Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Lun 24 Iun 2019 18:57:06 Titlul subiectului: |
201256 |
|
Pare interesant, dar eu nu pot sa cred, ca se va electrifica in masura asa de mare. Asta inseamna infrastructura de zeci de kilometrii, si ar trebui cumparate inca foarte multe trolee inca. Mai bine ar fi, sa bazeze pe autobuze electrice, care se pare, ca se descurc bine in oras, si trolee cu baterie (despre care era vorba, dar in ultimul timp nu am auzit nimic despre asta). Pe linia 9, 24, 30, chiar si 48, ar fi o solutie mult mai buna, decat sa fie toata linia trasa cu cabluri.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 24 Iun 2019 19:06:48 Titlul subiectului: |
201257 |
|
Citat: | Mai bine ar fi, sa bazeze pe autobuze electrice |
Experții au decis deja ce e mai bine. Rolul PMUD-ului e de a dicta municipalității ce "e mai bine" să facă, fiind elaborat în urma unei ample documentări și a multor studii. Dacă PMUD-ul recomandă cele 5 extinderi ale rețelei de troleibuz de pe pagina anterioară, atunci alea sunt soluția cea mai bună.
Citat: | si ar trebui cumparate inca foarte multe trolee inca |
Tocmai s-au achiziționat 50, care e cel mai probabil o suplimentare de parc, nu o înlocuire, în condițiile în care cel mai vechi troleibuze sunt din 2004, dacă nu punem la socoteală cele 15 Agora L din 1999-2000 transformate și modernizate în 2011, deci nu cred că ar fi cazul să vorbim despre înlocuiri de troleibuze.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 25 Iun 2019 07:24:46 Titlul subiectului: |
201261 |
|
Imi plac autobuzele electrice, dar sunt cazuri, unde nu ar fi o idee buna sa avem, in loc de troleibuze, fiindca aceste autobuze is mai mici: de ex pe 24B is foarte multe calatori, dar si 48ul e plin de multe ori.
Dupa electrificare, 33ul o sa mearga pana la Gara, sau o sa foloseasca traseul, pe care avea linia 3, cand era inchisa podul Traian?
Sunt curios daca Alverna va avea o legatura directa cu Iulius Mall. Nu era niciodata in trecut, ca linia 34 sau 48 mergea pana la garaj direct?
|
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Mar 25 Iun 2019 07:29:41 Titlul subiectului: |
201262 |
|
Depinde, dupa parerea mea s-ar putea inlocui minim 20 de trolee vechi, ca sunt in stare destul de proasta, mai ales fata de autobuze, care au fost achizitionate recent. Dar si in cazul asta raman 30 de trolee nou noute, deci chiar trebuie extinsa reteaua de troleu, dar nu peste tot. Desigur, e doar parerea mea personala.
|
|
Sus |
|
|
marian2001FCBT
Data înscrierii: 14/Mai/2018 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 28 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 12 Iul 2019 22:07:09 Titlul subiectului: |
201517 |
|
Am gasit de curand, pe site-ul www.transphoto.ru, aceasta harta a retelei de transport in comun din Cluj-Napoca (sper sa nu fi fost deja publicata pe forum). Din cate se vede, reteaua de troleibuz nu este activa intre I.R.A. si aeroport (linia 8 apare ca linie de autobuz) dar, in schimb, linia 23 este marcata ca linie de troleibuz si circula pana la C.U.G. Cam din ce an dateaza aceasta harta?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.46 kb |
Vizualizat: |
de 8076 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Danut
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 57 Locație: Toronto (Canada)
|
Trimis: Vin 12 Iul 2019 23:33:44 Titlul subiectului: |
201518 |
|
Nu vad foarte bine numerele linele de troleu, dar daca este cum vad, inca linia 9 folosea troleu, linia 7 se schimbase deja cu intoarcerea la IRA iar linia 23 inca activa deci cred ca este cindva intre 1995-1999
|
|
Sus |
|
|
marian2001FCBT
Data înscrierii: 14/Mai/2018 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 28 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Iul 2019 08:10:27 Titlul subiectului: |
201520 |
|
Multumesc pentru informatii! Las aici link-ul fotografiei, poate asa se va vedea mai clar originalul!
