|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Aug 2013 17:01:37 Titlul subiectului: |
166589 |
|
Tin sa te anunt ca statiile Laminorului / Straulesti vor fi fix pe mijlocul bulevardului. Mai am o schita de aplasament, dar trebuie s-o caut.
Oricum nu e nici o suparare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.75 kb |
Vizualizat: |
de 26021 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.17 kb |
Vizualizat: |
de 26021 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
9.66 kb |
Vizualizat: |
de 26021 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 15 Dec 2014 15:02:51 Titlul subiectului: |
176029 |
|
Aveti idee cam pe cand estimeaza autoritatile ca vor fi gata lucrarile de la Muncii de la linia de tramvai? Mi se pare ca dureaza prea mult. Care e problema acolo ?
Apoi, odata redeschisa bucata aia, se reia traseul inelar complet al liniei unu cu sens de ace de ceasornic si invers ?
Se mai da drumul la linia 34 ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Dec 2014 15:53:10 Titlul subiectului: |
176032 |
|
La Muncii lucrarile sunt gata. Nu se da drumul la tramvai pentru ca nu sunt fizic tramvaie. 34 ? De ce sa-l reactiveze ? Oricum pe Podul Basarab trebuie sa treaca ceva pentru ca au apucat sa faca linie de tramvai pe el.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2016 23:17:06 Titlul subiectului: |
187251 |
|
Nu stiam de ce tramvaiele de pe linia 16, intorceau azi la terminalul de la Lacul Tei. Cand m-am uitat pe site-ul RATB, m-am edificat:http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=666
Citat: | Pentru lucrări la calea de rulare, RATB scurtează sâmbătă liniile de tramvai 16 și 36 și introduce o linie navetă
Pentru efectuarea unor lucrări la calea de rulare pe Bd. Petricani și Bd. Dimitrie Pompeiu, în ziua de sâmbătã 26.11.2006, liniile de tramvai 16 și 36 vor avea un traseu scurtat și va fi înființată o linie navetă de autobuze pentru preluarea călătorilor.
Astfel, linia 16 va funcționa pe un traseu scurtat între terminalul „Piața Sf. Gheorgheˮ și capătul de linie „Lacul Teiˮ, iar linia 36 va funcționa pe un traseu scurtat între terminalul „Republicaˮ și capătul de linie „Lacul Teiˮ.
Pentru preluarea fluxului de călători, va fi înființată linia navetă 636, care va funcționaîntre terminalul „Platforma Industrială Piperaˮ și intersecția Șos. Petricani/ Bd. Lacul Tei (în rond), pe Bd. Dimitrie Pompeiu și Bd. Petricani.
Autobuzele vor efectua opriri în stații amplasate în zona stațiilor de tramvai. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.27 kb |
Vizualizat: |
de 24493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.54 kb |
Vizualizat: |
de 24493 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Mar 2018 15:24:42 Titlul subiectului: |
194142 |
|
Primaria intentioneaza sa separe de trafic si linia 1&10 de tramvai. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Se montează garduri pe linia tramvaielor 1 și 10. Investiția - 6 milioane lei. Proiect
Primăria Capitalei ar putea delimita traficul auto de cei aproape 22 de kilometri ai liniei de tramvaie 1 și 10, urmând să investească peste 6 milioane de lei în montarea unui gard de oțel, după modelul liniilor tramvaielor 41 și 21, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a ședinței Consiliului General al Municipiului București (CGMB) de săptămâna viitoare.
„Circulația tramvaielor pe traseul liniei 1/10 este îngreunată de cea a autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvență de circulație constantă, conform graficelor stabilite. Aplicarea acestui tip de reglementare a circulației rutiere contribuie la creșterea vitezei de exploatare a tramvaielor și o frecvență mai bună de circulație a acestora, ceea ce este în beneficiul cetățenilor", se arată în expunerea de motive.
Astfel, dacă proiectul va fi aprobat în ședința CGMB, municipalitatea va monta un gard din oțel, după modelul liniilor de tramvaie 41 și 21, care să delimiteze linia tramvaielor de traficul auto general, pe un traseu de aproximativ 21,6 kilometri, exceptând intersecțiile, zonele de acces și zona peroanelor.
