Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Achizitie 24 autobuze electrice noi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Spike



Data înscrierii: 02/Apr/2021
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 59
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2021 18:25:18    Titlul subiectului: 210914

Mihai se poate face contestație?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2021 23:41:39    Titlul subiectului: 210916

Bineinteles,
Citat:
Perioada de depunere a unei contestații
Dacă ați participat la o procedură și oferta dumneavoastră nu a câștigat, veți fi notificat în legătură cu decizia de atribuire și va începe termenul suspensiv.

În această perioadă de așteptare de cel puțin 10 zile contractul nu poate fi semnat. Acesta este momentul în care puteți depune contestația.

Chiar și după încheierea termenului suspensiv, contractul nu poate fi atribuit dacă există o reexaminare în curs.

Decizia în urma reexaminării
În cazul în care consideră că plângerea dumneavoastră este întemeiată, instanța/organismul specializat poate:

să revoce decizia de atribuire
să solicite ca anumite părți ale procesului de evaluare să fie reluate
să anuleze întreaga procedură
Contracte de achiziții publice atribuite fără licitație
Puteți contesta și atribuirea fără licitație a unui contract de achiziții publice, în cazul în care considerați că acesta ar fi trebuit să fie publicat.

Aveți la dispoziție cel puțin 30 de zile calendaristice (dar nu mai mult de 6 luni) de la data publicării anunțului de atribuire a contractului sau din momentul în care ați aflat despre atribuirea contractului în cauză pentru a informa instanța sau organismul specializat.

Decizia în urma reexaminării
Instanța sau organismul specializat va declara contractul nul, îi va scurta durata sau va amenda achizitorul dacă:

autoritatea publică a atribuit contractul fără publicarea prealabilă a anunțului de participare, dacă acest lucru se impunea
termenul suspensiv)
există dovezi că ofertanții excluși au făcut obiectul unei discriminări.


https://europa.eu/youreurope/business/selling-in-eu/public-contracts/request-review-public-procurement-procedure/index_ro.htm

_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2021 15:25:27    Titlul subiectului: 210919

ZTE parca facea routere si telefoane Laughing
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Spike



Data înscrierii: 02/Apr/2021
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 59
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2021 17:29:31    Titlul subiectului: 210920

Zte e o firma de jaf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2021 20:15:20    Titlul subiectului: 210923

ZTE e grupul care a cumparat in 2019 firma Granton care a produs si electricele de 12m pentru Suceava. Deci, la baza, sunt autobuze Granton, dar redenumite sub licenta ZTE.
_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2021 10:15:39    Titlul subiectului: 210926

Cateva date tehnice, pe scurt:
Cutie viteze automata
Locuri pe scaune: 30+1
Nr maxim de pasageri: 80
Viteza maxima: 69 km/h
Lungime: 10.66m
Latime: 2,52m
Inaltime: 3,25m

Problema apare la capitolul baterii: tipul de baterii folosit este LiPo (Fosfat de litiu-fier). Aceste tipuri de baterii sunt cunoscute pentru faptul ca iau foc foarte usor:
Citat:
Este crucial ca toate celulele dintr-o baterie LiPo să mențină aceeași tensiune în toate celulele în orice moment. Dacă tensiunile din celule deviază prea mult una de cealaltă (5mV ~ 10Mv), bateria poate deveni instabilă și periculoasă. ... În timp ce focurile LiPo sunt rare, ele se pot întâmpla incredibil de repede și pot face multe daune.


Pe de alta parte, sa ne asteptam ca bateriile care raman intacte sa fie schimbate foarte des, nu cred ca vor fi ceva super calitativ:

Citat:
Durata de viață tipică la care ne putem aștepta de la un acumulator LiPo poate fi în medie de aproximativ 2 până la 3 ani.



219809465_359135939045985_6955825780873345759_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.53 kb
 Vizualizat:  de 6935 ori

219809465_359135939045985_6955825780873345759_n.jpg



_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2021 11:13:04    Titlul subiectului: 210927

Daca tot dam o caruta de bani pe ele, nu exista in minunata asta comisie si o persoana abila tehnic, care sa descalifice astfel de propuneri?
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2021 19:50:05    Titlul subiectului: 210928

yeeeeman a scris:
Daca tot dam o caruta de bani pe ele, nu exista in minunata asta comisie si o persoana abila tehnic, care sa descalifice astfel de propuneri?


