|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 21:47:49 Titlul subiectului: |
63096 |
|
Este posibil ca în anii 1997-1999 RATB să fi operat schimbarea unor numere de parc ale vagoanelor V3A (exemple: #004 Alexandriei, "geamăn" cu #005, schimbat în #024 sau #304 - și #009 Titan).
Vagonul V3A #074 a fost refăcut în 1986, revenind la stradă pe linia 27 nou-nouț, cu un design similar cu cele foarte noi #353 sau #360. Foarte probabil că #074 a fost renumerotat în 1992.
Cît despre #277, acesta a fost o vreme bună la Depoul Victoria, pe 41. În 2000 cînd au venit masiv V3A-93 la Victoria, a ajuns la Giurgiului, împreună cu #050, #231, #274 și #305. Modernizarea s-a făcut în 2003 sau 2004, cînd a ajuns la Titan. Ultima dată l-am văzut anul trecut, pe 15.
Într-o situație similară cu #277 se găsește #207 de la Bucureștii Noi, care intra anul trecut pe 20 și 42.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 22:59:50 Titlul subiectului: |
63101 |
|
Unul dintre troleibuzele MTB 82D din Bucrești avea numărul de parc 602.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 11 Sep 2006 16:30:46 Titlul subiectului: |
64340 |
|
Iata o lista actualizata a autobuzelor din Bucuresti pana in prezent, cu specificarea autobazei unde se afla in prezent pentru cele unde este cazul.
Ikarus = Ikarus 260
Autocare Ikarus = Ikarus 256, 263??
1-25 Ikarus (Floreasca)
26 Autocar Ikarus (Floreasca)
027 Utilitar IK4 (Titan)
28-37 DAC112UDM (Ferentari)
38 necunoscut (nu e DAC sigur !)
39,40 Autocar Ikarus (Ferentari)
41 Autocar Ikarus (Pipera)
42-67 Ikarus (Ferentari), 46 si 55 modificate pentru handicapati
68,69 necunoscute (posibil sa nu existe)
70 Autocar Ikarus (Ferentari)
71 Autocar Ikarus (posibil Nordului)
97 Renault (Militari)
98 Rocar Autodromo (Militari)
99 Autocar DAF (Pipera)
100-151 Rocar De Simon (Militari)
152-176 Ikarus (Ferentari)
205 DAF Elvo (Pipera, prototip)
206 necunoscut (posibil autocar Ikarus)
207 Ikarus (Titan, scoala)
208-232 Ikarus (Titan)
255 Utilitar IK4 (autobaza necunoscuta)
262,264-332 Saviem (Obregia, casate), 276,310 si 320 conservate
263 IK4 (Nordului, casat)
385-409 Ikarus (Alexandria)
410 Autocar Ikarus (Alexandria)
452-59x DAC112UDM (Ferentari, Alexandria, Titan, multe casate)
611 IK4 (Nordului,conservat)
612-636 Ikarus (Alexandria)
637-661 Ikarus (Titan)
662-663 Autocare Ikarus (Titan)
664 Roman 112 (Alexandria, conservat)
665-757 DAF Hispano (Pipera, Ferentari)
758-777 DAF Elvo (Pipera)
778-814 DAF Castrosua (Pipera)
815-834 DAF Elvo (Pipera)
835-883 DAF Castrosua (Nordului)
884-899 DAF Castrosua Euro3 (Nordului)
900-901 DAF Rocar (Nordului)
902-903 DAF Berkhoff (Pipera)
904 DAF Hess (Nordului)
1000-1097 Rocar De Simon (Militari, Titan)
1098-1162 Rocar De Simon (Nordului, Titan)
1163-1285 Rocar De Simon (Floreasca, probabil si cele transferat de la Obregia)
1286 neconfirmat (posibil Rocar De Simon)
1611 Utilitar IK4 (autobaza necunoscuta)
1659 Utilitar IK4 (probabil Alexandria, casat)
1998 Utilitar IK4 (Ferentari)
1999 IK4 (utilitar ??, casat)
2000 Autocar DAC112UDM (Ferentari)
2001-2350 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, majoritatea casate)
2451 Utilitar IK4 (posibil Floreasca)
2453-2538 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, multe casate)
2539 Roman 112 (autobaza necunoscuta, transport pentru cantinele RATB, casat)
2540-2652 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, multe casate)
2653 DAC112UDM (Alexandria, casat) - pentru cei care spun ca n'a existat
2899 Roman 112 (posibil autocar -- varianta veche , casat de mult timp)
3321-3360 Iveco
3413 Utilitar IK4 (Alexandria)
3713 DAC117UD (Alexandria, conservat)
4100-??? Mercedes Citaro (serie in curs de livrare)
2550-2554 DAC112UDM (Titan, scoala)
256x(?) DAC112UDM (Militari, de confirmat)
Despre #99 stiu din surse sigure ca exista si sta la Pipera.