Link: https://transphoto.ru/photo/1193387/
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 29 Iul 2019 17:16:35 Titlul subiectului: |
201841 |
|
http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri/orare-untold-2019/1265
Citat: | Pe timpul noptii, in perioada 01.08–04.08.2019 (intre orele 23:00–06:00) CTP va asigura transport de noapte in regim de curse speciale, pe urmatoarele trasee:
Linia 25N autobuze: Str. Unirii – Str. Bucium ( in intervalul orar 23.00 – 01.00 )
Linia 6 de troleibuze: Str. A. Vlaicu – Str. Bucium;
Linia 25 de troleibuze: Str. Unirii – Str. Bucium;
Linia 30 de autobuze: B-dul 1 Decembrie 1918 – Str. A. Vlaicu;
Linia 46 de autobuze: Cart. Zorilor – Parcul Central;
Linia M 26 de autobuze: Floresti Cetate – Str. G. Baritiu.
|
30ul circula deja pe traseul deviat. O idee foarte buna, ca acuma pe afis apare 30 U, in loc de 30.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 01 Aug 2019 10:25:08 Titlul subiectului: |
201913 |
|
Harta traseelor speciale pentru Untold:
Descriere: |
Sursa: http://ctpcj.ro/images/harta_untold.jpeg |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 7701 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 20/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Mar 27 Aug 2019 19:57:19 Titlul subiectului: |
202312 |
|
Conform acestui articol din data de 9 septembrie se infiinteaza doua linii noi
Citat: | Astfel, din această toamnă, pe străzile de pe malul Someșului Mic vor fi lansate liniile 53 și 30P. Prima va conecta cartierul Mărăști de zona Centrală, dar pe un traseu alternativ față de cel existent, în timp ce a doua linie va crea legătura între cartierele Grigorescu și Gheorgheni. Ba mai mult decât atât, primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc a dezvăluit că sunt șanse foarte mari ca, odată cu începerea noului an universitar, o altă linie să fie introdusă, care să facă legătura între Zorilor și Gheorgheni.
„Prima linie, pe care o vom implementa începând cu data de 9 septembrie și va avea probabil numărul 53, va porni de la Piața Agroalimentară IRA, din Mărăști, până în Piața Mihai Viteazul, pe un traseu alternativ celui existent. Este pentru cealaltă parte consistentă a cartierului Mărăști, să nu urce oamenii dealul de la Expo Transilvania, ci să aibă alternativă pentru a accede spre zona Centrală. Linia are asigurate mijloacele de transport, va intra în Comisia de circulație la sfârșitul lunii, iar la începutul lunii septembrie vor fi amenajate stațiile”, a promis Boc, în cadrul unei emisiuni radio.
Traseul liniei 53
DUS: Piața IRA (str. Dâmboviței) – str. Ialomiței – str. Aurel Vlaicu – str. Fabricii – str. București – Piața Abator – str. Traian – Piața Mihai Viteazul
ÎNTORS: Piața Mihai Viteazul – str. Iașilor – str. Someșului – str. Lalelelor – Piața Abator – str. București – str. Fabricii – str. Aurel Vlaicu – str. Ialomiței – str. Dâmboviței
„Tot în data de 9 septembrie se pune în mișcare o altă legătură cerută de multă vreme de clujeni, o legătură directă între cartierele Grigorescu și Gheorgheni – linia 30P. Practic, e o legătură directă pentru clujenii din cartierul Grigorescu care vor să ajungă în zona Iulius Mall”, a dezvăluit edilul.