Din start se putea face o mica documentatie asupra autobuzelor electrice care au luat foc (vezi Karsan Atak Electric la Dej, Bozankaya la nemti), si se putea intocmi caietul de sarcini cu bateria ca un criteriu de departajare. Din start puteau zice "sa nu fie LiPo" sau "durata minima de viata intre 5-6 ani".

_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 58
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2021 20:04:17    Titlul subiectului: 210929

SOR EBN 9.5 https://www.dreamstime.com/side-view-burnt-sor-ebn-electric-bus-hranice-na-morave-which-caught-fire-was-destroyed-show-risk-evs-senov-image182826993
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2021 20:30:55    Titlul subiectului: 210930

Mda, din pacate chestia cu vehiculele electrice (autobuze, masini, chiar si trotinete), inca e in faza de proiect si testare masiva. Practic, cei care au acum masini electrice sunt cobai. Celebrele Tesle aveau o problema majora, in sensul ca pietricelele de pe drum care sareau, perforau bateria, moment in care lua foc. Nu mai adaug in discutie si faptul ca se strica foarte des. Sunt curios cum se va descurca Dacia Spring pe viitor.
Sper doar ca CTP sa isi ia o masura de siguranta sa parcheze autobuzele electrice separat de cele normale, sa nu ne trezim ca ne ia intregul garaj foc doar de la bateria unui autobuz, cum s-a intamplat in Germania.



maxresdefault (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.3 kb
 Vizualizat:  de 6838 ori

maxresdefault (1).jpg



_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Lun 30 Aug 2021 19:25:11    Titlul subiectului: 211330

Contestatia depusa de Karsan a fost respinsa. Asadar, pana la o eventuala plangere redactata de alti participanti, castigator ramane BMC cu modelul ZTE Cityroamer.

Citat:
CONSILIUL DECIDE:
Conexează contestațiile formulate de KARSAN OTOMOTIV SANAYII VE TICARET AȘ.
Admite, în principiu, cererile de intervenție formulate de BMC TRUCK & BUS SA.
Respinge contestațiile formulate de KARSAN OTOMOTIV SANAYII VE TICARET AȘ, în contradictoriu cu MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE,
DEZVOLTĂRII ȘI ADMINISTRAȚIEI, ca nefondate.
Pe cale de consecință, admite cererile de intervenție formulate de BMC TRUCK & BUS SA.
Prezenta decizie este obligatorie pentru părțile cauzei.
Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere în termen de 10 zile de la comunicare pentru părțile cauzei, respectiv de la data luării la cunoștință de către alte persoane vătămate.

_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2021 11:53:12    Titlul subiectului: 211341

TheTigerBeast a scris:
sa nu ne trezim ca ne ia intregul garaj foc doar de la bateria unui autobuz, cum s-a intamplat in Germania.


Cred ca in lumea asta, undeva in fiecare zi ia foc un autobuz diesel, si ard cateva zeci de masini cu motoare termice. Desigur cand acest lucru se intampla la un vehicul electric, stirea este umflata si este transformata in ceva senzational, incredibil, soc si groaza, ca vai vai tehnologia asta noua, lumea este pusa in pericol de bateriile periculoase etc.

Ca sa nu mergem prea departe de tara noastra, la Budapesta au ars deja in doar acest an cateva Mercedes Citaro, Mercedes Connecto, Karsan Jest, Volvo articulate, Ikarusuri din seria 4xx, unele chiar in noaptea in garaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2021 21:39:25    Titlul subiectului: 211343

Din pacate cam este pericol. Informatia o am ca formatie inginereasca si din surse extrem de credibile , o ruda din Franta ce lucreaza tocmai la o fabrica de astfel de baterii.
La vehicolele electrice 100% cu baterii , doar e mutata problema cu poluarea ,contrar propagandei desantate. Industria producatoare de baterii e aproape cea mai periculoasa si poluanta . Tehnologia e extrem de departe de maturitate , e o tendinta absolut fortata de a se introduce peste tot. E un fel de "progresism" auto ,cu toate tarele ce deriva.
Solutia mult mai viabila pt transportul in comun o constituie tramvaie si troleibuze si , eventual , autobuze hibride.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2021 07:51:19    Titlul subiectului: 211390

Karsan a depus plangere la Curtea de Apel Bucuresti. O ședință de judecată a fost programată pe 30 septembrie.

