Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Extindere linii de tramvai în Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 08 Noi 2019 01:10:36    Titlul subiectului: 203892

Nu merge chair prin periferii. Linia va deservi centrele comerciale de la iesirea din oras spre Arad , ma gandesc ca cel putin cele 3 linii de autobuz spre Auchan vor fi desfiintate dupa ce va fi finalizata , va desrvi noua Sala Polivalenta , care se construieste in locul fostei pietei de vechituri "Oscka" , va deservi Universitatea si chiar si cimitirul si va prelua din traficul liniei de autobuz 14 , iar pe terenul dintre Universitate-Cimitir-depoul de tramvaie si Peta se construitesc/vor fi construite blocuri.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 19 Ian 2020 19:58:43    Titlul subiectului: 205177

În 2020, a mai enumerat Bolojan, se va termina și prelungirea drumului rapid de la intersecția Căii Bihorului cu strada Ion Bogdan și ieșirea din Oradea spre Biharia, modernizarea Unității de Primire Urgențe de la Spitalul Clinic Județean de Urgență Oradea, mutarea blocului operator de la Maternitate, reabilitarea Pieței Cetate, prelungirea liniei de tramvai din Calea Aradului până în zona Cantemir și reabilitarea zidurilor Cetății.

Intreg articolul aici:
https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-48/la-cheie-in-2020-primarul-ilie-bolojan-anunta-ce-lucrari-vor-fi-gata-anul-acesta-in-oradea-154035.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2020 18:01:01    Titlul subiectului: 205826

Se construieste si mult asteptatul tronson lipsa de 200m intre cele doua segmente construite anul trecut. De acum nu mai exista scuza, ca e frig, ca sunt sarbatori, trebuie sa intre in miez, ca au stat mult in repaos si timpul trece.

Sursa: bihon.ro 24.02.2020
Noi restricții de circulație pe Calea Aradului și pe Centura Oradea
De luni, 24 februarie, pe Calea Aradului și pe Centura Oradea intră în vigoare noi restricții de circulație, din cauza lucrărilor ce afectează tot mai mult fluența traficului rutier din Oradea.
Comisia de circulație din cadrul Primăriei Oradea a aprobat, la solicitarea Abed Nego, restricționarea circulației dinspre oraș spre șoseaua de centură, de la intersecția Calea Aradului – Henrik Ibsen, până la podul peste Peța, circulația urmând să se desfășoare pe câte o bandă pe sens pe partea opusă. Restricția de circulație intră în vigoare de luni, 24 februarie, pe o perioadă de două luni și este necesară pentru lucrările care se derulează la ,,Extinderea liniei noi de tramvai pe traseul Calea Aradului – str.Făgărașului – tronsonul: str. Vlădeasa – str. Octavian Goga”.[...]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 25 Feb 2020 08:22:37    Titlul subiectului: 205831

Nu mă așteptam la un ritm atât de slab al lucrărilor. În niciun caz, linia nu va fi gata în 2020, ci poate în primăvara lui 2021. Să fim serioși, la UO nici măcar nu a fost mutat gardul, acolo încă trebuie deviate rețele, iar în zona Ceyrat cred (sper) că se va amenaja un zid de sprijin la coborârea/urcarea pe mal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2020 00:17:27    Titlul subiectului: 206022

Imagini noi cu evolutia santierului pana in data de 26.02.
1. S-a inceput construirea unui nou gard la depozitul dintre Auchan si vechea piata de vechituri.
2. Gardul vechi inca nu a fost demontat.
3. Vedere spre Calea Aradului din spatele Auchanului.
4. Asfaltul scos de pe podul peste Peta a fost depozitat in spatele centrului comercial.
5. Vedere spre Calea Aradului din spatele centrului comercial.
6. O basculanta Scania tocmai descarca balast pentru noua linie.
7-10. Ultimele doua segmente din ambele directii nu au fost inca sudate de restul sinelor.