Traseul liniei 30P
str. Paul Ion – str. Mirăslău – str. Fântânele – str. Alexandru Vlahuță – Piața 14 Iulie – str. Octavian Goga – str. Dragalina – Piața Mihai Viteazul – str. Cuza Vodă – Piața Avram Iancu – Calea Dorobanților – str. Teodor Mihali – str. Alexandru Vaida-Voievod – str. Unirii | [/url]
|
|
Sus |
|
|
bobcik
Data înscrierii: 19/Noi/2011 Ultima vizita: 19/Oct/2020 Mesaje: 130 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 28 Aug 2019 08:27:19 Titlul subiectului: |
202317 |
|
Atunci nu vad rostul liniei 28? Mai bine prelungeau linia 28 decât să pună 30P, care are traseu comun câteva stații cu linia 30. Am o mare presimțire că o să se bage autobuze electrice.
_________________ trol-tram-bus |
|
Sus |
|
|
StormChaser92
Data înscrierii: 15/Oct/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 96
|
Trimis: Mie 28 Aug 2019 09:01:09 Titlul subiectului: |
202318 |
|
Hmm, sunt foarte curios ce traseu de întoarcere vor alege pentru linia 30P că nu văd să fie specificat, precum este detaliat la linia 53 tot traseul. Oricum, raportând la ruta curentă pentru DUS, nu văd să fie introduse articulate pe traseu, pentru că sunt câteva zone în care, dacă și fluxul de trafic e mare, greu s-ar descurca.
Totodată mi-aș dori ca, dacă cumva se înființează o nouă linie care să lege Zorilor de Gheorgheni, să nu fie ceva în genul linia 35 până în Cipariu, apoi mers pe linia 3, ci eventual să străbată cumva și cart. Andrei Mureșanu/Bună Ziua și apoi Ghergheniul efectiv.
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 28 Aug 2019 09:08:27 Titlul subiectului: |
202319 |
|
28ul nu prea circula, 28B-ul merge pana la Vivo. Daca 30P-ul la intoarcere vine pe Titulescu, atunci ar crea o legatura directa intre Gheorgheni si Grigorescu.
|
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 234 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 28 Aug 2019 09:35:03 Titlul subiectului: |
202321 |
|
StormChaser92 a scris: | Totodată mi-aș dori ca, dacă cumva se înființează o nouă linie care să lege Zorilor de Gheorgheni, să nu fie ceva în genul linia 35 până în Cipariu, apoi mers pe linia 3, ci eventual să străbată cumva și cart. Andrei Mureșanu/Bună Ziua și apoi Ghergheniul efectiv. |
Pentru noua linie ce va lega Zorilor - Gheorgheni, să fie linia 35B.
|
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 20/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Mie 28 Aug 2019 11:45:24 Titlul subiectului: |
202322 |
|
Eu prefer sa primeasca un alt numar, ar genera multa confuzie, la fel cum se intampla cu liniile 46/46B. De multe ori in 46 se urca oameni in Piata Avram Iancu crezand ca e linia 46B desi aceasta face dreapta pe Dorobantilor.
|
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 234 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 28 Aug 2019 22:18:41 Titlul subiectului: |
202327 |
|
lapgellert a scris: | 28ul nu prea circula |
Pe linia 28 circula autobuze electrice.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1029 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 29 Aug 2019 07:54:09 Titlul subiectului: |
202329 |
|
Niste trasee destul de dezamagitoare parerea mea. Astept sa vad ce vor face la troleibuze, dar imi e teama ca si acolo vor invia niste balauri din vremea comunismului.
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 29 Aug 2019 11:40:15 Titlul subiectului: |
202330 |
|
30B-ul (nu 30P cum au scris unele ziare) are sens, parerea mea, daca se desfiinteaza linia 28. Cum 30-ul merge deja pe la Polivalenta si circula des, se creeaza astfel o legatura cu Iulius Mall dinspre partea cealalta de parc si din Piata Mihai Viteazu.
Spre exemplu cei care vin din zonele Baciu, Chinteni, Gruia nu vor mai trebui sa schimbe 3 linii ca sa ajunga la Iulius Mall. Plus ca se creeaza o legatura cu strada Dorobantilor care este momentan tranzitata doar de linia 46B care merge spre IRA, nu spre Gheorgheni / Iulius Mall.
