|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 19 Mar 2019 17:25:36 Titlul subiectului: Achizitia a 32 autobuze electice si 20 autobuze hibrid |
199529 |
|
Citat: | Primăria așteaptă până în 3 mai ofertele pentru achiziția a 52 de autobuze electrice și hibrid. Are pregătiți aproape 125 de milioane de lei pentru acestea
Primăria Brașov a trimis spre publicare anunțul de licitație privind achiziția a 32 de autobuze electrice, a 20 de autobuze electric-hibride, a 13 stații de încărcare rapidă pentru autobuze (9 stații pentru cele electrice și 4 stații pentru cele electric-hibride) și a 32 de stații de încărcare lentă pentru autobuzele electrice. Data limită pentru depunerea ofertelor este 3 mai, ora 15.00.
,,Astăzi, după ce am primit validarea de la Agenția Națională a Achiziților Publice, am trimis spre publicare anunțul de licitație pentru achiziția celor 52 de mijloace de transport ecologice și a stațiilor de încărcare aferente. Având în vedere valoarea aceste achiziții, anunțul va fi publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, iar în 2-3 zile va apărea și pe SICAP (Sistemul informatic colaborativ pentru un mediu performant de desfășurare a achizițiilor publice, n.n.). Sper ca această procedură să se desfășoare în condiții optime, cu oferte bune, și să reușim să derulăm contractul de achiziție cât mai repede. Brașovul are nevoie de un transport în comun modern, care să ofere condiții pentru călători foarte bune, iar mijloacele de transport să fie cât mai puțin poluante. După cum am spus-o de nenumărate ori, din punctul meu de vedere, transportul în comun este cea mai bună soluție de mobilitate în Brașov și în zona metropolitană, iar utilizarea mijloacelor de transport ecologice reprezintă una dintre soluțiile pentru creșterea calității aerului în orașul nostru. Aceste 52 de autobuze ecologice reprezintă doar o etapă în ceea ce înseamnă obiectivul nostru pe următorii 4 ani, de a avea un sistem de transport eficient, ecologic, dedicat călătorilor”, a declarat primarul George Scripcaru.
Valoarea achiziției este de 124,85 milioane de lei, la care se adaugă TVA. Proiectul se derulează cu o finanțare nerambursabilă de la Agenția Fondului de Mediu, în valoare de 109.600.000 de lei, contribuția Municipalității fiind de 27.550.000 lei, din bugetul local. |
http://www.bizbrasov.ro/2019/03/19/primaria-asteapta-pana-in-3-mai-ofertele-pentru-achizitia-a-52-de-autobuze-electrice-si-hibrid-are-pregatiti-aproape-125-de-milioane-de-lei-pentru-acestea/
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 24 Mai 2019 16:50:52 Titlul subiectului: |
200904 |
|
Lotul pentru hibride a fost anulat. Cel de electrice a intrat în evaluare tehnică, mâine aflăm participanții.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 24 Mai 2019 19:56:47 Titlul subiectului: |
200906 |
|
Lotul a fost anulat sau licitatia?
De ce a fost anulat?
S-or fi gândit că nu e loc de depozitare.
Oricum la 500 000 de euro bucata nu or fi fost deacord cei de la fondul de mediu, mai ales după tunul local renet cu cele 100 de de Merianenbus.
De banii ăia ar putea face o autostradă.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 24 Mai 2019 20:35:18 Titlul subiectului: |
200907 |
|
Doar lotul, că licitația încă este valabilă la electrice.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 24 Mai 2019 22:39:33 Titlul subiectului: |
200909 |
|
Sunt trecute licitatiile in propagandele de campanie electorală a PNL că deține județul, însă penalul e defilat mai prin dos deși a fost spălat. De fapt din realizări și obiective viitoare 80% sunt de transport public cu achiziții de mașini în rest mai sunt doar 2 reabilitări de școli și altceva nimic.
Posibil mai păstrează achiziții pentru electoralele din 2020.
Cred că ar trebui un topic separat sau undeva la generalități unde să vorbim și despre ideea aia de a prelua gara cfr de primărie.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mar 28 Mai 2019 11:50:41 Titlul subiectului: |
200937 |
|
SOR Cehia și sucursala BYD în România au depus oferte pentru electrice.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 28 Mai 2019 12:12:55 Titlul subiectului: |
200938 |
|
BYD banuiesc ca ar livra autobuzele produse in Ungaria si modelele ar fi cele modificate pentru piata europeana: 3 usi, fara acele dulapuri de bateruu deasupra rotilor si cu un aspect mai placut:
Descriere: |
Sursa: https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/05/17/magyarok_gyartjak_a_kinaiak_piacvezeto_e-buszait/ |
|
Mărime fișier: |
964.2 kb |
Vizualizat: |
de 9867 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 11 Iul 2019 15:37:08 Titlul subiectului: |
201488 |
|
Pentru electrice a câștigat SOR. Se pare că Brașov devine al doilea oraș românesc, după Turda, care va avea asemenea autobuze.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 12 Iul 2019 14:25:30 Titlul subiectului: |
201505 |
|
Doar de la acelas producator. Turda are EBN 11,1 iar Brasovul va avea NS12.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 12 Iul 2019 14:59:48 Titlul subiectului: |
201510 |
|
Foarte bine, NS mi se pare mai aspectuos decât EBN. Să le stăpâniți sănătoși!