IMG_20200226_124848.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.14 MB
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_124848.jpg



IMG_20200226_124851.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.06 MB
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_124851.jpg



IMG_20200226_124900.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  938.74 kb
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_124900.jpg



IMG_20200226_124905.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  857.04 kb
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_124905.jpg



IMG_20200226_124947.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_124947.jpg



IMG_20200226_124949.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  818.5 kb
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_124949.jpg



IMG_20200226_124956.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.18 MB
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_124956.jpg



IMG_20200226_125000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.08 MB
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_125000.jpg



IMG_20200226_125019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.22 MB
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_125019.jpg



IMG_20200226_125022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.32 MB
 Vizualizat:  de 9822 ori

IMG_20200226_125022.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2020 00:38:48    Titlul subiectului: 206023

Continuare.
1. Inainte erau portiuni de linie care nu erau prinse de traverse , acum toate suruburile si cupoanele erau la locul lor.
2. De asemenea s-a adaugat balast pe portiunile unde era prea putin.
3-4 Sudurile tot nu au fost finisate.
5. Au fost plantati stalpii , interesant este ca sunt doar pe partea stanga mergand spre Calea Aradului.
6. In apropierea pasarelei pietonale s-a turnat mai mult pietris intre sine pentru a facilita accesul utilajelor pe cealata parte a liniei.
7. Din ce mi s-a spus , stalpii au fost plantati la sfarsitul anului trecut , totusi inca nu au fost acoperite gropile , iar din cauza vremii , baltea apa.
8. Grinzile vechiului pod peste Peta , depozitate in spatele centrului comercial.
9. Vedere spre Calea Aradului.
10. O macara folosita pe santier.



IMG_20200226_125033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1003.28 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125033.jpg



IMG_20200226_125104.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.1 MB
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125104.jpg



IMG_20200226_125127.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.02 MB
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125127.jpg



IMG_20200226_125130.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.01 MB
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125130.jpg



IMG_20200226_125208.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  792.85 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125208.jpg



IMG_20200226_125241.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.14 MB
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125241.jpg



IMG_20200226_125323.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  782.65 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125323.jpg



IMG_20200226_125351.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  797.08 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125351.jpg



IMG_20200226_125500.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.01 MB
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125500.jpg



IMG_20200226_125538.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  924.87 kb
 Vizualizat:  de 9820 ori

IMG_20200226_125538.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2020 00:50:33    Titlul subiectului: 206025

Continuare.
1. ...si un excavator.
2. Vedere spre Calea Aradului.
3. Si bucatile acestea de sina mai trebuie sudate.
4. Au fost montate sinele si pe podul peste canalul colector , si a fost turnat betonul.
5. Singurul loc unde sunt stalpi pentru catenara pe ambele parti.
6. Au fost pregatite firele pentru senzorii care vor activa/dezactiva semafoarele si a fost plantat stalpul pentru semaforul tramvaiului.
7. Semafoarele rutiere care vor opri traficul rutier atunci cand un tramvai va trece au fost instalate , dar inca nu functioneaza.
8. Linia spre podul peste Peta.
9-10. Se lucra la turnarea planseului de beton pe partea de pod nemodernizata.



IMG_20200226_125603.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  749.11 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125603.jpg



IMG_20200226_125609.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125609.jpg



IMG_20200226_125615.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125615.jpg



IMG_20200226_125623.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  954.8 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125623.jpg



IMG_20200226_125635.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  717.42 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125635.jpg



IMG_20200226_125648.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  854.72 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125648.jpg



IMG_20200226_125719.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  760.72 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125719.jpg



IMG_20200226_125738.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  801.72 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125738.jpg



IMG_20200226_125801.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  752.28 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125801.jpg



IMG_20200226_125819.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  748.7 kb
 Vizualizat:  de 9818 ori

IMG_20200226_125819.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2020 01:02:55    Titlul subiectului: 206026

Continuare.
1-2. Intre podul Peta si sensul giratoriu pentru intersectia strazilor Calea Aradului-Henrik Ibsen-Vladeasa se lucra la spargerea asfaltului pentru a face loc liniei de tramvai , traficul fiind limitat la o banda pe fiecare sens , iar statia OTL spre centrele comerciale fiind desfiintata temporar.
3. Linia de pe podul Peta a fost montata la sfarsitul anului trecut , dupa ce a fost finalizata modernizarea unei jumatati de pod ; acum se lucra la modernizarea celeilalte jumatati.
4. Camionul care a turnat betonul pe pod.
5-6. S-a inceput construirea noului gard al garnizoanei.
7. Interesant , pe acest afis nu este mentionata nicaieri constructia liniei de tramvai , obiectivul principal pentru care este mutat gardul. Question
8-9. In cartierul Ceyrat s-a excavat pentru traseul liniei pana in apropiere de strada Atelierelor.
10. Terenul a fost nivelat si pregatit pentru inceperea lucrarilor si pe aceasta portiune.