Cum zicea cineva mai sus, la felul cum sunt alese capetele e posibil sa vedem electrice pe traseu. Ramane de vazut pe unde se va intoarce. Probabil cel mai indicat ar fi pe Titulescu, Cipariu, Piata Avram Iancu, Piata M Viteazu cu oprire in statia liniilor 31/37/38/39 pentru o usoara transbordare a calatorilor spre cartiere si de acolo pe linia lui 28.
|
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 20/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Joi 29 Aug 2019 12:52:14 Titlul subiectului: |
202332 |
|
In acest caz ar trebui infiintata o statie noua in Piata Avram Iancu/Piata St cel Mare deoarece traseul propus nu trece prin fata vreunei statii existente. Ar putea opri in statia Opera daca ar circula pe Aleea Invatatorului.
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 29 Aug 2019 14:22:53 Titlul subiectului: |
202333 |
|
Poate opri la Tribunal unde opreste si 46B. E la o trecere de pietoni distanta de Opera si de Piata Avram Iancu, deci mai mult decat rezonabil.
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 29 Aug 2019 17:50:25 Titlul subiectului: |
202336 |
|
Pe Aleea Invatatorului era statie candva, dar nu cred ca e cea mai buna idee acuma, daca merge mai departe pe Dorobantilor.
Sper ca nu o sa avem autobuze electrice pe 30B. Si pe 30 au incercat, dar au renuntat. Din cauza incarcatorului ar fi fain, dar cred ca o sa fie destul de aglomerat.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 05 Sep 2019 13:55:56 Titlul subiectului: |
202444 |
|
Se lansează 3 trasee noi de autobuz, dintre care două de pe 9 septembrie, iar al treilea de pe 30 septembrie. Comunicatul de pe pagina de Facebook a primarului:
https://www.facebook.com/306300569458775/posts/2478287472260063?sfns=mo
Citat: | 3 linii noi de transport în comun în municipiul Cluj-Napoca: Mărăști - Piața Mihai Viteazul (începând cu 9 septembrie), Grigorescu - Gheorgheni (începând cu 9 septembrie), Gheorgheni - Zorilor (începând cu 30 septembrie)
Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca oferă clujenilor 2 linii noi de transport în comun, începând cu data de 9 septembrie, a treia linie nouă urmând să intre în circulație din data de 30 septembrie.
Această decizie a fost luată pentru a susține și încuraja utilizarea transportului public în oraș și pentru a asigura o mai bună conectivitate a tuturor cartierelor municipiului. De asemenea, vom avea în vedere introducerea altor linii noi de transport sau extinderea celor existente, în funcție de numărul mijloacelor de transport din dotarea CTP.
Prin această suplimentare a liniilor de transport nu se diminuează calitatea serviciilor de transport public existente întrucât municipalitatea și compania de transport au achiziționat un număr suplimentar de autobuze.
Achiziționarea mijloacelor de transport public, în special nepoluante, a reprezentat și reprezintă o prioritate pentru Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Cluj-Napoca.
Traseele și stațiile celor trei linii noi de transport sunt următoarele:
1. Linia 44: Cartierul Grigoerescu - cartierul Gheorgheni
Traseu:
Dus: Str. Paul Ioan - Str. Mirăslău - Str. Fântânele - Str. Al. Vlahuță - Piața 14 Iulie - Str. O. Goga - Str. Dragalina - Piața M. Viteazul - Str. Cuza Vodă - Piața A. Iancu - Calea Dorobanților - Str. T. Mihali - Str. Al. Vaida Voievod - Str. Unirii.
