|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 17 Mar 2010 23:15:17 Titlul subiectului: Repartizare soferi pe tipuri de autobuze |
124738 |
|
Am si eu o curiozitate in legatura cu repartizarea soferilor pe tipuri de autobuze la autobazele care au in parcul activ atat Citaro cat si alte tipuri mai vechi (DAF, RdS...).
Concret, la autobaza Militari avem si Citaro pentru liniile 'obisnuite' cat si Rocar de Simon pentru liniile mai 'prapadite' plus preorasenesti iar parcul o fi vreo 80-90% Citaro si 10-20% Rocar de Simon. Toti soferii care lucreaza la aceasta autobaza sunt repartizati fie doar la Citaro, fie doar la RdS sau se mai si schimba, un anumit sofer fiind saptamana asta la Citaro si cea viitoare la RdS?
In caz ca alocarea e fixa si nu se schimba (banuiala mea), cum au fost alesi soferii care au ramas pe RdS, autobuz probabil mai putin confortabil la condus? Au fost numiti de sefi pe baza de simpatii/antipatii? sau pe baza unor criterii obiective? sau s-au oferit voluntari? |
|
Sus |
|
|
Rasnitza
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Sep/2010 Mesaje: 39 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Joi 18 Mar 2010 21:23:02 Titlul subiectului: |
124784 |
|
Repartizarea este fixa: cine s-a inscris primul sa primeasca un Mercedes, l-a primit, si restul si-au asteptat randul. _________________ Tramway Rider |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 11:50:01 Titlul subiectului: |
124798 |
|
Cand vin masini noi, fiecare echipaj de soferi face cerere pentru a primi masina noua.
Daca li se aproba (si li se aproba in majoritatea cauzrilor), li se repatizeaza o masina noua cu care lucreaza pana aceata este casata sau pleaca de la garaj.
In cazul in care masina este stricata, fiecare sofer are dreptul sa "caute" o masina pe care se lucreze in acest timp, desigur cu acordul titularilor.
In cazul in care masina pleaca de la garaj si in locul ei este adusa o masina de acelasi model, atunci nu mai trebuie facuta cerere si iti este repartizata masina automat din cele venite la garaj. _________________
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Mar 07 Iul 2020 12:24:44 Titlul subiectului: |
207777 |
|
Deși mesajele sunt destul de vechi, opiniile cred că sunt mereu bine venite.
Fiecare șofer lucrează pe ce mașină își dorește în principiu, asta dacă are posibilitatea de a-și alege (pe vremea când RATB avea tot felul de autobuze, până să ajungă la full Citaro). Știam un șofer care a fost la Ferentari, a lucrat pe DAC (nu-i plăcea), avea domiciliul la piața Reșița (RATB te repartiza în funcție de domiciliu și locuri, în cazul ăsta Obregia sau Ferentari, ca șofer de autobuz) și când au venit DAF-urile noi, și-a făcut ”bagajul” la Nordului. Ulterior era prea deranjant timpul care trebuia calculat bine pentru schimb, și a venit la Obregia când au venit RdS-urile. Cum a spus și colegul, când vin mașini noi fiecare echipaj (adică titularii de la sch. 1 și 2 ai fiecărei mașini) pot face cerere pentru a primi mașină nouă, iar mașina veche ii se va stabili soarta în funcție de starea acestuia (ori casată, genul lui 2104, ori dată la alt echipaj sau transferat la alt garaj). La Ferentari când au venit Citaro, șoferii mai ”eleganți”, care lucrau în maximă curățenie (indiferend de tipul autobuzului), făceau cerere pentru Citaro. Deși au fost și DAF-uri preluate de șoferi responsabili, aici era vorba și de ”gusturile” fiecăruia. Unora le plăcea să meargă pe autobuze vechi pe linii precum 141 și 220, altora pe Citaro pe linii ca 122 sau 133. Și la Buzău și Ploiești există ceva asemănător. Și mi se pare normal să poți alege dacă ai posibilitatea, o linie mai aproape de casă chiar dacă e linie ușoară (cum era 242) și ești mai slab plătit față de 220 (linie semi-grea) numai zic de 101 (linie grea) cum era cel puțin înainte. Deși reamintesc că RATB plătea la oră, nu la cursă cum au spus unii, dar plătea în funcție de linia pe care lucrai (cât era de solicitată) nu de autobuzul pe care lucrai. Un șofer de la Pipera a preluat alt autobuz deoarece schimbul său nu vroia altă linie decât 112, deoarece lucra sch. 1 și avea locuința în apropriere, iar el era nevoit să vină tocmai din Sebastian (cart. Rahova, repartizarea a fost făcută după primul domiciliu) în Pipera, astfel că a preluat o altă mașină în linia 300 unde era și mai aproape de casă și câștiga și mai bine, find linie grea. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|