Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Arad - Discutii generale
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2020 00:20:39    Titlul subiectului: 206075

Prima linie: M8S 1019, GT4: 604, 584, 633, 611, (sau invers 584 cu 611) GT6 #35 ex Innsbruck (celalalt GT6 35-bogestra e in depou la UTA, iarna are functiune de plug iar vara e in circulatie. Nu a avut treaba iarna aceasta).
Linia a doua: GT4 625. A fost decuplat de 604, dus in tandem cu bogestra 53 si ceva boghiu de serviciu in depoul UTA, apoi readus in Micalaca si lasat asa de izbeliste fara pantograf.
B4D-uri: 169 si 177. Pana nu demult erau pe aceeasi linie, cu vagoanele motor atasate (1222 si 1078). Ambele motoare au fost aduse la UTA: 1222 vopsit putin si repus in circulatie solo, 1078 casat.
GT8:1853 si 1865. Primul banuiesc ca va fi casat, iar al doilea e pe lista de modernizare.
M8S-ul albastru din departare e 1007. Cred ca e propus pentru casare.

Nu stiu ce e cu 1019. Din cate cunosc, vagoanele M8S sunt foarte bine vazute de vatmani, insa din pacate unul deja e casat (1017), 1007 probabil urmeaza iar 1016 si 1019 stau de ceva vreme. Mai avem 5 in circulatie zilnica. Sper sa poata fi reparate 1016 si 1019, e nevoie de ele mai ales pe liniile exterioare.

Interesant e ca desi stau deja de peste doi ani in Micalaca, vagoanele 35 si 1865 sunt propuse pentru modernizare. Insa modernizarea asta nu va viza si componentele tehnice, dupa cum scriam la topicul GT-urilor. Ma intreb cum se vor comporta vagoanele astea dupa atatea pauza. 1122 dupa doi ani de inactivitate (ca sa nu mai pun si cat a stat la UTA neutilizat) circula bine-mersi.

Vagonul "cu etaj"...sincer din goana masinii pe viaduct imi pare un vagon/caruta cu stupi de albine. Smile

In lateralul depopului, spre linia CF, spatiul apartine societatii Recons, societate a primariei. In spate, unde e si bucla de intoarcere, terenul a fost delimitat iar bucla inchisa cu gard care se poate deschide la nevoie. Depoul asta nu are viitor stralucit, iar daca terenul ar fi mai accesibil cu mijloacele auto, cred ca ar fi fost deja valorificat altfel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mai/2020
Mesaje: 1134
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2020 03:20:51    Titlul subiectului: 206082

Multumesc pentru informatii. Cele doua M8S-uri arata destul de bine , cel putin vazute de afara , ar fi pacat sa fie casate.
La care GT6 va referiti pe prima linie , eu vad doar M8S-ul si 4 GT4.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2020 10:19:42    Titlul subiectului: 206084

Era acolo zilele trecute, poate l-au dus in depoul UTA. Era in capatul sirului de GT4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marian2001FCBT



Data înscrierii: 14/Mai/2018
Ultima vizita: 28/Mai/2020
Mesaje: 16
Locație: Botosani

MesajTrimis: Lun 09 Mar 2020 16:44:47    Titlul subiectului: 206089

Am, de ceva timp, o nelămurire privind fostul capăt de linie al tramvaielor de pe strada Voinicilor. Conform retele.tramclub.org, înainte de 2003 existau două capete de linii în apropierea acutalei stații Billa: unul în Zona II-III, existent și astăzi,unde întorceau liniile 17 și 18, și unul după viaduct, unde întorceau în trecut liniile 5,7 și 13. Referitor la cel din urmă, există vreo fotografie cu capătul de linie în sine, sau o schemă/desen? Nu îmi dau seama din imaginile din satelit unde ar fi capătul de linie amplasat în ziua de astăzi, și nu am găsit decât o singură poză pe Internet din acea zonă, și acea perioadă. Mai exact, este vorba despre GT4 633, surprins în data de 30 decembrie 2002, pe strada Voinicilor, imediat după viaduct (cred), însă circula în acel moment pe linia 8 care, înainte de realizarea legăturii dintre Voinicilor și Billa, circula între P-ța Romană și Vama Micălaca.
Atașez fotografia cu GT4 633 preluată de pe phototrans.eu și o captură de ecran din programul Google Earth Pro, în care se observă: traseul fostelor linii 17 și 18 apoi, mai la dreapta, viaductul CFR, apoi un șantier și strada Voinicilor.