Municipalitatea arată că separarea liniei de tramvai de restul traficului duce la creșterea medie a vitezei, precum și la creșterea numărului de călători cu aproape 440 de călători/oră/sens pentru linia 1 și de aproximativ 450 de călători/oră/sens pentru linia 10, iar venitul suplimentar să fie de 417.924 de lei pe lună.
„Un alt avantaj va fi acela de diminuare a accidentelor cu terți participanți la trafic și pietoni care nu vor mai avea acces la intersecția cu calea de rulare a tramvaielor, decât prin locuri prestabilite", se mai arată în proiect.
Investiția este estimată la 6,28 de milioane de lei. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Mar 2018 11:53:54 Titlul subiectului: |
194200 |
|
CGMB a votat proiectul, asa ca se va incepe montarea gardurilor pe linia lui 1&10. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Două LINII de TRAMVAI vor fi delimitate de restul traficului cu gard de protecție.Proiectul, aprobat
Consiliul General al Municipiului București (CGMB) a aprobat, miercuri, proiectul de hotărâre care prevede montarea de garduri și stâlpi pentru delimitarea liniei comune de tramvai 1/10, astfel încât mașinile să nu mai incomodeze tramvaiele. Investiția se ridică la peste șase milioane de lei.
„Circulația tramvaielor de pe traseul liniei 1/10 este îngreunată de cea a autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvență de circulație constantă, conform graficelor stabilite", se arată în expunerea de motive a proiectului.
Investiția totală, din bugetul local al Primăriei Capitalei, va fi de 6,2 milioane de lei cu TVA.
Potrivit raportului de specialitate al proiectului, aplicarea acestui tip de reglementare a circulației rutiere contribuie la creșterea vitezi de exploatare a tramvaielor și o frecvență mai bună de circulație.
Distanța pe care va fi montat gardul de delimitare este de 21,6 kilomentri, iar potrivit proiectului, gardurile vor fi precum cele de pe linia tramvaiului 21.
De asemenea, pe anumite zone, unde nu se poate monta gard, delimitarea se va face cu stâlpi din polieuretan. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Iul 2018 07:25:17 Titlul subiectului: |
195918 |
|
Se continua lucrarile de separare a liniei 1&10 de tramvai: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=917
Citat: | RATB continuă separarea liniilor 1 și 10 de traficul auto pe porțiunea Șos. Ștefan cel Mare - Bd. Iancu de Hunedoara – Bd. Vasile Milea,
Regia Autonomă de Transport București (RATB) a finalizat deja un tronson din lucrările de separare a liniilor 1 și 10 de traficul auto general - între Bd. Timișoara și Șos. Viilor - și continuă acest tip de lucrări pe cel de al doilea tronson - de la Pasajul Obor - până la B-dul Timișoara, pe Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Bd. Vasile Milea.
Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a treia bandă de circulație auto, măsura aducând în mod evident mari beneficii în fluidizarea traficului din oraș. Aceasta, întrucât, pe arterele respective rămân tot trei benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele RATB, vor putea utiliza culoarele proprii de circulație destinate tramvaielor.
Primăria Capitalei, prin RATB, a început, sâmbătă, 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de stâlpișori și garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul general auto.
Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. Din această lungime, RATB execută lucrări pe 8,16 km, iar pe diferența de traseu, lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.
Liniile 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.
După finalizarea lucrărilor, prin soluția propusă, de instituire a benzii proprii pentru liniile 1 și 10, se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes.
Astfel, printre beneficiile oferite deja de calea proprie a liniei 21 se numără creșterea ritmicității, precum și posibilitatea de realizare a călătoriilor într-un timp mai scurt cu până la 20 de minute. În plus, pe tronsonul aglomerat de pe Șos. Colentina a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul. Vehiculele devenite astfel disponibile au fost utilizate pe alte linii, care aveau o cerere mai mare. Totodată, redistribuirea vehiculelor RATB creează efecte benefice pentru traficul general al orașului. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 31 Iul 2018 07:24:12 Titlul subiectului: |
195951 |
|
Un articol despre stadiul lucrarilor de separare a liniei 1&10 de trafic, se gasste aici.
