Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Astra Ikarus 415T
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 06 Feb 2020 01:14:43    Titlul subiectului: 205473

Câteva fotografii cu troleibuzele Ikarus din perioada anilor 2014-2015.

5100 în depoul Nițu Vasile prin toamna anului 2015. Acest troleibuz are o poveste destul de interesantă - a aparținut depoului Vatra Luminoasa timp de 10 ani (1997-2007, dacă nu este așa vă rog să mă corectați) urmând a fi transferat o dată cu înnoirea de parc la depoul Bucureștii-Noi. Acolo a circulat până prin anul 2011, când alături de 5101 și 5121 au fost retrase și propuse spre casare. Toate au ajuns în depoul Nițu Vasile în vederea casării, urmând ca 5101 și 5121 să ia fie valorificate în anul 2012 cu excepția lui 5100 care a rămas în depou deoarece la timpul acela s-a dorit a se păstra acest troleibuz pentru muzeu, find și primul (teoretic) sosit. Doar că, cu timpul s-a stabilit că nu se merită investițiile în el, deoarece șasiul dar și multe altele erau imposibil de remediat (caz asemănător lui 5170, care i-a tot fost sudat șasiul). Astfel că a început să fie descompletat de piese elementare de caroserie pentru întreținerea celorlalte troleibuze aflate în circulație. Prin acea perioadă sau imediat, acesta s-a reîntors în depoul Bucureștii-Noi unde de acolo a mai stat vreo 2-3 ani urmând a fi licitat și el ca fier vechi alături de alte troleibuze.

5115 în toamna anului 2014. Acest troleibuz a stat în mare parte a anului 2014 pe dreapta din cauza chopperului ars, în fotografie find prima lui zi de lucru după ce i-a fost montată noua sursă. Ca fiabilitate era destul de jalnic, în ciuda aspectului exterior destul de plăcut această mașină avea cele mai ”puține” intrări în garaj (pe propriile roți). Tot prin acea perioadă, avea și un huruit destul de groaznic, însă i-a fost remediată problema.

5129 tot prin toamna anului 2014, așteptând să-i sosească noua sursă. Teoretic trebuia ca piesa să sosească rapid, însă din cauza unor întârzieri a așteptat vreo 2 ani.

5135 în primăvara anului 2015 la ieșirea din depoul Nițu Vasile. Nu știu dacă a funcționat dintotdeauna ca ”Școala”, dar acest troleibuz este unul (dacă nu chiar singurul) dintre cele mai originale troleibuze Ikarus, probabil după el find 5132 și 5249 care au funcționat și ele ca școala dar au fost transformate în troleibuze de traseu din lipsă de mașini.

5141 prin primăvara anului 2015, acesta era unul dintre cele mai ”puține” troleibuze defecte, cel puțin din acea perioadă. A fost titular mult timp în linia 74, rareori find găsit prin 73 sau mai ales 76/77. Deși ca aspect exterior nu era prea încântător, dădea clasă multor troleibuze din seria 5200 ca fiabilitate și ”legare”.



10824751_307354129469969_1142759880_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.69 kb
 Vizualizat:  de 2476 ori

10824751_307354129469969_1142759880_o.jpg



10817198_307354132803302_1619447101_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.4 kb
 Vizualizat:  de 2474 ori

10817198_307354132803302_1619447101_o.jpg



18986680_306175729841021_849301194_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.53 kb
 Vizualizat:  de 2477 ori

18986680_306175729841021_849301194_o.jpg



10822627_307354002803315_746609640_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.67 kb
 Vizualizat:  de 2462 ori

10822627_307354002803315_746609640_n.jpg



18789119_301934896931771_1047245202_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.29 kb
 Vizualizat:  de 2462 ori

18789119_301934896931771_1047245202_o.jpg



18379514_292342371224357_388340745_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.31 kb
 Vizualizat:  de 2462 ori

18379514_292342371224357_388340745_o.jpg



18379565_292342407891020_476949003_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.42 kb
 Vizualizat:  de 2462 ori

18379565_292342407891020_476949003_o.jpg



18405257_292346487890612_1122172455_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.97 kb
 Vizualizat:  de 2462 ori

18405257_292346487890612_1122172455_o.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!


