Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 05 Mar 2020 15:38:32 Titlul subiectului: |
206009 |
|
Din comentariile clujenilor de pe site-ul ziarului Monitorul de Cluj, am aflat că autobuzele de pe linia 39 , vin la un interval de cel puțin 30 minute ! E adevărat ? Dacă e adevărat , înseamnă că toată "cupola aurie" creeată în jurul transportului în comun din Cluj , este de fapt un "balon de săpun" !
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 05 Mar 2020 15:40:10 Titlul subiectului: |
206010 |
|
Se întâmplă lucrul acesta și pe alte trasee ?
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 325 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 05 Mar 2020 16:19:37 Titlul subiectului: |
206012 |
|
Da, categoric se intampla. La Cluj nu s-a investit deloc in transportul in comun, doar s-au perfectionat clujenii la fabricat "cupole aurii" sa ii fraiereasca pe aia din Constanta.
Lasand ironia la o parte, cam repede ai reusit sa tragi concluzii. Ai idee pe unde circula linia 39? Stii ca e dublata de alte linii? Stii ca exista un site ( http://ctpcj.ro ) unde poti sa vezi orarul fiecarei linii si ce alte linii mai circula pe traseul respectiv? Nu stii, ca daca ai fi stiut te-ai fi abtinut.
Normal ca oamenii ar vrea sa le vina autobuzul din 3 in 3 minute, nu conteaza daca sunt 2 sau 60 de calatori in el. Asta cu concluziile dupa cititul a 2 comentarii intr-un articol e ca si cum as zice ca la Constanta e naspa ca nu au renovat aia cazinoul. Sau l-au renovat? Ma rog, intelegi ideea.
Normal ca se intampla si pe alte linii sa fie o frecventa de genul. Sunt zone inca in dezvoltare unde transportul in comun urmeaza sa se extinda / sa isi mareasca frecventa. Un exemplu este cartierul Buna Ziua, unde transportul in comun a pornit la drum cu o frecventa de peste 30 de minute acum ceva ani. Acum e acoperita de 2 linii care o leaga atat de centru cat si de principalele obiective de interes din zona (Mall-ul, birouri, restaurante, zone de agrement) cu o frecventa de sub 10 minute.
Ca o completare, zonele cu trafic intens de calatori (arterele principale din marile cartiere, zona centrala etc.) au o frecventa de 3-5 minute. Cat sa sufli intr-un balon de sapun pana astepti.
Si inainte sa vina careva (tu sau altul) cu celebra atitudine de roman mereu nemultumit, o sa zic eu ca bineinteles este loc si de mai bine. Se pot reconfigura anumite trasee ceea ce am inteles ca s-ar si dori, se pot introduce altele noi sau prelungi cele existente. Se poate mari si frecventa in acele cazuri in care se justifica acest lucru. Dar de la situatia actuala a transportului in Cluj pana la a zice ca e un "balon de sapun" - scuza-ma dar mi se pare pur si simplu rautate.
|
|
Sus |
|
|
Stef.muc
Data înscrierii: 08/Dec/2019 Ultima vizita: 01/Noi/2021 Mesaje: 11 Locație: Munchen (Germania)
|
Trimis: Mie 15 Apr 2020 11:35:23 Titlul subiectului: |
206650 |
|
În aceasta situație neobișnuită pentru toți am utilizat timpul liber productiv.
Din căutare meticuloasă sunt formate niște hărți (în măsura geografică) de dezvoltarea rețelor de transport electric din RO.
Sper că sau în zile aceste dificile sau târziu vor fi estimate.
De indicații și corecții voi fi foarte mulțumitor.
Aici Cluj...
Harta se poate să accede și la următoară pagina:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Stra%C3%9Fenbahn-undOBusNetzentwicklungCluj.png
Salutări frumoase din München.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
621.62 kb |
Vizualizat: |
de 11015 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 259 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2020 21:13:03 Titlul subiectului: |
208073 |
|
Nu stiti oare linia 1 va ramane pe traseul actual definitiv, sau va reveni la cel initial, prin PMV?
|
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 239 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2020 21:48:53 Titlul subiectului: |
208074 |
|
Dupa ce vor fi introduse noile linii de troleibuz, linia 1 va reveni la vechiul traseu de intoarcere.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 23 Sep 2020 14:26:03 Titlul subiectului: |
208440 |
|
http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri/linia-1-traseu-baza/1368
Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA informeaza publicul calator ca,incepand cu data de 24 septembrie 2020, linia 1 de troleibuze (Str. Bucium – P-ta 1Mai) revine la traseul de baza in sensul de mers spre cart. Manastur, dupa cum urmeaza:
P-ta 1 Mai – str. Paris – str. Bucuresti – P-ta Abator – str. D. Barceanu – str.Traian – P-ta M. Viteazul (statie Pod Traian) – str. Regele Ferdinand – P-ta Unirii –str. Memorandumului – Cal. Motilor – Cal. Manastur – str. Primaverii.
