Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Vin 12 Iul 2019 21:07:48 Titlul subiectului: |
201514 |
|
Autobuz echipat cu suport pentru transportul biciletelor pana in Poiana
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.73 kb |
Vizualizat: |
de 9761 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 13 Iul 2019 11:37:56 Titlul subiectului: |
201546 |
|
Au suficientă putere să urce în Poiană?
Schema de culori e comandată sau așa sunt toate cele produse la Karsan?
Un nr redus de mașini ar fi putut avea autocolant pe geamuri, dar îmi pare aberant ca toate să aibe cam 30% din geamuri acoperite cu autocolant și să nu existe o vizibilitate suficientă în partea din spate. Totuși sticla este folosită la geamuri pt proprietatea de a fi transparentă nu ca să stea acoperită tot timpul, că altfel ar fi putut fi înlocuită cu tablă.
Când se preconizează lipirea de reclame autocolante pe caroserii??
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 13 Iul 2019 13:41:52 Titlul subiectului: |
201548 |
|
Reclame prea curand nu o sa se lipeasca pe ele.
Putere au mai mult decat e necesar ca sa urce in Poiana, inclusiv cu remorca de 16 biciclete in weekend-uri, #844 fiind autobuzul care are remorca de biciclete atasata in weekend-uri.
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Dum 14 Iul 2019 07:58:38 Titlul subiectului: |
201551 |
|
Cateva de 18m
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.36 kb |
Vizualizat: |
de 9672 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.08 kb |
Vizualizat: |
de 9672 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.42 kb |
Vizualizat: |
de 9672 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.24 kb |
Vizualizat: |
de 9672 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.34 kb |
Vizualizat: |
de 9672 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.97 kb |
Vizualizat: |
de 9672 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.22 kb |
Vizualizat: |
de 9672 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Vin 10 Ian 2020 21:12:52 Titlul subiectului: |
205012 |
|
https://youtu.be/pOdPi6tgbbA
Se pare ca sunt cam praf iarna. Cum sa fie 10 grade in interior?? Si Dacia 1310 baga caldura, si un Oltcit etc. Iar autobuze noi noute, din 2019, nu.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2020 22:51:19 Titlul subiectului: |
205013 |
|
Am vazut ieri, la ProTV, stirea si am ras in hohote ! Pai bine breee, ati luat niste chestii mai proaste ca MAZ-urile din Belarus ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 12 Ian 2020 06:33:22 Titlul subiectului: |
205032 |
|
Se exagerează extrem de mult ! Într-adevăr ,la Brașov și la Sibiu , este destul de frig în autobuze ,dar doar in articulatele Menarini ( și la SB și la BV) și în Eurobus Diamond ( în SB). Însă în ISUZU Citybus -urile din Sibiu ??? La Constanța , instalația de incalzire din cele 104 Citybus-uri funcționează foarte bine ,fiind în permanență 20 sau 21 grade Celsius ! Greu de înțeles cum în același tip de autobuz , într-un oraș e cald iar în alt oraș e rece ! ! !
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 12 Ian 2020 09:01:04 Titlul subiectului: |
205033 |
|
Atentie, la Sibiu tot Isuzu este in filmare.
Eurobus e de inteles, ca sunt niste petarde. Cea mai mare mirare este la Isuzu.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 12 Ian 2020 10:22:03 Titlul subiectului: |
205035 |
|
Menarini sunt autobuze italiene gândite pentru țările din sudul Europei. Nu au sisteme de încălzire foarte puternice. Deci nu e de mirare că este frig în ele. Eu în afara Italiei și România, nu am auzit de alte țări unde să circule autobuze Menarini. În orice caz în timpul ăsta în troleele Volvo și FBW este cald și bine. Se vede calitatea elvețiană.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Ian 2020 12:56:15 Titlul subiectului: |
205036 |
|
In caietele de sarcini s-a precizat la ce temperaturi exterioare trebuie sa faca fata otobelele, astfel incat sa fie adaptata instalatia de incalzire pentru a obtine temperatura normala in salon si in spatiul soferului?
