Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele din Craiova
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Sep 2019 07:08:02    Titlul subiectului: 202633

Cine raspunde de mentenanta vehiculelor la RAT Craiova ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 13 Sep 2019 08:06:52    Titlul subiectului: 202641

Este un domn care este responsabil atât de mentenanța, cât și de igienizarea vehiculelor, însă nu-i mai rețin numele. O să revin cu completări.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Lun 16 Sep 2019 10:49:11    Titlul subiectului: 202704

Exista mai multe poze cu cele doua Rocar de Simon ale RAT?
Ele sunt clasificate ca U412-230, dar 425 e un autobuz mai... ciudat.
Ce am reusit sa vad in singura poza de calitate cu el:
Lampile de gabarit frontale superioare si laterale inferioare sunt specifice seriei ulterioare, U412-260 (cele frontale prisma au fost doar pe cateva din seria mica, 140-151 de la RATB).
Bara fata e dintr-o singura bucata, nu 2 ca la celelalte 220/230.
Prezenta butoanelor exterioare pentru deschiderea usilor, ceea ce 220/230 nu aveau.
Puntea spate pare a avea un butuc subtire (in niciun caz cel de AB prezent pe toate De Simon de pana atunci)
Usile (si posibil si afisajul) sunt insa specifice 220/230.

A fost vreun prototip cu o caroserie gandita pentru seria de 260CP?



20190916_114413.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 9587 ori

20190916_114413.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adymartianul



Data înscrierii: 04/Mai/2013
Ultima vizita: 11/Noi/2023
Mesaje: 60
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2019 10:51:42    Titlul subiectului: 202755

Asa arata un autobuz vechi de 2 ani. Nici macar un geam nu sunt in stare sa schimbe.

IMG_20190917_174219


IMG_20190917_174039


IMG_20190917_173955
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2019 17:13:12    Titlul subiectului: 202760

Vechime de aproape 2 ani au doar 025-029. 020 circulă de vreo 4 ani pe 25 și, alaturi de 025 sunt cele mai neingrijite mașini de pe această linie. 020 are partea din față șifonată pentru că a fost implicat acum câteva luni intr-un accident rutier. Nu s-au obosit să-l cosmetizeze puțin, astfel a doua zi după accident era înapoi pe 25. Cât despre 025, luneta o are sparta și înlocuită cu plexiglas (până acum câteva luni se vedea chiar scheletul caroseriei prin "luneta", acum au vopsit cât să ascundă asta), scaunele din interior sunt deja vandalizate. Un lucru au amândouă în comun, parbrizul crăpat. 025 are si folie pusă peste..
Spre mirarea mea, cele băgate pe E1 și 9 se mențin foarte bine, titularii au grijă de ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adymartianul



Data înscrierii: 04/Mai/2013
Ultima vizita: 11/Noi/2023
Mesaje: 60
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2019 17:56:48    Titlul subiectului: 202761

2,4, nici macar nu conteaza. Conteaza ca intretinerea e o gluma la RAT Craiova. Nu e singurul autobuz cu plexiglas in loc de geam. La celalalt stiu ca au montat si o bara metalica pe interior, ca sa sustina plesiglasul. Mad

LE. Acum observ ca si asta are bara metalica. Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2019 19:21:29    Titlul subiectului: 202763

Mentenanta precara nu e un lucru nou la RAT, de-asta nici nu ma mira ca aproape jumate din Solaris-uri au cel putin un geam inlocuit cu plexiglas, dar avem si din ultimele achizitii reprezentant, un BMC de la Pitesti (166) a primit deja plexiglas in locul geamului de la usa. Totusi, nu s-au zgarcit de fiecare data in ceea ce priveste inlocuirea unor componente cu elemente din fabrica si nu cu improvizatii si tablarie confectionata. De exemplu, 024 a avut un accident in aprilie 2018, si elementele de caroserie lovite au fost inlocuite cu altele noi comandate de la fabrica. In plus, 013 a fost implicat saptamana trecuta intr-un accident, si vor fi nevoiti sa cumpere un alt parbriz pentru acesta..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 05:59:00    Titlul subiectului: 203004

PaulIP a scris:
Exista mai multe poze cu cele doua Rocar de Simon ale RAT?
Ele sunt clasificate ca U412-230, dar 425 e un autobuz mai... ciudat.
Ce am reusit sa vad in singura poza de calitate cu el:
Lampile de gabarit frontale superioare si laterale inferioare sunt specifice seriei ulterioare, U412-260 (cele frontale prisma au fost doar pe cateva din seria mica, 140-151 de la RATB).
Bara fata e dintr-o singura bucata, nu 2 ca la celelalte 220/230.
Prezenta butoanelor exterioare pentru deschiderea usilor, ceea ce 220/230 nu aveau.
Puntea spate pare a avea un butuc subtire (in niciun caz cel de AB prezent pe toate De Simon de pana atunci)
Usile (si posibil si afisajul) sunt insa specifice 220/230.

A fost vreun prototip cu o caroserie gandita pentru seria de 260CP?


Au fost mai ciudate ca masini. Aveau roti pe 20 cu camera, punte AB. Nu stiu daca erau automate sau cu manuala. Cred ca erau modele mai vechi, ca si IL-70.

424 are bare din doua bucati (sau avea). Si alte ciudatenii. Cred ca e vorba de cap de serie pentru -230 inainte de -260urile. Si le-au completat cu surplus de piese, cam la fel ca la 105 din B.

Poze eu nu am, dar cred ca sunt pe net. 424 e mai pozat. 425 aia e singura pe care o stiu.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 15:09:40    Titlul subiectului: 203045

Autobuzele au avut cutie automata, care s-a dovedit a fi foarte defectuoasa, de asta au si retras autobuzele in 2012.. pentru ca mai mult stateau in autobaza decat la traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 16 Oct 2019 06:24:37    Titlul subiectului: 203485

adymartianul a scris:
Asa arata un autobuz vechi de 2 ani. Nici macar un geam nu sunt in stare sa schimbe.

IMG_20190917_174219


Intre timp au reparat/inlocuit masca fata a lui 020. Azi era in 25 si fara nr de parc lipit pe fata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 29 Noi 2019 15:52:24    Titlul subiectului: 204203

Au inceput sa inlocuiasca carpelile cu piese din fabrica. 006, 012 au cate un geam lateral inlocuit cu unul original, 026 are capacul din zona lunetei inlocuit cu ceva original, 020 are masca fata + parbriz inlocuite. 025 mi se pare ca are si el luneta inlocuita cu piesa originala insa nu sunt sigur..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 01 Dec 2019 20:42:12    Titlul subiectului: 204233

andreirosu14 a scris:
020 are masca fata + parbriz inlocuite.

L.E: 020 are si geamul lateral care era cu plexiglas inlocuit cu ceva original. Mira-m-as ca abia acum s-a gandit RAT-ul sa inlaturile carpelile facute la aceste autobuze..
In poza se poate observa ca este autobuzul din dreapta lui 418.

Poza: Stefan Stoica



78919193_528451857884253_196226236731621376_n.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  748.89 kb
 Vizualizat:  de 8451 ori

78919193_528451857884253_196226236731621376_n.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community