|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 19 Apr 2017 19:07:46 Titlul subiectului: |
189695 |
|
Nu mai avem cum sa fim primul oras cu autobuze low floor in totalitate pentru ca Timisoara ne-a luat-o inainte inca din 2009. Atunci orasul banatean devenea primul din Romania cu troleibuze low floor in totalitate, dupa ce si-au casat toate Dac-urile si Berliet-urile pe care le-au inlocuit cu troleibuze Skoda. Timisorenii si-au schimbat atunci intr-un singur an intreaga flota de troleibuze, asa cum facusera cu un an inainte si cu autobuzele, dupa ce si-au inlocuit Dac-urile si Ikarus-urile cu Mercedes.
In ce priveste autobuzele electrice, directorul CTP le promite inca din 2012. Atunci el anunta triumfator ca din 2013 acestea vor circula in Cluj. Au urmat n-spe amanari si abia anul trecut s-a organizat o licitatie ciudata, anulata imediat. Ce e ciudat e ca a trecut aproape un an de la licitatia esuata desi directorul CTP anunta ca licitatia o sa fie reluata in august 2016 (ceea ce bineinteles ca nu s-a intamplat). Astfel de tergiversari inutile lasa loc de interpretari si dau nastere la suspiciuni. Si ca sa inchei fara s-o mai lungesc: oare cei de la Astra au reusit sa-si omologheze autobuzele electrice in timpul asta?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 19 Apr 2017 19:35:36 Titlul subiectului: |
189696 |
|
Ai dreptate...am uitat cu scuzele de rigoare de Timisoara....care au integrat si bicicletele corect...la firma de transport local, nu un alt contract cu dedicatie.
Mai avem o sansa la tramvaie, dar si acolo au avans deja.
|
|
Sus |
|
|
Sherifu
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2020 Mesaje: 62 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 20 Apr 2017 23:23:57 Titlul subiectului: |
189711 |
|
Ed a scris: | Era comic sa le fi pus la dispozitie autobuze Renault R312 ca sa-i socheze pe sportivi. Sau de ce nu, Renault SC 10 daca s-au mai pastrat cateva (atat de apreciate de unii pe acest forum) ca sa se simta sportivii ca la Campionatul African (probabil ca doar in muzee si in fostele colonii franceze din Africa sa mai existe asa ceva). Ori macar niste Renault Agora Long, eventual dintre cele din primele serii care deja scartaie din toate suruburile posibile si imposibile. Ca sa vada si aia ce autobuze primitive predomina inca la noi. Iar la sfarsitul campionatului sa apara directorul CTP si sa se bata in piept ca CTP e cea mai tare din parcare si ca toti "strainezii", in frunte cu sefii Federatiei Europene de Gimnastica, au laudat autobuzele puse la dispozitie ) |
Este normal ca sportivilor despre care discutati si tuturor curselor speciale sa li se ofere vehiculele noi, nu pe cele vechi. Este normal ca regia sa innoiasca parcul auto cat mai des posibil.
Faptul ca unii din noi, categorie in care intru si eu intr-o anumita masura, apreciem troleibuzele DAC este pentru ca am crescut cu ele. Sunetul de motor electric al DAC-ului articulat, combinat cu sunetul de grup uzat al rotilor de la burduf, este sunetul copilariei noastre. Cel putin la mine, nu aveam nici un fel de pasiune pentru masini gen Dacie sau Oltcit. Si da, mi-a facut placere sa mai circul in Cluj cu ele, sa imi mai aduc aminte. Insa nu trebuie sa te superi pe noi pentru ca avem o parere nu atat de proasta despre ele. Nu cred ca vreunul din noi nu este de acord ca sunt depasite. Nu cred ca a sustinut cineva ca nu trebuie reinnoit parcul cu vehicule noi care sa aiba toate facilitatile de ori cate ori e posibil.
(DAC-urile electrice oricum erau 7 clase peste gunoaiele de autobuze MAZ cu care au fost inlocuite in Constanta spre exemplu. Gunoaie mai proaste nu puteau gasi. Dar asta e alta discutie.)
