Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Suspendarea liniei 41 (iulie-august), 2019
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 07:37:42    Titlul subiectului: 201366

Asta pentru că o ia pe Mihalache - Banu Manta, unde prinde tot traficul. Normal că se va aglomera. Și STB se încăpățânează să nu bage articulatele, a anunțat sâmbătă că nu mai bagă. La ce vrei să ne așteptăm?
Da, față de tramvai e un interval aberant, dar pentru un autobuz e chiar foarte decent. Mai ales pentru unul care stă în trafic. Dacă vrei să micșorezi intervalul, fă ceva cumva cu gardurile de pe podul Grant și o punte peste linia de tramvai să treacă linia de autobuz dus-întors pe o singură bandă a podului sau ia-o pe Basarab, după aceea Ai vreo variantă mai bună în acest sens? Ar mai putea să o ia pe Basarab și apoi pe la Maternitatea Giulești - Pascal Cristian. Sau, și mai simplu, mențineau un 41 deviat pe traseul lui 42 până la Dr. Felix, apoi Dr. Felix - Titulescu - Pasaj Basarab - Vasile Milea - Timișoara - Progresului - 13 Septembrie până la Ghencea. Acum ai toate variantele optime posibile de traseu incluse. Și dacă nu-și dau acei "specialiști" cu părerea, cine crezi că o va face? Ne plângem, dar nu venim cu nicio propunere concretă pentru a rezolva problema! Tu ce ai face ca să soluționezi această situație? Întreb ca simplu cetățean, nu ca pasionat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 07:47:25    Titlul subiectului: 201372

Primul lucru oe care l-as face ca simplu cetatean ar fi sa il dau afara pe seful STB, pe toti cei de la STB care au fost pusi pe critetii politice. In locul lor as aduce niste specialist adevarati in transportul in comun si in managementul traficului.
In mod normal, chestia asta trebuia gandita de un an de zile.
Linia 41 transporta zilnic, in medie 150000 de calatori, este cea mai folosita linie de transport in comun, dupa metrou.
Nu poti pur si simplu sa suspenzi o linie cu asemenea trafic de calatori, fara sa gandesti problema.
Sincer, as fi lucrat la Pasaj Grant inainte, as fi lasat tramvaiul sa mearga, dar as fi inchis traficul total pe Pasaj Grant pentru reabilitarea partii carosabile, as fi pus restrictie de viteza pentru tramvai, 10 km/ora, dar tot e bine, tramvaiul ar fi circulat, abia dupa terminarea lucrarilor la partea carosabila de pe pod l-as fi suspendat pe 41, si as fi trecut la reabilitarea liniei de pe pasaj plus lucrarile aferente de la Ciurel si de la statia de metrou.
Asa nu iese decat un mare haos, fiindca cei de la STB, pur si simplu nu sunt in stare sa gandeaasca, ei fiind pusi pe criterii politice acolo.
Linia 41 era cam singura cale mai rapida pentru locuitorii din Drumul Taberei de a iesi la liman (adica la un metrou si de acolo spre zonele de interes). Multi locuitori lasau masina personala acasa si preferau sa mearga cu 41, chiar daca tramvaiul era foarte aglomerat. De ce ? Fiinda era un mijloc de tranport rapid. Asa, multi se vor reintoarce la masinile personale, blocajele pot sa fie si mai mari, iar timpul pe care il parcurgi cu 641 ar creste.
Eu sunt curios daca seful STB sau directorul de la exploatare au fost cu 641 sa vada cum este ?Pur si simplu nu poti sa pui un semn de egalitate intre o linie de tramvai normala, 16 sa zicem si linia 41. Vorbim de lucrui diferite.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 08:03:39    Titlul subiectului: 201376

De acord cu tine. Așa ar fi fost logic, dar n-ai ce face când ai o conducere defectuoasă, care nu gândește. Asta ar fi fost de implementat pe termen lung, asta e, am ajuns în situația de față. Doar că eu am întrebat în situația de față, ești de acord cu mutarea lui 641 sau menținerea lui 41 deviat? Ori ai altă variantă? Să zicem că ești un cetățean din Drumul Taberei, care ar fi varianta optimă pentru tine în condițiile de lucru actuale?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 08:35:09    Titlul subiectului: 201377

