Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura tramvaiului botosanean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 1317
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2020 12:27:53    Titlul subiectului: 207945

Infrastructura de tramvai a traseului 102 (video):

https://www.youtube.com/watch?v=j1byUTqs53c



Traseul 102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  391.54 kb
 Vizualizat:  de 8164 ori

Traseul 102.jpg



_________________
ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2020 17:57:26    Titlul subiectului: 208393

AU inceput lucrarile de refacere a retelei? Are cineva fotografii?
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marian2001FCBT



Data înscrierii: 14/Mai/2018
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 28
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Sep 2020 13:34:56    Titlul subiectului: 208521

BaditaStefanGalati a scris:
AU inceput lucrarile de refacere a retelei? Are cineva fotografii?

Nu au inceput inca lucrarile. Oricum nu mai stiu nimic despre stadiul in care au ajuns, ci doar ca exista finantare pentru ele. Intre timp, in anumite zone unde calea de rulare se dilatase si iesise mult in afara dalelor din beton s-a taiat si eliminat sina. In acest moment, niciunul dintre cele doua linii nu mai poate fi operationala din aceasta cauza. Pe linia 101 s-a scos o portiune dupa statia de la Piata Mare, sensul spre Gara, iar pe linia 102, in sensul giratoriu de la Capatul 1 si in zona Parcului Curcubeului s-au scos niste portiuni bunisoare de linie, una dintre ele fara a fi asfaltata in loc.
Din pacate, nu am poze cu aceste lucrari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 30 Sep 2020 15:36:33    Titlul subiectului: 208523

Va vor veni tramvaiele, stati linistiti. Cate autobuze au luat locul celor doua trasee?
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Mie 30 Sep 2020 15:55:37    Titlul subiectului: 208524

Normal că nu au început lucrările pentru că s-a obținut doar finanțarea. Acum trebuie făcută licitație / licitații pentru stabilirea constructorului / constructorilor.
Au fost cumpărate 9 Isuzu Citibus, implicit capacitea de transport a scăzut drastic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Sâm 27 Mar 2021 22:13:16    Titlul subiectului: 210016

https://transphoto.org/update.php?date=2021-03-27&cid=1217
https://stiri.botosani.ro/stiri/administratie/linia-pentru-tramvaiul-care-nu-ducea-nicaieri-a-fost-scoasa-astazi-de-administratia-de-la-botosani.html
Linia de tramvai nefinalizata de pe str. Viilor a fost rasa de pe fata pamantului in perioada 22-24.03.2021. Portiunea de pe Nicolae Iorga va urma dupa finalizarea strazii Viilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2021 12:48:29    Titlul subiectului: 210027

Nu cunosc situatia dar imi imaginez ca se putea gasi o formulă ca linua aia sa fie operationala.
Mai usor e sa distrugi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Car IS



Data înscrierii: 03/Oct/2020
Ultima vizita: 05/Apr/2023
Mesaje: 401
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2021 13:14:02    Titlul subiectului: 210028

Macar de includea in proiectul de reabilitare a retelei de tramvai din Botosani si acea linie nefinalizata. 😕
Cand au inceput sa o construiasca?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2021 17:58:39    Titlul subiectului: 210032

Portiunea de pe strada Viilor care a fost scoasa, a fost construita impreuna cu linia 102. Tramvaiul 102, initial, trebuia sa faca marea bucla de pe strada Viilor, Bucovinei si B-dul George Enescu. Pe str. Bucovinei si B-dul George Enescu au fost montati cativa stalpi pentru linia de contact. Se zice ca investitia liniei 102 a fost redusa cu o treime din cauza ca, pe B-dul George Enescu trebuia mutat un cablu telefonic. Actualul rond de intoarcere de la Capatul lui 1 nu trebuia sa existe.
In Constanta 101 a fost asa, la Braila 21 si 22 intorc intr-o bucla mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ASB



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 58
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 27 Apr 2021 18:56:14    Titlul subiectului: 210266

