Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole din presa locala
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 01:47:59    Titlul subiectului: 155923

Iata un articol nu foarte vechi, in care este semnalata intentia Primariei Municipiului Braila de a achizitiona inca 10 autobuze pentru societatea locala de transport in comun BRAICAR SA.

Licitatia publica a fost organizata in data de 9 mai 2012 si zica-se ca autobuzele vor fi noi... Rolling Eyes

Arcasu a scris:
Se cumpără autobuze noi!

Data: 11.05.2012 | Autor: Gina BAHOR

În sfârșit, după mai multe licitații ratate, pe data de 9 mai, la licitația organizată de Primăria Brăila pentru achiziția celor 10 autobuze promise propriei companii publice de transport în comun - SC “Braicar” SA - s-au prezentat două firme.

Viceprimarul Doinița Ciocan, ne-a declarat că acum orfetele celor două firme vor fi sub evaluare, avându-se în vedere prețul cel mai mic, iar peste 20 de zile vom afla cine este câștigător.

“S-au prezentat două firme interesate, sincer ne bucurăm, să vedem acum cine va fi câștigătorul licitației și în sfârșit să avem autobuze noi”, a subliniat viceprimar Ciocan.

Pentru cele 10 mașini municipalitatea nu este dispusă să plătească mai mult de 3,27 milioane de lei (fără TVA), exact aceeași sumă stabilită și la prima licitație, din septembrie. La licitația respectivă niciunul dintre participanți nu a putut oferi un preț sub limita maximă de 3,27 milioane de lei, motiv pentru care licitația a fost anulată, la fel și următoarele două.

Pentru această achiziție procedura aleasă este licitația deschisă, fără etapă finală - licitație electronică, având criteriu de selecție a ofertei câștigătoare “Prețul cel mai mic”.

Participanților li s-au cerut să constituie o garanție de participare de 65.400 lei, precum și o garanție de bună execuție de 5 la sută din valoarea contractului fără TVA.

Valoarea achiziției este de 327.000 lei pentru fiecare autobuz urban nou-nouț, cheltuiala urmând a fi făcută din bugetul local. După cum ne-a declarat reprezentantul beneficiarului achiziției, mașinile s-au dorit a fi cumpărate pentru a înlocui temporar tramvaiele care de mai mult timp nu mai circulă prin zona centrală a orașului, din cauza lucrărilor ce se derulează la modernizarea căilor de rulare.

De precizat că ultima achiziție de autobuze noi pentru transportul în comun a fost făcută în 2004 - 2005, când Primăria a cumpărat tot la licitație 20 de mașini marca BMC - British Motor Corporation.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 30/Mai/2023
Mesaje: 93
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 07 Aug 2012 19:02:26    Titlul subiectului: 157938

"Braicar" repornește tramvaiele

* din a doua jumătate a lunii în curs, imediat după terminarea lucrărilor la macazurile din intersecția Calea Galați - Dorobanți, vor reintra în circulație tramvaiele pe Calea Călărașilor * în acest fel "Braicar" va avea la dispoziție mai multe mașini cu care să suplimenteze flota pe traseele de autobuz gen liniile 2, 4, 5 și 10 * în plus, luna aceasta urmează să sosească și primele autobuze noi, cumpărate în iunie de municipalitate

* "Braicar" mai are de trecut un hop: încheierea unui acord de eșalonare la plata datoriei de 3,5 milioane de lei către "Electrica - Furnizare" * municipalitatea se gândește să comande tramvaie noi de la Astra Vagoane Călători - Arad, dar până atunci vor mai fi aduse câteva SH-uri din Olanda

Din a doua jumătate a acestei luni vor fi repuse în circulație tramvaiele prin zona centrală a orașului. Lucrările la macazurile din intersecția Calea Galați - Bulevardul Dorobanților sunt aproape de final, așa că "Braicar" face pregătirile pentru a reporni sectorul de transport electric. O altă veste bună ar fi și aceea că odată cu repornirea tramvaielor vor fi relocate autobuzele pe traseele normale, astfel încât brăilenii nu vor mai aștepta cu zecile de minute în stații venirea unui autobuz pe liniile 2, 4, 5 sau 10. Plus că tot în august urmează să vină primul lot de autobuze noi, cumpărate recent de municipalitate pentru propria firmă de transport în comun, adică pentru "Braicar".