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2020 11:45:27 Titlul subiectului: |
208470 |
|
Pe linia 10 vor fi 3 troleibuze în ora de vârf și 2 în afara orelor de vârf, iar în weekend nu va circula. Asta conform orarului valabil din 14.09.2020, găsit aseară în capătul liniei 3.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
245.46 kb |
Vizualizat: |
de 9554 ori |
|
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2020 16:09:30 Titlul subiectului: |
208474 |
|
Au inceput sa circule traseele noi?ma refer la 2,10 si 14
|
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 24/Mai/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2020 17:11:15 Titlul subiectului: |
208475 |
|
Nu, nu circulă încă.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 27 Sep 2020 11:14:29 Titlul subiectului: |
208486 |
|
Am vazut ca scrie pe foaie "valabil din 14.09"
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 259 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Sep 2020 13:06:49 Titlul subiectului: |
208489 |
|
Asta am vrut sa intreb si eu, ca initial era din septembrie, si celelalte linii din august. Eu nu am vazut nimica pana acuma.
|
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 05 Noi 2020 11:22:47 Titlul subiectului: |
208822 |
|
Pai...au mintit...nimic nou
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Joi 05 Noi 2020 17:38:10 Titlul subiectului: |
208824 |
|
Eu am citit ca s-ar baga in curand dar cu niste frecvente de tot rasul. Asta in conditiile in care o gramada de trolee stau in depou. De ce? Intrebare pt Neag si Boc.
|
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 24/Mai/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Joi 05 Noi 2020 18:01:01 Titlul subiectului: |
208825 |
|
Traseele au intrat în circulație de luni, iar ca să răspund întrebării lui BVB09, cauza este, cel mai probabil, lipsa de șoferi. Traseele au, într-adevăr, o frecvență foarte proastă, la 25 de minute pentru 2, la 30 de minute pentru 10 și 14, respectiv 50 de minute pentru 23.
Fiind o „linie fantomă”, linia 23 chiar nu are nevoie de un troleibuz articulat, troleibuz care a fost luat cel mai probabil de pe 6 sau 25, un Citelis scurt fiind mai mult ca suficient.
Rămâne de văzut ce efect va avea retragerea a 3 troleibuze de pe 6 și a 4 troleibuze de pe 25, mai ales după ce, să sperăm, pandemia va lua sfârșit.
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Vin 06 Noi 2020 07:12:21 Titlul subiectului: |
208831 |
|
Poate atunci (cand se va sfarsi intr-un fel sau altul) vor putea lua mai multi soferi.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 06 Noi 2020 10:49:11 Titlul subiectului: |
208833 |
|
Sunt 9 troleibuze introduse pe aceste 4 linii:
- 2 troleibuze pe linia 2 (frecventa de 20-25 minute)
- 2 troleibuze pe linia 10 (frecvența de 25-30 minute)
- 4 troleibuze pe linia 14, din care un orar circulă cu verde (frecventa 15-25 minute)
- 1 troleibuz pe linia 23 (frecvența de 50-60 minute)
Tot din 2 noiembrie, s-au scos de pe alte linii 8 troleibuze (3 de pe linia 6, 4 de pe linia 25 și 1 de pe linia 3)
Dacă tragem linie, avem un troleibuz în plus la stradă, cel de pe 23.
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Vin 06 Noi 2020 17:36:17 Titlul subiectului: |
208836 |
|
Deci inca si in momentul de fata CTP are prea multe troleibuze? Daca nu ma insel, inca sunt vreo 8-10 Solaris Trollino, care nu s-au pus in circulatie (341-350). Scuze daca ma insel, dae nu am vazut nici un Trollino peste nr de parc 340.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 06 Noi 2020 19:39:46 Titlul subiectului: |
208838 |
|
Cel mai mare număr de Solaris văzut de mine la stadă este 343.
