Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele din Piatra Neamt
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 112
Locație: The German Stone

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2019 09:40:36    Titlul subiectului: 204386

Nu se stie nimic. Troleibuzele sunt în acest moment sigilate, în conservare.
_________________
Showcasing Vehicles. Promoting urban mobility.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 893
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2020 11:31:50    Titlul subiectului: 206105

Mesagerul de Neamt a scris:
Troleele scoase la vânzare- interes major în lumea samsarilor de fier vechi
Decizia Adunării Generala a Acționarilor de la SC Troleibuzul SA din februarie de a casa 15 troleibuze, dintre care 10 deja amortizate în costuri, a suscitat un interes major din partea unor investitori privați din zona Roznov și nu numai. Dorința lor cea mai mare este de a afla cât cupru pot recupera și câte motoare are un asemenea mijloc de transport. Unii vin cu bucățele de hârtie pe care cineva care cunoaște situația le-a scris cu majuscule care sunt troleele care se pot cumpăra/licita de la un preț de pornire de 8000 lei, ca să nu le confunde cu celelalte mai scumpe, undeva la 25-30000 lei.
rocedura se va face la mijlocul acestei luni prin Bursa Română de Mărfuri și în mod sigur va suscita o mulțime de discuții. Evident că toți ochii sunt îndreptați spre cablurile de cupru care străbăteau orașul, dar acolo, spun surse mai mult decât credibile din Urbtrans și din Consiliul Județean, câștigătorul deja se pregătește să sărbătorească afacerea de milioane. (V.B.)

https://mesagerulneamt.ro/2020/03/troleele-scoase-la-vanzare-interes-major-in-lumea-samsarilor-de-fier-vechi/?fbclid=IwAR3lzeLzmfptAASgSoov58jLRuBzXYKB3eOgzzClSa8g_qk_mi5FXFHgFeY



 Descriere:
 Mărime fișier:  117.27 kb
 Vizualizat:  de 3806 ori




Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 712
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2020 22:58:05    Titlul subiectului: 207641

Se demonteaza reteaua de troleibuz - pentru a fi stocata in vederea prevenirii furturilor si deteriorarii:

https://www.ziarpiatraneamt.ro/se-demonteaza-reteaua-pentru-troleibuze?fbclid=IwAR24EzsuIhhlBTT9KanTOhVBYsbRAFUiRvrVpdtbolQsIglF_TE3hNP-YIE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scania



Data înscrierii: 18/Sep/2020
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Sep 2020 11:16:08    Titlul subiectului: 208451

Decat sa desfiinteze reteaua de troleibuz, mai bine Piatra Neamt ar continua sa investeasca in ea. Romania este membru al Uniunii Europene si vorba lui Rocar, ar trebui sa impiedice desfiintarea transportului ecologic in favoarea celui poluant.
Autobuzele si microbuzele diesel au un dezavantaj major fata de troleibuze: POLUAREA.
Microbuzele mai au inca 2 dezavantaje asupra troleibuzelor: sunt inghesuite si nu prezinta siguranta pentru pasageri.
Transportul public de calitate atrage noi calatori, decongestionand orase si eliminand poluarea. Pentru Piatra Neamt, transportul cu troleibuzul este
1. Ecologic - poluarea locala atmosferica este nula respectiv cea fonica neglijabila;
2. Economic - costul combustibililor fosili este in crestere exponentiala, al curentului electric nu;
3. Ergonomic - vehiculele electrice dau dovada de versatilitate si agilitate in trafic si la rampe;
4. Eficient - Franarea recuperativa specifica vehiclelor electrice permite consum redus de energie electrica;
5. Sustenabil - Transportul public electric eficient implica costuri ecologice aproape nule iar infrastructura si vehiculele aferente au o viata comerciala sporita in comparatie cu alternativele Diesel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 1215
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 25 Sep 2020 11:06:41    Titlul subiectului: 208461