Are numarul de inmatriculare B-99-VIP.
38 inca lipseste. Stie cineva ce este ?
2413 cred ca a fost IK4 din seria 2401-2452, din care a mai ramas si 2451.
3413 a avut numarul 36-B-2559 si nu cred ca s'au obosit sa-i mai puna numar cu 24-B mai tarziu. 2413 disparuse demult ca autobuz de calatori si e posibil sa-i fi schimbat si numarul de inmatriculare, ca lui 2539. 3413 inca mai era de calatori prin '88.
1286 nu exista, dar am aflat ca trebuiau sa vina pana la 1290. Dar n'au mai venit.
Aceste informatii nu sunt oficiale si nu sunt 100% corecte.
Ca sa nu existe discutii, informatiile sunt obtinute ca urmare a vizitelor pe care le-am facut la unele unitati RATB, cu aprobare de la conducerea RATB. Informatiile de mai sus nu sunt insa scrise sau de alta natura care le-ar da caracter oficial.
Lista a fost actualizata si pe sit:
http://tom.bastet-sys.org/main.php?h=ratbbus
Ultima modificare efectuată de către Trix la Lun 11 Sep 2006 19:22:53, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 19 Dec 2006 17:20:56 Titlul subiectului: |
68317 |
|
Iată numerele de parc ale autobuzelor misterioase ale RATB.
Nu garantez că unele dintre ele nu au dispărut sub flex în cursul anului 2006. Poate ne oferă Dragoș ceva poze...
IK4 B24-LUD este #932
IK4 B24-CYE este #1967
IK4 B22-FZV este #3551
IK4 B26-MUY este #255
IK4 B25-DKF este #2451
IK4 B98-RTB este #1611
IK4 B25-ZSA este #1998
IK4 24-B-4196 este #2413
IK4 B18-VNP este #27
Ikarus 256 B08-FGW este #26
Ikarus 256 B01-UUP este #39
Ikarus 256 B01-YNS este #40
Ikarus 260 B01-YNU este #41
Ikarus 256 B05-RTB este #70
Ikarus 256 B71-RTB este #71
Ikarus 256 B01-GUK este #206
Ikarus 256 B07-JCM este #410
Ikarus 260 B02-VGJ este #662
Ikarus 260 B04-MUS este #663
Roman 112 37-B-7840 este #664
DAC 112 B99-TUN este #2566
DAF B67-VIP este #99
În plus: Citaro #4101 se pare că există în autobaza Alexandria. Eu unul nu l-am zărit niciodată.
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 07 Mar 2007 09:03:23 Titlul subiectului: |
77274 |
|
Lista respectiva este bazata pe lista intrarilor in parcul ITB/RATB, precum si a modificarilor. Este posibil ca URAC (component al ITB/RATB) sa fi realizat modificarea in 1995 si sa se fi plimbat cu jucaria in probe prin oras, dar oficial el sa fi fost inscris in parcul RATB din 1996. Sau la fel de bine lista poate sa nu fie 100% corecta, desi se bazeaza pe informatii dela RATB.
Din lista originala lipsesc insa informatii despre 5321 si 7324-7334, despre care unii spuneau ca n'au existat. Am mers cu 7329 in iarna lui 1983 spre 1984 sau 84 spre 85, cel mai tarziu. Parea destul de nou, dar nu chiar in primul an de functionare. Era albastru sau bleu inchis. 7334 mergea prin centru in aceeasi perioada, poate cel mai tarziu prin 1986.
Silviu spunea la un moment dat de troleibuze din Bucuresti la Sibiu si Medias. Posibil ca ITB sa le fi trimis si sa fi adus troleibuze in continuare in locul lor. Acest aspect nu este mentionat in lista.
Nu apare nici corespondenta intre Roman(DAC)112E de marfa si cele din care au fost modificate, doar 5 dintre ele apar. Cel putin in 1986 existau primele, iar 5132 nemodificat exista dinainte de 1985.
Nu apar informatii despre 318ET si nici despre 7335 inainte de 1989. Daca Rocar testa troleibuze prin Berceni, e posibil sa fi fost fabricat mult mai inainte.
Nu apar informatii nici referitor la cele doua perechi de vehicule din care s'au realizat 5001 (TV2EA) si 7091 si nici ce s'a intamplat cu 5001 mai tarziu. Oricum, se vede ca troleibuzele au fost exploatate intens, disparand dupa mai putin de 10 ani (5001-51xx) si destule DAC117E.