Ultima modificare efectuată de către ADK la Joi 06 Feb 2020 01:47:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 06 Feb 2020 01:28:29    Titlul subiectului: 205474

5188 - nu cunosc prea multe detalii despre acest troleibuz, ce știu este că era una dintre cele mai întreținute mașini ca parte tehnică. Probabil că este și acum, dacă o mai avea aceiași titulari din anii 2014-2015. Era însă unul dintre cele mai prezente troleibuze Ikarus în traseu pe linia 92, până să fie suspendată ulterior desființată, dând clasă chiar și troleibuzelor Irisbus Citelis.

5205, 5207, 5233 și 5244 erau troleibuze văzute aproape zilnic în linia 77.



18261354_290554844736443_1674479679_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.59 kb
 Vizualizat:  de 2468 ori

18261354_290554844736443_1674479679_o.jpg



18818275_301940583597869_1381792368_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.84 kb
 Vizualizat:  de 2468 ori

18818275_301940583597869_1381792368_o.jpg



18789385_301940586931202_1169952590_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.43 kb
 Vizualizat:  de 2468 ori

18789385_301940586931202_1169952590_o.jpg



18789302_301516286973632_1237060823_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.09 kb
 Vizualizat:  de 2468 ori

18789302_301516286973632_1237060823_o.jpg



18767332_301938903598037_263347281_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.38 kb
 Vizualizat:  de 2468 ori

18767332_301938903598037_263347281_o.jpg



18426713_292342737890987_793546147_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.48 kb
 Vizualizat:  de 2468 ori

18426713_292342737890987_793546147_o.jpg



18789304_301940290264565_1235265501_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.45 kb
 Vizualizat:  de 2468 ori

18789304_301940290264565_1235265501_o.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 06 Feb 2020 01:38:28    Titlul subiectului: 205475

Și ultimele rânduri.

5224 este printre singurele troleibuze cu adevărat îngrijite la depoul Nițu Vasile, alături de cel puțin 5204, 5225, 5241 și 5245. În anul 2014 a așteptat și el sursa, care i-a venit relativ repede față de alte troleibuze.

5227 este troleibuzul cu cel mai mare ”record” la stat pe dreapta (cred că să fie vreo 4 ani, cât a așteptat un amărât de chopper) după acesta find 5116, cu vreo 3 ani. În prima zi de traseu în anul 2016 a ”crăpat” pe linia 73 find tractată la garaj unde a mai stat o perioadă pe dreapta, revenind la traseu la urma urmei.

5241 este troleibuzul ”Regină”, find cel mai îngrijit din toate punctele de vedere. Este printre singurele, dacă nu singurul, troleibuz Ikarus care a avut aceeași echipă de titulari de când a venit de la Bujoreni în anul 2007 și până în prezent. Prin anul 2014 sau 2015, a avut un incident la partea electrică a bordului ceea ce a luat foc din cauza unui scurtcircuit lipsind din traseu o bună perioadă din timp.



10822130_308802175991831_386830558_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.79 kb
 Vizualizat:  de 2465 ori

10822130_308802175991831_386830558_o.jpg



18836190_301939130264681_1253701688_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.71 kb
 Vizualizat:  de 2465 ori

18836190_301939130264681_1253701688_o.jpg



18789056_301939310264663_340140465_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.31 kb
 Vizualizat:  de 2465 ori

18789056_301939310264663_340140465_o.jpg



18817698_301940236931237_2130126907_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112 kb
 Vizualizat:  de 2465 ori

18817698_301940236931237_2130126907_o.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 08 Feb 2020 20:54:12    Titlul subiectului: 205547

5102, 5129 și 5228 surprinse în decembrie 2013 sau ianuarie 2014.


