Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele favorite
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mie 05 Oct 2011 19:21:59    Titlul subiectului: 149281

1. FBW ( articulat, bineinteles Cool )
2. Solaris Trollino 12/18; sunt moderne si ar merge si in Bucuresti
3. Ik415 ( 51xx ) pt. ca au geamuri mobile mari
4. Rocar 412E/317ECS/312E ( #7459, #7440, #7447 )
5. Mercedes O305GT/O405GT
6. Saurer 5 DUK-A

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radudaniel23



Data înscrierii: 27/Oct/2009
Ultima vizita: 06/Sep/2019
Mesaje: 40
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Oct 2011 14:11:37    Titlul subiectului: 149312

1.DAC 117E.
2.IKARUS 415T
3.MERCEDES-BEMNZ O305 GT
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 19:51:52    Titlul subiectului: 149408

1 Irisbus citelis 12 si 18
2 Dac 212 si 217
3 Rocar de Simon
4 Volvo B 10 M
5 Graf&Stift
6 Solaris trollino 12, 15 si 18
7 Hess
8 Ikarus 280
9 Neoplan Viseon
10 Vanhool Exquicity
11 FBW 91 GTL
Pe ultimul loc troleibuzele MAZ.

_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Dec/2022
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Oct 2011 21:28:58    Titlul subiectului: 149452

Ikarus 415T
este si cel mai bun troleibuz cumparat de catre romani
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2011 16:42:59    Titlul subiectului: tROLEIBUZE FAVORITE 151008

-Mai vechi: 'ZIU-9"" si 'DAC-117-E"
-Mai noi: IRISBUS-CITELIS
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2012 09:07:55    Titlul subiectului: 156975

Irisbus Citelis
Volvo B10M
Dac 212 si 217.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei01



Data înscrierii: 05/Ian/2013
Ultima vizita: 15/Noi/2013
Mesaje: 15

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2013 22:15:36    Titlul subiectului: 161833

1 Mercedes-urile Citaro
2 Skoda 24 Tr
3 Solaris Trolino
4 Man-Neoplan N 6321
5 Irisbus Citelis
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 180

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2018 01:57:57    Titlul subiectului: 193186

Renault ER 100 Safra rămăne feblețea mea, nu doar pentru că am crescut cu ele, ci pentru dotările și avantajele lor:
- generator diesel de energie electrică - Deutz
- foarte călduroase;
- interior bine gândit;
- podea nu foarte înaltă;
- cuplare-decuplare pneumatică a captatorilor;
- silențioase;

Iubesc enorm de mult aceste troleibuze. Ele au devenit simbolul transportului public din Piatra-Neamț. Pe ele am învățat multe dintre cunoștințele mele de electronică, am și condus Safre. Ce să mai, love at first drive! Very Happy



Screenshot_2017-12-06-09-23-42.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  954.47 kb
 Vizualizat:  de 37878 ori

Screenshot_2017-12-06-09-23-42.png



IMG_20171201_133603_537.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.81 kb
 Vizualizat:  de 37878 ori

IMG_20171201_133603_537.jpg



Screenshot_2017-06-15-16-13-03.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.09 MB
 Vizualizat:  de 37878 ori

Screenshot_2017-06-15-16-13-03.png



_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2018 21:30:56    Titlul subiectului: 193245

Cum conduceau pe generator? Sigur nu aveau aceiasi puture. Stii cumva ce motor (cilindree, turbo?) si ce fel de generator la nivel de puture, cati amperi produce?

Sunt dragute Renaulturile, si s-au tinut bine, ceva straniu pentru Renault ca firma in general.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 180

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2018 22:38:49    Titlul subiectului: 193251

Au un motoraș în 3 cilindri de la Deutz. Nu știu alte date despre el. Pot spune că livrează energia necesară mutării de colo-colo a troleibuzului, fiind limitat la 15 km/h. Avem șoferi care în "entuziasmul" lor, au făcut și câte un program întreg cu motorașul ăla, pe când erau avarii sau pene de curent. Multe dintre Safre nu mai au motorașul funcțional, iar cele care îl mai au sunt întreținute de șoferii titulari.

Mașinile astea s-au dovedit cele mai bune achizitii de la Troleibuzul, iar partea electrică este aproape indestructibilă. Doar în ultima perioadă, datorită mentenanței deficitare au început fie să dea afară logica, fie să rămână fără accelerație. Cum a doua venire a lui Hristos pe pănânt e mai plauzibilă decât reînnoirea parcului de troleibuze de la Piatra-Neamț, pot spune că aceste legende(care au ajuns și la 38 de ani de la fabricație) vor mai duce viață lungă până la pensie. Un singur lucru îmi doresc să se păstreze la achiziția de noi troleibuze(lucru care face deliciul directoarei și al CA-ului) să aibă claxoane ca Renaulturile(clopoțel ca de tramvai) Very Happy

_________________
Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2018 23:13:01    Titlul subiectului: 193252

Si troleibuzele Renault din Brasov au motor diesel destul de puternic, mergand si cu 40km/h(cel putin eu cu viteza asta am avut ocazia sa merg cu ele pe motor). Ele au rezervor de 220L de motorina si pot functiona un timp destul de lung pe motorul diesel, mai ales ca functioneaza si compresorul cand merg pe motor. Au decuplare/cuplare pneumatica a captatorilor si cele 2(#308 si #310) care mai circula se mentin bine inca, asta doar datorita celor 2 titulari de pe ele care au investit mult timp si bani in ele, altfel erau de mult la Remat.

P.S. Si ale noastre aveau clopotel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 20 Ian 2018 09:36:00    Titlul subiectului: 193295

Deci motor mic in comparatie cu un autobuz. M-am uitat la un generator ce ar produce aceiasi putere ca un motor electric cuplat la retea, si:

1. Costa in jur de $150.000 Shocked

2. Sunt de marimea unei remorci 117E.

Dar ar putea duce un troleu pana la 100km/h (dar tine restul masinii) Very Happy

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Scania



Data înscrierii: 18/Sep/2020
Ultima vizita: 26/Dec/2020
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Sep 2020 10:44:32    Titlul subiectului: 208434

Troleibuzele mele preferate:
1. Solaris Trollino
2. Irisbus Cristalis
3. Irisbus Citelis
4. Neoplan N6121
5. Ikarus 415T
6. Renault Berliet ER100/PER100
7. Rocar De Simon 412E
8. Rocar Autodromo 812E
9. Gräf & Stift
10. Renault Agora
11. Hess (toate modelele)
12. Volvo B10M (cele din Brasov)
13. FBW (cele care se gaseau in Sibiu)
14. Astra Town 118
15. DAC 112E/117E/123E/212E/217E/317E/318E
16. Ikarus 280T
17. Rocar 512E
18. Rocar 312E
19. Roman 112E
20. TV 2E
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scania



Data înscrierii: 18/Sep/2020
Ultima vizita: 26/Dec/2020
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Sep 2020 07:28:36    Titlul subiectului: 208496

De asemenea, mai imi plac si troleele ZiU 9, ZiU 10, Skoda (in special cele de la 14Tr in sus) si Trolza (cele care se gasesc in Rusia).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community