Foto: MetrouUsor



Screenshot_20210906-165149.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83 kb
 Vizualizat:  de 6027 ori

Screenshot_20210906-165149.jpg



_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Sep 2021 20:45:47    Titlul subiectului: 211406

De ce au depus plangere? Suspecteaza ca licitatia a fost cumparata/masluita?
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Sâm 11 Sep 2021 00:07:05    Titlul subiectului: 211408

Cel mai probabil considera ca ei aveau oferta cea mai buna de pret, si nu ZTE. Sau ca ZTE nu se incadreaza in cerintele din caietul de sarcini (gen ZTE vine cu bus in 2 usi, fara LF in timp ce Karsan vine in 3, LF). Motivele pot fi multe, vedem.
_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 11 Sep 2021 19:26:56    Titlul subiectului: 211410

Pentru a afla de ce a fost depusă plângerea, trebuie înțelese în primul rând motivele pentru care s-au depus contestațiile la CNSC și cum au motivat magistrații respingerea lor.

Karsan a reclamat la CNSC următoarele aspecte ale ofertei BMC:
1. Nerespectarea numărului minim de pasageri transportați și a lățimii totale a ușilor; conform Karsan, datele prezentate de BMC nu au cum să fie implementate pentru un autobuz de 10m.

2. Nerespectarea masei bateriei. În caietul de sarcini, se cere ca bateria să nu depășească o masă de 2 tone, criteriul fiind în corelație cu puterea bateriei. Karsan menționează că BMC a ofertat cu cea mai mare putere a bateriei, însă cu o masă mai mică de 2 tone, rezultatul fiind paradoxal și neputând fi susținut de datele din piață.

3. Nerespectarea cerinței privind documentația de omologare. În caietul de sarcini, se cere ca ofertantul să prezinte în copie certificatul de omologare al RAR pentru serii mici sau un certificat de omologare emis într-un stat membru al UE. BMC nu deține omologare pentru un autobuz electric de 10m, iar la experiența anterioară a făcut referire la contractul de la Suceava, însă acesta vizează autobuze de 12m.

4. Nerespectarea cerinței privind încărcarea rapidă. BMC a primit punctajul maxim de 8 puncte la acest criteriu, care arată că oferă încărcare prin pantograf. Karsan reclamă că BMC nu are un autobuz de 10m care să fie omologat și să aibă încărcare prin pantograf.

5. Nerespectarea cerinței cu privire la puterea efectivă de încărcare a stației de încărcare rapidă. Puterea ofertată de BMC este de 780 kW, or Karsan atrage atenția că această valoare este nerealistă pentru o baterie cu masa sub 2 tone.

6. Prețul neobișnuit de mic al ofertei.
Aici sunt analizate 2 aspecte:
a) Includerea costurilor de garanție extinsă. Conform calculelor, BMC oferă un total de 8 ani garanție, cu 3 în plus față de garanția obligatorie. Numai că datele tehnice nu se corelează cu cele financiare: stațiile de încărcare ar veni 6,82 milioane euro, iar cele 24 de baterii noi (după înlocuire) ar costa 2,88 milioane euro. Or prețul total ofertat al autobuzelor este 9.648.981 euro, deci prețul avut în vedere de BMC pentru autobuzele electrice ar ieși pe minus (-51 109 euro), deci garanția extinsă pe 3 ani e imposibil de ofertat în condițiile date.
b) Includerea costurilor puterii de încărcare efectivă ale stațiilor de încărcare. Aici se aduce din nou în discuție paradoxul dintre puterea și masa bateriei, iar calculat la densitatea unei baterii Li-Ion, folosită la stațiile de încărcare (500W/kg e valoarea densității), rezultă o masă a bateriei de 3,12 tone prin calcule. În plus, faptul că puterea ofertată e maximă nu poate fi susținut de valoarea mică a ofertei.



După ce CNSC a cerut un punct de vedere de la minister și BMC a cerut să intervină, magistrații au constatat următoarele:
1. Karsan a lăsat să se înțeleagă faptul că autobuzele cerute ar fi de maxim 10m, însă lungimea din caietul de sarcini este în intervalul 9,5-10,85m, cerință pe care BMC o respectă. Citând din oferta BMC, CNSC afirmă că lungimea totală a ușilor autobuzului BMC se încadrează în parametrii ceruți. Despre numărul de locuri pe scaune, CNSC citează din oferta BMC că se înscrie în limitele din CS, existând și un certificat de omologare pentru modelul GTZ6129BEVR. Deci punctul 1 a fost respins ca nefondat.

