Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele BredaMenarini
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Vin 12 Iul 2019 21:07:48    Titlul subiectului: 201514

Autobuz echipat cu suport pentru transportul biciletelor pana in Poiana


IMG_2722-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.73 kb
 Vizualizat:  de 9378 ori

IMG_2722-crop.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 13 Iul 2019 11:37:56    Titlul subiectului: 201546

Au suficientă putere să urce în Poiană?
Schema de culori e comandată sau așa sunt toate cele produse la Karsan?
Un nr redus de mașini ar fi putut avea autocolant pe geamuri, dar îmi pare aberant ca toate să aibe cam 30% din geamuri acoperite cu autocolant și să nu existe o vizibilitate suficientă în partea din spate. Totuși sticla este folosită la geamuri pt proprietatea de a fi transparentă nu ca să stea acoperită tot timpul, că altfel ar fi putut fi înlocuită cu tablă.

Când se preconizează lipirea de reclame autocolante pe caroserii??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 13 Iul 2019 13:41:52    Titlul subiectului: 201548

Reclame prea curand nu o sa se lipeasca pe ele.

Putere au mai mult decat e necesar ca sa urce in Poiana, inclusiv cu remorca de 16 biciclete in weekend-uri, #844 fiind autobuzul care are remorca de biciclete atasata in weekend-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 14 Iul 2019 07:58:38    Titlul subiectului: 201551

Cateva de 18m


IMG_2071-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.36 kb
 Vizualizat:  de 9289 ori

IMG_2071-crop.JPG



IMG_2163-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.08 kb
 Vizualizat:  de 9289 ori

IMG_2163-crop.JPG



IMG_2272-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.42 kb
 Vizualizat:  de 9289 ori

IMG_2272-crop.JPG



IMG_2337-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.24 kb
 Vizualizat:  de 9289 ori

IMG_2337-crop.JPG



IMG_2588-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.34 kb
 Vizualizat:  de 9289 ori

IMG_2588-crop.JPG



IMG_2735-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.97 kb
 Vizualizat:  de 9289 ori

IMG_2735-crop.JPG



IMG_2747-crop.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.22 kb
 Vizualizat:  de 9289 ori

IMG_2747-crop.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2020 21:12:52    Titlul subiectului: 205012

https://youtu.be/pOdPi6tgbbA

Se pare ca sunt cam praf iarna. Cum sa fie 10 grade in interior?? Si Dacia 1310 baga caldura, si un Oltcit etc. Iar autobuze noi noute, din 2019, nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2020 22:51:19    Titlul subiectului: 205013

Am vazut ieri, la ProTV, stirea si am ras in hohote ! Pai bine breee, ati luat niste chestii mai proaste ca MAZ-urile din Belarus ? Laughing Laughing Laughing
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 12 Ian 2020 06:33:22    Titlul subiectului: 205032

Se exagerează extrem de mult ! Într-adevăr ,la Brașov și la Sibiu , este destul de frig în autobuze ,dar doar in articulatele Menarini ( și la SB și la BV) și în Eurobus Diamond ( în SB). Însă în ISUZU Citybus -urile din Sibiu ??? La Constanța , instalația de incalzire din cele 104 Citybus-uri funcționează foarte bine ,fiind în permanență 20 sau 21 grade Celsius ! Greu de înțeles cum în același tip de autobuz , într-un oraș e cald iar în alt oraș e rece ! ! !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 12 Ian 2020 09:01:04    Titlul subiectului: 205033

Atentie, la Sibiu tot Isuzu este in filmare.