Oricum Clujul, din punctul meu de vedere, sta extraordinar la transport electric in comparatie cu restul tarii. Si ca evolutie a orasului, dupa parerea mea, este peste restul tarii, dar poate este o parere personala comparand cu involutia altor multe orase.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 06/Sep/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 26 Dec 2017 20:26:24 Titlul subiectului: |
192930 |
|
842 ieri seara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
545.35 kb |
Vizualizat: |
de 12647 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 27 Dec 2017 16:23:33 Titlul subiectului: |
192948 |
|
Ed a scris: | Nu mai avem cum sa fim primul oras cu autobuze low floor in totalitate pentru ca Timisoara ne-a luat-o inainte inca din 2009. |
Imediat e 2018 si Timisoara nu are niciun autobuz standard cu podea joasa, da' nici macar unul.
A, ca au troleibuzele(dintre care nici unul articulat) si autobuzele articulate cu podea joasa - da, asa-i - dar Connecto-urile standard sunt neaccesibile.(plin de 'informati' siguri pe ei pe forum).
Pana sa laudam RATT-ul din urbea de pe Bega, insa, merita mentionat ca:
1. O flota de transport public nu se inlocuieste integral simultan(asta consitutie o mare gresala inginereasca) iar asemenea exemple se gasesc doar la regii gestionate ineficient de amatori(RATB, RATT s.a.m.d) sau unde "A"-ul din denumire e de forma, fiind complet subjugati primariei(unde, din nou, nu sunt specialisti)
2. Frecventele din Timisoara lasa mult de dorit - nu au nicio linie cu interval de 5-6 minute in ora de varf(cum avem noi, spre exemplu: 6, 9, 25, 30, 31 s.a.m.d) iar la tramvaie e comun sa stai 20 de minute in statie pe orice traseu in afara de 4.
3. Cand au inlocuit vechile troleibuze, au cumparat strict vehicule nearticulate, reducand capacitatea de transport a sistemului cu mult.
4. Cea mai rea(uzata si neintretinuta) retea de troleibuze e cea de la TM(nemodernizata dar cu mult mai veche ca la Cluj), cu grave probleme de paralelism si planeitate si cu fire de 80mm2 pe alocuri(care implica pierderi rezistive sporite), cum noi nu mai avem.
Singurul aspect unde ne intrece operatorul Timisorean este identitatea vizuala, dar ii ajungem din urma repede.
PS: Just for fun - comparati site-ul CTP cu site-ul RATT.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 28 Dec 2017 12:04:18 Titlul subiectului: |
192966 |
|
Ai perfecta dreptate.
Cum crezi ca ai putea sa ii intrecem la identitatea vizuala? Are CTP-ul pe cineva angajat in acest scop? Mie nu mi se pare ca se misca nimic in acest scop, cu exceptia celor noi achizitionate.
Sincer am fost foarte dezamagit cand am vazut ca au inceput sa iasa de la RK troleibuze revopsite tot in alb
Regia din Timisoara mai are un aspect pozitiv. A integrat bicicletele cu transportul in comun. La noi se ocupa alta firma de ele, mai exact firma care a montat tot sistemul. Bani care puteau ajunge in visteria CTP-ului cu usurinta
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 28 Dec 2017 13:09:01 Titlul subiectului: |
192967 |
|
Robert a scris: | Ai perfecta dreptate.
Cum crezi ca ai putea sa ii intrecem la identitatea vizuala? Are CTP-ul pe cineva angajat in acest scop? Mie nu mi se pare ca se misca nimic in acest scop, cu exceptia celor noi achizitionate.
|
Poate n-ai observat, avem o schema unitara de vopsire pentru tot ce se achizitioneaza nou. Iarasi, in caz ca ajungi in vreo statie cu ticketing, vei observa un automat de titluri de calatorie in acea schema de vopsire. Daca detii un card de calatorie, e in ton cu schema in cauza. Daca intram pe site-ul(schimbat de 1.5 ani si foarte clar) CTP observam aceeasi schema de culoare.
Intr-adevar, nu se obosesc(desi ar trebui) sa modifice in acte culoarea(implica ceva birocratie) si sa vopseasca vehiculele SH in mov-gri.
