Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Alternative de transport: biciclete, trotinete electrice....
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Feb 2020 09:41:40    Titlul subiectului: 205395

Evident ca unii soferi au confundat noua pista pentru bicle cu o parcare...


Bucuresti, 30 ianuarie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.32 kb
 Vizualizat:  de 933 ori

Bucuresti, 30 ianuarie  009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Feb 2020 16:47:50    Titlul subiectului: 205595

In Bucuresti, pe str. Buzesti (supralargita la doua benzi pe sens), au „reactivat” pista pentru bicicislisti, prin montarea unor separatoare de trafic.

Problema este, ca pe langa bicle, pista este folosita si de oameni, inclusiv mame cu carucior !



Bucuresti, 10 februarie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.93 kb
 Vizualizat:  de 848 ori

Bucuresti, 10 februarie  008.jpg



Bucuresti, 10 februarie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.78 kb
 Vizualizat:  de 848 ori

Bucuresti, 10 februarie  009.jpg



Bucuresti, 10 februarie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.04 kb
 Vizualizat:  de 848 ori

Bucuresti, 10 februarie  010.jpg



Bucuresti, 10 februarie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.83 kb
 Vizualizat:  de 848 ori

Bucuresti, 10 februarie  011.jpg



Bucuresti, 10 februarie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.45 kb
 Vizualizat:  de 848 ori

Bucuresti, 10 februarie  012.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2020 16:37:15    Titlul subiectului: 206812

Statele din Europa de Vest vor sa incurajeze mersu cu bicicleta pentru a mentine distantarea soaciala. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Bicicleta revine în forță. Cum încurajează statele europene circulația pe două roți și investesc în piste pentru a menține distanțarea socială

ntr-un moment în care statele din Europa se pregătesc să iasă din carantină, autoritățile din Paris și Milano se orientează spre biciclete ca o modalitate de a relua deplasarea locuitorilor orașelor fără a agrava pandemia de coronavirus, transmite Bloomberg.

Ministrul francez al Ecologiei a cerut unui grup care promovează utilizarea bicicletelor să ajute oficialitățile locale în coordonarea eforturilor destinate creării unor piste de biciclete temporare. În Berlin, autoritățile locale au creat deja piste de biciclete temporare pentru a încuraja păstrarea distanței sociale. Milano intenționează să deschidă mai multe străzi pentru bicicliști și pietoni.

Bicicleta este o soluție atractivă pentru că poate ajuta populația să se deplaseze la muncă fără a înghesui oamenii în autobuze și trenuri aglomerate, unde virusul este mai probabil să se răspândească. Ca o recunoaștere a acestui risc, premierul francez, Edouard Philippe a spus că purtarea măștilor ar putea deveni obligatorie în sistemul public de transport.

Potrivit grupului Club des Villes et Territoires, care promovează utilizarea bicicletelor, această modalitate de transport este prietenoasă cu mediul și permite păstrarea distanței sociale. Acest lucru este deosebit de important „într-un moment în care tema față de mijloacele publice de transport este posibil să persiste și dincolo de încheierea carantinei”, susține Club des Villes et Territoires.

Mijloacele publice de transport funcționează în continuare în Franța, dar la o capacitate mai mică, pentru cei care trebuie să facă naveta sau să efectueze călătorii esențiale. Însă proliferarea aplicațiilor de tip bike-sharing, precum și eforturile care durează de mai mulți ani destinate construcției de piste de biciclete în Paris și alte orașe din Franța, fac mai ușor pentru cetățeni să se deplaseze la muncă pe două roți.

„În acest moment, vorbim de piste temporare pentru biciclete, puse la punct de autoritățile locale” a declarat purtătorul de cuvânt al Ministerului Ecologiei din Franța, adăugând că planul pe termen lung privind construcția de trasee pentru biciclete continuă.

De asemenea, în lunile următoare, autoritățile din Milano vor face mai accesibile pentru bicicliști și pietoni o suprafață de 35 de kilometri din străzile orașului, astfel încât navetiști vor putea să evite transportul public și blocajele în trafic după ridicarea restricțiilor.

Germania, una din țările renumite în Europa pentru rețeaua sa de autostrăzi, a decis să își modernizeze infrastructura destinată bicicletelor din cauza coronavirusului. Landul Baden-Wuerttemberg, unde își are sediul grupul auto Daimler AG, își va dubla finanțarea alocată în acest an pentru construcția de trasee pentru biciclete și pietoni, până la 58 de milioane de euro.

Grupul de lobby pentru mediul înconjurător Deutsche Umwelthilfe a cerut autorităților ca peste 200 de orașe din Germania să mărească traseele pentru biciclete pentru a reduce aglomerația în autobuze și metrouri. „Bicicliștii au nevoie de infrastructură sigură în lunile următoare. Aceasta permite o călătorie sigură la locul de muncă și ajută doctorii și spitalele să evite accidentele inutile”, susține Deutsche Umwelthilfe într-un comunicat de presă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 19/Oct/2020
Mesaje: 1198
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2020 23:14:26    Titlul subiectului: 206977

Astazi am descoperit ca Google Maps mi-a urmarit localizarea in continuu in ultimii ani. Avantajul este ca pot vedea cati kilometri am facut in fiecare zi cu bicicleta , la lucru. Cateva exemple in imaginile de mai jos.


Screenshot_20200507-191407.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  649.13 kb
 Vizualizat:  de 460 ori

Screenshot_20200507-191407.jpeg



Screenshot_20200507-191530.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.8 kb
 Vizualizat:  de 460 ori

Screenshot_20200507-191530.jpeg



Screenshot_20200507-191617.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.41 kb
 Vizualizat:  de 460 ori

Screenshot_20200507-191617.jpeg



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community