Eurobus e de inteles, ca sunt niste petarde. Cea mai mare mirare este la Isuzu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 12 Ian 2020 10:22:03    Titlul subiectului: 205035

Menarini sunt autobuze italiene gândite pentru țările din sudul Europei. Nu au sisteme de încălzire foarte puternice. Deci nu e de mirare că este frig în ele. Eu în afara Italiei și România, nu am auzit de alte țări unde să circule autobuze Menarini. În orice caz în timpul ăsta în troleele Volvo și FBW este cald și bine. Se vede calitatea elvețiană.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Ian 2020 12:56:15    Titlul subiectului: 205036

In caietele de sarcini s-a precizat la ce temperaturi exterioare trebuie sa faca fata otobelele, astfel incat sa fie adaptata instalatia de incalzire pentru a obtine temperatura normala in salon si in spatiul soferului?

In varianta standard, de exemplu, Isuzu asigura incalzirea, in conditii de clima de genul celor din Turcia. Dar, pentru Romania, era necesara adaptarea instalatiei, sirocou...

La Iasi, primele 4 (din primul contract) au avut problema asta, s-a remediat, iar la al doilea contract s-a stiut a se face echiparea necesara. Ma mir ca, stiindu-se problema, dupa experienta cu Iasul, la discutiile de dinaintea semnarii contractelor, cei de la Anadolu nu au atras atentia ca e necesara interventia. Sau, chiar in faza licitatiilor, ar fi trebuit sa adreseze intrebari autoritatilor contractante (sa le traga de maneca ca toate aspectele astea trebuie detaliate in caietul de sarcini).

Aceeasi problema se regaseste cu siguranta si la celelalte marci exotice de autobuze revarsate in Romania...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2020 16:50:34    Titlul subiectului: 205074

Ingheata pomanagii in autobuzele cumparate si exploatate de bugetake?

Dupa ce ca au moca transportul mai vor si caldura. Lasa ca vine vara imediat.
Oricum achizitionarea si de aeroterme suplimentare e un nou motiv de spart banii pe ceva la suprapret, caci vin alegerile.

Sa scoata de la naftalina maz-urile si manurile pentru 5 17 si 23 sa nu mai fie frig, iar karsanele cu burduf sa le bage dupa ce trece gerul.

Dar sa asteptam distractia de iarna viitoare cu autobuzele pe baterii, va fi dupa alegeri, nu va mai conta, si vor putea fi eventual impinse prin zapada. Sau le vor suplimenta cu ceva vechituri de la Bus trade ca recompensa pentru aparteneta politica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2020 22:01:58    Titlul subiectului: 205083

Cat au costat autobuzele noi, fara incalzire ?
Cat ar fi costat cu sisteme de incalzire ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2020 16:01:28    Titlul subiectului: 205099

Oficial 25 milioane de euro.
Cam 250 000 bucata daca punem sa calculam.

In realitate pe la jumate, fiind autobuze la nivelul anilor 2000, concurează cu Citaro Second Hand vechi de 20 de ani la dotări chiar putin sub ele avand in vedere că barele de sprijin sunt direct metalice fără nici o protecție și sistemul de incalzire lipsă.

In realitate acele autobuze nu produc deloc căldură in salon neavand de unde, ele au doar aer conditionat tipic țărilor calde mediteraneene, de aceea fiind și mai ieftine. Sistem de incalzire nici nu se poate monta la asa ceva decat ceva electric care să consume curentul produs de alternator.

Apropo să vezi la cele cu baterii când or consuma curentul din baterii cu sistemul de încălzire și vor ramane in zapadă.

Restul de bani fiind posibil directionati la stim noi pe unde, nu mai zicem aici, zicem doar că DNA e degeaba.

Oricum, chiar fix inainte de alegerile locale vor scoate ochii cu niște troleibuze poloneze care nu vor avea retea pe tot traseul si cu niste autobuze pe baterii care vor ceda toate iarna viitoare. Ce concidență incredibilă să inaugurezi mașini noi chiar in campania electorală.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2020 16:11:10    Titlul subiectului: 205765

TheTigerBeast a scris:
Aparent, DIICOT va face descinderi la RATBv deoarece licitatia Karsanelor/BredaMenarini Citymood a fost trucata. Conform Brasovstiri.ro,
Citat:
autobuzele Menarini nu îndeplineau caracteristicile tehnice impuse pentru a se înscrie la licitația RATBV, însă prin modificarea parametrilor de funcționare a motorului, vehiculele au fost aduse „artificial” la performanțele vehiculelor oferite de firmele concurente.