Licitație pentru modernizarea liniilor de tramvai din Botoșani, în valoare de 30 milioane de euro - Articol din data de 27 aprilie 2021

https://clubferoviar.ro/modernizarea-liniilor-de-tramvai-din-botosani/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Joi 29 Apr 2021 08:10:22    Titlul subiectului: 210282

E o relansare. Prima avea depunerea de oferte pana pe 9 noiembrie 2020.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2021 20:58:56    Titlul subiectului: 211187

In anul 2000 erau sanse ca tramvaiul sa dispara, salvarea fiind aducerea tramvaielor Tatra T4D din Dresda. Acum e o noua ocazie din cauza infrastructurii...

https://www.g4media.ro/primaria-botosani-ia-in-calcul-sa-renunte-la-proiectul-european-pentru-cumpararea-de-tramvaie-noi-si-refacerea-liniilor-pentru-ca-nu-are-bani-pentru-cofinantare.html

"Primăria municipiului Botoșani ar putea renunța la un proiect european în valoare de 180 de milioane de lei, din cauza cofinanțării foarte mari care trebuie asigurată de la bugetul local, a declarat marți primarul Cosmin Andrei, citat de Agerpres.

Primarul susține că ia în calcul varianta de a nu mai implementa proiectul privind modernizarea căii de rulare a tramvaielor și achiziția de tramvaie noi, în condițiile în care suma care trebuie finanțată din bugetul propriu se ridică la 60 de milioane de lei.

„Există riscul să primim o ofertă financiară mult prea mare și să luăm decizia să renunțăm la acest contract, dar acest lucru îl voi comunica la sfârșitul lunii, atunci când se încheie procedura. Valoarea cofinanțării este fabuloasă. Discutăm de 60 de milioane de lei la o finanțare europeană de 180 de milioane de lei, iar voința botoșănenilor este de a avea un transport public în comun cu alte mijloace în afară celor pe care le-am avut până acum și pentru care am primit finanțare europeană, adică transportul cu tramvaiul”, a declarat primarul Cosmin Andrei, citat de Agerpres.

El susține că procedura de achiziție publică în urma căreia ar urma să fie desemnată firma care să execute lucrările de reabilitare a căii de rulare este în desfășurare, două companii de construcții fiind interesate să încheie un astfel de contract."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2021 23:17:04    Titlul subiectului: 211190

Niste idioti sinistri... De ce sa cauti solutii pentru a te mentine printre orasele civilizate cand poti s-o arzi fara bataie de cap prea mare pe moment, dar cu mult mai multi bani cheltuiti in timp pentru o alta forma de transport public...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2021 23:31:18    Titlul subiectului: 211191

Eu am spus de multe ori , daca tramvaiele sunt scoase inainte de a fi semnate proiectele de modernizare a infrastructurii si de cumparare de tramvaie noi , nu se vor mai moderniza liniile , ci pur si simplu se vor scoate si se va turna asfalt in loul lor. Se fac aceeasi greseli pe care le-au facut si alte orase cu transportul electric , fie ca era vorba de tramvai sau troleibuz.
Stiu ca liniile erau o bomba cu ceas si ca se deraia zilnic , dar nu putem avea incredere in politicieni atunci cand ne spun ca "se va face" , pana nu apare nici cea mai mica intentie de a face ceva , in acest caz nu era facut nici un proiect de modernizare in momentul in care a fost anuntata suspendarea circulatiei tramvaielor..

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Mie 18 Aug 2021 07:15:46    Titlul subiectului: 211193

Radu Bialus a scris:
Niste idioti sinistri... De ce sa cauti solutii pentru a te mentine printre orasele civilizate cand poti s-o arzi fara bataie de cap prea mare pe moment, dar cu mult mai multi bani cheltuiti in timp pentru o alta forma de transport public...