Foarte intersant: Citat: | • transformarea a 20 troleibuze simple în troleibuze articulate (1966) | Deci: 5001-5020 ? Dar acestea au disparut mai repede decat Saurerurile de acum, daca e asa.
Lista neoficiala si probabil incompleta a parcului ITB/RATB de vehicule din perioada '50-prezent o puteti gasi la adresa:
http://bahn.bastet-sys.org
Din motive tehnice, paginile sunt pe alt sit, pana vor fi mutate complet pe subdomeniul bahn.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 07 Mar 2007 22:48:05 Titlul subiectului: |
77305 |
|
Toate numerele lipsa dela V3A sunt casate, astfel:
1991 LHB – 1 (3501), V3A – 40 (001-004,009,011,035,038,040-043,046,048,058-060,065,070-072,074,077-079,081,082,084,085-089)
1993 027 transformat in V2A (numar V2A ?)
EP/V3A 6001 transformat cu fata de EP/Festival pentru un film, 4013 la Craiova
1995 Au disparut oficial majoritatea EP/V3A+V14 sau V15 (V12/V3A):
T: EP/V3A – 55 (6004-6006,6008,6009,6012-6020,6023-6025,6028-6031,6033,6034,6036,
6039,6045,6052,6057-6060,6064,6075,6084,6096,6100,6124,6126-6129,6137,6138,6141,
6145,6149,6161,6162,6165-6167,6169), EP/V3A rem.– 40 (6204-6206,6208,6209,6212-
6220,6223-6225,6228-6231,6233,6234,6236,6238,6239,6245,6248,6252,6257-6260,6264,
6269,6275,6284), V12/V3A – 18 (6296,6300,6324,6326-6329,6337,6338,6341,6345,6349,
6361,6362,6365-6367,6369)
Majoritatea 61xx/63xx de mai sus disparusera din 1991 dela strada, mai putin:
6100+6300, 6324 ex 6328 (->6357), 6338 ex 6339 (->6354), 6327, 6362, 6365, 6366, 6367 si 6269. Nu se cunoaste din ce EP/V3A s'au transformat S01..S03 si vagonul polizor din URAC.
Cred totusi ca ar fi o problema pentru ei cu V3A 40xx. Daca actualele V2A nu au numere din acelea galbene sau pictate pe ele, cred ca s'ar putea renumerota.
|
|
Sus |
|
|
deceball
Data înscrierii: 17/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 25 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Aug 2008 02:37:52 Titlul subiectului: |
96702 |
|
Autobuze in 2 usi au mai fost si 546, 2163 si 1836, sunt foarte sigur deoarece cunosc foarte bine parcul auto al autobazei Titan (unde isi aveau domiciliu aceste trei) inaintea aducerii DeSimon-urilor. Tind sa cred ca 2566 a apartinut tot autobazei Titan deoarece aceasta a avut un accident in vara anului 1998 (pe atunci avea 3 usi, dar era folosit in acelas scop).....
Probabil la un RK s-a trecut la modificarea lui si transferarea la autobaza Nordului deoarece dupa accidentul pe care la suferit a disparut din autobaza (nu sunt sigur de acest fapt pt ca nici in acea perioada nu avea nr de parc inscriptionat).
|
|
Sus |
|
|
bus_maniac
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Dec/2023 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 18:15:08 Titlul subiectului: numere Citaro 2 |
109067 |
|
Am vazut saptamana aceasta primele Citaro 2 cu numar 62xx. Mi se par foarte ciudate, nu inteleg de ce s a trecut tocmai la 62 la fel cum nu inteleg de ce au inceput cu 4100. Inteleg ca nu vrea dublarea numerelor cu tramvaiele 40xx si cu troleibuzele 51xx, dar daca stiau ca vor aduce 1000 de bucati puteau sa inceapa o serie disticta uniforma.
_________________ isaac asimov "sally" - automatobus |
|
Sus |
|
|
petro burgener
Data înscrierii: 10/Iul/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 26 Dec 2009 18:47:41 Titlul subiectului: |
121723 |
|
Troleibuzele TV20E au avut numere de parc de la 4582 la 4768. Mult timp cele de la 4582 la 4588 au fost de scoala. Daca nu ma insel, ultimele TV20E au fost 4752 si 4758, probabil pentru ca au avut ultimele RK.
Interesant e faptul ca TV20E au avut multe RK fata de celelalte tipuri de troleibuze.
Troleibuzele Roman 112 au fost de la 5001 la 5319. Nu stiu daca a existat 5320, eu nu l-am vazut niciodata, poate l-a vazut altcineva. Prototipul nu stiu daca avea nr. de parc, l-am vazut doar de vreo 3 ori in Bucuresti, apoi la Constanta am si mers cu el.
