Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 2061 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 12 Mar 2020 00:26:09 Titlul subiectului: |
206147 |
|
In ultimele zile , mijloacele de transport in comun au ajuns sa fie mai curate decat atunci cand au fost cumparate second-hand din Europa de Vest sau livrate noi in urma cu zeci de ani in Romanaia.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 25/Iul/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Dum 15 Mar 2020 02:31:58 Titlul subiectului: |
206197 |
|
Intre timp intr-un Citaro STB de pe linia 246:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
352.64 kb |
Vizualizat: |
de 11293 ori |
|
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 09/Noi/2024 Mesaje: 739 Locație: Buzau
|
Trimis: Dum 15 Mar 2020 12:09:47 Titlul subiectului: |
206200 |
|
D'aia au vrut ei podea coborâtă?
|
|
Sus |
|
|
eduard andrei
Data înscrierii: 10/Mar/2020 Ultima vizita: 08/Noi/2024 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 15 Mar 2020 19:53:53 Titlul subiectului: |
206205 |
|
Un DAC varianta anului 2020
O să mai adaug
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.27 kb |
Vizualizat: |
de 11251 ori |
|
_________________ IUBESC TRANSPORTUL ÎN COMUN |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 2061 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 16 Mar 2020 22:51:27 Titlul subiectului: |
206218 |
|
In Germania , cu scopul prevenirii infectarii soferilor , accesul pe usa din fata este interzis , iar in interior a fost trasa o banda limitatoare in dreptul puntii fata sau chiar un gard in cazul tramvaielor , pentru a limita accesul in zona cabinei (nu stiu sursa originala a imaginilor , le-am primit de la un prieten).
In Romania s-ar traduce prin "Va rugam pastrati distanta fata de conducator , nu il imbolnaviti ca nu avem altul!" , desi si unele companii de transport din tara au inceput sa ia aceasta masura , de exemplu cea din Satu Mare , Iasi , etc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.48 kb |
Vizualizat: |
de 11210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.88 kb |
Vizualizat: |
de 11210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.46 kb |
Vizualizat: |
de 11210 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 09/Noi/2024 Mesaje: 739 Locație: Buzau
|
Trimis: Lun 16 Mar 2020 23:52:37 Titlul subiectului: |
206219 |
|
Uite de ce cabina este sfântă... Și nu doar în cazuri de genul, ci și în general. O dată pentru protecția ta, dar și de a nu-ți mai respiră nimeni sub ceafă sau să-ți încurce vizibilitatea ori invadeze spațiul personal în lipsa ta. Poate s-o înțelege o dată și o dată necesitatea, și nu ”fița” cum ar spune unii tineri proaspăt ”absolvenți” de facultate, care ar fi bine să-și țină părerile doar pentru ei (mai ales într-o țară ex. comunistă ca România, unde cultura și civilizația nu e departe de cea de dinainte de 1990). Oricum, același lucru s-a întâmplat și în Buzău (cu ușa pe față desființată pentru uzul călătorilor) unde șoferii mai ales cei vechi înjură de mama focului actualele autobuze și proasta conducere a Transbusului de a nu instala cabine separate conducătorilor de vehicule, dar au avut grijă să le dea uniforme...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 10:08:52 Titlul subiectului: |
206224 |
|
Cabina nu se mai practică de mult timp în lume. Oricum la autobuzele / troleibuzele TV, la tramvaiele Thomson nu se practica cabina.
Sunt total împoriva cabinei, semn de decadență crasă.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 28/Oct/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 19:11:18 Titlul subiectului: |
206227 |
|
ADK a rezumat intr-un singur mesaj de ce nu vom evolua in veci...
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 2061 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 22:37:52 Titlul subiectului: |
206234 |
|
@Andrei11 in Anglia autobuzele vin inca din fabrica cu cabina inchisa. Exista doar o gaura in geamul cabinei pe unde pasagerii isi platesc biletul , isi iau tichetul din aparatul de taxare sau isi scaneaza abonamentul. Restrictionarea accesului pasagerilor pe usa din fata ar fi imposibil in Anglia pentru ca majoritatea autobuzelor au doar acea usa , si trebuie cumparat bilet de la sofer sau prezentata acestuia legitimatia de calatorie.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 09/Noi/2024 Mesaje: 739 Locație: Buzau
|
Trimis: Mie 18 Mar 2020 00:56:43 Titlul subiectului: |
206238 |
|
Citat: | Cabina nu se mai practică de mult timp în lume. Oricum la autobuzele / troleibuzele TV, la tramvaiele Thomson nu se practica cabina.
