelungit până pe 31 octombrie.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 30 Oct 2019 17:41:33 Titlul subiectului: |
203743 |
|
Mâine e termenul limită pentru evaluări. Să sperăm că se va anula licitația și va fi relansată cu un caiet de sarcini decent, să poată veni Solaris.
În altă ordine de idei, lunea trecută, pe 21 octombrie, a fost emis un aviz conform necondiționat pentru DUAE și controlul concluziilor evaluărilor. Iată-l, preluat de pe MetrouUșor:
Descriere: |
Sursa: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=13&p=335437#p334888 |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Aviz conform neconditionat troleibuze DUAE+RP.pdf |
Mărime fișier: |
86.89 kb |
Descărcat: |
de 323 ori |
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 31 Oct 2019 15:24:49 Titlul subiectului: |
203763 |
|
La ora 18:00 este termenul limită. Vă anunț dacă apar alte noutăți.
Later edit: nu, procedura a trecut în deliberare.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 01 Noi 2019 11:57:32 Titlul subiectului: |
203780 |
|
Deoarece au apărut o dată și o oră la rubrica de deliberare, putem spune că Bozankaya e oficial câștigătorul licitației. Iată și dovada:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.26 kb |
Vizualizat: |
de 21278 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|