In varianta standard, de exemplu, Isuzu asigura incalzirea, in conditii de clima de genul celor din Turcia. Dar, pentru Romania, era necesara adaptarea instalatiei, sirocou...
La Iasi, primele 4 (din primul contract) au avut problema asta, s-a remediat, iar la al doilea contract s-a stiut a se face echiparea necesara. Ma mir ca, stiindu-se problema, dupa experienta cu Iasul, la discutiile de dinaintea semnarii contractelor, cei de la Anadolu nu au atras atentia ca e necesara interventia. Sau, chiar in faza licitatiilor, ar fi trebuit sa adreseze intrebari autoritatilor contractante (sa le traga de maneca ca toate aspectele astea trebuie detaliate in caietul de sarcini).
Aceeasi problema se regaseste cu siguranta si la celelalte marci exotice de autobuze revarsate in Romania...
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 14 Ian 2020 16:50:34 Titlul subiectului: |
205074 |
|
Ingheata pomanagii in autobuzele cumparate si exploatate de bugetake?
Dupa ce ca au moca transportul mai vor si caldura. Lasa ca vine vara imediat.
Oricum achizitionarea si de aeroterme suplimentare e un nou motiv de spart banii pe ceva la suprapret, caci vin alegerile.
Sa scoata de la naftalina maz-urile si manurile pentru 5 17 si 23 sa nu mai fie frig, iar karsanele cu burduf sa le bage dupa ce trece gerul.
Dar sa asteptam distractia de iarna viitoare cu autobuzele pe baterii, va fi dupa alegeri, nu va mai conta, si vor putea fi eventual impinse prin zapada. Sau le vor suplimenta cu ceva vechituri de la Bus trade ca recompensa pentru aparteneta politica.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Ian 2020 22:01:58 Titlul subiectului: |
205083 |
|
Cat au costat autobuzele noi, fara incalzire ?
Cat ar fi costat cu sisteme de incalzire ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 15 Ian 2020 16:01:28 Titlul subiectului: |
205099 |
|
Oficial 25 milioane de euro.
Cam 250 000 bucata daca punem sa calculam.
In realitate pe la jumate, fiind autobuze la nivelul anilor 2000, concurează cu Citaro Second Hand vechi de 20 de ani la dotări chiar putin sub ele avand in vedere că barele de sprijin sunt direct metalice fără nici o protecție și sistemul de incalzire lipsă.
In realitate acele autobuze nu produc deloc căldură in salon neavand de unde, ele au doar aer conditionat tipic țărilor calde mediteraneene, de aceea fiind și mai ieftine. Sistem de incalzire nici nu se poate monta la asa ceva decat ceva electric care să consume curentul produs de alternator.
Apropo să vezi la cele cu baterii când or consuma curentul din baterii cu sistemul de încălzire și vor ramane in zapadă.
Restul de bani fiind posibil directionati la stim noi pe unde, nu mai zicem aici, zicem doar că DNA e degeaba.
Oricum, chiar fix inainte de alegerile locale vor scoate ochii cu niște troleibuze poloneze care nu vor avea retea pe tot traseul si cu niste autobuze pe baterii care vor ceda toate iarna viitoare. Ce concidență incredibilă să inaugurezi mașini noi chiar in campania electorală.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 16:11:10 Titlul subiectului: |
205765 |
|
TheTigerBeast a scris: | Aparent, DIICOT va face descinderi la RATBv deoarece licitatia Karsanelor/BredaMenarini Citymood a fost trucata. Conform Brasovstiri.ro,
Citat: | autobuzele Menarini nu îndeplineau caracteristicile tehnice impuse pentru a se înscrie la licitația RATBV, însă prin modificarea parametrilor de funcționare a motorului, vehiculele au fost aduse „artificial” la performanțele vehiculelor oferite de firmele concurente.