Sunt total împoriva cabinei, semn de decadență crasă.
ADK a rezumat intr-un singur mesaj de ce nu vom evolua in veci... |
Dar care-i baiul? România nu va fi o țară civilizată cel puțin +100 de ani de acum încolo. Dacă vreți ”civilizație” sunteți liberi să plecați în orice țară civilizată, unde nu doar că șoferii de autobuze nu au cabină dar se trăiește și mai bine. Prea puțin contează cum erau aranjate autobuzele și tramvaiele din anii '50-60 când și țara era cu totul alta. Ca și dincolo, observ că discuțiile de genul sunt create doar de cei care nu sunt în legătură cu domeniul...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 2061 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 09/Noi/2024 Mesaje: 739 Locație: Buzau
|
Trimis: Vin 03 Apr 2020 02:30:44 Titlul subiectului: |
206498 |
|
Nu am știut unde să o postez, aveți idee ce tip de autobuz este acesta? seamănă mult cu un DAC de-al nostru, însă emblema nu este clară (de distinge acel ”TV” de pe capotă, însă pe grilă mă refer). Fotografia pare a fi realizată în anii '80 și este singura de acest tip găsită până acum, fiind preluată de către un prieten de pe un grup de pasionați grecești de pe Facebook.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.3 kb |
Vizualizat: |
de 10820 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 317 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 03 Apr 2020 06:52:57 Titlul subiectului: |
206499 |
|
Și este și puțin mai lung , DAC-urile noastre aveau doar 6 geamuri !
|
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 18/Oct/2024 Mesaje: 139 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Apr 2020 12:31:56 Titlul subiectului: |
206500 |
|
Un trucaj ieftin și de prost gust. Cred că respectivii greci sunt pasionați de photoshop, nu de transport.
Emblema de pe grilă este a uzinei bulgare CIAVDAR din Botevgrad.
Bulgarii au construit pe șasiu MAN și caroserie KÄSSBOHRER SETRA, multe autocare și autobuze CIAVDAR.
Respectivul autobuz este de tipul CIAVDAR 11M4 ATLAS, construit special pentru Grecia, pe baza caroseriei KÄSSBOHRER și șasiu MAN modificat, echipat cu motor orizontal RABA MAN D2156 HM6, de 215CP/158kW, amplasat în consola spate.
De asemenea, au construit multe autobuze solo și articulate pe șasiu DAC 112 și DAC 117, carosate de ei.
În imaginea următoare, un asemenea autobuz, CIAVDAR B13-20, construit special pentru Grecia, pe șasiu DAC 112 și caroserie CIAVDAR, cu motor orizontal RABA MAN D2156 HMU, de 192CP/141kW, amplasat la mijloc, sub podea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.02 kb |
Vizualizat: |
de 10788 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.36 kb |
Vizualizat: |
de 10788 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 03 Apr 2020 20:08:42 Titlul subiectului: |
206503 |
|
Probe la linia proaspăt modernizată de pe Bd. Țuțora din Iași, cu un trafic care amintește de anii '80. Pentru un trafic de anii '80, un tramvai pe măsură, dar cu vatman protejat pentru vremurile noastre.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.7 kb |
Vizualizat: |
de 10755 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 09/Noi/2024 Mesaje: 739 Locație: Buzau
|
Trimis: Sâm 04 Apr 2020 00:45:55 Titlul subiectului: |
206505 |
|
Cred că singurul tramvai Timiș ce a mers pe o linie modernizată vreodată este plugul 5008 din Ploiești.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 04 Apr 2020 09:33:49 Titlul subiectului: |
206510 |
|
bucsan a scris: | Un trucaj ieftin și de prost gust. Cred că respectivii greci sunt pasionați de photoshop, nu de transport. |
Nu stiu de ce a postat Adrian aici aceasta poza. Insa mi-a fost trimisa mie de un abonat al canalului, si am verificat-o prin photoshop. Lipsa unui fals de nivel de URSS, poza este adevarata, insa informatiile nu sunt corecte.
