|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 21:28:37 Titlul subiectului: |
170345 |
|
Pana in momentul de fata s-a ajuns pana la numarul de parc #411 acesta era astazi in exercitiul functiunii pe linia 1 vazut in jurul orei 17:45 la statia Bd Timisoara sau cum este cunoscuta mai nou Afi Palace.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 22:05:19 Titlul subiectului: |
170346 |
|
Deci in total, 10 vagoane. Cam putin totusi, dar URAC-ul nu are capacitate mare de productie.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 14 Ian 2014 18:53:19 Titlul subiectului: |
170386 |
|
URAC-ul nu are fonduri suficiente, asta este problema, ca poate alta ar fi fost situatia daca erau fonduri, poate acum erau undeva la numarul de parc #420.
Totusi este pacat de ce primaria nu sustine mai bine proiectele din URAC ca banii de tramvaie noi aduse din alta parte nu cred ca vor fi nici peste 5 ani
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 16 Ian 2014 19:09:10 Titlul subiectului: |
170477 |
|
In seara asta mi-a placut enorm ce am vazut intre Bd Timisoara si Grozavesti, am vazut LF-urile in formatie "crescatoare", #408-#411, toate 4 erau pline desi erau la distanta oarecum mica intre ele ,dar mi-a placut teribil chestia asta pus cu numarul de parc unul dupa altul crescator
|
|
Sus |
|
|
demonseye
Data înscrierii: 15/Aug/2012 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Feb 2014 14:48:27 Titlul subiectului: |
171080 |
|
Astazi l-am vazut la Razoare, venind dinspre Timisoara, pe 407 cu afisajul PROBE. Sa fi inceput deja sa aiba probleme?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 27 Aug 2014 13:07:16 Titlul subiectului: |
174463 |
|
Conform informatiilor de pe site-ul RATB, in afara de modelele deja aflate in circulatie, BUCUR LF-CC si BUCUR LF-CA, URAC-ul ar fi inceput "evaluarea altor două proiecte de perspectivă: BLF 2 si BLF - CA- 41".
Are cineva idee ce anume "ascund" codificarile BLF 2 si BLF - CA- 41 ?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Aug 2014 14:28:37 Titlul subiectului: |
174464 |
|
BLF - CA- 41
CA ma astept sa semnifice un tramvai cu motor cu curent alternativ.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 27 Aug 2014 14:35:07 Titlul subiectului: |
174465 |
|
E, asta pare clar, iar "41" probabil ca e destinat liniei 41.
Dar care o fi "adaptarea" speciala pentru linia 41? O avea mai multe module?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Oct 2014 14:43:48 Titlul subiectului: |
175223 |
|
Ieri l-am vazut pe 409 pe linia... SCOALA. Nu are inscriptii aplicate pe el, doar afisajul arata SCOALA in fata si respectiv S in spate.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Dec 2014 22:08:09 Titlul subiectului: |
176227 |
|
Tramvaiul Bucur LF, cu numarul de parc #403, pozat sambata trecuta la terminalul de la Sf. Gheorghe, cu ocazia paradei tramvaielor electrice.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.06 kb |
Vizualizat: |
de 21981 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.16 kb |
Vizualizat: |
de 21981 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.64 kb |
Vizualizat: |
de 21981 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.9 kb |
Vizualizat: |
de 21980 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Dec 2014 22:10:36 Titlul subiectului: |
176228 |
|
Si acum cateva poze cu interiorul tramvaiului Bucur LF. Din cate am inteles se lucreaza pentru un viitor tramvai Bucur cu podeaua 100 % coborata. Stie cineva mai multe, referitor la acest subiect ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.8 kb |
Vizualizat: |
de 21977 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.63 kb |
Vizualizat: |
de 21977 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.15 kb |
Vizualizat: |
de 21977 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Ian 2015 08:10:58 Titlul subiectului: |
176744 |
|
Stiam de ceva vreme de intentia URAC-ului, de la un prieten care lucreaza la RATB, dar postez acum stirea, a aparut si in presa. In principal, cei de la URAC au in plan un tramvai Bucur LF, mai lung, pentru linia 41. Articolul se gaseste aici.
Citat: | URAC vrea să construiască tramvaie cu 320 de locuri și internet wireless pentru călători
Uzina de Reparații "Atelierele Centrale" (URAC), din cadrul Regiei Autonome de Transport București, vrea să construiască tramvaie mai mari, care să ofere și internet wireless pentru călători. Propunerea a fost înaintată deja Primăriei Capitalei.
