Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuze Volvo provenind din Biel / Bienne (Elvetia)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 28 Ian 2020 20:10:15    Titlul subiectului: 205294

Da, despre #62 e vorba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 09 Sep 2020 17:28:38    Titlul subiectului: 208274

62 e gata, urmeaza 68


20200907_172758.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.6 MB
 Vizualizat:  de 6997 ori

20200907_172758.jpg



20200907_172950.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 6997 ori

20200907_172950.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 09 Sep 2020 17:57:34    Titlul subiectului: 208280

66 si 70 la traseu tot pe 8 iar 72 se odihnea in depou


20200907_173832.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  801.02 kb
 Vizualizat:  de 6990 ori

20200907_173832.jpg



20200907_174019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  354.38 kb
 Vizualizat:  de 6990 ori

20200907_174019.jpg



20200907_173115.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 6990 ori

20200907_173115.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 08 Iun 2021 20:56:06    Titlul subiectului: 210594

Situatia actuala este urmatoare:

#65 - retras definitiv dupa ce in luna mai s-a defectat cu compresorul, a inceput sa fie descompletat
#66 - retras definitiv si descompletat. Este de vanzare in vederea casarii acestuia
#68 - retras definitiv si descompletat. Este de vanzare in vederea casarii acestuia
#69 - A revenit la traseu dupa 1,5 luni de absenta timp in care a fost pregatit de ITP. S-a muncit destul de mult la el
#70 - circula
#72 - momentan este defect cu compresorul, teoretic ar trebui sa revina la traseu


Ultima modificare efectuată de către sorinache96 la Mie 09 Iun 2021 15:59:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2021 13:40:44    Titlul subiectului: 210596

Multumim pentru informatii si incearca sa scrii corect gramatical "s-a","casarii".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anamaria1412



Data înscrierii: 06/Iun/2020
Ultima vizita: 01/Mar/2024
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2021 07:05:17    Titlul subiectului: 211420

vineri 10 sept 2021 am mers cu un 8 rosu , spre prostia mea , nu m-am uitat la nr de parc , stiu ca sunt 3 trolee , 2 rosii si 1 verde cu galben
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 04 Dec 2021 18:27:37    Titlul subiectului: 211957

Dupa ce saptamana trecuta a fost retras din circulatie #69 odata cu expirarea ITP-ului, iata ca acum #70 a intrat pentru ultima oara in garaj. Azi a fost ultima lui zi in circulatie deoarece de maine nu mai are asigurare RCA iar in luna Ianuarie urma sa ii expire si ITP-ul.
Dupa 13 ani epoca troleibuzelor Volvo in Brasov s-a incheiat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 04 Dec 2021 21:55:07    Titlul subiectului: 211958

Oare e asa scump RCA ul pt ele? Mergea facut pe 3 luni. Oare cand vin cele 25 Solaris care ar fi trebuit sa le inlocuiasca. In prezent circula doar autobuze pe liniile 3,7,8,33?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 04 Dec 2021 23:28:30    Titlul subiectului: 211959

Sunt venite 17 Solaris Trollino 18 Medcom, urmeaza sa fie inmatriculate si puse pe traseu.

Nu mai renta sa se investeasca in #70 pentru inca fix o luna de circulatie deoarece sigur ITP-ul nu lar mai fi luat in Ianuarie fara o suma maricica de bani investita in el. La fel a fost si in cazul lui #69 care merge destul de bine fata de alte troleibuze, dar era de lucru la el aproximativ 3 saptamani ca sa fie facut apt de traseu asa ca sa preferat retragerea lui.



1550673.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  633.21 kb
 Vizualizat:  de 4328 ori

1550673.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2021 22:19:16    Titlul subiectului: 211963

Deci in prezent din cele 17 nu a iesit nici unul pe traseu, insaemnand ca liniile de troleibuz amintite sunt deservite de autobuze in prezent, sau?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2021 22:29:23    Titlul subiectului: 211964

Mai sunt 3 FBW-uri in circulatie, #122, #130 si #131 care circula pe liniile 7 si 8. In rest sunt autobuze deocamdata. Pana la sfarsitul anului vor iesi Solarisurile la traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pok



Data înscrierii: 25/Apr/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 66
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2021 16:11:06    Titlul subiectului: 211968

Pură curiozitate: de ce se înmatriculează toate deodată, și nu una câte una, pe măsură ce sosesc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 688
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2021 17:38:33    Titlul subiectului: 211969

sorinache96 a scris:
Dupa ce saptamana trecuta a fost retras din circulatie #69 odata cu expirarea ITP-ului, iata ca acum #70 a intrat pentru ultima oara in garaj. Azi a fost ultima lui zi in circulatie deoarece de maine nu mai are asigurare RCA iar in luna Ianuarie urma sa ii expire si ITP-ul.
Dupa 13 ani epoca troleibuzelor Volvo in Brasov s-a incheiat.

radu a scris:
Oare e asa scump RCA ul pt ele? Mergea facut pe 3 luni. Oare cand vin cele 25 Solaris care ar fi trebuit sa le inlocuiasca. In prezent circula doar autobuze pe liniile 3,7,8,33?