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 04 Noi 2019 20:35:47 Titlul subiectului: |
203829 |
|
Că tot a pomenit @Baverescu de acest proiect, da, primarul Scripcaru are de gând să cumpere minibuze electrice de 8-9m cu banii de hibride, însă nu 50-100, ci fix 20, tot atâtea câte hibride avea de gând să cumpere. Mi se pare o aberație: risipești bani de articulate pe minibuze...
Un articol de săptămâna trecută pe această temă:
https://www.brasovcity.ro/index.php?ck=48&lang=ro&area=%C8%98tiri%20pe%20larg&snr=2235
Citat: | Municipalitatea va achiziționa încă 20 de autobuze electrice
Marți, 29 octombrie, a fost semnat un act adițional pentru modificarea contractului de finanțare încheiat de Municipalitate cu Agenția Fondului de Mediu, în cadrul Programului privind îmbunătățirea calității aerului și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră utilizând autovehicule mai puțin poluante în transportul public local de persoane. Modificarea vizează achiziția de autobuze electrice de mici dimensiuni în locul autobuzelor electrice-hibrid. Solicitarea Municipalității pentru modificarea contractului de finanțare a venit ca urmare a faptului că la licitația pentru achiziția celor 20 de autobuze hibrid-electrice nu s-a depus nici o ofertă, în schimb pentru cele 32 electrice, pentru care s-a încheiat deja contractul de achiziție la sfârșitul lunii iulie, au existat mai multe oferte.
"Ieri (29 octombrie) am semnat actul adițional la contractul pe care îl avem cu Agenția Fondului de Mediu pentru a putea achiziționa autobuze electrice, în loc de autobuze hibrid. Le mulțumesc celor de la AFM pentru că au acceptat solicitarea noastră de achiziție autobuze electrice, iar în noiembrie vom putea lansa licitația. Cele 20 de autobuze vor deservi centrul istoric. De aceea ele vor fi de dimensiuni mai mici, de 8-9 metri, astfel încât să fluidizăm traficul cât mai mult, date fiind căile de acces din zona veche a orașului. Sper să semnăm cât mai repede contractul de achiziție și pentru cele 20, astfel încât întreg pachetul finanțat de AFM, de 52 de autobuze, să intre în circulație. Cu siguranță, de primăvara viitoare, primele autobuze electrice, fabricate în Cehia, vor circula în Brașov", a declarat primarul George Scripcaru.
Finanțare:
Proiectul, care presupune achiziția a 52 de autobuze ecologice (32 de autobuze pe care le va livra SOR Libchavy s.r.o. + 20 de autobuze electrice de mici dimensiuni, conform actului adițional semnat ieri) și a stațiilor de încărcare aferente, se derulează cu o finanțare nerambursabilă de la Agenția Fondului de Mediu, în valoare de 109.600.000 de lei, contribuția Municipalității fiind de 27.550.000 lei, din bugetul local. |
Sper că nu se cer low-floor, ci low-entry, că măcar așa are și Solaris o șansă. Altfel, Karsan Atak scrie pe voi, sau eventual BMC NeoCity Electric, deși s-ar putea ca treapta din spate să-l treacă la low-entry.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 20 Dec 2019 13:19:55 Titlul subiectului: |
204596 |
|
Bun, a fost relansată licitația. Se pare că se iau 10 de 8m și 10 de 12m. Cum nu e pe loturi, ofertanții vor trebui să producă ambele tipuri de autobuze. De notat că se cer cu podea joasă (LF), deci Solaris nu are șanse. Link SICAP:
https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100084269
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 20 Dec 2019 15:27:47 Titlul subiectului: |
204597 |
|
Cum adica? Toate autobuzele produse in prezent pentru piata europeana sunt LF sau ULF. Nu se mai accepta alte modele. Si Solaris are deja din a 3-a generatia modelul de 8m LF.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 20 Dec 2019 15:53:57 Titlul subiectului: |
204598 |
|
Modelul Solaris Urbino 8,9 LE, la care faceți dumneavoastră referire, este Low-entry, după cum îi spune și numele. Nu este LF. Deci nu se califică pentru această licitație. Alt model de 8m nu mai există la Solaris.