Citat: | RATB a FINALIZAT un tronson din lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10 prin garduri
Regia Autonomă de Transport București (RATB) anunță joi că a finalizat un tronson din lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 și 10, prin montarea de garduri între bulevarul Timișoara și Șoseaua Viilor și continuă lucrările pe cel de al doilea tronson - de la Pasajul Obor până la bulevardul Timișoara, pe Șoseaua Ștefan cel Mare, bulevardul Iancu de Hunedoara și bulevardul Vasile Milea
Gardul a fost montat la limita de protecție dintre calea de rulare a tramvaielor și a treia bandă de circulație auto.
"Pe arterele respective rămân tot trei benzi de circulație, dar, în plus, în cazul apariției ambuteiajelor, vehiculele de urgență (ambulanță, pompieri, poliție, intervenții), precum și autobuzele RATB, vor putea utiliza culoarele proprii de circulație destinate tramvaielor", afirmă RATB.
Lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea de garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul auto, au început în 7 iulie.
Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 kilometri, din care 19,6 kilometri de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar pe o porțiune de aproximativ doi kilometri vo fi montați stâlpi flexibili. Din această lungime, RATB execută lucrări pe 8,16 kilometri, iar pe diferența de traseu lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București S.A.
Liniile 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu care include noduri de transport precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești.
RATB spune că după finalizarea acestor lucrări se obține o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21.
Și linia de tramvai 32 ar urma să fie delimitată de traficul auto prin montarea unui gard, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a ședinței de joi Consiliului General al Municipiului București (CGMB). |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Dec 2018 23:55:44 Titlul subiectului: |
197627 |
|
Au ajuns cu gardurile si pe bulevardul Mihai Bravu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.73 kb |
Vizualizat: |
de 21816 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.17 kb |
Vizualizat: |
de 21816 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.66 kb |
Vizualizat: |
de 21816 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Dec 2018 01:11:27 Titlul subiectului: |
197652 |
|
Au ajuns aproape de intrarea în Pasajul Muncii.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Dec 2018 15:00:34 Titlul subiectului: |
197668 |
|
Deja un sofer a intrat in gard, la intersectia dintre bulevardul Mihai Bravu si sos. Vatra Luminoasa, pe sensul de mers spre Pasaj Muncii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.79 kb |
Vizualizat: |
de 21748 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.63 kb |
Vizualizat: |
de 21748 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.87 kb |
Vizualizat: |
de 21748 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.06 kb |
Vizualizat: |
de 21748 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 23:49:04 Titlul subiectului: |
199051 |
|
Au ajuns cu gardurile pe Sos. Oltenitei, la intersectia cu Brancoveanu. Intre Brancoveanu si Sura Mare este o problema, mai ales pe sensul de mers dintre Sura Mare si Brancoveanu. Masinile sunt parcate pe banda 1, si practic, ar mai ramane o banda pentru masini.
Daca vor sa puna garduri, in continuare, pe Sos. Oltentei, sa zboare masinile parcate de pe banda 1. In caz contrar ar fi haos, din cauza ambuteiajelor, care s-ar propaga pana la Eroii Revolutiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.52 kb |
Vizualizat: |
de 20920 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.45 kb |
Vizualizat: |
de 20920 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.55 kb |
Vizualizat: |
de 20920 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.05 kb |
Vizualizat: |
de 20920 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.63 kb |
Vizualizat: |
de 20920 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 17 Mar 2019 18:04:00 Titlul subiectului: |
199498 |
|
Longrinele de beton, le-am gasit in judetul Ilfov, intre Mihailesti si Darasti. Erau folosite ca punte, peste raul Arges. Ma intreb cum le-ori fi adus pana aici.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.1 kb |
Vizualizat: |
de 20653 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.15 kb |
Vizualizat: |
de 20653 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Lun 18 Mar 2019 23:31:41 Titlul subiectului: |
199521 |
|
Cu un trailer si o macara, cred ca sunt aduse de la depozitul Alexandriei.
Ce proiect bun de premiat, carpeala tipica de tara saraca!