Robert a scris: |
Sincer am fost foarte dezamagit cand am vazut ca au inceput sa iasa de la RK troleibuze revopsite tot in alb
|
RC, nu RK. Adica investie mica si inca 2-3 ani de viata, nu 5-10.
Robert a scris: |
Regia din Timisoara mai are un aspect pozitiv. A integrat bicicletele cu transportul in comun. La noi se ocupa alta firma de ele, mai exact firma care a montat tot sistemul. Bani care puteau ajunge in visteria CTP-ului cu usurinta |
Hai sa nu mai aberam - primaria(atat la Timisoara, cat si la Cluj) a decis soarta bike-sharing-ului, RATT-ul doar s-a conformat(respectiv la noi n-a avut la ce sa se confirme). Petrec mult timp in Timisoara(si des), consider ca bike-sharing-ul lor e identic cu al nostru(ca biciclete, totemuri, mentenanta, functionare) cu exceptia amplasarii fericite a statiilor de biciclete in statiile RATT(dupa cum ziceam, la initiativa primariei).
Revenind la autobuze, insa, cu toate ca nu-s Mercedesuri, Iveco-urile in cauza par sa aiba finisaje temeinice, scaune tapitate si comode, sunt silentioase(mai ales in interior) si accesibile, economice(motor tector longitudinal, un diesel excelent) si, pana acuma, s-au dovedit si fiabile, insa e devreme(2 ani si ceva) sa tragem concluzii.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 28 Dec 2017 18:35:35 Titlul subiectului: |
192969 |
|
Poate nu ai observat nici tu că avem alte stații mai noi, care nu numai că nu s-a păsatrat designul cu cele achiziționate pe fonduri europene, ci sunt în total altă schemă cromatică - negru cu galben și logo CTP alb-negru.
Sigla este veche de când lumea, iar Ivecourile de care zici tu că sunt super motorul sună îngrozitor de tare și de smuciturile cutiei de viteze nici nu mai are rost să discutăm, zici că crapă autobuzul în 2. Încearcă să mergi pe 21 pe ele.
Mă faci să râd. RC?!?!? CTP-ul a tras de troleibuzele românești 21 de ani. Te minți singur dacă tu crezi că ei vor renunța în 2-3 ani la Irisbusuri. Primele dacă vor fi casate se va întâmpla prin 2021-2023. Până atunci nici vorbă. Iar Citelisurile de 3 ani vechime, bănuiesc că birocrația e prea mare pentru niște oameni plătiți la CTP care nu se deranjează să dea jos nici măcar reclamele de pe autobuzele second, ce să mai discutăm să revopească troleibuze noi de 3-4 ani. Deci de ce identitate vizuală discutăm? Exact de cea de la Timișoara. Ce impune Primăria, că în rest vai și amar de conducerea CTP, unde autobuzele cu 1 călător opresc în toate stațiile și deschid 3 uși, iar la capete stăm cu ușile deschise la -10 grade. Vai de mama noastră... Bine în mare toate regiile sun varză, deci nu putem discuta decât de cum zicea cineva pe un alt forum că regiile sunt vaci de muls pentru licitații de cumpărat masiv autobuze diesel din credite, pe când Europa finanțează 100% transport verde.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 750 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 29 Dec 2017 00:38:34 Titlul subiectului: |
192983 |
|
Robert a scris: | Ivecourile de care zici tu că sunt super motorul sună îngrozitor de tare. Încearcă să mergi pe 21 pe ele. |
Eu circul zilnic cu Solaris si Iveco pe liniile ce ajung in Zorilor si mi se pare ca Iveco este silentios in comparatie cu Solaris.
Robert a scris: | unde autobuzele cu 1 călător opresc în toate stațiile și deschid 3 uși, iar la capete stăm cu ușile deschise la -10 grade. |
Nu toti sunt la fel. Am prins destui soferi care la capat de linie stau cu o singura usa deschisa, sau chiar cu posibilitatea deschiderii usii de catre calatori, la vehiculele care sunt dotate cu acest sistem.
