Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Mai 2020 15:00:11    Titlul subiectului: 206897

Prbabil, dar nu a mai spus in articol.
Filmuletele de la Vacanta Mare sunt mai actuale ca niciodata: https://www.youtube.com/watch?v=kbjyTyjUWK0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 21/Sep/2021
Mesaje: 1373
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 15 Apr 2021 12:29:29    Titlul subiectului: 210192

Un camion a fost lovit de doua trenuri in judetul Vaslui. Shocked
Digi24: Camion lovit de două trenuri, în județul Vaslui. O femeie a fost rănită

O pasageră dintr-un tren a fost rănită în joi dimineață după ce garnitura a lovit un camion rămas blocat pe calea ferată. Accidentul a avut loc în apropierea localității Roșiești din Vaslui. Potrivit primelor informații, camionul a fost lovit inițial de un tren de marfă, apoi, la numai câteva minute distanță un tren de călători.


O femeie care se afla în trenul de pasageri a fost rănită, fiind în stare de conștiență, suferind un traumatism cranio-cerebral minor.

„Detașamentul de pompieri Vaslui intervine cu trei autospeciale echipate cu module pentru descarcerare, o autospecială pentru descarcerare grea și două ambulanțe SMURD tip B2, încadrate cu echipaje, la un accident produs la trecerea de nivel peste calea ferată din localitatea Roșiești. La fața locului a fost deplasată și o ambulanță tip C aparținând Serviciului de Ambulanță Județean Vaslui. Din primele informații, autovehiculul de mare tonaj a fost lovit de două garnituri de tren”, a declarat purtătorul de cuvânt al ISU Vaslui, Marius Stanciu, citat de Agerpres.

O femeie a fost rănită după ce un camion a fost lovit de două trenuri în județul Vaslui. Foto: ISU


Incidentul a avut loc la trecerea de nivel peste calea ferată din localitatea Roșiești, județul Vaslui.

Trenul de călători care a lovit camionul circula pe ruta Iași - Bârlad, însă și ruta Galați – Cluj-Napoca a fost afectată.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 21/Sep/2021
Mesaje: 1373
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 03 Iun 2021 13:51:37    Titlul subiectului: 210560

Un automotor Desiro care mergea de la Bucuresti la Craiova a ramas fara frane in gara Golesti.
https://www.youtube.com/watch?v=kcvrzbjuMCA

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Sep/2021
Mesaje: 816

MesajTrimis: Joi 03 Iun 2021 16:15:12    Titlul subiectului: 210562

tcm a scris:
Un automotor Desiro care mergea de la Bucuresti la Craiova a ramas fara frane


Imi poate explica cineva cum poate ramane fara frane? Din cate stiu Desiro are 3 sisteme de franare individuale: electropneumatica, dinamica si electromagnetica. Nici unul din acestea nu a functionat?

Daca ramane fara presiune de aer, franele trebuiau sa actioneze, ce s-a intamplat?

Mecanicul de tren are un buton de frana de urgenta, cum se explica atunci ca seful de tren alerga prin tren cautand frana de urgenta, martorii spun ca pasagerii au tras frana, dar raportului oficial spune ca mecanicul de tren a alergat in spate in celalat post de conducere ca sa actioneze franele.

Sunt prea multe povesti SF in aceasta intamplare. Pot sa cred ca automotoarele Desiro nu sunt intretinute corespunzator, dar ca nici unul de frana sa nu functioneze, suna prea mult a film american. Mecanicul de tren nu este familiarizat cu postul de conducere de nu a gasit frana de urgenta, sau nici acela nu functiona? Seful de tren nu cunoaste deloc trenul de nu a gasut frana de urgenta?


Ultima modificare efectuată de către dm la Joi 03 Iun 2021 16:46:16, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 21/Sep/2021
Mesaje: 1373
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 03 Iun 2021 16:20:03    Titlul subiectului: 210563

Mda , nici eu nu inteleg. Plus ca asa prezinta unele siteuri situatia , de parca mecanicul nu ar fi vrut sa opreasca , sau ca a fortat macazul intentionat. Probabil seful de tren este obisnuit cu Malaxa sau vagoane , altfel cred ca ar trebui sa cunoasca trenul.
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 20/Sep/2021
Mesaje: 509
Locație: Bacau, Iasi

MesajTrimis: Dum 22 Aug 2021 11:05:39    Titlul subiectului: 211265

Imagini extrem de rare din 21 August 1990 de la accidentul Reginei 001 a Depoului Brasov care, in timp ce remorca rapidul 24, s-a ciocnit cu un DHC in linie curenta.

Multe multumiri CFR Istorie si Cotidian pentru aceste poze.

