Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzul Rocar 812E - Autodromo, RATB #7460
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
CiprianTRB



Data înscrierii: 03/Mar/2019
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2020 15:01:07    Titlul subiectului: 205110

Ofertanți : 1.BLAUTEIL WANDERER
2.ICOM TRADING & CONSULTING SRL
3.COPROT
4.ADETRANS S.R.L
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CiprianTRB



Data înscrierii: 03/Mar/2019
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari

MesajTrimis: Mie 22 Ian 2020 15:22:23    Titlul subiectului: 205210

În urma cu 15 minute licitația a întrat în evaluare financiara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CiprianTRB



Data înscrierii: 03/Mar/2019
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari

MesajTrimis: Mar 04 Feb 2020 19:06:17    Titlul subiectului: 205425

Astăzi licitația a întrat în deliberare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 08/Aug/2020
Mesaje: 275
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Feb 2020 02:45:13    Titlul subiectului: 205441

#7460 în primăvara anului 2014 în depoul Bujoreni. Din păcate (dar și din fericire totodată) am mai găsit câteva fotografii datorită unui prieten vechi, doar că acestea sunt incadrate într-un colaj neavând decât câteva speranțe că voi mai găsi și restul fotografiilor întregi.


16523032_243582142767047_1392851217_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.85 kb
 Vizualizat:  de 1736 ori

16523032_243582142767047_1392851217_o.jpg



16465916_243582152767046_1131092205_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.47 kb
 Vizualizat:  de 1736 ori

16465916_243582152767046_1131092205_o.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 08/Aug/2020
Mesaje: 275
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Feb 2020 21:44:55    Titlul subiectului: 205734

Se pare că 7460 a ajuns în parcul rece al autobazei Alexandria. Astfel că șansele de a mai fi reparat și revăzut vreodată pe traseu sunt foarte mici.
Sursa: Metrouușor/Axel



7460 - Alexandria 2 , 12.02.2020..jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.42 kb
 Vizualizat:  de 1573 ori

7460 - Alexandria 2 , 12.02.2020..jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Olibus



Data înscrierii: 30/Iun/2020
Ultima vizita: 01/Iul/2020
Mesaje: 1
Locație: Szczecin (Polonia)

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2020 11:15:10    Titlul subiectului: 207720

Am vești foarte, foarte proaste. Mașina # 7460 este scoasă la vânzare pentru casare împreună cu alte șapte "monumente". Aceasta este o lipsă de respect pentru istoria transporturilor în București.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 08/Aug/2020
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2020 13:47:14    Titlul subiectului: 207722

Da, sunt scoase la vânzare și vehicule care ar fi trebuit păstrate pentru muzeu:
- troleibuzele #7460 (cel menționat) și #7459;
- tramvaiele V2S-T 3001, 3002 și ultimul V2A-2S, #4042;
- ultimele DAF și Rocar de Simon rămase: #703, #870, #1270, plus autobuzul Rocar Autodromo #98.
Mai jos este lista completă a vehiculelor propuse pentru casare:
Lotul 1: 052, 092, 097;
Lotul 2: 105, 116, 180;
Lotul 3: 192, 246, 247;
Lotul 4: 029, 090, 267;
Lotul 5: 133, 155, 137;
Lotul 6: 161, 190, 234;
Lotul 7: 235, 326;
Lotul 8: V2A-2S 4042 și V2S-T 3001, 3002;
Lotul 9: 3301, 3302, 3305, 3306, 3307;
Lotul 10: 3308, 3309, 3310, 3312, 3313;
Lotul 11: 3323, 3325, 3329, 3332, 3334;
Lotul 12: 3349, 3350, 3351, 3335, 3338;
Lotul 13: 3367, 3368, 3369, 3371, 3372;
Lotul 14: 3378, 3385, 3386, 3387, 3388;
Lotul 15: 3389, 3390, 3397, 3399, 3403;
Lotul 16: 3404, 3410, 3415, 3417, 3419;
Lotul 17: 3420, 3421, 3423, 3430, 3429 și EP/V3A S02 (6096, trecut greșit în listă ca 6069);
Lotul 18: 5201, 5251, 5253, 5254, 5255, 5105, 5111, 5113, 5120;
Lotul 19: 5256, 5262, 5266, 5267, 5268, 5273, 5274, 5278, 5282;
Lotul 20: 7459, 7460, 5287, 5288, 5295, 5298, 5300, 5290, 5148;
Lotul 21: 5157, 5163, 5181, 5190, 5196, 5197, 5183, 5154;
Lotul 22: 98, 1270, 703, autospeciale R16215 F cu nr. B31RTB și B32RTB, 870, autospecială R16230 cu nr. B14RKW, semiremorcă transport lichide, petrol cu nr. B79STB, autospecială R10215 cu nr. B30GRO, autovestiarul B18YKJ, autoturnul B19TAE;
Loturile 23, 24: o parte din fostele camioane de intervenții KRAZ, ROMAN, DAC și diverse alte vehicule.