Final de coșmar pentru brăilenii care circulă cu mijloacele de transport în comun ale "Braicar": aglomerația din autobuze va dispărea odată cu degrevarea acestor mijloace de transport de obligația de a suplini lipsa în trasee a tramvaielor. Plus că timpii de așteptare în stații se vor reduce odată cu creșterea numărului de autobuze disponibile pentru reluarea circulației pe liniile tradiționale, adică 2, 4, 5 și 10. Din această lună, cel mai probabil din a doua jumătate, va fi reluată circulația tramvaielor pe Calea Călărașilor până la pod la Brăilița. Asta după o perioadă de un an și jumătate de când tramvaiele s-au oprit, pe fondul lucrărilor de reabilitare și modernizare a Căii Călărașilor, dar și a Bulevardului Dorobanților. Cum s-au teminat de ceva vreme lucrările la Calea Călărașilor și pe ultima sută de metri cu macazurile din zona Calea Galați - Bulevardul Dorobanților, cei de la "Braicar" sunt în toi cu pregătirile pentru redeschiderea unui tronson de tramvaie. "Imediat ce vor fi terminate lucrările la macazul din Dorobanți, din câte am înțeles undeva la jumătatea acestei luni, vom porni circulația tramvaielor pe Calea Călărașilor. Până atunci refacem rețeaua de alimentare cu energie electrică, astfel încât circulația să se reia cât mai repede pe relația Radu Negru, Parcul Monument, Calea Călărașilor, Bulevardul Independenței, Calea Galați până la Cimitirul Sf. Maria, înainte de podul de la Brăilița, unde nu au început lucrările la podul de tramvaie peste calea ferată. Repornirea sectorului transport electric mă scutește ca societate de costurile aferente unui parc auto. De altfel, pe viitor, punctul de greutate în transportul în comun pe oraș va fi cel cu tramvaiul și ne gândim să mai aducem și alte mijloace de transport second-hand, recondiționate", ne-a declarat directorul SC "Braicar", Cornel Săndulescu. De asemenea, sursa citată a explicat că, în continuare, transportul pe Bulevardul Dorobanților se va face cu autobuzele, până când vor fi terminate lucrările aflate în derulare. Însă repunerea în circulație a tramvaielor conduce și la creșterea numărului de autobuze disponibile pentru traseele tradiționale fapt ce va reduce timpii de așteptare în stații.

"Constructorul care se ocupă de intersecția Căii Galați cu Bulevardul Dorobanților, inclusiv la calea de rulare a tramvaielor, cu partea de macazuri, se apropie de final. Estimăm că undeva în a doua jumătate a acestei luni vom porni circulația tramvaielor pe Calea Călărașilor. Ca idee de viitor ne gândim la achiziția de tramvaie noi cel mai probabil de la compania arădeană Astra Vagoane Călători, dar acestea sunt discuții undeva pentru anul 2013. Până atunci, cei de la Braicar au discuții pentru câteva garnituri second-hand din Olanda, pe formula în care au adus în anii trecuți tramvaiele acelea roșii, dar și cele verzi", ne-a declarat Aurel Simionescu, primarul Brăilei.

Întrebat dacă s-a rezolvat în vreun fel problema datoriei "Braicar" către "Electrica", ajunsă undeva la 3,5 milioane de lei, sursa citată a explicat că s-au făcut intervenții la București, la compania de furnizare, cu intenția încheierii unui grafic de eșalonare a debitului. "Avem convingerea că se va reuși încheierea unei astfel de înțelegeri cu furnizorul de energie, astfel încât să putem reporni cât mai repede tramvaiele", a încheiat Simionescu.