Apoi, 7335, 7341si 7342 au aparut inainte de 1989, iar 7335 era unicat, am mers cu el de multe ori pe linia 84.
Se pare ca ele nu au fost de scoala de la inceput, probabil ca dupa primul RK si dupa ceva timp au fost redate pe trasee. Erau vopsite alb cu rosu, dar culoarea originala la toate TV20E a fost alb si apoi crem ambele cu albastru, cum apare 4596 in poza lui Hans Oerlemans.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 28 Dec 2009 20:25:22 Titlul subiectului: |
121773 |
|
Intre 1971 si 1972 au venit troleibuzele TV20E 4582-4597. Ultimul a fost de scoala, probabil ca nu dela inceput. Ele erau rosii, din cate am vazut in diverse poze.
Probabil ca dupa 1973, cand au venit troleibuzele dela 4598 in sus, au inceput sa le vopseasca in albastru. Este interesant ca in 1975 nu s'au livrat TV20E, dar in 1976 apar ultimele 11 (4758-4768).
5320 a existat, dar eu personal nu l-am vazut si nici nu am vazut imagini cu ele. 5318 a fost cel mai mare numar de DAC/Roman-112E pe care l-am vazut. Cel putin in anii '80, culorile erau amestecate la ele, dar nu erau decat fie in schema rosie, fie albastra/bleu.
5321 a fost DAC112E.
Pe 7335 l-am vazut undeva prin 1988 sau '89. Nu stiu daca atunci mai exista linia 84. El oricum nu este fabricat mai inainte de 1988.
Legat de autobuze, nu cred ca exista o logica. Oricum ETE si ETA au numere diferite, deci nu se suprapun intre ele, desi cam asta da impresia. Si asa avem la tramvaie 2 x 01, un 001 si mai demult inca un 001 (V3A).
Un taximetrist spunea ca firmele dau numere la taxiuri in asa fel incat sa nu se cunoasca cate masini are firma. La RATB nu stiu daca e cazul de asa ceva.
Iata si cateva din ele in imagini. Nu cunosc perioada exacta cand au fost facute fotografiile. 4582 si 4591 nu stiu ce culoare au, pentru ca imaginile sunt monocrome. Troleibuzul Roman care se vede in poza lui 4596 are numarul 5251. E posibil ca din fabrica schema lor de culoare sa fi fost cea din imagine, nu cea ca la TV2/20 cu rosu sau cu albastru.
Autori: Andrzej Brzozowski, Miloč Drbal si Bohdan Turżański.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.84 kb |
Vizualizat: |
de 24134 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.9 kb |
Vizualizat: |
de 24134 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67 kb |
Vizualizat: |
de 24134 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
petro burgener
Data înscrierii: 10/Iul/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 28 Dec 2009 23:46:09 Titlul subiectului: |
121787 |
|
Da e foarte greu de spus in ce an au fost facute pozele .Referitor la cea color, 4596 e dupa al doilea RK, cel putin,asta dupa cutia de deasupra din spatele captatorilor.
Incepand cu 5117 elementii usilor 2 si 3 nu mai aveau geamuri decat sus nu si jos, dar in aceasta schema de culoare desi pana la 5320 culorile s-au mai schimbat.
Nici nu imi dau seama daca e chiar 5251 in poza, parca ultima cifra ar fi 4, poate fi un Roman dupa RK pentru ca au avut o parte si schema asta de vopsire.
In culorile identice cu TV2E si TV20E au fost vopsite dupa ultimul RK, evident.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 29 Dec 2009 23:58:33 Titlul subiectului: |
121801 |
|
Cele ale lui Turzanski sunt din anul 1974 - www.ltek.strefa.pl/ltek/historia.php (nu mai e ltek.c(k)omernet)
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 30 Dec 2009 14:22:47 Titlul subiectului: |
121828 |
|
Se pare ca e o greseala in denumirea imaginii. Este vorba de troleibuzul 5051.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.83 kb |
Vizualizat: |
de 24010 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
petro burgener
Data înscrierii: 10/Iul/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mie 30 Dec 2009 23:42:14 Titlul subiectului: |
121834 |
|
Da, cam asa e, 5051 dupa RK. Culoarea originala era alb sau crem cu 3 dungi portocalii, una subtire sub geamuri, a doua mult mai lata la mijloc si cea de jos era ca latime ceva intre primele doua.
Cam asta era schema de culoare de la 5036 la 5116. Daca imi amintesc bine, primul Roman pe care l-am vazut revopsit ca 5051 a fost 5005.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 22 Mai 2012 14:42:09 Titlul subiectului: |
155864 |
|
RATB organizeaza licitatie pentru "Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule si asigurarea calatorilor si a bagajelor acestora".