Pt ca romanul e cea mai avansata forma de inteligenta umana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Aug 2021 21:51:45    Titlul subiectului: 211199

http://www.banulbotosanean.ro/economic/59007-renuntam-la-tramvaie-luam-credit-12-milioane-euro-pentru-tramvaie-sau-ne-imprumutam-pentru-alte-proiecte/?fbclid=IwAR2iLx_IupGMsl5MqYafk7qASlOVR-wgwuERHgdNUrXxTNKs9fWKwiiOdYI

Suntem în momentul în care putem să implementăm un proiect de 180 milioane lei pentru modernizarea căii de rulare a tramvaielor, a firului de alimentare cu energie electrică, a depoului, să implementăm un sistem inteligent de tiketing și de monitorizare a traficului, adică să aducem tramvaiul botoșănean la nivelul anului în care ne aflăm. Pe lângă acești bani, mai sunt și alții cu care se vor cumpăra 9 tramvaie noi.

Doar că pentru acest proiect Primăria municipiului Botoșani trebuie să contracteze un credit de 60 milioane lei pentru cofinanțare, adică 12 milioane euro.

Eu sunt unul dintre acei botoșăneni care în copilărie au avut șansa să vadă cum se pune în circulație tramvaiul, pentru care o tură cu tramvaiul de la Luceafărul și până la ieșirea spre Cătămărăști Deal era o aventură care marca o zi de week-end. Am crescut cu tramvai, iar pentru mine tramvaiul are acea frumusețe aparte și ultimii 5 ani din activitatea tramvaiului din Botoșani, care au fost dezastruoși și pentru care trebuie să îi mulțumim lui Dumnezeu că nu au curmat viața cuiva, nu vor șterge imaginea din copilărie.


Dar cu tramvai au crescut și trăit atât de mulți botoșăneni care locuiesc pe Ion Pilat, Calea Națională, Sucevei sau Primăverii iar pentru ei tramvaiul este altceva decât ceea ce este pentru mine și pentru mulți alții ca mine. Pentru acești botoșăneni tramvaiul a fost un chin asurzitor de la prima oră de circulație până la ultima. Și pentru mulți botoșăneni care au așteptat în ultimii 10 ani tramvaiele în stații, în ploaie sau în soare, și ele nu mai ajungeau la ora la care ar fi trebuit să ajungă … tramvaiul este altceva decât a fost pentru mine. Și pentru cei care se aflau în tramvaie când acestea deraiau în trafic și doar o voință supremă a făcut să nu se întâmple o tragedie… tramvaiul este altceva decât pentru mine.

Ce facem acum? Ne împrumutăm cu 60 milioane lei pentru a avea tramvaie noi, cu totul și cu totul altceva decât ceea ce a fost tramvaiul la Botoșani în ultimii 10-20 de ani sau luăm credit și folosim banii la asfaltarea străzilor nemodernizate, în construcția unei creșe, a unor parcări?

Grea decizie!

Dacă luăm creditul pentru modernizarea sistemului de transport cu tramvaiul riscăm să nu mai putem face nimic altceva în Botoșani în următorii 5-6 ani deoarece pe lângă cele 12 milioane de euro pentru tramvaie trebuie să mai împrumutăm și vreo 7 milioane euro pentru noile costuri ale proiectului de modernizare a Teatrului Mihai Eminescu.

Dacă nu luăm acest credit, pentru a suplimenta fondurile europene de 180 milioane lei pentru acest proiect, vom pierde finanțarea europeană și nu vom mai avea NICIODATĂ posibilitatea de a moderniza sistemul de transport cu tramvaiele, singurul 100% electric și nepoluant.

Va trebui să folosim banii din buget pentru scoaterea liniilor de tramvai, pentru demontarea stâlpilor și a cablului electric de alimentare, pentru dezafectarea depoului, apoi va trebui să așteptăm vreo doi ani un nou studiu care să stea la baza unui nou proiect de atragere a unei finanțări europene pentru a cumpăra microbuze sau autobuze electrice, pentru înființarea unei rețele de stații de încărcare electrice și să ne asumăm că vom avea un transport public poluant, pentru că vor fi folosite în continuare cauciucuri, și în 6-8 ani ne vor trebui alți bani fie pentru înlocuirea bateriilor electrice, fie chiar pentru schimbarea totală a mijloacelor de transport în comun.