În Capitală circulă zilnic 280 de tramvaie. Unele au fost construite acum 40 de ani, iar cele mai multe au o vechime de peste 20 de ani. La URAC sunt aduse zilnic tramvaie pentru a fi reparate. Unele sunt scoase din circulație și aduse aici pentru că au nevoie de intervenții minore, altele sunt refăcute aproape în totalitate.
Cei de la URAC au și o propunere de tramvai pe care au prezentat-o primăriei. "Este un model Bucur LF (low floor), cu o capacitate de 320 de locuri (modelele vechi au 230 de locuri - n.r.), cu 80% podea coborâtă, 4 uși la nivelul peronului și cu 5 tronsoane. Va avea și internet wireless pentru călători", a declarat ing. Gheorghe Cazan, directorul URAC. Dacă Municipalitatea le va da bani, angajații uzinei se vor apuca de lucru, iar până la sfârșitul anului ar putea apărea acest tramvai pe străzi.
Unul dintre cei mai vechi angajați ai uzinei a lucrat cu inventatorul Justin Capră
Zeci de oameni lucrează la URAC să le modernizeze, iar Victor Nelea este unul dintre cei mai bătrâni reparatori de tramvaie, potrivit libertatea.ro. Maistrul Victor Nelea (57 de ani) a venit la URAC pe când era încă elev. Acesta s-a angajat direct din școala profesională. "Când am venit eu la uzină, am avut ocazia să lucrez cu inventatorul Justin Capră. El voia să facă aici automobile electrice, dar ideea nu s-a mai concretizat. Oricum, am avut foarte multe de învățat de la el", spune Victor Nelea. În tinerețe a confecționat vagoane, apoi a trecut la reparații caroserii, iar acum lucrează la montaj. Peste 200 de tramvaie i-au trecut prin mână. Când le vede pe stradă, doar uitându-se la indicativ știe pe dinafară ce "bubă" a avut fiecare. Anul trecut, spre exemplu, Victor Nelea și colegii săi de la URAC au modernizat 24 de tramvaie, modificarea principală fiind aceea că au coborât podeaua, ca să fie accesibilă persoanelor cu dizabilități. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Ian 2015 21:36:14 Titlul subiectului: |
176784 |
|
Decat sa bata campii cu prostia de wireless (cine va fi in stare sa foloseasca wireless ul cand va fi inghesuit ca sardelele?), mai bine ar pune aer conditionat in tramvaie, cred ca ar fi mult mai apreciat de calatori la momentul actual.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 16:02:45 Titlul subiectului: |
179536 |
|
Dupa ce am avut sansa sa circul de cateva ori cu Bucur LF, acesta este parerea mea.Lucruri bune:
-podea coborata pe aproape toata suprafate tramvaiului
-schema de culoare mult mai placuta(cele verzi)
-este mai rapid decat un V3A normal
-scaunele sunt mult mai confortabile(dar nu ar strica ca pe viitor sa avem si scaune tapitate)
-viteza de actionare a usilor mi se pare mai mare decat la V3A
-organizarea interiorului(este una foarte buna)
Lucruri rele:
-din pacate zdrangane aproximativ la fel ca un V3A cand linia se intersecteaza cu alta
-zdrangane destul si in mers
-la viteze mai mari(peste 30 km/h) incepe sa se balangane usor, un lucru intalnit si la V3A
Ar putea fi facute cateva imbunatatiri:
-sa fie instalat un sistem de anuntare a statiilor sau macar sa fie activat
-pentru zilele mai calduroase sau cand tramvaiul este plin sa fie montat aer conditionat
-in fiecare segment sa fie oferite informatii despre statia care urmeaza, nu numai in primul segment
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 17:07:48 Titlul subiectului: |
179541 |
|
Nu stiu daca ai mers cu LF-urile pe Sincai si Nerva Traian. Linia aia e deja pericol public (si nu de-azi de-ieri...), si "omoara" orice tramvai, fie "lacusta", fie Tatra.
Scaune tapitate? Cele mai bune ar fi scaune de plastic, cu o "pojghita" subtire de material textil, lipita pe plastic. Sunt "vandal-proof". Garantat!
Eu as imbunatati modalitatile de construire, precum si designul.
LF-urile imi par fragile, in comparatie cu V3A (d.p.d.v. al caroseriei).