IMG_20200226_125908.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  930.82 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_125908.jpg



IMG_20200226_130146.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  825.43 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_130146.jpg



IMG_20200226_130347.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  646.79 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_130347.jpg



IMG_20200226_130802.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  713.55 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_130802.jpg



IMG_20200226_160238.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.1 MB
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_160238.jpg



IMG_20200226_160248.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  954.02 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_160248.jpg



IMG_20200226_160313.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  919.49 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_160313.jpg



IMG_20200226_160956.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  773.71 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_160956.jpg



IMG_20200226_161035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  823.69 kb
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_161035.jpg



IMG_20200226_161146.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.06 MB
 Vizualizat:  de 9815 ori

IMG_20200226_161146.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2020 01:21:19    Titlul subiectului: 206027

Continuare.
1. Un cilindru compactor...cu pana. Rolling Eyes
2-3. Stalpii de inalta tensiune sunt in calea traseului liniei.
4-5. Si aici era inceputa constructia noului gard.
6. Semafoarele de la intersectia Calea Aradului-Aviatorilor sunt functionale.
7. La stanga spre Iosia inainte spre Emanuel.
8. Console montate provizoriu.
9. Spre iesirea din oras.
10. Capatul santierului , pe aceasta portiune , de la ultima vizita , au aparut bordurile , in rest nimic nou.



IMG_20200226_161314.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  647.56 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200226_161314.jpg



IMG_20200226_161416.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  638.69 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200226_161416.jpg



IMG_20200226_161621.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  690.53 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200226_161621.jpg



IMG_20200226_161722.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.06 MB
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200226_161722.jpg



IMG_20200226_161800.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  973.36 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200226_161800.jpg



IMG_20200229_163808.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  828.61 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200229_163808.jpg



IMG_20200229_164143.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  946.07 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200229_164143.jpg



IMG_20200229_164217.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  703.55 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200229_164217.jpg



IMG_20200229_164233.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  835.37 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200229_164233.jpg



IMG_20200229_164407.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  738.8 kb
 Vizualizat:  de 9814 ori

IMG_20200229_164407.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2020 01:25:16    Titlul subiectului: 206028

Pe portiunea de legatura dintre Bulevardul Decebal-Calea Aradului a intrat o masina/un camion , distrugand partial "gazonul".
Bonus , cimitir de masini de politie la marginea cartierului Ceyrat. Laughing Rolling Eyes



IMG_20200229_152747.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.45 MB
 Vizualizat:  de 9813 ori

IMG_20200229_152747.jpg



IMG_20200226_161807.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 9813 ori

IMG_20200226_161807.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 19 Iul 2020 21:49:38    Titlul subiectului: 207859

S-a inceput cu lucrarile si pe langa depou. Proiectul cuprinde ca liniile curente sa treaca de-o parte si de alta a strazii Atelierelor, o noua legatura cu depoul (dinspre vest), plus o noua bucla in interiorul depoului (oare cea veche se pastreaza?)


115932784_735691910528032_1029375567276485127_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  650.97 kb
 Vizualizat:  de 9194 ori

115932784_735691910528032_1029375567276485127_n.jpg



109255897_749781165610044_7455579300063525595_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  661.48 kb
 Vizualizat:  de 9194 ori

109255897_749781165610044_7455579300063525595_n.jpg



115825655_2176196792521118_4639928103894463353_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  530.64 kb
 Vizualizat:  de 9194 ori

115825655_2176196792521118_4639928103894463353_n.jpg



109746666_280286979896609_3016990291492260128_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  561.06 kb
 Vizualizat:  de 9194 ori

109746666_280286979896609_3016990291492260128_n.jpg



115846698_727744298048612_3567369621575344778_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  652.98 kb
 Vizualizat:  de 9194 ori

115846698_727744298048612_3567369621575344778_n.jpg



plansa depou vest.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  305.32 kb
 Vizualizat:  de 9194 ori

plansa depou vest.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2020 09:20:12    Titlul subiectului: 208003