2. Legat de masa bateriilor, CNSC spune că Karsan nu a dovedit faptul că pentru o putere așa mare trebuie o baterie de peste 2 tone. Punctul 2 e respins, așadar, ca nefondat.

3. Legat de omologare, CNSC punctează că BMC s-a angajat să prezinte cu 30 de zile înaintea livrării o extindere a omologării modelului de 12m care să cuprindă și varianta de 10m, iar experiența cerută e măsurată în produse similare, nu identice, prin urmare referirea la autobuzele de Suceava ca experiență anterioară este validă. Punctul 3 e respins ca nefondat.

4. Cu privire la soluția de încărcare rapidă, CNSC citează propunerea tehnică a BMC și constată că soluția este conformă. Punctul 4 e respins ca nefondat.

5. Puterea efectivă de încărcare este alta decât cei 780kW menționați de Karsan, fiind citată oferta tehnică, deci punctul 5 e respins ca nefondat.

6. CNSC constată că ministerul a cerut BMC justificarea prețului ofertat, iar BMC a prezentat defalcarea prețului, comisia de evaluare analizând corect aceste dovezi, prin urmare nu se poate constata temeinicia afirmațiilor Karsan. Deci punctul 6 este respins și el. Prin urmare, contestația a fost respinsă.

Revenind la tema plângerii, aș intui un aspect pentru care Karsan a atacat decizia CNSC: Consiliul nu a probat ce a declarat Karsan cu privire la parametrii tehnici, ceea ce probabil nu le convine acestora din urmă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Sâm 11 Sep 2021 20:00:35    Titlul subiectului: 211412

Multumim pentru clarificari, UKVZ. Pana se lalaie cu licitatia asta le primim si pe astea in 2024-2025, e ok...

Per total, deja nu ar mai trebui sa ne intereseze astea de 10m, ca avem Solaris de 12. Cand or fi sa vina, or veni. Romanasii patrioti or sa rupa fb-ul in doua ca "de ce nu am luat de la Baia Mare, a fost parandaratul mai mare la turci", Chirica se va lauda cu ele pe Fb si cam atat.
Oricum Solaris e cu 10 clase peste toate firmele care s-au inscris la licitatia asta.

Eu le dau autobuzelor castigatoare de aici maxim 2-3 ani (hai 4 cu indulgenta) de functionare. Apoi clacheaza bateriile chinezesti de proasta calitate, mai cedeaza alte piese, si tot asa. Si nu, nu va ganditi ca vom avea baterii calitative. In Europa, singurul producator de baterii electrice e Volkswagen (VAG Group). Iar Karsan Jest Electric este propulsat de baterie electrica marca BMW, fabricata tot in china.

_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2021 15:19:58    Titlul subiectului: 211647

Cauza a fost amanata pana pe 14 octombrie, ora 09:00.

Amână cauza
Solutia pe scurt: Pentru continuitatea completului de judecată și pentru a se comunica sesizările părților lipsă la acest termen de judecată.
Document: Încheiere de ședință 30.09.2021

_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2021 10:23:10    Titlul subiectului: 211714

Pronunțarea a fost amânată până pe 28 octombrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Sâm 30 Oct 2021 11:10:28    Titlul subiectului: 211787

Citat:
Amână pronunțarea la data de 02.11.2021. Pronunțată azi, 28.10.2021, prin punerea soluției la dispoziția părților prin mijlocirea grefei instanței.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Mie 10 Noi 2021 14:25:58    Titlul subiectului: 211832

Pronunțarea a fost amânată până pe 16 noiembrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Sâm 20 Noi 2021 17:58:19    Titlul subiectului: 211870

Amână pronunțarea la data de 22.11.2021
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Noi 2021 18:55:48    Titlul subiectului: 211872

N-au chef, n-au timp, trag de timp?
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Car IS



Data înscrierii: 03/Oct/2020
Ultima vizita: 05/Apr/2023
Mesaje: 401
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Noi 2021 07:13:43    Titlul subiectului: 211873

Era mai bine sa avem troleibuze si nu electrice,ca da...n-au chef sa investeasca in statiile de redresare si atata retea fir contact... Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community