41 din Drumul Taberei pana la Crangasi, cu bidirectionale, ar insemna sacrificarea lui 55 pentru doua luni, care si el este aglomerat in orele de varf, plus celelalte bidirectionale care circula pe alte linii, dar ar fi solutia de avarie. Din pacate nu cred ca ajung toate bidirectionalele pentru fluxul de calatori.
Poate ar fi trebuit achizitionate in regim de urgenta, niste bidirectionale SH, care impreuna cu bidirectionalele actuale, ar fi fost alta solutie de avarie.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 08:40:47    Titlul subiectului: 201379

Te blochează Podul Ciurel. Tot n-ai ce să faci.
Bidirecționale ar trebui luate urgent. Măcar vreo 20 să ia, să avem destule pentru alte lucrări la linii, modernizări de infrastructură etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2019 09:18:51    Titlul subiectului: 201447

Ieri am fost prin Drumul Taberei. Spre stupoarea mea nu prea am vazut muncitori in zona. Ma asteptam ca lucrarile sa fie intr-un ritm alert. Când colo in zona era liniste ! In ritmul asta se vor incadra in cele doua luni ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2019 10:42:52    Titlul subiectului: 201459

Păi la Drumul Taberei lucrările le face Metrorex, deci slabe șanse să se încadreze.
La Ciurel se mișcă alert, sigur termină ei în timp util.
La Grant se mișcă foarte bine, dar acolo se schimbă și șinele, iar licitația de traverse noi de tip metrou a fost anulată, deci s-ar putea să fie întârzieri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2019 11:35:17    Titlul subiectului: 201503

Detalii suplimentare, pe site-ul STB, privind statiile unde fac oprire autobuzele de pe liniile naveta, 641 si 642: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1067

Citat:
Linia navetă 641 va funcționa între „Ghencea” și „Piața Presei” pe Bd. Ghencea, Str. Brasov, Str. Lujerului, Pasaj Lujerului, Șos. Virtutii, Calea Crangași, Pasaj Grant, Str. Turda, Bd. Maresal Alexandru Averescu, Bd. Mărăști, Bd. Expozitiei, cu întoarcere pe Bd. Expozitiei, Bd. Mărăști, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Șos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Șos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, Str. George Mihai Zamfirescu, Bd. Ceahlău, Cal. Crȃngași, Șos. Virtuții, Pasajul Lujerului, Str. Lujerului, Str. Brașov, Bd. Ghencea.

Noua linie navetă va efectua opriri în stații astfel:
Către terminalul „Piața Presei”:
pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noile stații „Oprire” situate după intersecția cu Drumul Taberei - ramura de nord, respectiv înainte de Bd. Timișoara;
pe Str. Virtuții în noua stație „Oprire” amplasată după intersecția cu Bd. Uverturii, apoi comun cu cele ale liniei 178;
pe Șos. Crângași comun cu cele ale liniei 178;
pe Str. Turda în noua stație „Oprire”, amplasată după Pasajul Grant;
pe Bd. Mareșal Alexandru Averescu în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache;
pe Bd. Mărăști în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu, apoi comun cu cele ale liniei 330.
în terminalul Piața Presei Libere comun cu cele ale liniei R442.
Către terminalul „Ghencea”:
pe Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Șos. Nicolae Titulescu, Calea Griviței, Piața Gării de Nord, Bd. Dinicu Golescu, comun cu cele ale liniei 282,
pe Șos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, comun cu cele ale liniilor 162, 163, 178;
pe Șos. Crângași și Str. Virtuții comun cu cele ale liniei 178, precum și în noua stație „Oprire” înainte de Bd. Uverturii;
pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noua stație „Oprire” situată după intersecția cu Bd. Timișoara;
în terminalul Ghencea comun cu cele ale liniei 221.

Linia navetă 642 va funcționa între „Valea Argeșului” și „Bd. Ceahlău” pe Str. Valea Argeșului, Drumul Taberei (ramura de sud), Str. Brașov, Str. Lujerului, Pasaj Lujerului, Str. Virtutii, Șos. Crângași, cu întoarcere fără staționare pe Calea Crângași, Șos. Virtuții, Pasaj Lujerului, Str. Lujerului, Str. Brașov, Drumul Taberei, Str. Valea Argeșului.
În cazul în care nu se restricționează traficului rutier pe Pasajului Grant, sensul dinspre Bd. Ion Mihalache spre Piața Crângași, începând cu data de 29.06.2019, până la restricționarea circulației pe Pasajul Grant, linia navetă 641 va funcționa între „Ghencea” și „Piața Presei”, în ambele sensuri peste Pasaj Grant.