Deși sunt fan al tramvaiului, totuși să ne împrumutăm cu 12 milioane de euro și să nu mai putem face altceva… parcă este prea mult.

Cu 12 milioane de euro Primăria Botoșani poate să scape orașul de străzile de pământ, poate inventa un parteneriat cu ONG-urile pentru a construi un adăpost pentru oamenii străzii, pentru a susține un sistem de ajutorare a bătrânilor imobilizați la pat și care sunt singuri.

Din 12 milioane de euro, Primăria Botoșani poate aloca banii necesari modernizării unei întregi clădiri la fostul Electrocontact, unde este parteneră în Parcul Industrial Botoșani, o poate dota cu internet de mare viteză, 5G, și poate oferi un total de două sau trei milioane de euro sub formă de burse, granturi sau orice altă denumire permisă de lege pentru start-up-urile din domeniul cercetării, din domeniul IT, care să cerceteze, să inventeze, să creeze pentru primării, pentru orașe, spitale și școli, firme, corporații din TOATE domeniile. O zonă din acea clădire poate fi oferită claselor de Informatică de la liceele din municipiu pentru ca elevii să își pună acolo în aplicare imaginația și geniul.

Ar putea fi câteva milioane de euro care ne-ar putea aduce alte zeci de milioane de euro, care ar transforma Botoșani într-o zonă de interes și pentru altceva în afară de comerț și industrie ușoară, care ar putea fi temelia pentru o schimbare sănătoasă în viitor.

Ne împrumutăm pentru tramvaie sau pentru a schimba profund viitorul orașului? Tramvaie noi și o cale de rulare nouă cu fonduri europene și cu un credit de 12 milioane de euro vor face din Botoșani un oraș cochet, dar la fel de sărac, la fel de lipsit de speranță pentru viitor. Ne vom plimba cu tramvaiele tot între magazine și mai puțin între fabrici, între birouri de firme.

Primarul Cosmin Andrei a spus la Tele M, în emisiunea colegului Răzvan Sauciuc, că se va consulta cu botoșănenii pentru a lua o decizie în acest sens. Edilul-șef ar trebuie să ne spună la ce vom renunța dacă ne vom împrumuta pentru tramvaie dar și la ce va face pentru transport și pentru viitorul municipiului dacă renunțăm la tramvaie, nu să fie o consultare doar pentru creșterea domniei sale în notorietate, cu scop pur electoral, la care să fie invitați doar botoșăneni care l-au votat pe el primar.

Și discuția asta cu tramvaiele nu ar fi apărut dacă în ultimii ani nu am fi reabilitat de patru sau cinci ori trotuarele de pe Bulevardul Mihai Eminescu din banii municipalității, dacă la Aquaparkul Cornișa de la o finanțare de 50% din buget local și 50% din fonduri europene am ajuns la aproape 80% din buget local, dacă Teatrul Mihai Eminescu ar fi fost refăcut cu 5 milioane de euro și nu am fi ajuns la 10 ani să avem nevoie de 12 milioane euro pentru el și încă nu au reînceput lucrările pentru că suntem tot la licitație și dacă tot ce trebuia să se facă s-ar fi făcut la costuri corecte, normale și la timp.

Bogdan CALINIUC
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Aug 2021 21:55:43    Titlul subiectului: 211200

Si Municipiul Resita are problema finantarii cu modernizarea infrastructurii, dar tramvaiele sunt deja in constructie. Cele 9 tramvaie pentru Botosani sunt in licitatie cu cele din Ploiesti, Braila si Galati. Ce se va intampla daca Botosani nu vrea sa modernizeze infrastructura?!