Examinand pe fuga documentatia cu vehiculele pentru care se doreste incheierea politelor, am dedus ca se vor pastra:
AUTOBUZE:
- 5 autobuze aflate in conservare, nu sunt nominalizate, nu cred ca sunt 611, 664, 3713 s.a.m.d., ci altele, dintre Rocar-uri sau DAF-uri;
- 10 autobuze in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 18 autobuze DAF (numerele de inmatriculare ar fi astea, va rog ca, daca aveti putin timp, sa incercati sa le identificati si ca numere de parc: B 07 NVF, B 08 NJH, B 08 NJJ, B 09 LMB, B 09 LMK, B 06 LBV, B 06 YKY, B 06 YKZ, B 06 YKU, B 11 CVX, B 11 CVU, B 11 EBX, B 11 EBW, B 11 LRX, B 11 LSB, B 11 LSF, B 11 YAW si B 11 ZUD);
- cele 1.000 de Citaro, inseamna ca fac asigurari si "cutiilor de depozitare" care zac in unele garaje...;
- 1 Rocar Autodromo (B 79 MYL)
- 4 Rocar de Simon (tot asa, va rog sa incercati sa identificati si numerele de parc: B 15 GXE, B 15 GXB, B 15 MXI si B 15 MXB)
- 2 autocare, B 08 FGW si B 67 VIP
TROLEIBUZE:
- 20 troleibuze in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 187 (din 200) troleibuze Astra-Ikarus 415T.
- 100 Astra-Irisbus
- 1 Rocar de Simon, 7459]
- 1 Rocar U812 Autodromo
TRAMVAIE:
- 2 tramvaie in conservare, nenominalizate, care or fi alea?!? Or fi cele despre care citeam pe forumul lui Marian Andrei ca vor fi pastrate pentru muzeu?!?
- 8 tramvaie in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 2 V2ST (3001-3002)
- 4 V2AT (!!, adica ... 3003-3006!)
- 5 tramvaie Bucur 1 (3007-3011);
Interesanta "clasificarea"...
- 5 BucurLF (401-405);
- 79 (!) Tatra T4R;
- 300 V3AM, 298 in functiune si 2 in "reparatii de durata", (0)26 si 173
- 14 V3AM-2S
- 3 V3AM-CA
- 46 V3AMCHPPC
- 4 V3AMPPC
plus
- 233 + 49 de vehicule utilitare de toate tipurile, atat rutiere, cat si tramvaie.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 23 Mai 2012 21:54:24, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Mai 2012 17:46:57 Titlul subiectului: |
155876 |
|
Autobuzele DAF care vor ramane sunt:701, 734, 738, 750, 755, 778, 787, 788, 789, 836, 842, 845, 854, 855, 860, 861, 872, 878, adica exact cele care mai sunt acum active.
Autobuzele Rocar de Simon care raman sunt cele 4 de scoala: 1032, 1035, 1036, 1042.
|
|
Sus |
|
|
Mike1966
Data înscrierii: 21/Oct/2019 Ultima vizita: 27/Mar/2020 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Mar 2020 19:37:54 Titlul subiectului: |
206067 |
|
Tom a scris: | Catalin Ghita a fotografiat autobuzul 2000, pe care il vazusem si eu transformat in autobuz special. Prima serie de autobuze DAC112UDM a fost 2201-2350, apoi 2000-2199 (cred). Eu nu l-am vazut niciodata pe 2200. A existat sau era ceva gen 2539, sau a fost omis ca 5200 la Ikarus Astra ?
2539 a fost "sarit" pentru ca mai era un autobuz de interventii Roman 112. Avea si un numar ciudat pentru autobuze: 24-B-3364.
664 (37-B-7XXX) parea destul de nou sau bine intretinut cand l-am vazut eu ultima data (cu 9-10 ani in urma). Daca acela e 664, e clar ca primul DAF a fost fie 205, ca tot are acelasi numar (B-06-ETA), fie a mai fost altul (206, poate ?). Acela pe care mi-l amintesc NU avea afisaj electronic.
3713 e chiar o surpriza. |
___________________________________________
Autobuzul ITB 2000 a avut numărul de circulație 34.B.355 primit în 1974, ulterior a primit numărul de circulație 32.B.503 ca autobuz de transport special.
Autobuzul ITB 2200 a avut numărul de circulație 34.B.1698.
Autobuzul ITB 2539 (MAN) a avut numărul inițial de circulație 34.B.1737, ulterior primind numărul 24.B.3346.
Autobuzul ITB 664 a avut mai multe numere de circulație începând din 1966, respectiv 31.B.7639 (Skoda Karosa RTO), apoi 33.B.7322 (MAN), 33.B.7840 (ROMAN 112) și în fine DAF SB 220 Hispano Carocera (primul înregistrat după ITB 205 cu ultimul număr de circulație - B 06 ETA).