In Anglia, la muzeul cailor ferate din York, este locomotiva unei rame Shinkansen. Are vreo legatura cu caile ferate englezesti? Nu, dar este printre vedetele expozitiei. Tot in Anglia la muzeul tramvaielor din Crich este o Tatra T4D din Halle si o Gotha din Berlin (transformata in tramvai pentru persoanele cu dizabilitati) , au vreo legatura cu tramvaiele engllezesti? Nu , Tatra are usile pe partea gresita iar pantograful Gothei de-abia atinge reteaua , fiind gandita pentru tramvaie etajate , dar tot atrag turisti aceste tramvaie. Dupa acelasi exemplu ar mai fi muzeul din Hanover , Germania , unde sunt tramvaie din Germania , Austria , Olanda , etc.
Ca Iasiul a cumparat un troleibuz DAC din Piatra Neamt , un TV 20 si ca doreste sa cumpere Ikarusuri din Ploiesti pentru muzeul lor , se datoreaza mai mult pasionatilor din orasul respectiv. Daca cele 3 muzee (Bucuresti , Iasi , Timisoara) s-ar materializa/daca vehiculele ar fi restaurate cat mai original , nu m-ar deranja cu nimic sa aibe expuse si vehicule din alte orase , mai ales daca acestea ar fi unicate in Romania.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 340
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 25 Sep 2020 12:54:54    Titlul subiectului: 208464

Nici eu nu prea credeam ca acele E412-uri să mai aibă vreo șansă, însă am sperat chiar și-n condițiile în care sunt troleibuze depășite. Cât despre Iași, aceștia probabil știi că doresc să cumpere toate autobuzele/troleibuzele pe care le-au avut în exploatare de-a lungul timpului, evident, pentru muzeul propriu. Atât că despre Renault Berliet nu știam dacă au avut sau nu în exploatare așa ceva, chiar de am dat un search. Eu unul n-am ”fantezii” d-astea de a obliga din vorbe și pe forumuri chestii de genul că în speranța că citește cineva și ca operatorii să facă așa ceva. Dacă vreau un anume model de autobuz îl cumpăr al meu proprietate personală ca colegul nostru Alex (castrosua).
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 112
Locație: The German Stone

MesajTrimis: Dum 27 Sep 2020 00:31:35    Titlul subiectului: 208484

Toate troleibuzele Renault ER 100 au fost casate. Ultimul, 150, a plecat pe 15.07.2020 din depoul TPN la ora 11:30. Desi sunt un fan infocat al acestora, considerandu-le net superioare RdS-urilor, n-am sa ascund ca toate erau coapte pe dedesubt, ruginite, cu piese structurale mancate de rugina si ca daca cineva le-ar fi facut un ITP, 100% ca nu treceau inspectia. Masinile erau din 1978 cu un RK in 1998-1999. Reostatice si cu podea inalta, masinile astea chiar erau la capatul puterilor.

Eu inca am speranta naiva ca alegerile locale vor aduce oameni competenti la Primarie si CJ, si ca troleibuzele vor reveni(intr-o forma sau alta) pe strazile din Piatra Neamt.

_________________
Showcasing Vehicles. Promoting urban mobility.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1207
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 27 Sep 2020 07:49:53    Titlul subiectului: 208485

Ar fi interesant sa ni se relateze care este situatia retelei in Piatra Neamt!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scania



Data înscrierii: 18/Sep/2020
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Oct 2020 08:08:43    Titlul subiectului: 208563

Matei, si eu am speranta ca in viitor sa reintroduca troleibuzele in Piatra Neamt pentru a reduce poluarea aerului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 112
Locație: The German Stone

MesajTrimis: Joi 08 Oct 2020 09:43:28    Titlul subiectului: 208564

radu a scris:
Ar fi interesant sa ni se relateze care este situatia retelei in Piatra Neamt!


Reteaua a inceput sa fie demontata pe 18 iunie. Pana in prezent au dat jos portiunea dintre Evadix si Dumbrava Moara(pe ambele sensuri), toata reteaua din Dumbrava Rosie(pe ambele sensuri) si tronsonul dintre Tranzicom si Regiment(pe ambele sensuri). De aproximativ o luna(cand au ajuns la Regiment) s-au oprit din demontat. De mentionat ca demontarea retelei se refera stric la fire si unele traversee(nu stiu pe ce criteriu aleg care traversee raman si care nu). Consolele, din ce am inteles, sunt fixate si asigurate pe stalpi. O sa revin cu poze pe topicul dedicat retelei.

_________________
Showcasing Vehicles. Promoting urban mobility.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2020
Mesaje: 344
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2020 08:34:01    Titlul subiectului: 208574

Scania a scris:
Matei, si eu am speranta ca in viitor sa reintroduca troleibuzele in Piatra Neamt pentru a reduce poluarea aerului.