Primaria zicea ca nu va lua autobuze eletrice deoarece nu se stie cum se vor comporta pe termen lung... dar aceste autobuze de 9,5 metri nu vor rezista mai mult de 7 ani. Actualele autobuze sunt o batjocora la adresa transportului in comun, macar de erau de 12 m cum sunt cele din Iasi. Transportul in comun din prezet din Botosani e o rusine fata de Suceava, Vaslui sau Bacau. Botosani e pe locul 4 dupa numarul de locuitori din Moldova dupa Iasi, Galati si Bacau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Aug 2021 22:43:11    Titlul subiectului: 211202

Pentru toate acele necesitati puse in balanta cu tramvaiul se scriu proiecte si se depun pentru finantare prin POR sau alte programe. Cu credite si din bugetul local doar se co-finanteaza, la fel ca si tramvaiul.

Oare cum arata sa ratezi o finantare de niste sute de milioane de euro deja obtinuta?! Basca, invocand motive revoltatoare! Dar cine a facut proiectul de reabilitare si cum a estimat costurile? Cum sunt ofertele comparativ cu cele de la Iasi, de exemplu (n-am avut rabdare sa caut si sa compar)? Daca sunt mai mari, de ce? Ce e cu tonele alea de fisiere urcate in SEAP? Cred ca potentialii participanti au inclus in costuri si psihoterapia pentru efortul de a parcurge toata nebunia aia de documentatie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Joi 19 Aug 2021 07:53:47    Titlul subiectului: 211204

Daca Botosaniul ar fi tinut pasul cu Iasi sau Galati cu finantarea si licitatia, in aceasta perioada trebuia sa fi fost lucrarea in executie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2021 22:43:49    Titlul subiectului: 211230

https://leasing-auto.com.ro/leasing-operational/
https://www.botosaneanul.ro/stiri/presedintele-municipal-al-pnl-iresponsabilitate-marca-psd-cosmin-andrei-vrea-sa-renunte-la-finantarea-de-zeci-de-milioane-de-euro-pentru-modernizarea-transportului-local/

Deci leasing-ul operational e pentru maxim 57 de luni. Dupa pot fi si cumparate. Dar se vor merita cumparate prin 2024 cand autobuzele actuale vor fi cam niste harburi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2021 23:19:59    Titlul subiectului: 211231

S-ar afla la 62,5% din durata normala de exploatare, desigur, in conditii de exploatare si intretinere precare. Evident ca nu va mai merita a fi cumparate atunci. Tramvai + autobuze noi (altele, cumparate tot cu fonduri europene sau din alte programe), dar pe alte trasee, nu ale tramvaielor, pentru a starpi microbuzele, daca mai exista. Iar autoritatile locale sa invete sa faca proiecte europene pentru toate cele despre care spun ca ar fi afectate de un credit pentru cofinantarea reabilitarii transportului cu tramvaiul! Este noaptea noptii mintii sa dea cu piciorul acestei sanse si acestei finantari obtinute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2021 07:51:49    Titlul subiectului: 211234

Dar daca Ministerul le ia tramvaiele si ei decid sa nu mai faca linia,cum ramane cu ele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2021 09:25:36    Titlul subiectului: 211235