La fel si cu deschiderea usilor in statie. Nu toti opresc si deschid toate usile. Doar incetinesc preventiv in caz ca are cineva intentia de coborare sau exista calatori in statie care doresc sa urce. Iar in caz ca exista persoane care doresc sa urce/coboare soferii deschid doar usa/usile la care sunt calatori.
Deschiderea usilor in statie depinde si de calatori. Unii soferi deschid doar 2 din 3 sau 3 din 4 usi, iar unii calatorii vin tot timpul la usa care este inchisa.
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 18/Iun/2024 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 29 Dec 2017 00:56:11 Titlul subiectului: |
192985 |
|
Am remarcat si eu smuciturile la Iveco-uri. Cand schimba din 1-a in a 2-a se simte cel mai tare, si la pornirea de pe loc uneori.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 29 Dec 2017 10:59:54 Titlul subiectului: |
192989 |
|
Pai si nu ar fi normal Darius ca si paranteza ca dupa deviem de la subiect ca toti soferii sa procedeze identic, nu fiecare dupa bunul plac?
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 29 Dec 2017 12:00:27 Titlul subiectului: |
192996 |
|
Și eu sunt de părere ca șoferii sa respecte anumite proceduri. Si sa nu procedeze fiecare după bunul plac.
În septembrie Iveco circulau corespunzator și nu am remarcat probleme gen huruieli și altele. Înseamnă că acum, de curând, au început. Asa este la toate? Sau la anumite autobuze?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 29 Dec 2017 12:27:32 Titlul subiectului: |
192998 |
|
Eu am prins unul pe 30 astă vară și de 2 ori pe linia 21. O să urmăresc mai atent și cu indicativele corespunzătoare.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 31 Dec 2017 22:01:26 Titlul subiectului: |
193045 |
|
Robert a scris: | Ivecourile de care zici tu că sunt super motorul sună îngrozitor de tare și de smuciturile cutiei de viteze nici nu mai are rost să discutăm, zici că crapă autobuzul în 2. Încearcă să mergi pe 21 pe ele.
|
Rocar a scris: |
În septembrie Iveco circulau corespunzator și nu am remarcat probleme gen huruieli și altele. Înseamnă că acum, de curând, au început.
|
darius 23 a scris: |
Eu circul zilnic cu Solaris si Iveco pe liniile ce ajung in Zorilor si mi se pare ca Iveco este silentios in comparatie cu Solaris.
|
851 avea un zornait neplacut la un moment dat, dar s-a remediat. De alte probleme nu stiu, da' cred ca avem de-a face cu un carcotas aici.
Personal, cred ca sunt autobuze tare reusite, un progres notabil fata de Citelis/Agora. De asemenea, consider ca se simte ca-s asamblate la ele acasa, nu la Astra Arad, ca Agorele albe.
Robert a scris: |
Mă faci să râd. RC?!?!? CTP-ul a tras de troleibuzele românești 21 de ani. Te minți singur dacă tu crezi că ei vor renunța în 2-3 ani la Irisbusuri. Primele dacă vor fi casate se va întâmpla prin 2021-2023.
|
Mea culpa, credeam ca vorbim de Rocaruri.
Dupa cum ziceam intr-o postare,
macicasan a scris: |
Intr-adevar, nu se obosesc(desi ar trebui) sa modifice in acte culoarea (implica ceva birocratie) si sa vopseasca vehiculele SH in mov-gri.
|
S-ar putea(sper) sa se intample asta cand vine randul Citelisurilor la RC/RK.
Robert a scris: |
Iar Citelisurile de 3 ani vechime, bănuiesc că birocrația e prea mare pentru niște oameni plătiți la CTP care nu se deranjează să dea jos nici măcar reclamele de pe autobuzele second, ce să mai discutăm să revopească troleibuze noi de 3-4 ani.
|
Daca le vor revopsi, o vor face cand le vine momentul, nu doar de dragul esteticii.
Atrag atentia ca cel mai vechi Citelis(177) are aproape 8 ani, iar cele mai noi(194-196) au 4 ani indata.
