Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
PaulIP

Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 22/Feb/2023 Mesaje: 490 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 05 Oct 2011 19:21:59 Titlul subiectului: |
149281 |
|
1. FBW ( articulat, bineinteles )
2. Solaris Trollino 12/18; sunt moderne si ar merge si in Bucuresti
3. Ik415 ( 51xx ) pt. ca au geamuri mobile mari
4. Rocar 412E/317ECS/312E ( #7459, #7440, #7447 )
5. Mercedes O305GT/O405GT
6. Saurer 5 DUK-A
_________________ Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal |
|
Sus |
|
 |
radudaniel23
Data înscrierii: 27/Oct/2009 Ultima vizita: 06/Sep/2019 Mesaje: 40 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Oct 2011 14:11:37 Titlul subiectului: |
149312 |
|
1.DAC 117E.
2.IKARUS 415T
3.MERCEDES-BEMNZ O305 GT
|
|
Sus |
|
 |
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 08 Oct 2011 19:51:52 Titlul subiectului: |
149408 |
|
1 Irisbus citelis 12 si 18
2 Dac 212 si 217
3 Rocar de Simon
4 Volvo B 10 M
5 Graf&Stift
6 Solaris trollino 12, 15 si 18
7 Hess
8 Ikarus 280
9 Neoplan Viseon
10 Vanhool Exquicity
11 FBW 91 GTL
Pe ultimul loc troleibuzele MAZ.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
 |
costy92

Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Oct 2011 21:28:58 Titlul subiectului: |
149452 |
|
Ikarus 415T
este si cel mai bun troleibuz cumparat de catre romani
|
|
Sus |
|
 |
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 13 Dec 2011 16:42:59 Titlul subiectului: tROLEIBUZE FAVORITE |
151008 |
|
-Mai vechi: 'ZIU-9"" si 'DAC-117-E"
-Mai noi: IRISBUS-CITELIS
|
|
Sus |
|
 |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 03 Iul 2012 09:07:55 Titlul subiectului: |
156975 |
|
Irisbus Citelis
Volvo B10M
Dac 212 si 217.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
 |
Andrei01
Data înscrierii: 05/Ian/2013 Ultima vizita: 15/Noi/2013 Mesaje: 15
|
Trimis: Mar 22 Ian 2013 22:15:36 Titlul subiectului: |
161833 |
|
1 Mercedes-urile Citaro
2 Skoda 24 Tr
3 Solaris Trolino
4 Man-Neoplan N 6321
5 Irisbus Citelis
|
|
Sus |
|
 |
Matei Melinte

Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 167
|
Trimis: Sâm 13 Ian 2018 01:57:57 Titlul subiectului: |
193186 |
|
Renault ER 100 Safra rămăne feblețea mea, nu doar pentru că am crescut cu ele, ci pentru dotările și avantajele lor:
- generator diesel de energie electrică - Deutz
- foarte călduroase;
- interior bine gândit;
- podea nu foarte înaltă;
- cuplare-decuplare pneumatică a captatorilor;
- silențioase;
Iubesc enorm de mult aceste troleibuze. Ele au devenit simbolul transportului public din Piatra-Neamț. Pe ele am învățat multe dintre cunoștințele mele de electronică, am și condus Safre. Ce să mai, love at first drive!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
954.47 kb |
Vizualizat: |
de 28023 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.81 kb |
Vizualizat: |
de 28023 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 28023 ori |

|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
 |
castrosua

Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 11/Dec/2022 Mesaje: 941 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 16 Ian 2018 21:30:56 Titlul subiectului: |
193245 |
|
Cum conduceau pe generator? Sigur nu aveau aceiasi puture. Stii cumva ce motor (cilindree, turbo?) si ce fel de generator la nivel de puture, cati amperi produce?
Sunt dragute Renaulturile, si s-au tinut bine, ceva straniu pentru Renault ca firma in general.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
 |
Matei Melinte

Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 167
|
Trimis: Mar 16 Ian 2018 22:38:49 Titlul subiectului: |
193251 |
|
Au un motoraș în 3 cilindri de la Deutz. Nu știu alte date despre el. Pot spune că livrează energia necesară mutării de colo-colo a troleibuzului, fiind limitat la 15 km/h. Avem șoferi care în "entuziasmul" lor, au făcut și câte un program întreg cu motorașul ăla, pe când erau avarii sau pene de curent. Multe dintre Safre nu mai au motorașul funcțional, iar cele care îl mai au sunt întreținute de șoferii titulari.
Mașinile astea s-au dovedit cele mai bune achizitii de la Troleibuzul, iar partea electrică este aproape indestructibilă. Doar în ultima perioadă, datorită mentenanței deficitare au început fie să dea afară logica, fie să rămână fără accelerație. Cum a doua venire a lui Hristos pe pănânt e mai plauzibilă decât reînnoirea parcului de troleibuze de la Piatra-Neamț, pot spune că aceste legende(care au ajuns și la 38 de ani de la fabricație) vor mai duce viață lungă până la pensie. Un singur lucru îmi doresc să se păstreze la achiziția de noi troleibuze(lucru care face deliciul directoarei și al CA-ului) să aibă claxoane ca Renaulturile(clopoțel ca de tramvai)
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
 |
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 29/Mar/2023 Mesaje: 430 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 16 Ian 2018 23:13:01 Titlul subiectului: |
193252 |
|
Si troleibuzele Renault din Brasov au motor diesel destul de puternic, mergand si cu 40km/h(cel putin eu cu viteza asta am avut ocazia sa merg cu ele pe motor). Ele au rezervor de 220L de motorina si pot functiona un timp destul de lung pe motorul diesel, mai ales ca functioneaza si compresorul cand merg pe motor. Au decuplare/cuplare pneumatica a captatorilor si cele 2(#308 si #310) care mai circula se mentin bine inca, asta doar datorita celor 2 titulari de pe ele care au investit mult timp si bani in ele, altfel erau de mult la Remat.
P.S. Si ale noastre aveau clopotel.
|
|
Sus |
|
 |
castrosua

Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 11/Dec/2022 Mesaje: 941 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 20 Ian 2018 09:36:00 Titlul subiectului: |
193295 |
|
Deci motor mic in comparatie cu un autobuz. M-am uitat la un generator ce ar produce aceiasi putere ca un motor electric cuplat la retea, si:
1. Costa in jur de $150.000
2. Sunt de marimea unei remorci 117E.
Dar ar putea duce un troleu pana la 100km/h (dar tine restul masinii)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
 |
Scania
Data înscrierii: 18/Sep/2020 Ultima vizita: 26/Dec/2020 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Sep 2020 10:44:32 Titlul subiectului: |
208434 |
|
Troleibuzele mele preferate:
1. Solaris Trollino
2. Irisbus Cristalis
3. Irisbus Citelis
4. Neoplan N6121
5. Ikarus 415T
6. Renault Berliet ER100/PER100
7. Rocar De Simon 412E
8. Rocar Autodromo 812E
9. Gräf & Stift
10. Renault Agora
11. Hess (toate modelele)
12. Volvo B10M (cele din Brasov)
13. FBW (cele care se gaseau in Sibiu)
14. Astra Town 118
15. DAC 112E/117E/123E/212E/217E/317E/318E
16. Ikarus 280T
17. Rocar 512E
18. Rocar 312E
19. Roman 112E
20. TV 2E
|
|
Sus |
|
 |
Scania
Data înscrierii: 18/Sep/2020 Ultima vizita: 26/Dec/2020 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 28 Sep 2020 07:28:36 Titlul subiectului: |
208496 |
|
De asemenea, mai imi plac si troleele ZiU 9, ZiU 10, Skoda (in special cele de la 14Tr in sus) si Trolza (cele care se gasesc in Rusia).
|
|
Sus |
|
 |
|