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 17:27:46 Titlul subiectului: |
179542 |
|
Nu am mers in zonele specificate de tine, am mers pe Mihai Bravu respectiv pe Pasajul Basarab si faceau destul de urat tinand cont ca linia este reabilitata si nu erau curbe destul de mari exceptand-o pe cea de la intrarea pe Basarab dinspre victoriei.
In cazul design-ului sunt de acord, trebuie schimbat.Ceva asemanator cu Imperio sau CAF nu ar strica.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Sep 2015 07:00:30 Titlul subiectului: |
181713 |
|
Tramvaiele BucurLF vor fi dotate cu aer conditionat. Articolul se gaseste aici.
Citat: | RATB montează aer condiționat în tramvaiele din București. Cât costă echipamentele de climatizare
În curând, pe străzile din Capitală vor circula primele tramvaie cu aer condiționat. Regia Autonomă de Transport București a achiziționat primele echipamente de aer condiționat ce vor fi instalate în saloanele de pasageri.
Potrivit unui anunț postat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), RATB va plăti aproape 1 milion de lei cu TVA inclus pentru 3 seturi de echipamente de salon climatizare. Aceste echipamente sunt valabile, conform caietului de sarcini, pentru tramvaie Bucur LF-CA și Bucur LF-41.
Câștigătorul contractului este compania austriacă VOSLOCH KIEPE GES MBH. Contractul a fost atribuit prin negociere, iar câștigătorul a fost desemnat după criteriul prețul cel mai scăzut, după ce Regia a primit două oferte la anunțul de participare lansat în SEAP pe 10 august.
Echipamentele de climatizare se montează pe acoperișul tramvaiului și vor avea efect de încălzire în sezonul rece. "Echipamentul de climatizare pentru vagoanele de tramvai Bucur LF-CA și Bucur LF-41 este destinat asigurării atât a aerului condiționat, cât și a încălzirii salonului de pasageri și se montează pe acoperișul tramvaiului. Echipamentul de climatizare este compus din două aparate de aer condiționat cu funcționare independentă, alimentate dintr-o sursă statică, montate pe acoperișul vagonului de tramvai Bucur LF-CA și trei aparate de aer condiționat cu funcționare independentă dintr-o sursă statică, montate pe acoperișul vagonului Bucur LF-41", se precizează în caietul de sarcini.
Echipamentele de climatizare pentru tramvaie trebuie să facă față agenților exteriori și condițiilor meteo nefavorabile (praf, ploaie, nisip, zăpadă, chiciură, gheață, raze ultraviolete), dar și agenților interiori (umezeală, fungi, mucegai și bacterii). De asemenea, conform caietului de sarcini, echipamentul de aer condiționat trebuie să reziste la șocuri și la vibrații sinusoidale și să nu depășească un nivel de zgomot în salonul de pasageri mai mare de 66 decibeli, în toate condițiile de funcționare.
"Garanția echipamentului va fi de minim 24 de luni de la punerea în funcțiune, dar nu mai mult de 36 de luni de la livrare", se mai precizează în caietul de sarcini.
Fostul director general al RATB, Vincențiu Daniel Antonescu, a anunțat încă din primăvară că Regia va dota cu aer condiționat trei dintre tramvaiele RATB care vor fi modernizate în acest an. "Pe partea de investiții vom avea trei tramvaie noi pe anul 2015, iar alte trei tramvaie din parc, model V3A, vor fi modernizate. În aceste tramvaie care vor fi modernizate se va monta aer condiționat, se va coborî podeaua la 85% din suprafața de utilizare și vor avea trapă pentru persoane cu dizabilități. Tramvaiele noi vor fi livrate spre sfârșitul anului, pentru că achiziția pieselor este de durată", a declarat anterior, pentru B365.ro, șeful RATB, Vincențiu Daniel Antonescu. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Feb 2016 08:18:34 Titlul subiectului: |
183657 |
|
Un articol referitor la numarul de tramvaie construite anul trecut. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Câte TRAMVAIE NOI a promis RATB anul trecut și câte a realizat. Care au fost COSTURILE
Majoritatea tramvaielor care circulă acum în Capitală au depășit deja durata maximă de utillizare. RATB are capacitatea de a construi zece tramvaie noi pe an, însă în ultimii ani nu a reușit să termine mai mult de două pe an. Culmea este că nici pe cele vechi nu reușește să le modernizeze. În 2015, a avut alocați bani suficienți pentru a construi trei tramvaie noi și pentru a moderniza tot atâtea. La sfârșitul anului 2015 însă, doar două tramvaie noi fuseseră terminate și unul modernizat, dar fără aer condiționat. Costul unui tramvai nou cu aer condiționat și podea coborâtă, construit în București, este de aproape un milion de euro.