Citat:
Se împlinesc 31 de ani de când prima locomotivă electrică produsă de firma A.S.E.A. din Suedia pentru România, 060-EA-001 a fost distrusă în urma unei catastrofe feroviare, produsă în dimineața zilei de 21 august 1990, între gara CFR Augustin și halta Ormeniș. 060-EA-001 este prima locomotivă electrică produsă de firma A.S.E.A. din Suedia pentru România și care a inaugurat primul tronson românesc feroviar electrificat între Brașov și Predeal la 9 decembrie 1965 rămânând din acest punct de vedere o bornă extrem de importantă în istoria CFR.

Totul s-a petrecut între trenul Rapid 24 și o locomotivă de manevră, DHC-601. Astfel Rapidul în frunte cu EA 001 s-a ciocnit în linie curentă cu locomotiva de manevră a stației Augustin, care efectua un drum fără respectarea prevederilor din instrucțiile de serviciu și a mersului de tren, pentru a duce acasă, după tura de noapte pe casiera stației Augustin, care locuia în localitatea Ormeniș.

La acel moment, zona dintre Brașov și Sighișoara nu era dotată cu semnalizare BLA, astfel încât circulația se făcea pe baza principiului de cale libera între cele două stații. Din stația Augustin, înainte de a fi tranzitată de Rapidul 24 se va expedia și mașina de manevra DHC 601 a stației Augustin pentru a o transporta pe casieră. Conform convorbirii telefonice dintre IDM celor două stații, DHC-ul trebuia să staționeze în Apața pe o altă linie până ce trecea Rapidul.

În urma încălcării repetate a instrucțiilor și nu numai, într-o curbă, având o viteză de peste 100 Km/h, cei de pe trenul rapid observă apropierea pe acelasi fir cu ei, a locomotivei DHC 601. Mecanicii de pe EA 001 efectuează frânarea de urgență, deconectând locomotiva de la rețea și fug către postul din spate. Cei de pe DHC observă târziu totul, recurgând însă la frânarea de urgență. Efectul nu este unul prea mare..coliziunea are loc, la o viteza de ~100 Km/h a trenului rapid, și ~ 80 KM/h a locomotivei de manevră.

În urma accidentului toți din locomotiva DHC au murit in timp ce 13 călători din trenul Rapid au fost răniți grav. Pe lângă răniți și pierderile umane au fost avariate integral șina și terasamentul, s-au rupt 3 stâlpi de electrificare. La fața locului au sosit salvări, poliție, pompieri dar și 5 locomotive de ajutor și 3 trenuri macara. Locomotiva de manevră DHC 601 a fost tăiată pe loc și trimisă la fier vechi. EA-001 a fost repusă pe șine cu ajutorul a două boghiuri false cu intenția de a fi refăcută în depoul de domiciliu-Brașov. Din cauza deformării majore a cutiei sale, aceasta s-a răsturnat de două ori, în drum spre Brașov. A stat în depoul CFR Brașov până în 1991 când a fost și ea casată, devenind istorie.

Astfel, 060-EA-001 pleacă în dimineața zilei de 21 august în ultima sa cursă, pe „ultimul drum” ca să folosim un joc de cuvinte morbid, cu cele 18 vagoane ale trenului rapid. Aceasta se afla oricum în ultima lună de serviciu deoarece documentele au scos la iveală că în luna septembrie trebuia să efectueze reparatie generala (RG). Asta nu înseamnă că nu ar fi continuat să fie în slujba CFR după efectuarea RG. EA 001, conform spuselor feroviarilor mergea din punct de vedere tehnic ireproșabil neavând vreun incident major.

Avea 26 de ani în slujba CFR. Chiar dacă a dispărut, EA 001 rămâne unul din cele mai importante simboluri și embleme în istoria CFR, fiind în primul rând începutul unei noi ere care a schimbat destinul instituției CFR . Rămâne începutul unei epoci care își pune amprenta și astăzi la CFR și începutul unei serii de locomotive a cărei fiabilitate și calitate nu a fost depășită până acum și nici nu va fi curând, acest lucru fiind de necontestat!


https://cfristoriesicotidian.ro/accident-ea-001/



IMG_20210720_191753-2048x1360.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.81 kb
 Vizualizat:  de 484 ori

IMG_20210720_191753-2048x1360.jpg



IMG_20210720_192351-757x1024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.98 kb
 Vizualizat:  de 484 ori

IMG_20210720_192351-757x1024.jpg



IMG_20210720_192114-2048x1531.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.69 kb
 Vizualizat:  de 484 ori

IMG_20210720_192114-2048x1531.jpg



IMG_20210720_191852-2048x1432.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.09 kb
 Vizualizat:  de 484 ori

IMG_20210720_191852-2048x1432.jpg



_________________
Pasionat de Transportul in Comun.
Student in Anul III la Jurnalism.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community