Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 12 Iun 2006 08:18:28 Titlul subiectului: |
61073 |
|
Pe vremea când încă nu sosiseră autobuzele Mercedes și nici troleibuzele Irisbus, RATB a avut inițiativa lăudabilă de a veni în sprijinul persoanelor cu dizabilități, modificând două autobuze Ikarus 260, pe care le-a echipat cu dispozitivele necesare acestui scop și le-a pus la dispoziția celor în cauză.
Autobuzele au numerele de parc #46, respectiv #55 și domiciliază la Autobaza Ferentari.
Am gasit poze cu Ikarus-ul 260 pentru handicapati pe site-ul RATB
Cei de la RATB si-au updat-at site-ul si acum se gasesc acolo niste treburi destul de interesante.
Iata pozele (cateva) cu Ikarus-ul, luate de pe www.ratb.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.39 kb |
Vizualizat: |
de 20795 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.71 kb |
Vizualizat: |
de 20793 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.77 kb |
Vizualizat: |
de 20793 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 14 Iun 2006 14:03:16 Titlul subiectului: |
61143 |
|
Ieri am dat in sfarsit de unul dintre Ikarus-urile 260 adaptate pentru handicapati. Este vorba de #46. Acum ma tot agit si incerc sa-i dau de urma si lui #55.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.86 kb |
Vizualizat: |
de 20781 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 14 Iun 2006 17:58:24 Titlul subiectului: |
61162 |
|
Iată o poză cu #46 de când era ,,autobuz de stradă". Poza a fost făcută de Andrei Caudray, sper să nu se supere că postez poza lui, nu am apucat încă să-i cer voie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.57 kb |
Vizualizat: |
de 20425 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Mar 2008 15:54:00 Titlul subiectului: |
89459 |
|
Nu am mai văzut aceste autobuze prin București...dar un șofer de la Ferentari (#691 schimbul 2) mi-a zis că R.A.T.B. a încheiat un fel de contract cu niște școlii unde sunt copii cu dizabilități și aceste autobuze se duc și iau copii de la acele școli.
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 19:13:03 Titlul subiectului: |
89586 |
|
Viitorul cel mai probabil al acestor autobuze este casarea. Nu acum, dar in viitorul apropiat. Un autobuz Citaro 1 poate indeplini cu mult mai usor sarcina transportarii persoanelor cu dizabilitati si in plus indeplineste normele Euro 3 pe cand acel Ikarus 260 nici macar pe cele Euro 1. Din moment ce deja sunt transportati elevi de catre RATB cu autobuze Citaro si se imbunatateste deja imaginea regiei, continuarea mi se pare mai mult decat previzibila.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 19:23:26 Titlul subiectului: |
89590 |
|
Da, insa intr-un Citaro 1 intra 1 singur fotoliu rulant (si nu le pot inca modifica)... Ikarusul are 8 locuri. Puteti gasi dimineata la 7:15am in statia Brasov de pe strada cu acelasi nume un asemenea autobuz.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Dum 11 Apr 2021 15:01:27 Titlul subiectului: |
210167 |
|
Autobuzele nu au mai circulat din anul 2011, find în conservare mai mulți ani până au fost vândute la fier vechi în septembrie 2018, din autobaza Giurgiu, după ce în Ferentari s-a făcut curățenie. Nu am idee dacă nu au mai existat cereri sau dacă RATB-ul le-a tras pur și simplu pe dreapta în stilul lor caracteristic, cum au făcut și cu tot ce nu era Mercedes în 2011 (care, apropo, nu sunt 100% sigur, dar E3-urile sunt și ele aproape de sfârșit, iar Tg. Jiu defilează în continuare cu DAC-uri ca scoase din fabrică).
Unii spun că acest proiect a fost inutil, dar personal consider că au fost de folos, chiar dacă îmbarcarea și debarcarea dura un pic. Pentru mine normele ”euro” nu mă interesează, ci utilitatea vehiculului în sine. Un Citaro îl consider moarte curată față de Ikarus (vedeți 4235 față de 5229 la Straja în vara lui 2008, deși ambele vehicule au fost reparate, șoferul de pe 4235 a fost pensionat, în timp ce cel de pe 5229 lucrează și astăzi).
Daf686 a scris: | R.A.T.B. a încheiat un fel de contract cu niște școlii unde sunt copii cu dizabilități și aceste autobuze se duc și iau copii de la acele școli. |
Unul dintre contracte, dacă nu chiar respectivul, era încheiat de mai demult, încă de prin anul 2005 dacă nu chiar mai devreme, când linia 101 a trecut la Ferentari. Turele mici, parcă 14 și 15 (da, unul după altul) după ce-și terminau programul la Dna Ghica, undeva în jurul orei 15:30, până în Kaufland, așteptau copiii cu forme ușoare de dizabilități și-i duceau pe o străduță pe la Foișorul de Foc, iar autobuzele se retrăgeau ulterior la garaj, luându-i alte mașini, nu știu dacă tot de la Ferentari, și asta s-a întâmplat câteva luni bune. Au fost vremuri frumoase, am participat la multe curse speciale cu Ikarusul #175.
|
|
Sus |
|
|
|