Noua linie navetă 642 va efectua opriri în stații astfel:
Către terminalul „Piața Presei”:
pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noile stații „Oprire” situate după intersecția cu Drumul Taberei, respectiv înainte de Bd. Timișoara;
pe Str. Virtuții în noua stație „Oprire” amplasată după intersecția cu Bd. Uverturii, apoi comun cu cele ale liniei 178;
pe Șos. Crângași comun cu cele ale liniei 178;
pe Str. Turda în noua stație „Oprire”, amplasată după Pasajul Grant;
pe Bd. Mareșal Alexandru Averescu în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache;
pe Bd. Mărăști în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu, apoi comun cu cele ale liniei 330;
în terminalul Piața Presei Libere comun cu cele ale liniei R442.
Către terminalul „Ghencea”:
pe Str. Alexandru Constantinescu în stațiile „Oprire” amplasate în zona Institutului de Agronomie și după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu;
pe Bd. Mărăști în stațiile „Oprire” amplasate în zona Institutului de Agronomie și după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu;
pe Str. Turda în stațiile „Oprire” amplasate după intersecția cu Bd. Ion Mihalache, respectiv înainte de Pasajul Grant;
pe Șos. Crângași și Str. Virtuții comun cu cele ale liniei 178, precum și în noua stație „Oprire” înainte de Bd. Uverturii;
pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noua stație „Oprire” situată după intersecția cu Bd. Timișoara;
în terminalul Ghencea comun cu cele ale liniei 221.

Abonamentele deja emise pe linia de tramvai 41 își mențin valabilitatea până la expirarea perioadei de valabilitate pe liniile 641 și 642.
În cazul în care posesorul cardului Activ deține și opțiunea "portofel electronic" este necesară apăsarea butonului 2 al validatorului.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2019 14:49:08    Titlul subiectului: 201507

Tot cu moda RATB-istă de a nota stații temporare doar cu "Oprire".
N-ar mai merge o stație sub pod la Grant, la Opera Comică, să fie o legătură cu 11 și 44?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Iul 2019 20:12:33    Titlul subiectului: 201805

La Agronomie, sens spre Manastirea Casin, afisele cu suspendarea lui 41 nu sunt in statie, asa cum m-as fi asteptat ci pe stalpul pe care se afla semaforul, vis-a-vis de refugiul de statie.

Acum afisul este spalacit de ploaie iar al doilea afis, cu harta traseului lui 641 nu este prea lizibil.



Bucuresti, 25 iulie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.66 kb
 Vizualizat:  de 8457 ori

Bucuresti, 25 iulie 001.jpg



Bucuresti, 25 iulie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.25 kb
 Vizualizat:  de 8457 ori

Bucuresti, 25 iulie 002.jpg



Bucuresti, 25 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.12 kb
 Vizualizat:  de 8457 ori

Bucuresti, 25 iulie 003.jpg



Bucuresti, 25 iulie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.71 kb
 Vizualizat:  de 8457 ori

Bucuresti, 25 iulie 004.jpg



Bucuresti, 25 iulie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.4 kb
 Vizualizat:  de 8457 ori

Bucuresti, 25 iulie 005.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iul 2019 12:54:05    Titlul subiectului: 201864

O noua statie pentru autobuzele de pe linia 642. Aceasta va fi si capatul de linie: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1085

Citat:
Autobuzele liniei 642 vor opri într-o stație nouă, la "Podul Grant"

Începând cu data de 30.07.2019, ora 10.00, autobuzele liniei 642 vor efectua opriri într-o nouă stație – „Podul Grant”, situată între „Bd. Ceahlău 1” și „Bd. Ceahlău 2”, pe breteaua de întoarcere de sub pod, stație care va deveni astfel capăt de linie.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 12:42:30    Titlul subiectului: 202014

Primarita este optimista. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Când se va relua circulația tramvaiului 41? Anunț de ultimă oră

Pana la 1 septembrie, se va relua circulatia tramvaiului 41, a anunțat Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea.