În acest fel, reprezentanții turci s-au situat cu ofertele mult sub cele oferite de concurență, la un preț de producție mai mic.
Diferența a făcut-o motorizarea, de numai 8.000 de centrimetri cubi la autobuzele Menarini, când minimul acceptat pentru Brașov era de 12.000 de centrimetri cubi.

Diferența a fost suplinită prin resoftarea autobuzelor, cu ajutorul unui CIP. Montarea acestor cipuri presupune supraturarea autobuzelor și creșterea considerabilă a consumului de carburant și a uzurilor. Specialiștii estimează că autobuzele Menarini nu vor reuși să iasă funcționale din perioada de garanție.
Surse din interiorul RATBV au declarat că în cele câteva luni de funcționare regia de transport a cheltuit sume incredibile pentru reparațiile autobuzelor Menarini.



Sursa: https://brasovstiri.ro/descindere-diicot-la-ratbv-afacerea-menarini-in-vizorul-procurorilor/


@sorinache avea impresie bună despre ele, spunea că consumul este mic iar puterea este suficientă și pentru traseul de poiană.

S-au cheltuit deja sume incredibile cu repararea lor? adică deja s-au stricat și a fost nevoie de reparații?

Presupun că articulatele de la autobaza craiter ar fi cele mai afectate pentru că trebuie să asigure linia 1 și 17 care nu au voie să fie deservite de altele mai vechi. Și totodată ei nu mai au la-ndemână articulate vechi MAN ca să le trimită pe 21 la orele de vârf fiind toate duse in răcădau la depozitare.

Cred că italienii au făcut o șmecherie, astfel ei dintr-un autobuz de 12 m lent sau chiar din cel 11 m au mai prelungit carcasa și au făcut cu aceeași motorizare și cele articulate, mărind apoi artificial turația motorului și implicit consumul.

Tot domnul sorinache critica acele BMC mici albastre aduse in 2017, că bordul ar fi plin de erori. Eu cred că de fapt bordul este luminat nu e vorba de martori aprinși aiurea. Însă eu am criticat de la început acele microbuze low-floor că-mi părea spatele prea scurt ceea ce inducea un aspect nepotrivit, plus un mare dulap inutil în spate care ocupă locul necesar călătorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2020 19:27:55    Titlul subiectului: 205769

Site-ul respectiv e plin de stiri false. Nu a avut loc nicio descindere a DIICOT.

Intradevar sau facut ceva modificari la articulate in special, astfel incat soferul sa aiba mai multa caldura. In rest de toate erorile si reparatile se ocupa Turci. E o echipa de 3-4 turci care e prezenta la ratbv zilnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Feb 2020 10:06:36    Titlul subiectului: 205781

Ar trebui reclamate undeva publicatiile astea pentru raspandirea de Fake News
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Ian/2024
Mesaje: 41
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2020 07:10:58    Titlul subiectului: 207765

Odata cu aceasta pandemie au avut loc multe premiere la RATBV pe care sigur nu le vom mai vedea prea curand : autobuz articulat pe 35, ieri ptr prima oara am vazut autobuz articulat pe 17B si era plin !
_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2020 18:29:33    Titlul subiectului: 208053

Unele din autobuzele de 12m din linia 20, cea spre Poiana Brasov au fost adaptate pentru transportul bicicletelor. Unele au un suport in partea din spate, fixat direct pe autobuz care poate lua 3 biciclete; altele cara o remorca cu o capacitate mai mare.


a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.4 kb
 Vizualizat:  de 6786 ori

a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community