Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Suspendarea activitatii SC Troleibuzul SA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1306
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 10:32:21    Titlul subiectului: 203356

Si in curand s-ar putea sa ajunga si Ploiestiul intr-o situatie asemanatoare.

Intrebarea mea ar fi urmatoarea:

Transportul in comun din aceste mari orase va ramane in seama firmelor private care vor impanzi tara de microbuze?

Propun ca flotele acestor companii care intra in insolventa sa fie preluate si folosite de acei operatori privati. Asta sa fie o conditie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 9873
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 10:36:50    Titlul subiectului: 203359

Trebuie sa fie vointa politica. Deocamdata politrucii nostri sunt ocupati cu caderea guvernului si ce pun in loc. La momentul actual, cred ca transportul in comun este exact ultimul lucru la care se gândesc politrucii, indiferent de culoarea politica.

Poate, dupa alegerile parlamentare de la anul (si la multi ani) s-ar putea face o strategie privind acest aseprct.

Poate, atunci se va stii daca Troleibuzul SA mai are sau nu viitor.

Pana atunci, e bine, merge si asa Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 9873
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Oct 2019 13:32:38    Titlul subiectului: 203369

Tangential cu acest topic. Multi primari au declarat ca de la 1 ianuarie 2020, nu vor avea bani pentru plata salariilor angajatilor. Atunci, de unde bani pentru compania de transport in comun ?

Articolul se gaseste aici.

Citat:
Primarul Sectorului 3 face anunțul:"De la 1 ianuarie nu mai avem bani de salarii"

Președintele Asociației Municipiilor din România (AMR), primarul Sectorului 3 din București, Robert Negoiță, atrage atenția că primăriile din țară riscă să rămână fără bani de salarii la începutul anului viitor.

"Este esențial ca acele cote pe care le avem în Legea bugetului pentru acest an să fie trecute în Legea finanțelor publice locale, pentru că vedeți și dumneavoastră pe conjunctura aceasta, pe care ieri tocmai a căzut guvernul, să vedem când vom avea un guvern învestit și bugetul dacă nu se va aproba până la 31 decembrie acest an, ceea ce pe această conjunctură este puțin probabil, de la 1 ianuarie primăriile vor rămâne pe 41,7%, adică foarte rău, nu vom avea bani de salarii, adică va fi foarte, foarte greu și mai ales că este în plină iarnă în ianuarie și februarie", a declarat, vineri, primarul Robert Negoiță, președintele AMR.

Potrivit președintelui AMR, mai mulți primari din țară sunt îngrijorați că nu mai pot plăti salariile angajaților din 1 ianuarie 2020.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Oct 2019 23:56:30    Titlul subiectului: 203511

Un articol despre situatia in care se afla Troleibuzul
https://tvmneamt.ro/troleibuzul-are-o-singura-sansa-rentabilizarea-primarii-din-adi-urbtrans-nu-vor-sa-dea-bani-degeaba/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 13/Apr/2024
Mesaje: 185

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2019 10:02:16    Titlul subiectului: 204387

Vazand ca se bat campii cu gratie pe aici am hotarat sa intervin si sa clarific situatia.

SC Troleibuzul SA primea de la CJ Neamt o subventie colosala de 800.000 de lei. Subventia era menita sa acopere gaura produsa de gratuitatile pensionarilor(paranteza: la Piatra Neamt pensionarii primesc un abonament pe toate liniile, pe care un muritor de rand ar da 85 de lei, dar din care Primaria deconteaza numai 24, restul de 61 de lei fiind acoperit cvasi-legal de subventia babana de 800k). In luna septembrie a acestui an s-a dat ordonanta vietii iar CJ-urilor li s-a interzis sa mai subventioneze TP-ul. Din acel moment, a inceput declinul SC Troleibuzul SA: 23.09 - retragerea troleibuzelor, 05.10 - colaps total. CJ-ul a reușit să dreagă busuiocul cu vezi Doamne o recalculare a subventiei de 800k si plata unor diferente compensatorii de 400k lei. Nimeni nu stie in ce se duc acesti bani: unii zic ca se duc in Leasingul pentru cazanele turcesti Isuzu si Karsan, altii zic ca se duc in motorina, nu stiu sa raspund la aceasta intrebare. Cert este ca CJ si Primaria au cerut eficientizarea societatii, iar din calcule a reiesit ca la troleibuze CUP-ul e mic iar Costurile de operare sun mai mari cu vreo 6 lei (10,xx lei/km la autobuze vs. 16,xx lei/km la troleibuze). Asta si coroborat cu imaginea generala: troleibuze vechi si care se strica zilnic, care se taraie pe strada cu 15-20 km/h, carora le sar betele de pe fir la fiecare semi-cursa, care merg pe o retea aflata intr-o stare deplorabila a culminat in retragerea lor din circulatie. Exista documente in care printre cheltuielile lunare cu troleibuzele apare suma de 90.000 de lei costuri de... motorina. Da, motorina la troleibuze. Nici dacă ar fi făcut programe întregi pe motoarele termice ale Safrelor tot nu ar fi consumat atata motorina.

Ce este cert este ca troleibuzele sunt intr-o lumina foarte proasta iar Primaria așteaptă autobuze electrice de la MDRAP, vreo 21 parcă. Nu stiu daca le va primi, subiectul e de urmarit.

_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community