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Lun 20 Ian 2020 10:14:05 Titlul subiectului: |
205181 |
|
La piata Drumul Taberei s-au montat linii pentru devierea liniei 41
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
863.59 kb |
Vizualizat: |
de 19536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.1 MB |
Vizualizat: |
de 19536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
814.31 kb |
Vizualizat: |
de 19536 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Feb 2020 20:11:50 Titlul subiectului: |
205564 |
|
Orban vrea sa dea jos gardurile care separa liniile de tramvai de carosabil. Ei bine, alta treaba nu avea Orban ?
Desi nu o agreez pe Tanti Firea, fiind unul dintre cei mai vehementi contestatari ai ei, totusi chestia cu gardurile a fost un lucru util. Din pacate la noi, toti politicienii devin cunoscatori ai transportului in comun, mai ales cand se apropie campania electorala
Articolul privind acest subiect se gaseste aici.
Citat: | Orban a pus gând rău gardurilor separatoare pentru tramvaie. Cum îi răspunde Firea
Presedintele PSD Bucuresti, primarul Capitalei, Gabriela Firea, a raspuns, duminica, in Conferinta PSD Bucuresti, criticilor aduse de premierul Ludovic Orban la adresa sa, inclusiv cu privire la gardurile care delimiteaza liniile de tramvai.
"Nu este atat de frumos, nu este estetic, dar este necesar si noi trebuie sa facem lucruri utile, necesare. Cand vom ajunge la acel grad de civilizatie incat sa nu mai fie nevoie de aceste protectii, probabil ca le vom scoate. Deocamdata toti calatorii care folosesc zilnic tramvaiul sunt multumiti pentru ca cei cu masina mica personala raman blocati in trafic iar ei cu tramvaiul, ajung la destinatie nu intr-o ora, o ora si ceva ca pana acum, ci in 20-30 de minute", a spus Firea.
"Daca te cheama Ludovic Orban si ai o reputatie la nivel national intr-un domeniu si tu insisti sa te dai specialist in garduri si santuri, eu zic ca ne meritam soarta, dar soarta ne-o luam in propriile maini si de aceea Parlamentul a demis acest guvern de incompetenti condus de cel mai incompetent dintre incompetenti", a mai spus Gabriela Firea.
Ea a mai afirmat ca probabil ca premierul demis "isi cauta cu frenezie un job" si incearca "sa convinga cat e de competent in administratia publica locala". |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Iun 2020 14:43:05 Titlul subiectului: |
207420 |
|
Ei bine, pe str. Vasile Lascar, imediat dupa Piata Gemeni, sens spre Armeneasca, linia s-a lasat. Ar fi necesare lucrari de modernizare a infrastructurii pe str. Vasile Lascar si str. Armand Calinescu.
Pe Vasile Lascar, intre Piata Gemeni si intersectia cu str. Maria Rosetti, limita de viteza pentru tramvaie este de 30 km/ora, apoi, pana la Armeneasca, limita este de 10 km/ora.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.19 kb |
Vizualizat: |
de 18945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.05 kb |
Vizualizat: |
de 18945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.66 kb |
Vizualizat: |
de 18945 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iun 2020 22:17:58 Titlul subiectului: |
207451 |
|
Am ajuns azi la intersectia dintre bulevardul Basarabia si Socului, zona cunoscuta sub numele de Diham.
Pentru inceput postez cateva poze cu infrastructura de pe bulevardul Basarabia, din zona statiei STB (sens spre Republica). Si in acest caz sinele sunt lasate. Intr-un loc sina s-a rupt si a fost sudata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.74 kb |
Vizualizat: |
de 18893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.46 kb |
Vizualizat: |
de 18893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.89 kb |
Vizualizat: |
de 18893 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.32 kb |
Vizualizat: |
de 18893 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iun 2020 22:20:05 Titlul subiectului: |
207452 |
|
Acum macazul unde a deraiat un tramvai acum cateva zile. Macazul este unul "clasic", dupa cum vedeti si in 2020, ranga este un accesoriu de baza al vatmanului bucurestean.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.88 kb |
Vizualizat: |
de 18892 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.82 kb |
Vizualizat: |
de 18892 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.78 kb |
Vizualizat: |
de 18892 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.82 kb |
Vizualizat: |
de 18891 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iun 2020 22:22:33 Titlul subiectului: |
207453 |
|
Curba parca ar fi facuta din imbinarea a doua sine. Sau probabil asa arata dupa ce au reparat sina. Poate cineva sa ne lamureasca ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.41 kb |
Vizualizat: |
de 18890 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.06 kb |
Vizualizat: |
de 18890 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iun 2020 22:29:04 Titlul subiectului: |
207454 |
|
Acum alta chestie care mi-a atras atentia. Macazul este foarte folosit. Exista trei linii de tramvai care vin dinspre Republica si fac dreapta pe Socului, este vorba de 14, 36 si 46. Cand faceam pozele venisera un 14 si u 36 in tandem.