Nu stiu de unde ai acest proiect, dar nu cred ca mai e valabil. Din cate stiu eu, linia cu calatori nu va merge de-o parte si de alta a strazii Atelierelor ci ambele fire cu calatori vor merge pe partea stanga a strazii, pe langa gardul depoului de tramvaie, cum vii dinspre cimitir. Plus ca in acest proiect nu se vad liniile care ar trebui sa duca in hala de revizie zilnica la venirea dinspre Auchan. Fiecare tramvai care intra in depou trebuie sa treaca prin hala de revizie zilnica, ori in acest proiect, pentru tramvaiele care vor veni dinspre Auchan nu se vede sa existe o linie care sa le duca spre acea hala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
D94



Data înscrierii: 20/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Apr/2023
Mesaje: 18

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2020 10:52:24    Titlul subiectului: 208017

In penultima poza se poate vedea viitorul traseu. Probabil vor muta carosabilul inspre stanga (spre Auchan). Ce blocaje mai exista?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2020 19:28:32    Titlul subiectului: 208093

S-a mai construit circa 300m de cale dubla in continuare dinspre Auchan pana la intersectia cu str. Traian Blajovici la fosta intrare in Piata 100. Inca nu este adusa la nivel constant (burata).


IMG_20200816_180046-.jpg
 Descriere:
The new tram line construction reached the crossing with Traian Blajovici street
 Mărime fișier:  1.68 MB
 Vizualizat:  de 8618 ori

IMG_20200816_180046-.jpg



IMG_20200819_115643-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.87 MB
 Vizualizat:  de 8617 ori

IMG_20200819_115643-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2020 22:09:36    Titlul subiectului: 208096

Groaznic cât de greu se mișcă! Deja lucrarea merge de doi ani și putea fi gata! Problema e că îi încurcă stâlpii LEA de pe Făgărașului, pe care Electrica nu se grăbește să-i scoată. Chiar și fără asta ritmul e mai mult decât dezamăgitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2020 13:06:57    Titlul subiectului: 208101

Cam cat la % e gata? Ma refer la sina, peroane etc 0% asta e clar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2020 13:58:39    Titlul subiectului: 208103

Rosu - sina amplasatata , mai trebuie burat in unele locuri , montata catenara si facute ajustaje.
Mov - garduri mutate.
Albastru - teren nivelat , mai trebuie mutati cativa stalpi de inalta tensiune.
Portocaliu - portiuni unde inca nu s-a lucrat.
Galben - racord nou depou , sina este amplasata , dar nu este legata inca la infrastructura actuala
Negru - intrarea actuala in depou , urmeaza sa fie schimbate sinele si terasamentul.
Verde - perone construite,
https://www.google.co.uk/maps/@47.0453478,21.9243209,1753m/data=!3m1!1e3?hl=ro



Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  579.32 kb
 Vizualizat:  de 8513 ori

Untitled.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2020 16:33:02    Titlul subiectului: 208105

Da, intradevar din ce am observat nu este un ritm sustinut, cel putin pana acum erau doar perioade cand mergea lucrul bine, mai ales cand a venit si subcontractorul Mari Vila din Arad, ei stiu sa lucreze in ritm bun. Abed Nego face pregatirea terenului si construirea caii in linie dreapta. Mari Vila se ocupa doar de montarea macazelor si incrucisarilor, adica de lucrari mai complexe.
In prezent iar exista un hei-rup, cand sunt prezenti mai multi oamenis si se vede progres. Nu stiu pana cand va tine. Probabil pana vin zielele ploioase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2020 08:15:23    Titlul subiectului: 208197

Mari Vila sunt din Bucuresti, nu din Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 28 Feb 2021 13:06:17    Titlul subiectului: 209841

Incepand de maine , timp de 20 de zile , circulatia pe strada Universitatii , in zona podului peste Peta , va fi restrictionata pentru inceperea lucrarilor la linia de tramvai. Astfel liniile de autobuz 14 , 30 si 33 vor avea trasee deviate.
Bihoreanul:
OTL: Se modifică traseele liniilor de autobuz 14, 30 și 33

În ședința Comisiei tehnice pe probleme de circulație și transport rutier în municipiul Oradea din 22 februarie 2021 s-a aprobat blocarea circulației auto în intersecția strãzii Fãgãrașului cu str. Universitãții, pe o perioadă de 20 de zile, începând cu data de 01 martie 2021. S-a solicitat acest aviz pentru continuarea lucrãrilor la obiectivul "Extindere linie nouã de tramvai Calea Aradului-str. Fãgãrașului-str. D. Cantemir".