Tramvaiele aflate în circulație pe străzile Capitalei au depășit durata maximă de utilizare. Astfel, durata normală de utilizare a tramvaielor este de 12-18 ani. Confom unui raport al Autorității Municipale de Reglementare a Serviciilor Publice București (AMRSPB), în 2014 tramvaiele din Capitală aveau o vechime de 17,75 de ani. În acest moment, acest indicator a ajuns astfel la 19 ani.
Reprezentanții RATB susțin că Uzina de Reparații "Atelierele Centrale" (URAC) are capacitatea necesară pentru a realiza zece tramvaie în fiecare an. Cu toate acestea, RATB nu a reușit în ultimii ani să construiască mai mult de două tramvaie noi anual. Astfel, în 2013 a construit un tramvai nou, iar în 2014 - două. Nici în 2015, situația nu a stat mai bine, deși au existat fonduri suficiente.
La începutul anului trecut, Regia anunțase că va construi trei tramvaie și va moderniza alte trei dintre cele mai vechi. În bugetul aprobat pe 2015, RATB alocase suma de 13 milioane lei pentru construcția a trei tramvaie Bucur cu podea coborâtă și aer condiționat, iar alți 5,7 milioane lei fuseseră alocați pentru modernizarea a trei tramvaie vechi tip V3A.
Bilanțul de la sfârșitul anului arată însă că doar jumătate din acest plan de investiții a și fost realizat.
"În anul 2015, nu s-au realizat decât două tramvaie BLF (n.r. Bucur Low Floor), față de cele trei prevăzute în planul de investiții și un tramvai modernizat, față de trei prevăzute în planul de investiții. Tramvaiele finalizate au fost recepționate și livrate la depouri în decembrie 2015 și au fost introduse în circulație. Atat tramvaiul BLF, cât și cele două modernizări rămase nefinalizate în 2015 se află în acest moment în fabricație, într-un stadiu avansat", a precizat purtătorul de cuvânt al RATB, Constantin Tobescu, într-un răspuns transmis B365.ro.
Cât costă un tramvai "Made in București"
Conducerea RATB susține că motivul pentru care planul nu a fost realizat este modul de bugetare a acestora.
"Una dintre problemele cu care se confruntă uzina în realizarea unui număr mai mare de tramvaie tip BLF sau de tramvaie modernizate este bugetarea anuală, și nu multianuală a investițiilor. Dacă bugetarea pentru acest tip de investiții ar fi multianuală s-ar putea realiza un flux de fabricație continuu, care ar permite realizarea a cel puțin 10 tramvaie pe an, în condițiile tehnologice actuale ale uzinei și ale unei aprovizionări ritmice", a explicat pentru B365.ro, reprezentantul RATB.
"Procedurile actuale de aprovizionare, care respectă OUG 34/ 2006, durează cel puțin patru luni de la declanșare, până la momentul în care piesele (reperele) ajung în procesul de fabricație. La această perioadă de timp se adaugă faptul că, de regulă, investițiile pe anul în curs se aprobă de către Consiliul General al Capitalei abia în luna aprilie a fiecărui an. Situația a fost identică în 2015, acesta fiind și motivul pentru care nu s-au realizat decât două tramvaie BLF, față de cele trei prevăzute în planul de investiții și un tramvai modernizat, față de trei prevăzute în planul de investiții", a adăugat Constantin Tobescu.
Prețurile tramvaielor Bucur Low Floor, dotate cu instalație de climatizare, produse în anul 2015 la Uzina de Reparații a RATB, au fost de 4.297.741 lei, respectiv 4.293.568 lei, iar prețul tramvaiului modernizat a fost de 1.751.130 lei.
Pentru acest an, RATB solicită Consiliului General al Municipiului București aprobarea unui buget suficient pentru modernizarea a 10 tramvaie tip V3A-PPC-CA și execuția unui tramvai tip BLF. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 1031 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 05 Feb 2016 20:56:27 Titlul subiectului: |
183667 |
|
În acest ritm în câți ani va fi modernizat parcul? Eu am calculat minim 10, iar atunci o să aibă 30 de ani unele tramvaie. Fără o achiziție de tramvaie noi din afară nu prea sunt șanse mari...