Grecii au avut peste 100 de fabrici de autobuze, fiecare facand tot felul de corcituri. Marea majoritatea sunt pe caroserii Mercedes, dar cu sasiuri Scania, DAF, Volvo, Iveco etc.
Autobuzul din imagine este produs de Mandrekas, o firma foarte mica care facea tot asemenea corceli (gen O302 cu saiu si motor Magirus Deutz)
http://www.bus-planet.com/bus/bus-europe/Greece-site/buses/Mandrekas/frame.html
Masina din poza este una din 5 fabricate, 3 ajungand la o firma, 2 la alta. Nu este pe sasiu 112UDMS, ci altceva cu motor central.
In interior se vad elemente de DAC (spre deosebire de Chavdar care fabrica componentele lor originale). Insa plafonul se vede ca este separat diferit (daca era fals, asa un detaliu ar fi foarte greu de falsificat).
Sigla de pe capota este de TV, cum aveau prin anii 80, si sigla de pe grila, este ceva care imi scapa acum (posibil sa fie Sfakianakis (care actual are acele valuri concentrice pe un semicerc ovalizat...foarte similar cu asta, insa posibil sa fie RS, alt carosier grec). Adevarul este, ca documentatia la greci este foarte gaurita, fiind atatia constructori, si atatea modele la fiecare.
Ce banuiesc, ca Autobuzul sa fi lucrat cu Mandreka, trimitandu-le CKDuri, asa cum a facut si Chavdar separat, cu Chavdar-MAN B13-20 (care numai unul am gasit ca CKD, fabricat la Saracakis, cu usi pliante, si nu cele obisnuite de Chavdar).
Nu vreau sa pierdem o bucata din istorie doar ca a fost postat in rubrica gresita. Si as cere admin sa mute unde ar fi corect (undeva la Autobuze,eventaul un topic nou). Eu astept alte poze cu ea, mai ales din spate, ca lungimea e diferita, si banuisc ca difera complet (cum nici parbrizele nu sunt la fel, nici la luneta nu ma astept sa fie la fel. Deci nu s-a livrat cu geamuri, si foarte probabil nesamblat, fara a avea serie de sasiu inca)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 09/Noi/2024 Mesaje: 739 Locație: Buzau
|
Trimis: Sâm 04 Apr 2020 15:41:16 Titlul subiectului: |
206511 |
|
Într-adevăr nu am postat unde trebuie, am zis să o pun cât mai vizibil pentru a fi dat un răspuns cât mai rapid. Dar acum cred că poate fi mutată aici. Îmi era greu să cred că fotografia este o făcătură, deoarece Autobuzul a exportat ceva autobuze (în număr mic cei drept) și în alte țări precum America (se știe povestea celor 2 articulate), Germania (iDAC), Ucraina și Bulgaria (troleibuze, nu știu dacă și autobuze) și de ce nu oricine era interesat. Evident, fiecare își ”personalizau” autobuzele după stilul propriu.
|
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 18/Oct/2024 Mesaje: 139 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Apr 2020 18:32:25 Titlul subiectului: |
206525 |
|
Vai de mine, să nu faceți asta, nu are nimic în comun cu "Producția Autobuzul / Rocar".
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 10156 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Apr 2020 19:41:08 Titlul subiectului: |
206717 |
|
In perioada pandemiei, transportul in comun a ajuns fantomatic. Si la propriu si la figurat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.07 kb |
Vizualizat: |
de 10479 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.42 kb |
Vizualizat: |
de 10479 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 25/Iul/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
|
Sus |
|
|
eduard andrei
Data înscrierii: 10/Mar/2020 Ultima vizita: 08/Noi/2024 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 11 Iun 2020 11:23:27 Titlul subiectului: |
207564 |
|
Am mai facut o editare
Daca DAF ar mai fi existat in Bucuresti
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
10.18 kb |
Vizualizat: |
de 10016 ori |
|
_________________ IUBESC TRANSPORTUL ÎN COMUN |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 25/Iul/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Joi 18 Iun 2020 14:31:12 Titlul subiectului: |
207629 |
|
De pe vesnicul Facebook )
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.11 kb |
Vizualizat: |
de 9891 ori |
|
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 2061 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 10/Noi/2024 Mesaje: 2061 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
|