În această perioadă va fi afectată circulația autobuzelor pe liniile 14, 30 și 33, modificãrile traseelor fiind prezentate în continuare.

Linia 14
Traseul liniei 14 se va scurta până la str. Fãgãrașului, iar acesta va fi:

- spre Universitate … - Tudor Vladimirescu - Piața Unirii - Avram Iancu – Sucevei - Calea Matei Basarab (stație Colegiul Economic) – Calea Armatei Române (stație cap linie Fãgãrașului). Ĩn cursele cu traseu prelungit la Parcul industrial 2 autobuzele își vor continua deplasarea pe Fãgãrașului -Traian Blajovici - Ogorului (pânã la sensul giratoriu cu Calea Aradului) – Ogorului – Anghel Saligny. Nu vor fi operaționale stațiile Muzeul Țãrii Crișurilor, Oficiul de Cadastru, Universitate și Cimitirul Rulikowski.

- Spre Ioșia Nord … - str. Fãgãrașului – Calea Armatei Române – Avram Iancu, iar în continuare traseul rãmâne nemodificat. Nu vor fi operaționale stațiile Cimitirul Rulikowski și Universitate.

În cursele cu traseu prelungit la Parcul industrial 2 autobuzele vor veni din parc pe traseul urmãtor: Anghel Saligny – Ogorului – Thurzó Sándor – Ronald Reagan – Piața 22 Decembrie – Horea – Mihai Viteazul – Parcului, iar în continuare traseul rãmâne nemodificat. Nu vor fi operaționale stațiile Cimitirul Rulikowski, Universitate, Oficiul de Cadastru, Muzeul Țãrii Crișurilor și Biserica cu Lunã.

Linia 30

Traseul liniei 30 se va modifica numai pe sensul de circulație spre Piața Emanuil Gojdu. Acesta va fi: Ogorului (Leroy Merlin) - Thurzó Sándor – Ronald Reagan – Piața 22 Decembrie – Horea – Mihai Viteazul (stație Sinagoga Ortodoxã) – Piața 1 Decembrie – Piața Emanui Gojdu, iar în continuare traseul va rãmâne nemodificat pânã la stația cap linie Leroy Merlin.

Ĩn această perioadă în traseul liniei 30 nu vor fi operaționale stațiile: Cimitirul Rulikowski, Universitate, Oficiul de Cadastru, Muzeul Țãrii Crișurilor și Biserica cu Lunã.

Linia 33

Traseul liniei 33 va fi modificat astfel:

spre Parc Industrial 1: …- Ceyrat – Universitãții – Islazului – Traian Blajovici - Fãgãrașului – Calea Armatei Române, iar în continuare autobuzele vor circula pe traseul normal.

spre Nufărul: … - b-dul Decebal – Calea Matei Basarab (stație Colegiul Economic) – Calea Armatei Române (stație Fãgãrașului) – Fãgãrașului – Calea Armatei Române (stații Oficiul de Cadastru și Muzeul Țãrii Crișurilor – Sucevei – Horea (stație Horea) – Piața 22 Decembrie, iar în continuare traseul va rãmâne nemodificat.
Pe durata blocãrii circulației auto, în traseul liniei 34 nu vor fi operaționale stațiile Universitate (spre Parc industrial 1), Universitate și Cimitirul Rulykowski spre Nufãrul.

CONDUCEREA OTL-S.A.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2021 17:10:59    Titlul subiectului: 211134

Incepand de joi , 12 august , tramvaiele vor incepe probele pe noua linie care face legatura intre Bulevardul Dimitrie Cantemir/depou cu Calea Aradului/Iosia.
Primaria Oradea:
Tramvaiele vor circula, în regim de probă, pe noile linii dintre Depoul OTL și Calea Aradului

Începând din 12 august, tramvaiele vor circula în regim de probă pe noile linii dintre Depoul OTL Salca și Calea Aradului. Totodată, circulația rutieră pe strada Atelierelor rămâne închisă până în 13 septembrie.

În etapa de probe, tramvaiele vor circula între Depoul OTL - str. Ceyrat - str. Făgărașului - Calea Aradului. Liniile de tramvai se intersectează cu carosabilul în zona străzilor Ronald Reagan, Universității (lângă Universitatea Oradea), Traian Blajovici și podul peste Peța din Calea Aradului.