Primarul General a mai precizat ca prima etapa a proiectului "Strapungere Ciurel - Nod Rutier Virtutii" se va incheia pana la sfarsitul acestui an.
”Pana la 1 septembrie, se va relua circulatia tramvaiului 41. Am dat ordinul de incepere a proiectarii pentru etapa a doua, unde s-au facut economii substantiale prin refacerea coridorului de expropriere”, spune Firea.
Gabriela Firea a facut o vizita la santierul "Strapungere Ciurel - Nod Rutier Virtutii", pentru a verifica stadiul lucrarilor la acest obiectiv de investii.

Primarul General, Gabriela Firea: „Conform grafiului de executie, prima etapa a acestui proiect, Nodul Virtutii, se va incheia la sfarsitul acestui an, atunci cand vom incepe, in conformitate cu legislatia in vigoare, testele statice si dinamice. Dupa aceasta etapa, Nodul Virtutii - acest obiectiv de investitii atat de asteptat de bucuresteni - va putea fi redat circulatiei! De asemenea, incepand cu data de 1 septembrie, tramvaiul 41 va putea circula in aceasta zona, inainte de inceperea anului scolar. In ceea ce priveste stadiul actual, am reusit sa acceleram ritmul lucrarilor, astfel incat, chiar ieri au fost montate ultimele doua grinzi aferente tablierului metalic care face jonctiunea peste bulevardul Virtutii. Reamintesc faptul ca acest proiect, initiat in urma cu 12 ani, a fost preluat cu un grafic de executie de doar 10 %, iar in prezent, nodul Virtutii, componenta a acestei investitii, este realizat in proportie de peste 90%".
In perioada urmatoare, lucrarile la acest obiectiv de investitii vor viza suprastructura tablierului metalic, montarea si tensionarea hobanelor si infrastructura bretelelor aferente acestui pasaj.
S-a dat ordinul de incepere a proiectarii etapei a doua
De asemenea, in ceea ce priveste cea de-a doua etapa, (Nod Virtutii-Uverturii), Primarul General, Gabriela Firea, a explicat: "am dat ordinul de incepere a proiectarii si doresc sa subliniez faptul ca am reusit sa facem economii substantiale prin refacerea coridorului de expropriere pentru ca in proiectul initial erau afectate mult mai multe cladiri care trebuiau expropriate. Totodata, am primit asigurari din partea constructorului ca va aloca resurse umane suplimentare astfel incat lucrarile sa poata avansa cat mai rapid".

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 14:22:09    Titlul subiectului: 202035

Nu văd de ce nu ar fi. Lucrările la nod sunt aproape gata, pe Grant mai au de lucru, dar au făcut suficient cât să poată circula tramvaiul la paletă, iar la Parc Drumul Taberei, Metrorex a deviat linia, astfel încât să poată lucra liniștit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan_PB



Data înscrierii: 26/Apr/2013
Ultima vizita: 16/Feb/2021
Mesaje: 30
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 15:03:44    Titlul subiectului: 202046

Metrorex n-a deviat nimic. Abia s-au apucat de săpat fundația pentru deviere, abia se mișcă. La Parc încă se poate circula pe linia normală, dacă nu e gata devierea se reia circulația normal până se face devierea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 15:13:38    Titlul subiectului: 202047

Bingo, asta am vrut sa subliniez
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2019 20:59:06    Titlul subiectului: 202158

Autobuzele de pe liniile naveta 641 si 642 sunt destul de dese, dar sunt prinse in blocajele cotidiene de pe sos. Virtutii, asa cum puteti vedea in poze.
Statia de la Ciurel, sens spre Lujerului este inainte de benzinartie, chiar inainde de punctul unde traficul este deviat.
Ieri, dupa masa, autobuzele erau pline.



Bucuresti, 13 august 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.92 kb
 Vizualizat:  de 8245 ori

Bucuresti, 13 august  007.jpg



Bucuresti, 13 august 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.71 kb
 Vizualizat:  de 8245 ori

Bucuresti, 13 august  004.jpg



Bucuresti, 13 august 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.5 kb
 Vizualizat:  de 8245 ori

Bucuresti, 13 august  001.jpg



Bucuresti, 13 august 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.1 kb
 Vizualizat:  de 8245 ori

Bucuresti, 13 august  011.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Aug 2019 12:05:58    Titlul subiectului: 202178

Am fost in zona Piata Drumul Taberei si luni si ieri, dupa masa. Nu prea am vazut mare agitatie in zona. Au indepartat gardurile in zona intersectiei dintr str. Brasov si Drumul Taberei. In conditiile astea este fezabila data de 1 septembrie pntru reluarea circulatiei lui 41 ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 28 Aug 2019 12:17:53    Titlul subiectului: 202323

Gata, pe 31 august se redeschide 41, la paletă pe Podul Grant, dar se vor menține liniile navetă 641 și 642, cu înființarea unei navete suplimentare, 643: Ghencea - Lujerului, pentru a compensa paleta. Iată comunicatul STB:
http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1101
Citat:
Linia de tramvai 41, care asigură transportul călătorilor între cartierul Ghencea și nordul Capitalei, își reia activitatea începând cu data de 31.08.2019, după o suspendare de aproximat două luni, necesară pentru realizarea unor lucrări la pasajele Ciurel și Grant.

