Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Achizitie 7 autobuze (6 tip Euro 6 + 1 hibrid) noi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 289
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 15:29:30    Titlul subiectului: 202568

Maine, 11.09.2019, ora 15:00 aflam participantii la licitatia de achizitie a 7 autobuze (6 tip Euro 6 + 1 hibrid) noi
_________________
Aproximativ 1 luna pana la sosirea primului tramvai Astra la Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 875
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 15:30:48    Titlul subiectului: 202569

Nu. Mâine la această oră intră în evaluare tehnică, dacă există ofertanți, iar dacă există, aceștia vor fi afișați mai târziu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 289
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 11 Sep 2019 13:59:57    Titlul subiectului: 202591

Licitatia a intrat in evaluare tehnica? Eu sper din tot sufletul ca da!

Mai exact cand vor fi afisati ofertantii?

_________________
Aproximativ 1 luna pana la sosirea primului tramvai Astra la Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 875
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 11 Sep 2019 14:01:48    Titlul subiectului: 202592

Da, abia ce a intrat.
Termenul de afișare, din experiența mea, variază de la o oră (tramvaie Reșița) până la 10 zile (131 autobuze electrice noi pentru 7 orașe)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 289
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 11 Sep 2019 14:06:43    Titlul subiectului: 202593

Deci acest lucru inseamna ca exista ofertanti?
_________________
Aproximativ 1 luna pana la sosirea primului tramvai Astra la Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 875
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 11 Sep 2019 14:08:54    Titlul subiectului: 202594

Da. Altfel, ar fi apărut "anulată" în loc de "în desfășurare", iar etapa de evaluare tehnică nu ar mai fi fost indicată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 289
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 11 Sep 2019 14:36:09    Titlul subiectului: 202595

OTL nu ar trebui sa cumpere deja statii de incarcare pentru acest autobuz hibrid de 10m (dar si pentru celelalte 10 hibride) ?
_________________
Aproximativ 1 luna pana la sosirea primului tramvai Astra la Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 875
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 11 Sep 2019 17:30:06    Titlul subiectului: 202603

Dacă e Mercedes nu, pentru că tehnologia pe supercapacitori produce energie electrică din mers și supercapacitorii au o durată lungă de viață, spre deosebire de baterii. Dacă dorești să afli cum funcționează această tehnologie, îți prezint ce scrie pe pagina dedicată acestui autobuz de pe site-ul Mercedes-Benz Romania: https://www.mercedes-benz-bus.com/ro_RO/models/citaro-hybrid/efficiency/hybrid-technology.html
Citat:
Utilizarea inteligentă a energiei cinetice.
O tehnică rentabilă.
Funcția de bază a noului Citaro hibrid este cât se poate de simplă: Motorul electric în formă de disc și construit foarte robust este integrat între motorul cu ardere internă și cutia de viteze automată. Acesta lucrează, între altele, ca generator la decelerarea omnibusului și transformă energia cinetică în curent – la frânare și la întreruperea accelerării. Curentul produs este stocat ca energie electrică. Fără tehnica hibridă, această energie obținută în faza de recuperare s-ar pierde – noul Citaro hibrid o utilizează, economisind: imediat ce autobuzul pornește de pe loc, motorul electric asistă agregatul diesel sau de gaz metan cu un cuplu suplimentar – așa-numita fază Boost. Astfel motorul cu ardere internă trebuie să consume mai puțină putere la pornire, economisind combustibil. Suplimentar, motorul electric asistă funcționarea la ralanti. Acest lucru îmbunătățește randamentul motorului cu ardere internă și contribuie la un consum de combustibil redus semnificativ și astfel la emisii reduse.

Puternic, ca de obicei.
Motorul electric nu servește astfel la creșterea puterii maxime. De aceea, puterea și cuplul noului Citaro hibrid rămân neschimbate față de cele ale unei tracțiuni pure cu ardere internă din aceeași serie constructivă. Turația motorului cu ardere internă nu este redusă în faza efectului Boost. Doar viteza maximă condiționată de modelul constructiv este redusă insesizabil și completată de către motorul electric.