Până în prezent a fost realizată calea de rulare a tramvaielor în intersecția dintre străzile Primăriei - Decebal - Calea Aradului și în intersecția dintre străzile Aviatorilor - Calea Aradului. Totodată, s-a montat și firul de contact în zona străzilor Calea Aradului, Făgărașului, Ceyrat și în depoul OTL.

Stadiul fizic al lucrărilor este de 65%.

În continuare se lucrează la realizarea terasamentului, montarea liniei de tramvai și a firului de contact pe strada Atelierelor, precum și de la Depoul OTL Salca până la intersecția cu strada Dimitrie Cantemir. Urmează instalarea celor două stații de redresare pentru alimentarea cu energie electrică a liniilor de tramvai, precum și montarea adăposturilor pentru stații.

Obiectivul de investiții „Realizare legătură pe cele trei direcții a liniilor tramvai în intersecția între străzile Primăriei - Decebal - Calea Aradului și extindere linie nouă de tramvai pe traseul Calea Aradului - str. Făgărașului - str. Atelierelor (cu acces depou OTL) și legătura pe toate direcțiile cu str. D. Cantemir" este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiție 4.1 Mobilitate urbană durabilă. Finanțarea nerambursabilă este de 98% iar contribuția proprie a Primăriei Oradea este de 2%. Proiectul este implementat de Primăria Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională.

Contractul de proiectare și execuție a fost încheiat cu asocierea de firme SC MARI-VILA COM SRL, SC ABED NEGO COM SRL și SC AQUACONS SRL, iar ordinul de începere a fost emis data de 16.10.2018.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2021 22:08:41    Titlul subiectului: 211137

Pentru că sunt deja 8 trasee de tramvai , 1Roșu, 1Negru, 2 , 3Roșu, 3Negru , 4Roșu , 4Negru și 8, normal ar trebui să fie botezat noul traseu cu nr.9.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 11 Aug 2021 00:14:11    Titlul subiectului: 211138

Probabil vor fi mai multe trasee noi nu doar unul , asta dupa terminarea reabilitarii portiunii Casa de Cultura-Nufarul. Logic liniile noi ar trebui numeroteze de la 5 , pentru continuitate si deoarece liniile de autobuz incep de la 10 , iar linia de tramvai 8 cred ca este mai mult o linie temporara pentru a fi folosita si noua bretea a deltei de la Biserica Emanuel.
Oricum pentru inceput , se vor face doar probe. Nu stiu daca chiar de joi dupa cum a declarat primaria , deoarece mi s-a spus ca azi , marti seara , catenara era prinsa inca provizoriu pe aproximativ 500m-1km pe un sens si pe 2,5 km pe celalalt sens. Intr-o zi ar fi cam imposibil de prins si reglat toata , chiar daca s-ar lucra non-stop. Dupa darea in folosinta a liniei noi , urmeaza inchiderea portiunii Casa de Cultura-Depou-Nufarul pentru reabilitare (implicit si desfiintarea temporara/reconfigurarea liniilor 2 , 3N , 3R , 4N , 4R , dar asta este alta discutie , eu as tine deschisa portiunea Depou-Nufarul pana la terminarea reabilitarii portiunii Casa de Cultura-Depou si as muta aceste trasee pe linia noua). Conform unor informatii neoficiale , portiunea noua va fi folosita in prima instanta doar pentru accesul tramvaielor (de) la depou , nu vor fi transportati pasageri.
Tocmai am observat ca imaginile din satelit au fost actualizate , asa ca pun aici poze cu traseul complet. Linia noua este incercuita cu rosu , iar in prima imagine , cu verde este incercuita noua bucla de intoarcere din depou si racordul acesteia cu linia noua/hala de revizii zilnice , cu galben vechea bucla de intoarcere care a fost desfiintata si care avea acces la hala de intretinere zilnica si cu albastru portiunea de evitare a depoului (in constructie , la faza de sapaturi). Imagini preluate din Google Earth.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  343.73 kb
 Vizualizat:  de 5228 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  455.75 kb
 Vizualizat:  de 5228 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  418.53 kb
 Vizualizat:  de 5228 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  447.32 kb
 Vizualizat:  de 5228 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  354.89 kb
 Vizualizat:  de 5228 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  382 kb
 Vizualizat:  de 5228 ori

6.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Vin 13 Aug 2021 14:15:14    Titlul subiectului: 211154