Autobuzul ITB 205 a mai avut și alte numere de circulație, de-a lungul anilor (31.B.7918, 35.B.1299), în funcție de modelul importat.
Autobuzul ITB 206 a fost în final model Ikarus 260 - B 01 GUK). A avut și el mai multe numere de circulație începând cu anul 1966 (31.B.7919, 35.B.1300), în funcție de modelul importat.
Autobuzul ITB 3713 a fost într-adevăr modelul DAC 117 UD cu numărul de circulație 36.B.3625.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 09 Mar 2020 01:29:35 Titlul subiectului: |
206081 |
|
Am să reiau aici discuția care ieșea din subiect la autobuzele Leyland. Poate cu întârziere, dar vă mulțumesc pentru prețioasele informații.
Mike1966 a scris: | Strict vorbind, numai de la numărul de parc ITB 2400 (31.B.7984) și mai departe, au existat autobuzele Ikarus 280 și Z 80 până la numărul ITB 2452 și 2455-2478, înregistrate până în 1974.
Au fost cele două modele de Ikarus menționate, în plus unele au fost simple și altele articulate (2400, 2451, 2456, 2457, 2459, 2464), iar numerele de circulație au fost din intervalele 31.B.70xx, 31.B.79xx, 31.B.80xx, 31.B.91xx, 34.B.99xx, 35.B.10xx (ultimul din gama ITB 24xx a fost un Ikarus Z 80 cu numărul ITB 2478 - 35.B.1100. Mult mai târziu 2478 a primit numărul de circulație 32.B.7740).
Ulterior, după câțiva ani s-au mai înregistrat de la 2479 la 2492 și 2495-2499 cu numere de circulație din intervalele32.B.77xx, 36.B.39x. |
Încă odată o mică precizare 280=Z80 = Ikarus articulate. 260=Z60 = Ikarus simple. IK4 = Ikarus Zemun (Ikarbus)
2451 pe care l-am văzut eu și pe urmă alții pe forum, era IK4, cu acel număr de înmatriculare (altul format nou când a fost fotografiat).
Au fost 32-B-77xx sau 31-B-77xx?
2486-2492/36-B-394..400 au fost DAC 117UD (cel puțin în anii '80).
Mike1966 a scris: | Numerele de parc ITB 39-425 au fost alocate până în 1967 la modelele de fabricație românească, Tudor Vladimirescu TV1 și TV2, care au și fost casate în scurt timp (de exemplu, în septembrie 1966 mai circulau doar câteva din modelele TV1 cu numerele ITB 52 și 53 având numerele de circulație 31.B.7171 și respectiv 31.B.7170, TV2 cu numerele 224 și 225 - nu le cunosc numerele de circulație, 392 cu 31.B.7173, 396 și 397 cu numerele 31.B.7138-7139 etc).
De aceea, este foarte posibil ca aceste modele să fi fost cele semnalate de dumneavoastră cu numerele ITB 135-150 și respectiv cele de circulație 31.B.7335-7350. Contează foarte mult anul și modelul autobuzului.
Numerele de circulație situate între 31.B.7000-31.B.8200 au fost rezervate inițial de ITB și o primă alocare a lor s-a terminat în septembrie 1967, când încă mai circulau pe linia autobuzului 31 autobuze Skoda Karosa RTO cu numerele de circulație de tip vechi (de ex. 553xx B Tx).
Numerele de parc ITB 39-425 au fost realocate la autobuze Leyland și Skoda Karosa RTO între decembrie 1967 și septembrie 1970.
Autobuzul ITB 2451 - Ikarus Z 80 este corect, a avut numărul 31.B.7081.