Astfel, tramvaiele liniei 41 își vor relua circulația între terminalele „Piața Presei Libere” și „Ghencea” pe Bd. Expoziției, Bd. Mărăști, Bd. Alexandru Averescu, Str. Turda, pasajul Grant, Șos. Crângași, Str. Virtuții, Str. Lujerului, Str. Brașov, Bd. Ghencea. Pe pasajul Grant, tramvaiele vor circula alternativ în ambele sensuri pe firul de circulație dinspre Șos. Virtuții spre Str.Turda.

STB SA va menține în continuare liniile navetă de autobuz 641 și 642 pentru preluarea călătorilor și, în plus, va înființa o nouă linie navetă de autobuze, 643, care va funcționa între terminalele „Ghencea” și „Lujerului”, pe Bd. Ghencea, Str. Brașov, Str. Lujerului, cu întoarcere în rondul situat înainte de intersecția cu Bd. Iuliu Maniu. Pe acest traseu autobuzele vor opri comun cu cele ale liniei 641, precum și în stațiile terminale „Lujerului” amplasate pe Str. Lujerului înainte și după rond.

„Din simulările efectuate pe computer de STB SA, în condițiile de mai sus, intervalul de succedare între două tramvaie consecutive va fi de 3-4 minute la orele de vârf, față de 2-3 minute cât era intervalul înainte de suspendarea liniei”, spune directorul general al STB SA, Andrei Creci.

El menționează că, în plus, STB SA va monitoriza permanent fluxurile de călători în zona deservită de această linie importantă și va propune forurilor decizionale, în mod operativ, modificări ale capacității de transport, în funcție de cerere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 03 Sep 2019 11:39:24    Titlul subiectului: 202416

Acum vă prezint un tramvai (#122), așteptând să intre pe Podul Grant la stația Opera Comică pentru Copii (sens Piața Presei). A se observa paleta. Tramvaiele circulă doar pe firul Ghencea - Piața Presei, câte 2, maxim 3, simultan, pe un sens.


IMG_20190903_111121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  772.45 kb
 Vizualizat:  de 7982 ori

IMG_20190903_111121.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Sep 2019 11:53:48    Titlul subiectului: 202418

Tare asta cu simularile pe computer Laughing
A invatat STB-ul ce inseamna computer ? Laughing

O soluatie mai simpla pentru imbunatatirea frecventei tramvaielor de pe linia 41 este prezenta echipajelor de la politia rutiera, in intersectii.

Asta, cred ca inca nu le-a aparut la simulari pe calculator Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Sep 2019 07:12:44    Titlul subiectului: 202460

Primarita s-a plimbat cu 41, probabil ca sa dea bine pentru electorat Laughing
Articolul se gaseste aici.

Citat:
Gabriela Firea s-a plimbat cu tramvaiul 41 care circulă alternativ. "Sunt un om de cuvânt"

Primarul general, Gabriela Firea, s-a plimbat personal cu tramvaiul 41 care și-a reluat circulația parțial deocamdată, în zona Virtuții. Edilul a precizat "Sunt un om de cuvânt și demonstrăm, încă o dată, că respectăm termenele impuse și că finalizăm lucrările de investiții în cel mai scurt timp!". Testul adevărat privind calitatea traficului pe ruta tramvaiului 41 va fi dat după începerea anului școlar, pe 9 septembrie.