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 05 Feb 2016 22:11:06 Titlul subiectului: |
183668 |
|
Ori asta, ori se face investitie multianuala, adica se stie clar ca in fiecare an trebuie sa realizeze 10 tramvaie si cum zicea si reprezentatul RATB, exista un flux constant de piese. Nu sunt expert in acest domeniu, dar din ce am inteles din articol problema este ca abia in aprilie se aproba budgetul (adica abia atunci stiu pentru cate tramvaie primesc bani), pana cand vin pisele de la furnizori sunt in iunie si hop asa a mai trecut jumatate de an fara sa faca nimic, si cum bugetul este pana luna in luna decembrie, degeaba ar mai putea sa continue munca pana in aprilie, nu va deconta nimeni facturile (sau daca o sa faca hopp apare DNA si ii duce pe cative pentru nerespectarea legii).
Inca un exemplu de ce la noi totul merge cu viteza melcului.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 04 Apr 2019 09:06:00 Titlul subiectului: |
199950 |
|
Bugetul PMB pe 2019 prevede reluarea producției seriei Bucur LF, cu numerele de parc 417-434:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.41 kb |
Vizualizat: |
de 11477 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 03 Aug 2019 07:02:20 Titlul subiectului: |
201950 |
|
Și iată că PMB a lansat licitația pentru refacerea designului tramvaiului Bucur LF. Link SICAP.
Și un articol de pe mobilitate.eu
Citat: | STB SA investește 6 milioane de euro în proiectul de design și construcția unei noi generații de tramvai Bucur LF
STB SA a lansat licitația pentru „AMENAJARE INTERIOARA SI EXTERIOARA TRAMVAIE BUCUR LF-CA (Amenajare interioara si exterioara tramvai Bucur LF - CA, si Servicii de proiectare specializata :proiectare design; matrite, SDV PAFS; proiectare de executie; SDV parbrize; asistenta montaj prototip) conform caietului de sarcini. Contractul se va executa in doua etape aferente anilor 2019 si 2020”, contract în valoare de 6,6 milioane de euro și o durată de derulare de 24 de luni. Ofertele pot fi depuse până la data de 09.09.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 09.12.2019. STB SA deține în prezent 16 tramvaie Bucur LF, proiectate și construite exclusiv în cadrul fostei RATB, pentru care se dorește schimbarea designului și modernizarea/simplificarea procesului de construcție și a rezultatului final.
Astfel, STB SA angajează o companie specializată care să realizeze noul design interior și exterior al tramvaiului Bucur LF CA, care apoi să fie predat către STB SA cu drept exclusiv, înregistrat la OSIM, livrând inclusiv matrițele și proiectele tehnice ale componentelor. Prototipul noului tramvai va fi de asemenea construit, asamblat și testat împreună cu prestatorul. Noua construcție va fi realizată modular, cu detalii bine definite și ușor de înlocuit și obținut în caz de avarii, în timp ce toate materialele vor fi rezistente la coroziune și dedicate acestui tip de vehicul feroviar. Mai mult, noile tramvaie vor fi dotate la exterior cu rame pentru reclame, asemeni celor montate pe autobuzele Otokar. Vor fi asigurate semnalizatoare luminoase și reflectorizante, spații pentru bagaje și persoane cu dizabilități, bare din inox sau vopsite și materiale interioare anti-vandalism. Capacitatea va fi de minim 220 călători, din care 40 pe scaune. Toate materialele și subansamblele vor fi garantate minim 8 ani fără intervenții. Farurile și sistemele de iluminat vor fi cu LED și pentru toate serviciile auxiliare vor fi utilizate sisteme economice. Tramvaiele vor fi dotate din construcție cu aer condiționat atât în salon cât și în cabina manipulantului. |
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 03 Aug 2019 13:26:00 Titlul subiectului: |
201953 |
|
Vă prezint caietul de sarcini:
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
MIM 32 - AMENAJARE INTERIOARA SI EXTERIOARA PENTRU TRAMVAIE BUCUR LF-CA -.10.06.2019.pdf |
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Descărcat: |
de 238 ori |
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Joi 08 Aug 2019 15:18:56 Titlul subiectului: |
202052 |
|
Din ce am citit in caietul de sarcini, STB vrea o cosmetizare a tramvaiului Bucur LF. Asta inseamna cel putin inca 15 ani cu un proiect de-a dreptul istoric, structura vehiculului ramane la stadiul actual, podea joasa pe sectiunea centrala si capetele cu podea inalta, pe boghiurile depasite model 1962.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 09 Sep 2019 14:30:33 Titlul subiectului: |
202520 |
|
Licitația a intrat în evaluare tehnică. În curând ar trebui să aflăm participanții.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|