Link spre caietul de sarcini, pe MetrouUșor, atenție, fișierul are 45MB.
|
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Vin 01 Mai 2020 14:27:42 Titlul subiectului: |
206875 |
|
SOR Cehia va livra încă 20 de autobuze electrice, pe lângă cele 32 aflate deja în producție
Miercuri, 29 aprilie, primarul George Scripcaru a semnat raportul procedurii prin care firma SOR Libchavy s.r.o., din Cehia, a fost declarată câștigătoarea contractului pentru livrarea altor 20 de autobuze electrice (10 autobuze de 8 m și 10 autobuze de 12 m). Aceeași firmă a câștigat anul trecut licitația pentru achiziția a 32 de autobuze electrice, a căror livrare va începe săptămâna viitoare. Valoarea contractului pentru furnizarea celor 20 de autobuze este de 48.058.500 de lei + TVA, fondurile eligibile fiind asigurate în proporție de 80% de Administrația Fondului pentru Mediu (AFM).
,,Astăzi (29 aprilie n.n.) am semnat raportul procedurii pentru atribuirea contractului de achiziție a 20 de autobuze electrice. Câștigătorul licitației este firma SOR, cu care avem în derulare contractul de achiziție pentru celelalte 32 de autobuze electrice, achiziționate tot cu finanțare de la AFM. Odată cu semnarea contractului, sper ca cei din Cehia să pregătească faza de producție astfel încât să existe o continuitate în producerea și livrarea către operatorul de transport a tuturor celor 52 de autobuze, astfel încât de săptămâna viitoare, când va ajunge la Brașov primul autobuz, și până la finalul celui de al doilea contract să nu existe pauze. Strategia noastră de mobilitate urbană, care are ca și principală direcție transportul în comun, începe să capete formă. Cu toții ne dorim un oraș cu un aer curat, dar pentru asta trebuie să facem acele alegeri, inclusiv personale, care să ne asigure acest oraș. Eu cred că transportul în comun este cea mai bună soluție de mobilitate în Brașov și în zona metropolitană, iar utilizarea mijloacelor de transport ecologice reprezintă una dintre soluțiile pentru creșterea calității aerului în orașul nostru”, a declarat primarul George Scripcaru.
Proiectul de achiziția a celor 52 de autobuze electrice se derulează cu o finanțare nerambursabilă de la Agenția Fondului de Mediu, în valoare de 109.600.000 de lei, contribuția Municipalității fiind de 27.550.000 lei, din bugetul local.
Trasee pe care vor circula:
Linia Traseul
2B Rulmentul – Livada Poștei
21 Noua – Triaj
35 Noua – Gara Brașov
50 Livada Poștei – Solomon
51 Tocile – Gara Brașov
52 Tocile – Panselelor
Date tehnice achiziție
Autobuze electrice
– lungime – 10 autobuze x 12 metri și 10 autobuze x 8 metri;
– tip solo (nearticulate);
– cu planșeu jos (podea coborâtă);
– facilități pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă;
– autobuzele vor avea o capacitate de transport de minim:
a.Pentru autobuzele de 8m: 50 persoane din care cel puțin 16 pe scaune.
b.Pentru autobuzele de 12m: 85 persoane din care cel puțin 27 pe scaune.
– durata de funcționare de minim 15 ani;
– durata de utilizare fără reparație generală de minim 8 ani;
– durata de utilizare a bateriilor electrice de minim 5 ani;
– autonomie de minim 200 km;
– bateriile electrice vor permite o încărcare rapidă (5-10 minute) și o încărcare lentă (maxim 6 ore) fără să își piardă calitățile funcționale. Numărul minim de cicluri încărcare/descărcare: 2000.
Ofertantul se va angaja obligatoriu în ofertă la următoarele garanții:
a) Garanția funcționării autobuzelor electrice: minim 500.000 km sau minim 5 ani (care condiție se îndeplinește prima), de la data punerii în exploatare. Garanția se referă la autobuzul electric în ansamblu și la toate componentele acestuia (altele decât cele de mai jos). Ofertantul va lua în calcul un parcurs mediu anual de 100.000 km/autobuz electric.b) Garanții ale subansamblurilor, diferite de cea a autobuzului electric:
Caroserie: 8 ani;
Podea și covor podea, inclusiv sistem de lipire: 8 ani;
Anvelope: 120.000 km;
Bateriile electrice: 5 ani;
Instalația de informare călători: 5 ani.
Principalele subansamble vor avea o durată medie de bună funcționare fără reparații generale:
Unitatea electrică de tracțiune, servodirecție: 500.000 km;
Puntea față: 500.000 km;
Puntea spate (motoare): 500.000 km;
Componentele de cauciuc: 8 ani;
Discurile de frână: 300.000 km
https://www.brasovcity.ro/ro/stiri_pe_larg/4027/SOR_Cehia_va_livra_%C3%AEnc%C4%83_20_de_autobuze_electrice,_pe_l%C3%A2ng%C4%83_cele_32_aflate_deja_%C3%AEn_produc%C8%9Bie&src=sdkpreparse
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|