Numerele de parc ITB 970-1020 și mai departe au fost alocate la autobuzele de tip Skoda Karosa RTO, pentru loturile importate între 1967-1969, astfel:
Din decembrie 1967 până în iunie 1969:
970 - 975 31.B.7348 – 31.B.7353 (în ordine crescătoare)
976 - 979 31.B.7337 – 31.B.7340 (în ordine crescătoare)
980 - 981 31.B.7336 – 31.B.7335
Între iunie-septembrie 1969:
982 31.B.7967
983 -992 31.B.7968 - 31.B.7977 (în ordine crescătoare)
993 - 996 32.B.9111 - 32.B.9108 (în ordine descrescătoare)
997 - 1008 31.B.7989 – 31.B.7978 (în ordine descrescătoare)
1009 31.B.7848
1010 31.B.8116
1011 31.B.8119
1012 – 1015 32.B.9101 – 32.B. 9104 (în ordine crescătoare)
1016 32.B.9112
1017 – 1019 32.B.9105 – 32.B.9107 (în ordine crescătoare)
1020 31.B.7838
1021 – 1030 32.B.9113 – 32.B.9122 (în ordine crescătoare)
1031 32.B.9127
ș.a.m.d. | Cele de mai sus sunt ©koda RTO. Mai târziu, numerele cu 32-B de mai sus au fost realocate unor IK4 și DAC 117UD
IK4:
894/32-B-9111
895-896/32-B-9114-9115
928/35-B-1008 autobuz de școală
931/32-B-9357
932/32-B-93xx
DAC 112UD (doar pentru continuitatea listei)
933-969/35-B-8535-8571
DAC 117UD
970/32-B-9144 (nu e în lista de la Leyland; este autobuzul DAC cu uși de Ikarus)
971..982/32-B-9146..9157
992/32-B-9195
993-996/32-B-9198-9201
1000/32-B-9204 sau 9207
1021/32-B-459
1047/32-B-9322
1059/32-B-9450
&c. (ce lipsește nu știu ce numere aveau)
Mike1966 a scris: | Autobuzul ITB 2000 a avut numărul de circulație 34.B.355 primit în 1974, ulterior a primit numărul de circulație 32.B.503 ca autobuz de transport special. | Inițial, 2000 a fost IK4. Cel cu 32-B-503 era tot IK4 sau altceva?
Citat: | Autobuzul ITB 2200 a avut numărul de circulație 34.B.1698.
Autobuzul ITB 2539 (MAN) a avut numărul inițial de circulație 34.B.1737, ulterior primind numărul 24.B.3346. | Adică de la 2501 la 2539, par a fi numere consecutive: 34-B-1699-1737. Numărul cu 24-B arată schimbarea tipului de transport, fiind de "transport marfă" = autobuzul de "caterincă" (denumirea populară de la catering). Se spune că nu a fost singurul cu această destinație.
Citat: | Autobuzul ITB 664 a avut mai multe numere de circulație începând din 1966, respectiv 31.B.7639 (Skoda Karosa RTO), apoi 33.B.7322 (MAN), 33.B.7840 (ROMAN 112) și în fine DAF SB 220 Hispano Carocera (primul înregistrat după ITB 205 cu ultimul număr de circulație - B 06 ETA).
Autobuzul ITB 205 a mai avut și alte numere de circulație, de-a lungul anilor (31.B.7918, 35.B.1299), în funcție de modelul importat. | 664 a fost "valorificat" de STB listat cu numărul 33-B-7322. L-am văzut însă în circulație cu numărul 37-B-7840. Acesta și câteva Roman cu numere cu 78x-79x aveau numere de înmatriculare cu 37-B-78xx și 75xx, probabil fiind reparate capital și reînscrise după ce fuseseră inițial retrase. 786 avea, dacă îmi amintesc bine, numărul 37-B-7586 și cred că erau 2-3 înainte și după, cu numere în ordine.
664 nu a fost primul Hispano Carrocera. Dintr'o eroare s'a presupus pe forumuri că 205 era 664, pentru că nu avea numărul inscripționat. Oricum nu era Hispano, era Elvo. Primul DAF Hispano a fost 665.
Citat: | Autobuzul ITB 206 a fost în final model Ikarus 260 - B 01 GUK). A avut și el mai multe numere de circulație începând cu anul 1966 (31.B.7919, 35.B.1300), în funcție de modelul importat. | Primul nu știu ce a fost, al 2-lea a fost Roman 112. 206 Ikarus a fost autocar, posibil tipul Ikarus 256.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 11 Mar 2020 01:13:06 Titlul subiectului: |
206127 |
|
Scuze că postez de două ori consecutiv, dar aș dori să completez ceva, având în vedere că există cineva care pare să dețină informații mai detaliate despre acest subiect.
Aceasta este o listă compilată din diverse surse, mare parte personale, iar mare parte din restul datorate lui Andrzej Brzozowski.
Orice completare la ea este binevenită.
Notă: IK4-2 este versiunea nouă de IK4 (fără subtipuri detaliate), cu mască rotunjită. IK4-1 (nu apare aici) este versiunea din 1973-1974(?).