Sanse din ce in ce mai slabe, si nu numai la Piatra Neamt, ca transportul pe fir sa revina. Asta deoarece mai nou se opteaza pentru autobuze electrice, asadar rezolva din start problema poluarii. Cat de fiabile sunt aceste autobuze, asta nu mai stiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 112
Locație: The German Stone

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2020 10:19:09    Titlul subiectului: 208576

boy4ever a scris:
Sanse din ce in ce mai slabe, si nu numai la Piatra Neamt, ca transportul pe fir sa revina. Asta deoarece mai nou se opteaza pentru autobuze electrice, asadar rezolva din start problema poluarii.


Nu mai e de mult un secret că Iașiul vrea să reintroducă troleibuzele și că face pași importanți în acest sens. De menționat faptul(cel mai important de altfel) că existența autobuzelor electrice nu ar trebui să însemne înlocuirea troleibuzelor. Tramvaiul, troleibuzul și autobuzul electric nu se substituie reciproc, ci se completează. De aia Zurich vrea ca pana in 2030 70% transportul public sa fie cu troleibuze.

_________________
Showcasing Vehicles. Promoting urban mobility.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 340
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2020 10:39:46    Titlul subiectului: 208577

Autobuzele electrice nu au autonomia necesară cererii de transport dintr-o singură zi.
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GS808



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 258
Locație: Brasov, Sfântu Gheorghe

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2020 17:30:02    Titlul subiectului: 208580

Depinde de lungimea traseelor pe care sunt puse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scania



Data înscrierii: 18/Sep/2020
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Oct 2020 19:53:48    Titlul subiectului: 208590

Matei Melinte a scris:
Reteaua a inceput sa fie demontata pe 18 iunie...


Poate exista sanse sa se reintroduca troleibuzele in Piatra Neamt, oricat de slabe ar fi ele... Neutral
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 340
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 10 Oct 2020 21:18:05    Titlul subiectului: 208591

Șansele par să fie ca și soarta E412-urilor. Și nu-i vorba că gândesc pesimist, ci asta-i realitatea. Mad
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scania



Data înscrierii: 18/Sep/2020
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Oct 2020 19:50:58    Titlul subiectului: 208593

Sa speram ca 412E-urile nu vor fi casate!!! Pentru ca sunt troleibuze fabricate relativ recent (in anul 2002).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GS808



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 258
Locație: Brasov, Sfântu Gheorghe

MesajTrimis: Dum 11 Oct 2020 21:20:55    Titlul subiectului: 208595

Degeaba sunt fabricate în 2002 dacă unele din Elveția din '90 sunt nave spațiale pe lângă ăstea. Sau să se compare Van Hool-urile de la Mediaș din 2001-2 cu epavele ăstea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 340
Locație: Buzau

MesajTrimis: Dum 11 Oct 2020 21:34:45    Titlul subiectului: 208596

Chiar și FBW-urile brașovene din anii '80 sunt superioare E412-urilor de după anii 2000.
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 542
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Oct 2020 12:16:24    Titlul subiectului: 208598

Și de ce ar conta anul producției? Compara un autobuz chinezesc construit acum 3-4 ani cu un Mercedes sau MAN cu 10+ ani de exploatare într-o țară din Vest. Până și la capitolul dotări ai șanse să găsești mai mult pe sh-ul din Vest.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1207
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 12 Oct 2020 17:21:22    Titlul subiectului: 208603

Discutia e tardiva!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 02/Dec/2020
Mesaje: 712
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Oct 2020 11:37:00    Titlul subiectului: 208655

De pe contul de facebook Primaria mun.Piatra-Neamt: "În urma solicitării făcute de SC Drupo Neamț SA pentru a putea desfășura lucrări pentru dezafectarea rețelei electrice aeriene fir contact troleibuze, se va restricționa circulația vehiculelor în perioada 23.10.2020 – 18.12.2020 , în intervalul orar 18:00 – 06:00, alternativ pe tronsoane, pe următoarele străzi: Bd. G-ral. N. Dăscălescu, Bd.Traian, Str. Orhei, Str. Mihai Viteazu, Str.Dărmănești, Str.1 Decembrie 1918, Bd. Decebal, Piața M. Kogălniceanu, Bd. Republicii Str. Petru Movilă, Str. Bistriței, Bd. 9 Mai și Piața Gării.
Asigurarea semnalizării rutiere se va face de SC Drupo Neamț SA, iar urmărirea restricționării circulației se face de Biroul Rutier din cadrul Poliției Municipiului Piatra-Neamț și Poliția Locală."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community