Circulația tramvaiului 41 a fost reluată, după o suspendare de aproximativ două luni, pentru realizarea unor lucrări la pasajele Ciurel și Grant.
„Așa cum am promis, s-a reluat circulația tramvaiului 41, înainte de începerea noului an școlar! Sunt un om de cuvânt și demonstrăm, încă o dată, că respectăm termenele impuse și că finalizăm lucrările de investiții în cel mai scurt timp! După o suspendare de aproximativ două luni, timp în care s-au realizat o serie de lucrări absolut necesare la pasajele Ciurel și Grant, linia de tramvai 41 – care asigură transportul călătorilor între cartierul Ghencea și nordul Capitalei, și-a reluat activitatea din data de 31 august. De asemenea, am solicitat mărirea capacității de transport în zonă, astfel încât, după începerea școlii, să existe pe traseu suficiente mijloace de transport în comun pentru bucureșteni", a transmis primarul general Gabriela Firea, citată în comunicatul PMB.
Astfel, tramvaiele liniei 41 și-au reluat circulația între terminalele „Piața Presei Libere" și „Ghencea" pe Bd. Expoziției, Bd. Mărăști, Bd. Alexandru Averescu, Str. Turda, pasajul Grant, Șos. Crângași, Str. Virtuții, Str. Lujerului, Str. Brașov, Bd. Ghencea.
Pe pasajul Grant, tramvaiele circulă alternativ în ambele sensuri pe firul de circulație dinspre Șos. Virtuții spre Str.Turda.
Primăria Capitalei mai spune că Societatea de Transport București (STB SA) a mărit capacitatea de transport cu cinci tramvaie pe relația Ghencea – Piața Presei Libere, menținând un număr suficient de autobuze pe liniile navetă 641, 642 și 643.
„STB SA menține în continuare liniile navetă de autobuz 641 și 642 pentru preluarea călătorilor și, în plus, a înființat o nouă linie navetă de autobuze, 643, care funcționează între terminalele „Ghencea" și „Lujerului", pe Bd. Ghencea, Str. Brașov, Str. Lujerului, cu întoarcere în rondul situat înainte de intersecția cu Bd. Iuliu Maniu. Pe acest traseu autobuzele opresc comun cu cele ale liniei 641, precum și în stațiile terminale „Lujerului" amplasate pe Str. Lujerului înainte și după rond", se precizează în comunicatul PMB.
În aceste condiții - arată sursa citată - „intervalul de succedare între două tramvaie consecutive poate fi menținut la 3-4 minute la orele de vârf, față de 2-3 minute cât era intervalul înainte de suspendarea liniei".
„În plus, STB SA monitorizează permanent fluxurile de călători în zona deservită de această linie importantă și propune forurilor decizionale, în mod operativ, modificări ale capacității de transport, în funcție de cerere", mai precizează PMB.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 09 Sep 2019 18:38:36    Titlul subiectului: 202524

Traseul liniei navetă 641 se modifică de mâine. Comunicatul STB:
http://www.stbsa.ro/mobile/comunicat1.php?nrcom=1115
Citat:
Ca urmare a reluării circulației rutiere pe Pasajul Grant (pe prima bandă) pe sensul dinspre "Piața Presei” spre "Ghencea”, începȃnd cu data de 10.09.2019, linia navetă 641 va funcționa între "Piața Presei” și "Ghencea” pe Bd. Expoziției, Bd. Mărăști, Bd. Mareșal Alexandru Averescu, Str. Turda, Pasaj Grant, Calea Crângași, Șos. Virtuții, Pasaj Lujerului, Str. Lujerului, Str. Brașov, Bd. Ghencea.
Autobuzele vor opri pe sensul spre terminalul "Ghencea” astfel:
- pe Bd. Mărăști în stațiile "Oprire” amplasate în zona Institutului de Agronomie și după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu;
- pe Str. Turda în stațiile "Oprire” amplasate după intersecția cu Bd. Ion Mihalache, respectiv înainte de Pasajul Grant;
- pe Șos. Crângași și Str. Virtuții, comun cu cele ale liniei 178, precum și în noua stație "Oprire” înainte de Bd. Uverturii;
- pe Str. Brașov comun cu cele ale liniilor 105, 173 și 221, precum și în noua stație "Oprire” situată după intersecția cu Bd. Timișoara;
- în terminalul "Ghencea”, comun cu cele ale liniei R422.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 08:56:47    Titlul subiectului: 202531

Care este gradul de ocupare al acestor autobuze, dupa reluarea circulatiei tramvaielor de pe linia 41 ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 10:46:25    Titlul subiectului: 202540

Cam goale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 11:13:48    Titlul subiectului: 202542

Si atunci nu sunt mai bune pe alte linii, unde este nevoie de ele, de exemplu 135 ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community