Acum alta chestie. Nu exista semafor dedicat pentru tramvaie. Asa ca vatmanii tramvaielor care fac la dreapta procedeaza cam in trei moduri. Fie incearca sa "fure startul" si sa faca la dreapta imediat dupa ce se pune verde, fie inainte de a se face rosu incearca sa treaca, fie incearca sa prinda un gol in trafic. In multe cazuri vatmanii accelereaza, adica au trecut cu unul sau doua boghiuri de macaz si apoi, cand prind o portita in trafic, accelereaza.
Eu unul nu inteleg, daca exista trei linii de tramvai care fac la dreapta, de ce nu este si un semafor dedicat pentru tramvai in intersectia respectiva ?
E drept ca liniile 14 si 46 vor reveni la terminalul Granitul, dupa terminarea lucrarilor, dar s-ar putea sa mai dureze pana atunci.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101 kb |
Vizualizat: |
de 18889 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.75 kb |
Vizualizat: |
de 18889 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.43 kb |
Vizualizat: |
de 18889 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.57 kb |
Vizualizat: |
de 18889 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Iun 2020 22:30:33 Titlul subiectului: |
207455 |
|
In final, "bomboana de pe coliva" sau de ce trebuie modernizata linia de pe bulevardul Basarabia (dar si cea de pe Calea Calarasilor). In unele locuri longrinele arata ca cea din imagini.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.73 kb |
Vizualizat: |
de 18888 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.36 kb |
Vizualizat: |
de 18888 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Dum 23 Mai 2021 22:01:21 Titlul subiectului: |
210489 |
|
Este adevărat că de Marți (25 Mai 2021) se vor începe (în sfârșit) lucrările de înlocuire a căii de pe Bd. Vasile Milea? Ce implicări vor avea asupra traficului de tramvaie pe secțiunea respectivă?
Nu de alta dar secțiunea trebuia înlocuită de mult, peroanale stației de la APACA sunt tocite grav, iar mersul pe vechile șine cu dale de beton este la fel ca statul într-un cutremur...
Traficul de tramvaie pe acolo este destul de ridicat (1, 10, 11, 35, 44 pt Dep. Militari la retragere/acces). M-ar interesa în particular soarta lui 44, deoarece folosește Tatre și nu știu dacă se vor folosi V3A-uri în locul lor în caz că vor avea loc lucrările de reparare menționate. Las aici și o imagine cu unul din peroanele respective prin 2019, și cu calea de rulare acum câteva zile, cu V3A #182 în probe pe acolo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
262.59 kb |
Vizualizat: |
de 6610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
224.85 kb |
Vizualizat: |
de 6610 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Lun 24 Mai 2021 13:29:02 Titlul subiectului: |
210493 |
|
Ei asa au anuntat. Ca de maine. Si cica tine 1 an. Adica atat e termenul maxim.
Trebuia sa se fi lucrat cat timp a fost santierul de la Basarab si nu mai stricam tramvaiele atatia ani pe bucata asta.
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Lun 24 Mai 2021 15:10:35 Titlul subiectului: |
210495 |
|
Exact asta ziceam și eu, sau să fi impus circulație pe doar un fir (deși e cam greu la cât trafic e pe tronson). Mai bine acum decât niciodată. Dar e o nesimțire întreruprea circulației timp de un an. Dar nu mai am așteptări mari de la STB demult...
Am reușit să fac poze la tramvaiele ce circulau prin zonă pentru ultima oară. Posibil să facă cale verde, cum au făcut și pe Progresului?
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|