Cod: |
3140 3179 1979 35-B 8464 8503 DAC 112UD
3180 3230 1979 35-B 8413 8463 DAC 117UD
3231 3261 1979 35-B 8504 8534 DAC 117UD
933 969 1979 35-B 8535 8571 DAC 112UD
14xx 14xx 1979 35-B 8572 8597? DAC 117UD
1489 1979 36-B 213 DAC 117UD
1499 1979 36-B 221 DAC 117UD
1500 1979 36-B 222 DAC 117UD
1501(2?) 1979 36-B 223 DAC 117UD
1503 1505 1979 36-B 224 226 DAC 117UD
1508 1509 1979 36-B 227 228 DAC 117UD
1512 1979 36-B 229 DAC 117UD
1514 1515 1979 36-B 230 231 DAC 117UD
1517 1518 1979 36-B 232 233 DAC 117UD
1522 1523 1979 36-B 234 235 DAC 117UD
677 1980 36-B 242 DAC 117UD
1564 1567 1980 36-B 271 274 DAC 117UD
1569 1980 36-B 275 DAC 117UD
1572 1573 1980 36-B 276 277 DAC 117UD
1575 1576 1980 36-B 278 279 DAC 117UD
1577 1578 1980 ? ? ? DAC 117UD
715 1980 36-B 280 DAC 117UD
3262 3341 1980 36-B 303 382 DAC 112UD
? ? 1980 36-B 383 393 ?
2486 2490 1980 36-B 394 398 DAC 117UD
3342 3391 1980 36-B 399 447 DAC 117UD
? ? 1980 36-B 448 462 ?
3392 3407 1980 36-B 463 478 DAC 117UD
? ? 1980 479 498 ?
29 1980 36-B 499 Ikarbus IK4-2
3408 3433 1980 36-B 2554 2579 Ikarbus IK4-2
115 1980 36-B 2595 Ikarbus IK4-2
410 1980 36-B 2597 Ikarbus IK4-2
3434 3544 1980 36-B 2701 2811 DAC 117UD
595 1980 36-B 2815 Ikarbus IK4-2
597 1980 36-B 2816 Ikarbus IK4-2
601 1980 36-B 2817 Ikarbus IK4-2
605 1980 36-B 2818 Ikarbus IK4-2
611 1980 36-B 2820 Ikarbus IK4-2
3563 3564 1980 36-B 2824 2825 Ikarbus IK4-2
3565 3566
3567 3570 1980 36-B 2826 2829 Ikarbus IK4-2
3571 3572
3573 3658 1980 36-B 2830 2915 DAC 117UD
25 1980 36-B 2917 Ikarbus IK4-2
529 531 1980 36-B 2925 2927 Ikarbus IK4-2
560 1980 36-B 2929? Ikarbus IK4-2
681 1980 36-B 2931 Ikarbus IK4-2
716 1980 36-B 2934 Ikarbus IK4-2
776 777 1980 36-B 2939 2940 Ikarbus IK4-2
781 1980 36-B 2941? Ikarbus IK4-2
1107 1980 36-B 2942 Ikarbus IK4-2
1116? 1980 36-B 2943 Ikarbus IK4-2
1119 1980 36-B 2944 Ikarbus IK4-2
1121 1980 36-B 2945 Ikarbus IK4-2
1125 1980 36-B 2946 Ikarbus IK4-2
1128 1980 36-B 2947 Ikarbus IK4-2
1134 1980 36-B 2948 Ikarbus IK4-2
1141 1980 36-B 2949 Ikarbus IK4-2
1151 1980 36-B 2950 Ikarbus IK4-2
3659 3707 1980 36-B 2951 2999 DAC 117UD
3708 3801 1981 36-B 3620 3713 DAC 117UD
1934 1981 36-B 3714 Ikarbus IK4-2
1936 1981 36-B 3715 Ikarbus IK4-2
1955 1981 36-B 3716 Ikarbus IK4-2
1960 1981 36-B 3717 Ikarbus IK4-2
1974 1981 36-B 3718? Ikarbus IK4-2
1991 1981 36-B 3719? Ikarbus IK4-2
1594? 1981 36-B 3724 Ikarbus IK4-2
1598 1981 36-B 3725 Ikarbus IK4-2
1599 1981 36-B 3726 Ikarbus IK4-2
1600 1981 36-B 3727 Ikarbus IK4-2
1602 1604 1981 36-B 3728 3730 Ikarbus IK4-2
1605 1611 1981 36-B 3731 3737 Ikarbus IK4-2
1614 1615 1981 36-B 3738 3739 Ikarbus IK4-2
1625 1629 1981 36-B 3740 3744 Ikarbus IK4-2
1656 1981 36-B 3745 Ikarbus IK4-2
1658 1660 1981 36-B 3746 3748 Ikarbus IK4-2
1688 1694 1981 36-B 3749 3755 Ikarbus IK4-2
1708 1712 1981 36-B 3756 3760 Ikarbus IK4-2
1716 1717 1981 36-B 3761 3762 Ikarbus IK4-2
1721 1726 1981 36-B 3763 3768 Ikarbus IK4-2
M177 M246? 1989 36-B 3769 3838? Rocar 107U maxi taxi
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|