|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 11 Oct 2019 10:32:21 Titlul subiectului: |
203356 |
|
Si in curand s-ar putea sa ajunga si Ploiestiul intr-o situatie asemanatoare.
Intrebarea mea ar fi urmatoarea:
Transportul in comun din aceste mari orase va ramane in seama firmelor private care vor impanzi tara de microbuze?
Propun ca flotele acestor companii care intra in insolventa sa fie preluate si folosite de acei operatori privati. Asta sa fie o conditie. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 11 Oct 2019 10:36:50 Titlul subiectului: |
203359 |
|
Trebuie sa fie vointa politica. Deocamdata politrucii nostri sunt ocupati cu caderea guvernului si ce pun in loc. La momentul actual, cred ca transportul in comun este exact ultimul lucru la care se gândesc politrucii, indiferent de culoarea politica.
Poate, dupa alegerile parlamentare de la anul (si la multi ani) s-ar putea face o strategie privind acest aseprct.
Poate, atunci se va stii daca Troleibuzul SA mai are sau nu viitor.
Pana atunci, e bine, merge si asa _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 11 Oct 2019 13:32:38 Titlul subiectului: |
203369 |
|
Tangential cu acest topic. Multi primari au declarat ca de la 1 ianuarie 2020, nu vor avea bani pentru plata salariilor angajatilor. Atunci, de unde bani pentru compania de transport in comun ?
Articolul se gaseste aici.
Citat: | Primarul Sectorului 3 face anunțul:"De la 1 ianuarie nu mai avem bani de salarii"
Președintele Asociației Municipiilor din România (AMR), primarul Sectorului 3 din București, Robert Negoiță, atrage atenția că primăriile din țară riscă să rămână fără bani de salarii la începutul anului viitor.
"Este esențial ca acele cote pe care le avem în Legea bugetului pentru acest an să fie trecute în Legea finanțelor publice locale, pentru că vedeți și dumneavoastră pe conjunctura aceasta, pe care ieri tocmai a căzut guvernul, să vedem când vom avea un guvern învestit și bugetul dacă nu se va aproba până la 31 decembrie acest an, ceea ce pe această conjunctură este puțin probabil, de la 1 ianuarie primăriile vor rămâne pe 41,7%, adică foarte rău, nu vom avea bani de salarii, adică va fi foarte, foarte greu și mai ales că este în plină iarnă în ianuarie și februarie", a declarat, vineri, primarul Robert Negoiță, președintele AMR.
Potrivit președintelui AMR, mai mulți primari din țară sunt îngrijorați că nu mai pot plăti salariile angajaților din 1 ianuarie 2020. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mar 10 Dec 2019 10:02:16 Titlul subiectului: |
204387 |
|
Vazand ca se bat campii cu gratie pe aici am hotarat sa intervin si sa clarific situatia.
SC Troleibuzul SA primea de la CJ Neamt o subventie colosala de 800.000 de lei. Subventia era menita sa acopere gaura produsa de gratuitatile pensionarilor(paranteza: la Piatra Neamt pensionarii primesc un abonament pe toate liniile, pe care un muritor de rand ar da 85 de lei, dar din care Primaria deconteaza numai 24, restul de 61 de lei fiind acoperit cvasi-legal de subventia babana de 800k). In luna septembrie a acestui an s-a dat ordonanta vietii iar CJ-urilor li s-a interzis sa mai subventioneze TP-ul. Din acel moment, a inceput declinul SC Troleibuzul SA: 23.09 - retragerea troleibuzelor, 05.10 - colaps total. CJ-ul a reușit să dreagă busuiocul cu vezi Doamne o recalculare a subventiei de 800k si plata unor diferente compensatorii de 400k lei. Nimeni nu stie in ce se duc acesti bani: unii zic ca se duc in Leasingul pentru cazanele turcesti Isuzu si Karsan, altii zic ca se duc in motorina, nu stiu sa raspund la aceasta intrebare. Cert este ca CJ si Primaria au cerut eficientizarea societatii, iar din calcule a reiesit ca la troleibuze CUP-ul e mic iar Costurile de operare sun mai mari cu vreo 6 lei (10,xx lei/km la autobuze vs. 16,xx lei/km la troleibuze). Asta si coroborat cu imaginea generala: troleibuze vechi si care se strica zilnic, care se taraie pe strada cu 15-20 km/h, carora le sar betele de pe fir la fiecare semi-cursa, care merg pe o retea aflata intr-o stare deplorabila a culminat in retragerea lor din circulatie. Exista documente in care printre cheltuielile lunare cu troleibuzele apare suma de 90.000 de lei costuri de... motorina. Da, motorina la troleibuze. Nici dacă ar fi făcut programe întregi pe motoarele termice ale Safrelor tot nu ar fi consumat atata motorina.
Ce este cert este ca troleibuzele sunt intr-o lumina foarte proasta iar Primaria așteaptă autobuze electrice de la MDRAP, vreo 21 parcă. Nu stiu daca le va primi, subiectul e de urmarit. _________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|