Robert a scris: |
Europa finanțează 100% transport verde. |
Reabilitarea liniei de tramvai cine crezi ca a finantat-o?
Sunt in pregatire proiecte de extindere a retelei de troleibuz, de achizitionat troleibuze noi(20) si tramvaie noi(minim 7).
Revenind insa la autobuzele Urbanway, merita subliniat ca din Praga la Paris, se regasesc prin toata Europa. Timpul va confirma/infirma, dar s-ar putea sa fie autobuze foarte bune.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 31 Dec 2017 22:50:13 Titlul subiectului: |
193046 |
|
Fiind numai 10 autobuze, sunt mai greu de prins în trafic. Am circulat pe 32 barat de mai multe ori și pe încă cel mult doua linii. Sunt peste Agore ca și calitate. Vor rezista cel puțin 15 ani. Deja au trecut doi ani jumate și se țin foarte bine. Sunt un pic mai bine finisate decât Solaris-urile. Dar asta nu înseamnă că Solaris-urile nu sunt bune. La o adică, ar putea fi transformate în troleibuze. Cat caroseriile încă sunt bune.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 06/Sep/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 27 Ian 2019 20:56:37 Titlul subiectului: |
198627 |
|
842, 843 și 846 în 25 ianuarie.
Odată cu intrarea în circulație a noilor autobuze Mercedes Conecto de 12 metri, 8 dintre cele 10 Urbanway-uri de 12 metri (844-851) au ajuns la coloana 6, astfel că acum circulă pe liniile metropolitane.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.99 kb |
Vizualizat: |
de 10116 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.78 kb |
Vizualizat: |
de 10116 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.92 kb |
Vizualizat: |
de 10116 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 08:02:56 Titlul subiectului: |
202773 |
|
Ieri, motorul lui 843 scotea un sunet foarte ciudat de ceva vreme, l-a mai auzit cineva?
|
|
Sus |
|
|
fkvm23
Data înscrierii: 27/Noi/2021 Ultima vizita: 12/Sep/2024 Mesaje: 67 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 02 Dec 2021 17:10:11 Titlul subiectului: |
211933 |
|
Oare cu Urbanway-ul nr. 850 ce s-a intamplat? De obicei circula pe linia M32, dar de mai mult de o saptamana circula alte autobuze (saptamana trecuta Urbanway nr. 844 si R312 nr. 357, si azi Agora S nr. 703, parca ar fi toti autobuze de rezerva) pe aceasta linie. Singura lui problema era zgarietura din partea dreapta spate, dar mai mult de atat nu am observat.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 2041 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 08 Aug 2022 01:26:14 Titlul subiectului: |
214107 |
|
Cateva poze din 16 respectiv 29.07 cu aceste troleibuze.
1. 105 in statia "Primaverii: , linia 1.
2. 112 pe strada Horea , linia 5.
3. 112 in statia "Central", linia 5.
4. 113 in "statia" "Piata Garii Vechi , linia 2.
5. 115 plecand in cursa de la gara pe linia 3.
5. 115 pe strada Regele Ferdinand , linia3.
6. 117 la aeroport , linia 5.
7. 119 pe strada Primaverii , linia 6.
8. 119 in Piata Avram Iancu , linia 6.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
353.96 kb |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.3 MB |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.15 MB |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
613.74 kb |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.02 MB |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.91 MB |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.36 MB |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
858.59 kb |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.21 MB |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 2041 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 29 Ian 2023 23:26:23 Titlul subiectului: |
215511 |
|
1. 842 pe strada Ion Luca Caragiale pe M31 , 25.11.22.
2. 842 pe strada Horea pe M31 , 26.12.22.
3. 848 in Piata Garii vechi pe M32 , 29.07.22.
PS: Doar acum am vazut ca am atasat pozele din mesajul #214107 in topicul gresit , eu nu mai pot sterge mesajul deoarece a trecut timpul necesar , rog un admin sa stearga mesajul respectiv.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
346.94 kb |
Vizualizat: |
de 3102 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.4 MB |
Vizualizat: |
de 3102 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
794.69 kb |
Vizualizat: |
de 3102 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|