Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Iul 2017 14:03:01 Titlul subiectului: |
190993 |
|
Folosea la ceva gemuletul mic de sub bord sau era doar de design? |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 14 Iul 2017 08:54:40 Titlul subiectului: |
191103 |
|
Un mic update legat de Rocar de Simon din Oradea: se pare ca au fost casate toate alaturi de Liazurile ramase in aceasta primavara , o data cu achizitionarea Volvourilor B7RLE. Nu am vazut nici un de Simon/Liaz in garaj sau pe trasee. _________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
IkarusBest5170
Data înscrierii: 09/Mai/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2020 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Dec 2018 19:55:10 Titlul subiectului: |
197689 |
|
Mai circula in Romania asemenea autobuze cu călători? |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 12 Dec 2018 21:23:52 Titlul subiectului: |
197690 |
|
Cu călători încă mai circula acum 1-2 ani U410-le care se află în Râmnicu Vâlcea, însă nu se știe în prezent daca mai este activ (am avut drumuri prin Vâlcea in ultima vreme și nu l-am observat nici la traseu și nici in garajul ETA).
Singurul U412 care mai circula in cadrul unei companii de transport public rămâne PNN, ce aparține de Transurb Galați. Este folosit ca vehicul de intervenții, deci nu circulă cu călători. |
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Dec 2018 16:17:56 Titlul subiectului: |
197700 |
|
Am vizitat și eu garajul ETA acum ceva timp-o lună.
Mi s-a spus că a fost casat. |
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Dec 2018 15:19:48 Titlul subiectului: |
197728 |
|
Cu cele 2 din Craiova ce s-a intâmplat? |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 08 Ian 2019 03:45:18 Titlul subiectului: |
198199 |
|
Eu stiam ca Sighetul Marmatiei avea un RdS de la RATB. Nu stiu daca mai circula dar sper ca inca il au, nu? _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 08 Ian 2019 18:21:18 Titlul subiectului: |
198215 |
|
Cele din Craiova au fost retrase si casate in 2012.
Si intr-adevar, acum cativa ani in Sighet circulau cel putin 2 RdS-uri. Cand am fost ultima data (august 2018) in oras nu circulau decat autobuze Van Hool si Mercedes-Benz. Cel mai probabil au fost casate de ceva vreme.. |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 31 Ian 2019 04:30:49 Titlul subiectului: |
198690 |
|
Mai e cel din Galati pe post de interventii. Poate cu ala iese ceva, insa nu am nici un contact la ei.
Nu prea stiu stare in care se alfa, dar macar functioneaza. _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Ian 2019 08:31:16 Titlul subiectului: |
198696 |
|
Nu prea mi-as pune mari sperante in cei din Galati........ _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 01 Mai 2019 17:20:37 Titlul subiectului: |
200591 |
|
@castrosua: pana la 1018 inclusiv sigur aveau capota veche, pe 3 laturi (dovada). 1021 are capota noua (dovada), deci fie el, fie 1019 sau 1020 sunt primele cu capota plana. Iar primul fara capac exterior la rezistente e 1252, nu 1282.
Am cateva intrebari:
- Motoarele de 220, 230 si 260 CP "trageau" simtitor diferit? Dar de sunat cum sunau? Cu exceptia puntii spate romanesti de pe 220 si 230, care uruia foarte tare imediat ce prindea putina viteza, existau diferente intre sunetele celor 3 motoare?
- Bordurile celor 3 tipuri (fara #100-#105, care aveau subansamble italiene) erau la fel (macar in mare)?
- Apropo de borduri, am observat niste diferente pe plansa din stanga soferului: 1215 (si pana la el, probabil) avea pe randul de sus 8 butoane (fara switchul de urgenta al bateriei) si pe randul de jos 6 butoane (foto). 1222 are tot 8 pe randul de sus, dar 7 pe randul de jos (foto). Totusi, se vede ca al 7 lea buton (de langa cheia de contact) e de Ikarus (posibil masina aia a fost modificata, iar butonul adaugat, dar la fel de bine poate sa fi fost originala). 1230 si cateva de dupa dupa au 9 butoane (din nou, fara intrerupatorul de urgenta) pe randul de sus si 7 jos (foto). Care au fost primele masini cu plansa "tip 1222" si "tip 1230"?