În acest fel, reprezentanții turci s-au situat cu ofertele mult sub cele oferite de concurență, la un preț de producție mai mic.
Diferența a făcut-o motorizarea, de numai 8.000 de centrimetri cubi la autobuzele Menarini, când minimul acceptat pentru Brașov era de 12.000 de centrimetri cubi.
Diferența a fost suplinită prin resoftarea autobuzelor, cu ajutorul unui CIP. Montarea acestor cipuri presupune supraturarea autobuzelor și creșterea considerabilă a consumului de carburant și a uzurilor. Specialiștii estimează că autobuzele Menarini nu vor reuși să iasă funcționale din perioada de garanție.
Surse din interiorul RATBV au declarat că în cele câteva luni de funcționare regia de transport a cheltuit sume incredibile pentru reparațiile autobuzelor Menarini.
|
Sursa: https://brasovstiri.ro/descindere-diicot-la-ratbv-afacerea-menarini-in-vizorul-procurorilor/ |
@sorinache avea impresie bună despre ele, spunea că consumul este mic iar puterea este suficientă și pentru traseul de poiană.
S-au cheltuit deja sume incredibile cu repararea lor? adică deja s-au stricat și a fost nevoie de reparații?
Presupun că articulatele de la autobaza craiter ar fi cele mai afectate pentru că trebuie să asigure linia 1 și 17 care nu au voie să fie deservite de altele mai vechi. Și totodată ei nu mai au la-ndemână articulate vechi MAN ca să le trimită pe 21 la orele de vârf fiind toate duse in răcădau la depozitare.
Cred că italienii au făcut o șmecherie, astfel ei dintr-un autobuz de 12 m lent sau chiar din cel 11 m au mai prelungit carcasa și au făcut cu aceeași motorizare și cele articulate, mărind apoi artificial turația motorului și implicit consumul.
Tot domnul sorinache critica acele BMC mici albastre aduse in 2017, că bordul ar fi plin de erori. Eu cred că de fapt bordul este luminat nu e vorba de martori aprinși aiurea. Însă eu am criticat de la început acele microbuze low-floor că-mi părea spatele prea scurt ceea ce inducea un aspect nepotrivit, plus un mare dulap inutil în spate care ocupă locul necesar călătorilor.
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 19:27:55 Titlul subiectului: |
205769 |
|
Site-ul respectiv e plin de stiri false. Nu a avut loc nicio descindere a DIICOT.
Intradevar sau facut ceva modificari la articulate in special, astfel incat soferul sa aiba mai multa caldura. In rest de toate erorile si reparatile se ocupa Turci. E o echipa de 3-4 turci care e prezenta la ratbv zilnic.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Feb 2020 10:06:36 Titlul subiectului: |
205781 |
|
Ar trebui reclamate undeva publicatiile astea pentru raspandirea de Fake News
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
impuls
Data înscrierii: 03/Noi/2013 Ultima vizita: 07/Apr/2024 Mesaje: 41 Locație: Vutcani (jud. VS)
|
Trimis: Lun 06 Iul 2020 07:10:58 Titlul subiectului: |
207765 |
|
Odata cu aceasta pandemie au avut loc multe premiere la RATBV pe care sigur nu le vom mai vedea prea curand : autobuz articulat pe 35, ieri ptr prima oara am vazut autobuz articulat pe 17B si era plin !
_________________ Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 11 Aug 2020 18:29:33 Titlul subiectului: |
208053 |
|
Unele din autobuzele de 12m din linia 20, cea spre Poiana Brasov au fost adaptate pentru transportul bicicletelor. Unele au un suport in partea din spate, fixat direct pe autobuz care poate lua 3 biciclete; altele cara o remorca cu o capacitate mai mare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.4 kb |
Vizualizat: |
de 7169 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|