133032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.6 kb
 Vizualizat:  de 651 ori

133032.jpg



micalaca.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  423.18 kb
 Vizualizat:  de 650 ori

micalaca.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 10 Mar 2020 01:22:36    Titlul subiectului: 206102

Tin minte o poza cu Timisul 186-36 in fosta bucla de capat Voinicilor, cu un vatman sau o vatmanta langa vagonul motor, poate daca ai timp si cauti pe rand in topicuri o mai gasesti. Desfiintarea buclei s-a produs odata cu reconstruirea podului de cale ferata peste Mures si modernizarea liniei CF Gara Mare - Gara Aradul Nou. Atunci a fost construita trecerea pe sub calea ferata din zona Voinicilor si au fost unite cele doua "Micalaci" atat rutier cat si prin linia de tramvai. Asta era prin 2002-2003. Vreo trei ani, pana prin 2005, strada Voinicilor a ramas de piatra cubica, asa cum o vezi in poza cu 633, degradandu-se foarte mult in timp deoarece pe acolo s-a creat si o centura rutiera de sud-est a orasului folosita inclusiv de TIR-uri. Anul trecut sau acum doi ani s-a mai refacut asfaltul dintre linii. Bucla era chiar adiacenta cu rambleul caii ferate...acolo unde acum drumul "o ia in jos" era capatul strazii in "digul" de cale ferata ce era trecut de multi micalaceni spre liniile 17 si 18, cele care avand parcurs mai scurt ajungeau mai repede in Vlaicu sau centru. Dupa intoarcerea in bucla erau chiar doua linii, una de garare precum mai este acum in capatul Aradul Nou.
Spre finalul anilor 90, pe masura ce zona industriala din Aradul Nou a capotat, linia 5 si-a pierdut din ce in ce mai mult din calatori, fiind restrictionata la un moment dat la a circula doar in zile lucratoare la orele de varf. In rest, circula varianta scurta 8, cu traseul bucla Voinicilor-Piata Romana, bucla Vama fiind nefolosita (e practic o statie mai departe de Renasterii, nu a dat niciodata multi calatori plus ca cei de acolo s-au mai obisnuit si cu orarul liniilor de 9-12 care trec pe acolo). Cand s-a lucrat la trecerea pe sub linia de tren, liniile 5, 7 si 8 au intors in Vama Micalaca. Dupa deschiderea circulatiei pe sub linia de cale ferata au fost puse in circulatie liniile 7/17, 8/18 cu traseele cunoscute iar linia 5 a ramas (cam aiurea, zic eu) cu capatul in Vama Micalaca, un singur vagon la orele de varf.
Asa se explica faptul ca 633 a fost surprins pe linia 8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marian2001FCBT



Data înscrierii: 14/Mai/2018
Ultima vizita: 28/Mai/2020
Mesaje: 16
Locație: Botosani

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2020 22:12:47    Titlul subiectului: 206145

Am găsit fotografia! Se află pe topicul dedicat tramvaielor Timiș, la finalul paginii a 3-a, și a fost publicată de colegul Marius2. Uitându-mă la fotografie și citind descrierea fostei bucle, cred că îmi dau seama care era configurația ei. Am modificat imaginea din satelit atașată anterior, astfel încât liniile marcate cu roșu sunt cele de care sunt (aproape)sigur că sunt trasate corect, iar porțiunea marcată cu galben este trasată după poziția vagonului și după niște indicii care sugerează poziția liniei. Totuși, nu imi dau seama cum era amplasată linia dublă. Cu negru sunt reprezentate vagonul și remorca (poziție aproximativă). Mulțumesc mult pentru informări!


18636_203.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.55 kb
 Vizualizat:  de 544 ori

18636_203.jpg



micalaca.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  365.33 kb
 Vizualizat:  de 542 ori

micalaca.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2020 00:51:28    Titlul subiectului: 206158

Linia dubla era imediat dupa intoarcerea din bucla. Daca te uiti atent in poza cu 633, vezi macazul de la "unirea" celor doua linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community