@Radu, cunoști măcar un pic situația tehnică a lui 70? Ai călătorit cu el măcar în anul curent? Acest troleibuz cel puțin de astă-vară când am călătorit pe 19 iunie 2021 ultima oară cu el pe linia 8 am considerat că avea probleme la instalația de frânare, oprind prea greu. De ce nu suntem realiști că sunt mașini vechi care au ceva vechime, km și uzură acumulate în spate și decât să investești o căruță de bani în ele ca după să pice altceva, mai bine preferi retragerea lor. Unele lucruri (sau mașini în cazul ăsta) sunt mai scumpe să le ai decât să nu le ai, fiindcă te costă prea mult mentenanța. Desigur, dacă se păstrează vreunul în garaj pentru diverse motive nu va mai cere de mâncare ca atunci când circulă cu călători. FBW deși mai circulă le consider mai superioare chiar dacă sunt vechi și ele, dar undeva de la anul sau când vor intra ultimele Solaris sigur nu vor mai fi nici ele pe traseu. Nu că Solaris o vor duce cât au dus-o astea, fiindcă au electronică multă dar măcar cât sunt noi vor creea mai puține probleme.

Dacă aveau parte de niște RK-uri cum se făcea în București cândva, era altceva. Chiar și cu un RK ca mașina să fie practic iar nouă, dar te apuci de desfăcut la unul riști să vezi că starea șasiului este putredă, care greu spre imposibil se mai repară automat n-ai ce să mai faci cu el. În București, autobuzele Ikarus venite în 1991, cele într-o stare mai deplorabilă prin anul 2000 s-au făcut RK și încă o dată prin 2007, ca după un an să le taie practic noi. Troleibuzele Volvo o fi ele venite din Elveția, unde avantajul vehiculelor sh din țări de genul este că acestea se iau la un preț foarte redus și aproape ca noi, dar chiar și așa cu toată sarea și zăpada adunată iarna pe străzile Brașovului de mai bine de 10 ani, dacă un RK n-ar fi fost scump (să zicem un sfert din prețul unui Solaris) sunt destul de sigur că s-ar fi făcut, cum în București se face acum cel puțin la un Ikarus 415T pentru prima dată în +20 ani vechime, în ciudă că altele au fost deja tăiate și de 9-10 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2021 23:20:57    Titlul subiectului: 211971

Categoric. Nu am stiut ca au sosit deja 17 Solaris. ar mai merita pastrat poate 69 le si unul din FBW uri ca si masini istorice! Eventual inca un FBW pe post de ungator desi cred ca odata cu noile Solarisuri se merge pe alt sistem si nu se mai unge reteaua, cum am inteles ca este cazul in Cluj
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 688
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2021 23:57:31    Titlul subiectului: 211972

Ar merita...dacă mai erau ca noi sau măcar acceptabile estetic. Însă ideea unui muzeu nu trebuia să înceapă abia în anul 2022, când ce era mai important a fost deja tăiat. Cât despre ungere, normal contactul între rețea și captator trebuie să aibă logic o lubrifiere dar și faptul că contactul trebuie cumva ”întreținut”. Deși am înțeles că Solarisurile au altă tehnologie, care nu mai necesită gresarea rețelei find de modă veche această mentenanță, însă puțini știu că uleiul ars și vaselina protejează fierul și contactele electrice expuse la umiditate (Rabele aveau bateriile afară și dacă nu aveau vaselină, acestea se oxidau și nu mai porneau, iar la CFR o să vezi linii cu cabluri electrice conectate la șine cu ulei ars).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hermannstadt63



Data înscrierii: 27/Mar/2021
Ultima vizita: 02/Sep/2023
Mesaje: 81
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2022 17:19:21    Titlul subiectului: Judetul BRASOV 212965

Imagini color luate între 1958 si 2012 cu autobuze si troleibuze din România(incl. Brasov) cu fundal sonor pe masura
https://www.youtube.com/watch?v=vj0igOBAZU0&t=34s
Vizionare placuta!

_________________
Cornel Misinger
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community