Ca sa fie totul si mai incurcat, 1277 are tot 8 cu 6, ca 1215, dar usor altfel dispuse: http://transport-in-comun.ro/bucuresti/autobuze/rds/1251/1277-RIPAlx-038.jpg
- Are cineva idee ce anume face fiecare buton de pe plansa din stanga, precum si cele 3 de aici, de deasupra panoului Voith si acestea? |
|
Sus |
|
|
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 02 Mai 2019 15:53:01 Titlul subiectului: |
200596 |
|
Motoarele clar sunau diferit. Cele de puteri mai mici aveau un sunet mai subtire, ascutit iar la cele de 260 CP motorul se auzea mai gros si parca era si mai putin turat.
Legat de puntile spate romanesti pot spune ca la RDS #100 se auzea ingrozitor puntea in interiorul autobuzului poate mai tare decat la DAC-uri si se simtea si o vibratie in podea. Ori era defect ori aia era puntea...Cele cu punte RABA erau mult mai silentioase. Bordul nu prea diferea, in schimb diferea cabina soferului. la primele serii era mai urat lucrata. O alta diferenta era la scaunele din spate: prmele serii aveau 3 scaune iar cele de 260 CP toate au avut doar 2 scaune.
Volanul avea inscriptionat in mijloc ori emblema ,,RC" ori ,,AB". Primele serii aveau opiuitoare care semnala functionarea semnalizatorului foarte interesanta, practic era un fel de melodie. |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Vin 03 Mai 2019 13:16:02 Titlul subiectului: |
200610 |
|
Cele de 260CP stiu cum sunau, insa nu tineam minte nici in ruptul capului cum sunau cele de 220 si 230 CP. Tot ce tin minte e uruitul puntii spate (nu doar la #100, ca mai erau niste masini de 220CP, sau chiar UL70, care aveau asa ceva).
Avetizorul sonor al semnalizatorului nu a existat si pe 260, nu? Eu cel putin nu le tin minte.
Aveti cumva poze cu cabinele din primele serii?
"Cutia" de langa scaunele din spate de tot crescuse in dimensiuni la modelul 260 fata de restul? Cele 2 scaune (de la 260) de langa aceasta cutie ocupau acelasi spatiu ca cele 3 de la 220&c.? |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 23 Iul 2019 19:34:01 Titlul subiectului: |
201784 |
|
Tot eu imi raspund la o parte din intrebari:
In poza asta, cele 3 butoane de deasupra sunt, de la stanga la dreapta: switch-ul bateriei, avariile, iar cel verde are o inscriptie "INT/EXT". Ce semnifica aceasta?
Pe marginea bordului (adica aici), avem intai usa soferului (butonul negru), iar cele 3 aramii cu sageti sunt pentru controlul suspensiei electro-pneumatice (ECAS). Cel cu sageata oblica e clar pentru kneeling, dar de ce e nevoie de 2 butoane separate pentru coborarea suspensiei (sageata in jos) si ridicarea ei (sageata in sus)? E acelasi principiu ca circuitele pentru usi folosite la Ikarus? Daca da, atunci de ce e un singur buton pentru kneeling?
Cele 2 butoane verzui rotunde de jos inca nu stiu exact la ce folosesc (singura inscriptie pe care am gasit-o nu pot sa o descifrez total). Si troleibuzele (curios, doar cele din CT, nu si cele RATB) le au. |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Vin 26 Iul 2019 23:35:24 Titlul subiectului: |
201813 |
|
Erau 3 butoane de kneeling: pentru coborârea totală a autobuzului, înclinare pe partea dreaptă (în stații) și ridicare. Așa au fost montate, separat, ca și ușile la Ikarus. |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 30 Iul 2019 07:59:05 Titlul subiectului: |
201855 |
|
Mersi de raspuns.
Fiind un singur buton de inclinare, era folosit si pentru a "indrepta" masina, sau butonul de ridicare avea si acest rol? |
|
Sus |
|
|
YoKoMy
Data înscrierii: 13/Feb/2010 Ultima vizita: 12/Ian/2020 Mesaje: 157 Locație: Resita
|
Trimis: Sâm 17 Aug 2019 00:02:44 Titlul subiectului: |
202199 |
|
Stie cineva pe undeva autobuze Rocar de Simon la casat?
Caut pentru completarea colectiei personale de embleme romanesti iar la noi in zona nu au circulat dinastea. |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 17 Aug 2019 09:11:49 Titlul subiectului: |
202200 |
|
La casat nu știu, dar activ ar fi Rocarul U410 de la Rm. Vâlcea. Din câte spunea unul dintre colegii noștri pe alt forum, polița RCA i-ar fi fost reînnoită la 31 ianuarie 2019, deci ar mai fi activ o perioadă. Poți întreba când îl retrag de siglă. |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Vin 23 Aug 2019 19:27:05 Titlul subiectului: |
202269 |
|
Asta dacă nu au întrebat deja alții. |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
|
Sus |
|
|
|