Ei zic ca renunta si la asta, dar nu stiu daca legal pot sau nu. Iese mai usor smenu cu niste asfaltari si gradinite facute cu credite, iar cum poporul e usor de manipulat cu chestii de astea pentru suflet ("copilasii") si pentru matul ghioraind ("asfaltarile"), mai ales intr-un oras mic, unde astea sunt deja chestii mari gen chirurgie pe creier cand se fac... Le mai arunci in fata si niste sume inspaimantatoare pentru oameni obisnuiti sa li se zica mereu ca nu sunt fonduri nici pentru cel mai fleac fleac in urbe... Ii prostesti ca ai nevoie de credite pentru astea (ce stiu ei sa-i zica odiosului ca pe astea le poate face prin programe de finantare, si astfel impaca toate cele la finantare si cofinantare) si, evident, cine naiba mai are nevoie de "pacostea aia de tramvai care zdrangane si ne darama blocul", cand "vedeti ce frumos merg "autobuzele" astea noi si pacat ca nu-s mai multe"? De unde sa stie botosaneanul, care a inghitit doar OR, V3A si Tatre, cum e ala tramvai silentios care ruleaza pe sine construite cu tehnologii care atenueaza substantial zgomotele si vibratiile?! Se va apela la marsavia numita referendum (marsavie aici, caci in tarile civilizate e o chestie necesara si pe bune, nu doar pentru a legitima un interes al tartorului politic), care in Romania inseamna o intrebare ticaloasa pusa peste o cumplita dez- sau ne-informare... Bleah...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2021 09:50:00    Titlul subiectului: 211236

Daca s-ar merge pentru renuntare la tramvaie, scenariul e sumbru. Daca ar fi sa se ia autobuze electrice sau troleibuze/ troleibuze cu baterii cum e Solaris la Brasov e nevoie de timp, proiectul materializandu-se prin 2028-2029. Botosani ar avea nevoie de bani, dar mai mult de niste autobuze Diesel SH nu ar putea.
Si actuala linie de tramvai prin inlocuirea a catorva zeci de dale, mai ales pe Sucevei si Primaverii ar fi functionala. Si pe zonele unde e sina cu canal, problemele au aparut in zonele joantelor sudate care au cedat dar se pot remedia. Tramvaie SH se mai pot gasi.

De exemplu Bacaul are carei societate de transport nu are toate actiunile detinute de Primarie si nu poate accesa fonduri europene. Acolo nu este nicio perspectiva de viitor.
Din 2025 se doreste ca transportul in comun sa fie 50% electric...

https://stiri.botosani.ro/stiri/administratie/a-fost-semnat-ordinul-de-achizitie-a-celor-noua-vagoane-de-tramvai-pentru-municipiul-botosani.html
Si achizitia celor 9 tramvaie e lansata de MDRAP. Ele vor fi achizitionate ca nu depind de licitatia celor de la Botosani care se ocupa cu linia de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Oct 2021 10:21:57    Titlul subiectului: 211712

Ieri, 16.10.2021 au fost scoase si dalele nefolosite de pe strada Nicolae Iorga.
In momentul actual toata linia de tramvai nefolosita din Botosani nu mai exista.

https://stiri.botosani.ro/stiri/actualitate/ultimele-dale-de-tramvai-de-pe-strada-nicolae-iorga-din-municipiul-botosani-au-fost-scoase.html

Ultimele dale de tramvai de pe strada Nicolae Iorga din municipiul Botoșani au fost scoase sâmbătă, într-un amplu program de reabilitare a acestei artere din municipiul Botoșani.

Deși montate la nivelul anului 1990, în vederea extinderii transportului public local cu ajutorul tramvaielor, acestea nu au fost utilizate la Botoșani niciodată, fiind doar un motiv de stres pentru șoferii care conduceau pe această arteră.

În plus, zona a fost reamenajată cu mai multe parcări pentru mașini, spre bucuria mămicilor care mergeau cu căruțurile cu bebeluși prin această zonă, și care erau forțate tot timpul să găsească fel de fel de soluții pentru a ocoli mașinile parcate în cea mai mare parte a timpului pe trotuare.

Lucrările de pe Nicolae Iorga vin în continuarea celor efectuate pe strada Viilor în primăvara acestui an.

„Am verificat astăzi lucrările de pe strada Nicolae IORGA și m-am asigurat că lucrările sunt în grafic. S-au scos ultimele dale de tramvai nefolosite, se vor reabilita trotuarele, se va asfalta strada și vom crea noi locuri de parcare”, a explicat primarul municipiului Cosmin Andrei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community