Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
EVANdersar
Data înscrierii: 28/Mai/2011 Ultima vizita: 11/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Resita
|
Trimis: Mie 22 Ian 2014 18:40:43 Titlul subiectului: |
170622 |
|
Ieri, 21.01.2014, pe Bulevardul Republicii, de la statia Kaufland, pana in apropriere de Victoria, era autospeciala de interventii (cea portocalie), care mergand pe contrasens catre Victoria, muncitorii aflati pe aceasta demontau si taiau linia de contact folosita de tramvaie... in ceva vreme aflam ca si liniile de tramvai sunt scoase...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 03 Apr 2014 07:43:44 Titlul subiectului: |
172142 |
|
Nu-mi dau seama daca au mai fost postate...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
444.88 kb |
Vizualizat: |
de 19015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
507.18 kb |
Vizualizat: |
de 19015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
439.31 kb |
Vizualizat: |
de 19015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
369.62 kb |
Vizualizat: |
de 19015 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Joi 03 Apr 2014 08:49:18 Titlul subiectului: |
172144 |
|
Superbe fotografii!
Observ ca Timis-urile Resitene nu aveau numar de parc (sau il aveau, dar pus discret).
Cate tramvaie de acest tip au circulat in Resita, si ce numere aveau?
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Vin 04 Apr 2014 00:35:19 Titlul subiectului: |
172156 |
|
Aveau numar de parc. De exemplu in penultima fotografie se poate vedea numarul "43" pe vagonul "motor". Este amplasat pe ambele parti laterale, in cazul acestei poze se poate observa dupa cea de-a doua gura/grila de ventilatie.
Nu mai tin minte sigur cate au fost initial, dar tind sa cred ca 48 (24 garnituri), una dintre garnituri intorcandu-se la fabrica de la Timisoara pentru a fi revanduta catre RATT (deci 23 concret).
Poze exceptionale, bucurie in suflet, ar fi fain sa existe mai multe poze din acele vremuri (si mai fain ar fi daca ar exista si cu autobuze - din Resita).
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 19:30:42 Titlul subiectului: |
175200 |
|
Citind topicul tramvaielor V3A nemodernizate din Bucuresti, am gasit o postare a userului "rosetti61" in care se afla un articol din presa vremii despre cel de-al 500-lea V3A.
Mi-a atras atentia urmatorul pasaj: "Din aceasta vara - ne spune Petru Tarcany directorul IJTL Resita - vom avea si noi vagonul de tramvai al bucurestenilor pentru un prim tronson de 9.5 km."
Chiar a/au ajuns un/mai multe V3A la Resita?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
803.45 kb |
Vizualizat: |
de 18540 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Joi 18 Iun 2015 17:58:23 Titlul subiectului: |
179690 |
|
Din cate stiu eu, Resita nu a avut nici un V3A .
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Dum 12 Sep 2021 15:00:38 Titlul subiectului: |
211413 |
|
Readuc acest topic in atentia voastra cu o rugaminte:
Cine stie corespondenta dintre numerele de parc din Germania si cele din Resita ale tramvaielor GT8?