Lista 142 mf-mt.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Lista 142 mf-mt.pdf
 Mărime fișier:  852.37 kb
 Descărcat:  de 24 ori



Ultima modificare efectuată de către tramvaiul la Joi 02 Iul 2020 06:47:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 08/Aug/2020
Mesaje: 275
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2020 19:38:25    Titlul subiectului: 207725

M-aș chinui să-l cumpăr pe 703 după ce ajunge la dezmembrări, iar colegul castrosua să-l ia pe 870. Dar slabe șanse, o dată pentru lipsa de înțelegere a celor de la remat (mulți care au vrut să cumpere mașini de la ei și nu au vrut să le dea în ruptul capului), chiar de e radiat din circulație (ceea ce nu sunt foarte sigur, dar nu mai poate fi înscris ulterior, oricum trebuie luat pe platformă, însă m-aș mulțumi și ca exponat static în curte, dacă mai e cât de cât întreg, sau mai există piesele care pot fi puse înapoi) că 1270 mai e doar o caroserie (plus că nu am fost foarte atras de DeSimon), DAC-urile sunt modificate (și nu vreau să investesc o groază de bani în readucerea lor la starea inițială, chiar dacă sunt de la Ferentari) iar 98 trebuie reparat, ceea ce înseamnă că trebuie cumpărat și 7460 pentru piese, iar eu nu sunt foarte interesat de ele.

Însă măi oameni buni, și Asociația Metrouușor, nu vă mai pierdeți timpul cu petiții pentru înființarea așa-zisului muzeu, că nu interesează pe nimeni din RATB sau PMB muzeul care-l doriți a fi înființat. E și așa foarte târziu pentru câte vehicule s-au casat fără a mai rămâne șurub de la ele, și fără a le mai lua de pe undeva. Vedeți că tot în materie de autobuze și troleibuze în special au dispărut. Nu vor să se aloce bani pentru lucruri de genul, vedeți clar, au făcut ce au făcut cu greu la câteva tramvaie, cu 6001 mai mult s-a insitat, și doar la tramvaie, care nu efectuează ITP sau sunt cu norme de poluare. Interesul e zero după cum vedeți încă o dată de peste 20 și ceva de ani de când mai puteau fi salvate autobuze ca IK4 sau Roman 112UD. Pentru un muzeu trebuie altfel procedat, trebuie un adevărat pasionat să facă ceva, eu însă aș face, chiar muzeul propriu (care se poate numi într-adevăr muzeu, autobuze funcționale și înmatriculare, nu câteva rahaturi de machete de hârtie că doar atât a știut RATB să arate), și da, am în plan, cu Alex (castrosua), vedeți povestea autobuzului DAC de la Transbus Fetești, al celui de la Romavia și care vor mai fi nu doar românești. Mai bine faceți cumva ca vehiculele să meargă la privați decât să mai rămână ale statului (că tare-mi e și cu CTP Iași când s-o schimba directorul) chiar dacă și aici e o altă problemă, în sensul că trebuie un teren (cu un mic efort și obține și ăsta, mai ales că la periferie sunt ieftine, unde se poate face zgomot și lucra la orice oră, aici la mine în Buzău dacă te duci mult spre margine sau la graniță cu alt județ, poți cumpăra un teren de 2000mp cu 100 și ceva de mil. vechi, încă dacă mai pui încă atâta îți iei și o casă bună de locuit cu apă și curent trase), ceva bani (se poate face un împrumut, un CAR, sau vinde ceva inutil dar valoros, dar și în cazul ăsta iar nu-ți trebuie iar mai mult de 100 și ceva de mil. vechi, că un autobuz vechi e la preț de fier vechi, în principiu e să-l luați și după să vă ocupați încet-încet. Eu mă crucesc cât costă un apartament, că dacă vând unul îmi cumpăr 20 de autobuze și teren împrejmuit cu gard să le țin pe toate), dar astea eu le consider niște probleme minore cel puțin pentru mine, atâta timp cât există pasiune se face orice. Very Happy

_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community