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
andreirus2000
Data înscrierii: 20/Dec/2018 Ultima vizita: 01/Apr/2022 Mesaje: 14 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 06 Noi 2020 23:05:42 Titlul subiectului: Linia 10 |
208841 |
|
Astăzi am dat o tura cu noua linie 10 din A. Iancu - CUG - Septimiu albini.
Am fost cu Solaris Trollino 18 cu nr. 311. Am fost doar eu și o doamna pe linie. La întors am fost singurul pasager, nimeni nu a mai urcat. La capăt la CUG am o discuție cu șoferul pe de 311. L am întrebat și de ce nu s-au băgat toate troleibuzele in circulație, iar el nu a știut sa-mi zică motivul, iar despre traficul de pasageri e cam slăbuț după cum am văzut și eu azi. După in spate a sosit și linia 14, tot Solaris Trollino nr. 328. Și aici am purtat o discuție cu șoferul. El in schimb a zis ca la linia 14 pe timpul zilei ar fi ceva pasageri. Durează pana lumea cunoaște ruta. Și pe el l-am întrebat de frecventele proaste și ca nu toate sunt scoase troleele la traseu, iar el a spus ca e din cauza covidului ca nu sunt călători. Am invocat și motivul lipsei de șoferi, dar el a zis ca nu asta ar fi cazul. După ceva timp își vor micsora timpul de așteptare.
Atașez 5 poze cu liniile noi făcute la CUG și 2 video uri din p-ta A. Iancu spre CUG și din CUG spre Snagov Nord :) .
https://ibb.co/zF3zDzW
https://ibb.co/HGZVNHZ
https://ibb.co/1M1cLnw
https://ibb.co/DVvnxk5
https://ibb.co/G3wd07t
https://youtu.be/itJRDZ0Gk8A
https://youtu.be/Gm3lhVBFcss
[/img]
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 07 Noi 2020 12:50:55 Titlul subiectului: |
208844 |
|
Mulțumim pentru informațiile aduse, ele fiind foarte de folos. Măcar așa nu mai trebuie să ne dăm cu presupusul din fața calculatorului.
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 325 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 09 Noi 2020 15:52:13 Titlul subiectului: |
208853 |
|
Părerea mea e că nici nu le-ar mai fi lansat acum dacă nu existau acele promisiuni de la începutul anului pe baza cărora lumea s-a scandalizat. Nu sunt niște linii de o reală necesitate, mai degrabă ajută la dezvoltarea rețelei de transport „eco” dublând pe anumite porțiuni linii de autobuz.
Linii cu adevărat folositoare au fost 44 și 45, pentru că legau între ele cartiere mari care nu beneficiaseră de linie directă (cu atât mai mult cu cât s-a mers și pe ideea aducerii lor în zone circulate, dar cu rețea de transport sub-dezvoltată - spre exemplu, Dorobanților sau Bună Ziua).
Poate și cele noi se vor dovedi utile cu timpul, dar cel mai probabil doar după perioada de pandemie.
|
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Mar 10 Noi 2020 09:30:52 Titlul subiectului: |
208859 |
|
Liniile foarte bine gandite, ca si 45 de exemplu, deja in prima zi era aproape plin! Linia 2, 10 si 14 sunt absolut nefolositoare, pana ce exista linia 7, 9, 48, 100, 102, si asta indiferent de pandemie. Iar linia 23 era si pana acum mort. Sa nu mai vorbim, ca Clujul are in moment prea multe articulate, si este comic, ca pe toate liniile sunt trolee articulate, cu 2-3 calatori dimineata, sau dupa masa.
|
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 24/Mai/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Mar 10 Noi 2020 10:13:41 Titlul subiectului: |
208860 |
|
Înițial se dorea transformarea liniei 48 în troleibuz, așa cum ar trebui, dar dintr-un motiv sau altul (cel mai probabil pentru că nu au vrut sau nu au putut să reactiveze rețeaua de pe Teodor Mihali) s-a decis înființarea improvizației care este linia 10.
Linia 14 în schimb este o idee foarte bună, până acum singura alternativă era tramvaiul, iar din centru era imposibil de ajuns pe Muncii fără să schimbi două autobuze.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 10 Noi 2020 10:32:19 Titlul subiectului: |
208861 |
|
Linia 48 nu poate fi troleibuz până nu se electrifică și strada Liviu Rebreanu până la capătul de pe Aleea Băișoara.
_________________ Galeria foto personala cu vehicule de transport public din tara: https://www.facebook.com/vehiculetransportro/ |
|
Sus |
|
|
|