18362409_292342107891050_1983798012_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.76 kb
 Vizualizat:  de 2374 ori

18362409_292342107891050_1983798012_o.jpg



18378941_292342311224363_857400705_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.69 kb
 Vizualizat:  de 2374 ori

18378941_292342311224363_857400705_o.jpg



18426391_292342691224325_1630379403_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.7 kb
 Vizualizat:  de 2374 ori

18426391_292342691224325_1630379403_o.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Feb 2020 18:07:12    Titlul subiectului: 205558

Erau mai bine intretinute atunci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mar 11 Feb 2020 03:02:08    Titlul subiectului: 205587

Categoric. Iată alte 2 fotografii găsite în cutia cu ”comori” - 5242 pe o ploaie torențială în anul 2015 și o plăcuță VIN (nu-mi aduc aminte de la ce Ikarus, țin să cred că 5247).


13632734_160670741010879_675476990_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.82 kb
 Vizualizat:  de 2274 ori

13632734_160670741010879_675476990_o.jpg



10856125_312634768941905_280783849_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.23 kb
 Vizualizat:  de 2274 ori

10856125_312634768941905_280783849_o.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2020 23:56:38    Titlul subiectului: 207116

Se aproprie sfârșitul și acestor troleibuze. Crying or Very sad
Autor: CiprianTRB



MTrdFrY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.14 kb
 Vizualizat:  de 1573 ori

MTrdFrY.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 1205
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2020 23:59:38    Titlul subiectului: 207117

Stie cineva cate Ikarusuri mai sunt active? sau macar functionale?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 16 Mai 2020 00:40:52    Titlul subiectului: 207119

Nu am un răspuns, retrase însă (și pregătite pentru casare) se află ~20 troleibuze cel puțin de la dep. Bujoreni (în față este sigur și 7460). Nici nu mă miră, cele pe care le văd majoritatea nu mai circulau dinainte de anul 2016. Oricum aceste troleibuze sunt bye, numerele au fost deja date jos și predate la poliție o dată cu radierea din circulație, deci, o să fie licitate la fier vechi ca și restul autobuzelor. Personal mă bucură că au fost luate din depouri pentru a mai face spațiu și pentru a elibera viitoarele locuri autobuzelor ce vor venii la Bujoreni, precum și a viitoarelor troleibuze. La fel și-n cazul autobuzelor, ce în toți anii trecuți au sufocat garajele. Consider că orice vehicul trebuie să-și aibă locul în funcție de starea acestuia, dacă-i bun în parcul activ, dacă-i defect (și dacă se remediează repede, pe canal, dacă trebuie comandată o piesă care vine greu, dus în țarc, și nu ținut pe canal să ocupe loc sau în parcul activ să fie dezmembrat) și dacă-i pentru dezmembrare/casare tot în țarc pentru a se lua piese sau într-un garaj special ca în cazul de mai sus. Am înțeles că vor să transfere troleibuze la Nițu Vasile din cele încă active la Bujoreni, cum au făcut cu 5292 la VL.
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CiprianTRB



Data înscrierii: 03/Mar/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 87
Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari

MesajTrimis: Sâm 16 Mai 2020 10:52:57    Titlul subiectului: 207126

1.Poza nu este făcută de mine, ci de Nicu Avram de pe grupul de FB Tramclub.
2.Din câte știu 5292 este încă la Bujoreni...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 16 Mai 2020 20:19:40    Titlul subiectului: 207134

La pagina 77 în mesajul lui ”Dragos31” pe metrouușor spune că 5292 a ajuns la VL. Altfel nu înțeleg ce ar vrea să spună.
De poze acum am văzut că ai specificat sursa tocmai jos printr-un link... trebuia sus, la vedere.
Iată și un exemplar de la VL, pe 5183.
Autor: Nicu Avram



96826646_3183506215039617_6256625241158582272_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.55 kb
 Vizualizat:  de 1498 ori

96826646_3183506215039617_6256625241158582272_o.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CiprianTRB



Data înscrierii: 03/Mar/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 87
Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari

MesajTrimis: Dum 17 Mai 2020 00:11:04    Titlul subiectului: 207138

Probabil a setat șoferul linia 61 din greșeală, validatoarele erau setate pe 62 și dacă ai fi urmărit troleibuzul în acea zi pe aplicația Info TB, ai fi văzut ca mergea pe la gara, apropo in ziua în care a fost făcută poza aceea, 62 a fost scurtat la Master din cauza unui accident.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Mai 2020 16:34:23    Titlul subiectului: 207143

Cel mai sigur va ajunge la fier vechi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community