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 12 Sep 2021 15:57:29 Titlul subiectului: |
211414 |
|
Conform Transphoto, corespondenta este urmatoarea:
Nr Dortmund -> Nr Resita
10 -> 10
11 -> 11
12 -> 12
15 -> 13
14 -> 14
1 -> 15
2 -> 16
3 -> 17
4 -> 18
6 -> 19
7 -> 20
83 -> 21
35 -> 22
86 -> 23
91 -> 24
82 -> 25
30 -> 27
31 -> 28
32 -> 29
37 -> 30
39 -> 39
Pentru N-urile de la Frankfurt, corespondenta este urmatoarea, conform aceleiasi surse:
Nr Frankfurt -> Nr Resita
811 -> 31
815 -> 32
817 -> 33
802 -> 34
810 -> 35
809 -> 36
816 -> 37
824 -> 38
|
|
Sus |
|
|
D94
Data înscrierii: 20/Mar/2017 Ultima vizita: 18/Apr/2023 Mesaje: 18
|
Trimis: Joi 11 Noi 2021 21:33:28 Titlul subiectului: Tramvai |
211839 |
|
Am fost si sunt un fan al tramvaiul resitean si am incercat sa pun cap la cap toate informatiile legate de existenta sa. In urma consultarii multiplelor surse disponibile am dedus urmatoarele:
-Primul tronson dintre Renk si Intim a fost inaugurat pe 20.08.1988
-A urmat tronsonul Triaj-Muncitoresc pe 1.05.1989
-De 23 august s-a finalizat extinderea pasajului Intim si s-au conectat cele doua tronsoane. Tot atunci s-a finalizat si linia pana la Stavila
-Halele depoului s-au finalizat abia in 1992(poza J Kaddatz 1990+info wikipedia in germana)
-Intre 1999 si 2004 are loc reconfigurarea rondului de la Intim cu liniile trasate prin mijlocul sensului si o bucla de intoarcere spre Renk (inainte era o bucla cu doua sensuri) (comparatie filmare J. Kaddatz 1998 vs strassenbahn Rezita 2004).
Necunoscuta mea ramane insa unde era si cat a rezistat bucla de la Triaj. (poza cu bucla aici: https://expressdebanat.ro/tramvai-de-30-de-ani-pe-strazile-resitei-cu-70-de-milioane-de-dolari/)
Va rog sa ma ajutati cu completarile. [/img]
|
|
Sus |
|
|
EVANdersar
Data înscrierii: 28/Mai/2011 Ultima vizita: 11/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Resita
|
Trimis: Dum 29 Ian 2023 16:47:38 Titlul subiectului: |
215501 |
|
Cateva fotografii cu primul tramvai Durmazalar, ajuns la Resita in 29 Ianuarie 2023
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.75 MB |
Vizualizat: |
de 4862 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EVANdersar
Data înscrierii: 28/Mai/2011 Ultima vizita: 11/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Resita
|
Trimis: Dum 29 Ian 2023 16:48:58 Titlul subiectului: |
215502 |
|
Tramvai
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.45 MB |
Vizualizat: |
de 4861 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EVANdersar
Data înscrierii: 28/Mai/2011 Ultima vizita: 11/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Resita
|
|
Sus |
|
|
EVANdersar
Data înscrierii: 28/Mai/2011 Ultima vizita: 11/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Resita
|
Trimis: Lun 27 Mar 2023 15:39:44 Titlul subiectului: |
215895 |
|
Tramvaiul 1 in probe
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.93 MB |
Vizualizat: |
de 4333 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 09 Apr 2023 09:18:32 Titlul subiectului: |
215982 |
|
Din harta postata de Robert Schwandl pe [url]urbanrail.net[/url] la adresa https://urbanrail.net/eu/ro/resita/resita.htm am inteles ca s-a renuntat la 15% din reteaua initiala. De ce s-a luat decizia asta paguboasa?
Desi harta inca nu are mai multe detalii, vad ca traseul va porni de la Kaufland si va ajunge in Piata Republicii dar pana la Parcul Bernard e totusi cale lunga. Deodata nu mai sunt calatori? Depoul parca a ramas tot la RENK, nu? Asa-mi amintesc ca vazusem in 2010 cand am vizitat orasul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
10.75 kb |
Vizualizat: |
de 4109 ori |
|
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
D94
Data înscrierii: 20/Mar/2017 Ultima vizita: 18/Apr/2023 Mesaje: 18
|
Trimis: Mar 18 Apr 2023 21:16:10 Titlul subiectului: |
216079 |
|
Au renuntat la bucla de la RENK, deoarece tramvaiele sunt bidirecționale și vor "întoarce" înaintea intrării în depou, care este lângă magazinul Kaufland. Cei 300 de metri de la depou pana la RENK nu mai au deci nici un sens. Tronsonul Muncitoresc-Stavila probabil nu se justifică economic, fiind o zona cu case si densitate scăzută.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 24 Apr 2023 20:19:05 Titlul subiectului: |
216118 |
|
Mersi. Chiar nu vazusem ca-s bidirectionale.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
|