Nu se zicea candva ca traseele din Oradea vor fi renumerotate normal de la 1 la cat o fi sau de la 5 de la 10 de la cat vor ei doar sa nu mai fie N si R?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 13 Aug 2021 15:10:28    Titlul subiectului: 211155

Au fost mai multe zvonuri si propuneri , nu exista inca nici o informatie oficiala. Sincer , eu as prefera pastrarea sistemului Negru/Rosu , intrucat oradenii s-au obisnuit asa , iar pentru turisti exista site-ul OTL cu harti si pozitionarea vehicului in timp real , aplicatia Hereitis , Google Maps , harti in mijloacele de transport in comun si in unele statii , afisajele din statii si de pe vehicule pe care sunt scrise capatul de linie si directia in care se indreapta.
Altfel , daca liniile de tramvai actuale ar deveni 1N-1 , 2-2 , 3N-3 , 4N-4 , 1R-5 , 3R-6 , 4R-7 , 8-8 , ar mai fi disponibil doar numarul 9 , iar daca liniile 2 si 8 ar fi comasate intr-unul dintre traseele noi ar fi doar 3 numere disponibile. Ar mai fi optiunea renumerotarii liniilor de tramvai de la de la 40/50/100 in sus , ceea ce ar produce mari confuzii in randul oradenilor (multi inca nu stiu de existenta liniei 8 si traseul ei).
Avand in vedere ca aceasta linie trece pe langa universitate , pe langa noua sala polivalenta , pe langa un cartier de blocuri in constructie , pe langa unul dintre cele mai importane centre comerciale din oras si prin apropierea cimitirului si a pietei de vechituri , cred ca ar trebui facute trsee cu legatura spre toate zonele orasului (Nufarul/Cantemir , Magheru/Gara , Rogerius , Decebal , Iosia), deci ar putea fi facute minim 4-8 trasee noi de tramvaie ; variante circulare nu am luat in seama pentru ca nu exista locuri unde vatmanii sa isi poata face pauzele si tramvaiele sa se poata depasi. O lista cu cele mai evidente trasee pe care le-as propune , evident in ambele directii:

Pod CFR-Gara-Cantemir-Universitate-Calea Aradului-Decebal-Pod CFR (dupa numerotarea actuala acest traseu ar putea avea indicativul 5N/5R), la ora de varf unele tramvaie ar merge pana la Sinteza in loc de Pod CFR;

Iosia-Decebal-Gara-Centru-Iosia (dupa numerotarea actuala acest traseu ar putea avea indicativul 6N/6R);

Nufarul-Universitate-Calea Aradului-Decebal-Gara-Cantemir-Nufarul (dupa numerotarea actuala acest traseu ar putea avea indicativul 7N/7R).

Alte posibilitati: Nufarul-Universitate-Iosia/Calea Aradului-Centru-Cantemir-Nufarul;
Iosia-Centru-Cantemir-Universitate-Iosia;
Iosia-Decebal-Gara-Cantemir-Universitate-Iosia.
Nufarul-Universitate-Calea Aradului-Decebal-Pod CFR/Sinteza si retur.

Mentiuni: linia 2 si eventual si linia 8 sa fie comasate cu unul dintre traseele care au capat in Iosia si sa devina 2N/2R respectiv 8N/8R.
Linia 8 in forma actuala nu isi prea are rostul pentru ca pe jos sau cu autobuzul se ajunge mult mai rapid decat cu tramvaiul intre cartierele Iosia si Rogerius.
Sa fie infiintat dispeceratul/coloana Iosia pentru controlarea liniilor de tramvai care ar avea capat acolo.
Nu am propus mai multe trasee care sa lege direct Centrul de universitate , deoarece exista linia de autobuz 14.
Liniile de autobuz 20 , 21N , 21R ar putea fi desfiintate deoarece deservesc aceleasi centru comercial la fel ca si linia noua de tramvaie si se suprapun/deservesc aceleasi zone cu traseele de tramvai existente/propuse sau cu alte linii de autobuz. La ora de varf oricum sunt doar 2 autobuze care circula pe aceste linii , iar in afara orelor de varf este un singur autobuz care circula pe toate cele 3 linii. De asemena si liniile 19 , 23 , 29 , 30 ar putea fi comasate/reconfigurate tot din cauza ca se suprapun in mare parte cu tramvaiul si deservesc aceleasi zone.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community