Motorul electric.
Colaborarea dintre motorul cu ardere internă pentru sarcina de bază și motorul electric pentru sarcinile de vârf asigură o înaltă eficiență energetică a tracțiunii în regimul de rulare. Componentele dimensionate pentru sarcinile foarte schimbătoare sunt construite foarte robust. Durata lor de viață este comparabilă cu cea a tracțiunilor motoarelor cu ardere internă obișnuite. Motorul electric este răcit cu apă, produce până la 14 kW și poate crea un cuplu de până la 220 Nm.


Puntea pentru funcționare ușoară.*
O contribuție la randamentul crescut își aduce în noul Citaro hibrid și noua punte pentru funcționare ușoară optimizată în funcție de eficacitate: pe de-o parte prin economisirea de combustibil în urma rezistenței la rulare reduse, pe de altă parte printr-un efort de întreținere scăzut și un interval de revizie prelungit – de la 180.000 la 240.000 km. În plus, roțile-portal îmbunătățite acustic asigură o funcționare și mai silențioasă.


Convertizorul.

Sistemul său electronic transformă energia electrică stocată sub formă de curent continuu în curent alternativ pentru antrenarea motorului electric. Răcirea cu apă a acestuia asigură o mai mare siguranță a funcționării.


Acumulatorul de energie.
Cu densitatea lor înaltă a puterii, condensatoarele inovatoare supercaps stochează energia electrică de la și pentru motorul electric în siguranță și cu economie de spațiu. Acestea sunt dimensionate pentru comutarea continuă și rapidă între încărcare și descărcare în ciclul tipic al autobuzelor urbane și dispun de o durată lungă de viață.


Intelligent eco steering.
La eficiența energetică crescută din noul Citaro hibrid de serie contribuie și noua direcție electro-hidraulică „intelligent eco steering“. Aceasta lucrează optimizat în funcție de nevoi și contribuie, de asemenea, la consumul redus de combustibil din transportul urban în comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Sep/2019
Mesaje: 8097
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Sep 2019 07:04:22    Titlul subiectului: 202630

Am si eu o intrebare. Dupa ce autobuzul iEcologic isi depaseste durata de functionare, componentele unde sunt depozitate ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 875
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 14 Sep 2019 10:28:14    Titlul subiectului: 202662

Până acum n-am văzut să-și fi pus cineva această problemă, iar unele autobuze hibrid (de exemplu la New York) au fost deja retrase. Mai trebuie să așteptăm câțiva ani ca să aflăm un răspuns sigur la această întrebare, când cele din Europa vor începe să fie retrase.
În altă ordine de idei, pagina licitației nu-mi funcționează pe Chrome. Mai are cineva care folosește Chrome această problemă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 289
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 14 Sep 2019 17:35:08    Titlul subiectului: 202668

Tot in desfasurare e...

Nu, eu nu am nicio problema, functioneaza perfect.

_________________
Aproximativ 1 luna pana la sosirea primului tramvai Astra la Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 593
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2019 07:52:50    Titlul subiectului: 202671

Faptul că au fost retrase autobuzele la New York nu înseamnă nimic. Budapesta le-a retras și în alte capitale europene au adunat deja milioane de kilometrii și funcționează perfect.

Tehnologia a fost deja testată cu succes.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 875
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2019 10:04:13    Titlul subiectului: 202675

Da, mă refeream la faptul că deși au fost retrase, nu știu exact răspunsul la întrebarea lui @guest, întrucât, din ce știu, nimeni nu și-a mai pus această problemă. Oricum, întrebarea este foarte bună iar un răspuns ar fi următorul: autobuzele retrase ar putea servi drept piese de schimb, în caz că se vor cumpăra peste vreo 10-15 ani alte autobuze de acest tip.
Într-adevăr, tehnologia Hybrid este foarte reușită și avantajoasă, dacă se vor cumpăra mai multe decât cele 11, ar fi un succes.

Mulțumesc pentru completări! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community