Întors: Str. Unirii - Str. Al. Vaida Voievod - Al. Slanic - Bulevardul N. Titulescu - Piața Cipariu - Piața Ștefan Cel Mare - Piața A. Iancu - Bulevardul 21 Decembrie 1989 - Str. Reg. Ferdinand - Str. Horea - Str. Dragalina - Str. O. Goga - Piața 14 Iulie - Str. Al.Vlahuță - Str. Fântanele – Str. Mirăslău - Str. Paul Ioan.
Stații
Dus: Radio România Cluj - Petuniei - Iancu de Hunedoara - Piața 14 Iulie - Grand Hotel Napoca - Dragalina - Piața M. Viteazul Sud - Tribunal - Școala S. Bărnuțiu - Biblioteca Județeană Cluj - Dorobanților - Campus Universitar - Iulius Mall - Valeriu Bologa;
Întors: Colegiul Pedagogic - Iulius Mall - (Slănic) – Bistriței - S. Albinii - Piața Cipariu - Piața A. Iancu - Sora - Central - Dragalina - O. Goga - Piața 14 Iulie - Al. Vlahuță - Buzău - Mirăslău - Fântânele.
2. Linia 53: Piața Agroalimentară IRA - Piața Mihai Viteazul
Traseu:
Dus: Str. Dâmboviței - str. Ialomiței - Str. A. Vlaicu - Str. Fabricii - Str. București - Piața Abator - Str. D.P. Barceanu - Str. Traian - Piața M. Viteazul.
Întors: Piața M. Viteazul - Str. Iașilor - Str. Someșului - Str. Lalelelor - Piața Abator - Str. București - Str. Fabricii - Str. A. Vlaicu - str. Ialomiței - Str. Dambovitei.
Stații:
Dus: Piața Agroalimentară IRA - Expo Transilvania - Campus UTCN - Arte Plastice - București - Farmec - Anton Pann - Piața M. Viteazul.
Întors: Piața M. Viteazul - Piața Abator - Parcul Farmec - Fabricii - Mareșal C-tin Prezan - Campus UTCN - Expo Transilvania - Piața Agroalimentara IRA.
3. Linia 45: cartierul Zorilor - cartierul Gheorgheni
Traseu:
Dus: Str. Observatorului - Calea Turzii - Str. Bună Ziua - Str. Becaș - Str. Al. Bohatiel - Piața I. Agârbiceanu - Str. Barbu Șt. Delavrancea - Str. C-tin Brâncuși - Piața Cipariu - Calea Dorobanților - str. T. Mihali - str. Al. Vaida Voievod - str. Unirii
Întors: Str. Unirii - Str. Al. Vaida Voievod - Aleea Slănic - Bulevardul N. Titulescu - Str. C-tin Brâncuși - Str. Barbu Șt. Delavrancea - Piața I. Agârbiceanu - Str. Al. Bohatiel - Str. Becaș - Str. Bună Ziua - Calea Turzii - Str. Observatorului.
Stații:
Dus: Zorilor - Spitalul de Recuperare - Observatorului - Meteor - C-tin Noica - Complex Tempus - Vitacom - Trifoiului - Becaș - Drapelului - Piața I. Agârbiceanu - B. Delavrancea - Piața Cipariu - Tribunal - Școala S. Bărnuțiu - Biblioteca Județeană Cluj - Dorobanților - Campus Universitar - Iulius Mall - Valeriu Bologa.
Întors: Colegiul Pedagogic - Iulius Mall - Bistriței - S. Albinii - Piața Cipariu - B. Delavrancea - Piața I. Agârbiceanu - Drapelului - Becaș - Fagului - Trifoiului - Vitacom - Complex Tempus - Electrogroup - W. A. Mozart - Observatorului - Spitalul de Recuperare - Gh. Dima. |
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1029 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 05 Sep 2019 17:04:57 Titlul subiectului: |
202448 |
|
Un început timid de linii noi, dar e și acest un început. Plus 6 de troleibuze, vom avea 9 linii noi cea ce nu e rău.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 05 Sep 2019 17:31:35 Titlul subiectului: |
202449 |
|
6 linii noi de troleibuze?unde ai vazut?
|
|
Sus |
|
|
|