Vin și autobuzele BMC noi

Din a doua jumătate a acestei luni ar urma să sosească la Brăila și primele autobuze din seria de 10 mașini noi, cumpărate de municipalitate și destinate transportului în comun. Cel mai probabil va fi un lot de patru mașini, celelalte șase urmând a sosi eșalonat: o tranșă către finele anului, iar ultima cel târziu în martie 2013. Reamintim că după mai bine de un an de încercări, municipalitatea a reușit să finalizeze proiectul legat de achiziția de autobuze noi pentru "Braicar". A semnat în iunie cu reprezentantul în România a "Bristish Motor Corporation" un contract de achiziție pentru 10 autobuze noi, de medie capacitate, adică au 24 de locuri pe scaune plus 44 de locuri în picioare, au anul de fabricație 2012 și nivel de poluare scăzut - Euro 5. De asemenea, sunt dotate cu rampă specială pentru persoane cu handicap. Contractul pe bani publici a fost câștigat de producătorul BMC în urma unei licitații deschise, cu unic criteriu de selecție "prețul cel mai scăzut". Valoarea totală a tranzacției este de 4,048 milioane de lei, fără TVA, adică puțin peste 400.000 lei pentru fiecare mașină în parte.

În altă ordine de idei, "Braicar" vrea să repună în circulație tramvaiele și pe ruta spre stațiunea Lacu Sărat, unde deocamdată circulă tot autobuze, după ce în urmă cu mai multe luni a fost furat, pe câțiva kilometri, firul de alimentare cu energie electrică a mijloacelor de transport. "Deocamdată, legătura spre stațiunea Lacu Sărat se face cu autobuze care pleacă din zona Parcului Monument, la intervale regulate de timp. Dacă rezolvăm și problema cu Electrica, vom reface linia de alimentare și apoi o repunem sub tensiune, pentru a nu mai exista riscul de furt", a spus Cornel Săndulescu.


Sursa: http://www.obiectivbr.ro/braicar-reporneste-tramvaiele_id70678



asd.jpg
 Descriere:
Calea Calarasilor Vara 2011
 Mărime fișier:  289.77 kb
 Vizualizat:  de 26850 ori

asd.jpg



_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 17 Iul 2014 09:52:15    Titlul subiectului: 173943

Braicarul organizează o licitație pentru cumpărarea de 8 mini-autobuze. Articol complet aici.
Citat:
Compania vrea autobuze de mică/medie capacitate adică 17 locuri pe scaune plus 28-38 locuri în picioare. Prețul maxim al achiziției este de 2,7 milioane lei fără TVA

Operatorul public de transport în comun de persoane vrea să facă o nouă achiziție de autobuze menită să reducă media de vârstă a parcului auto dar și să-și adapteze capacitatea de transport la cerințele actuale ale brăilenilor. În acest scop, SC "Braicar" a lansat în SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice) un anunț privind organizarea unei licitații publice în cadrul căreia să cumpere 8 autobuze de mică sau medie capacitate. Mai precis, vrea ca noile autobuze să aibă o capacitate de transport pentru 45-55 călători dintre care 17 pe scaun - exclusiv scaunul șoferului - și, în plus, să fie dotate cu două uși de acces. Tot la capitolul dotări, "Braicar" a cerut în caietul de sarcini aferent procedurii de achiziție ca mașinile să beneficieze de o motorizare Turbodiesel cu o capacitate cilindrică de 5-6.000 cmc și nivel de emisii de noxe conform normei E5-EEV sau E6. În plus, autobuzele trebuie să aibă sistem de supraveghere video în interior și să fie dotate cu afișaj interior și exterior de tip LED pentru a putea fi afișat numărul de traseu și rutele pe care vor circula.

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Iul 2014 16:38:48    Titlul subiectului: 173948

Iar vin Isuzu sau BMC in Braila? Cool
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 17 Iul 2014 18:14:59    Titlul subiectului: 173951

Nu vor mai veni astea, vor fi mai mici decât ele. Doar 17-18 locuri pe scaun față de 20-24 ale BMC și 25 ale Isuzu. Mai bine se ocupau de tramvaie!
_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 09 Aug 2014 06:07:53    Titlul subiectului: 174207

http://www.obiectivbr.ro/tramvaiele-de-pe-dorobanti-inlocuite-cu-autobuze_id95639
Vești proaste, se lucrează la canalul conductor de pe Bvd. Dorobanților, așadar tramvaiul 23 nu va mai circula pe timpul lucrărilor (aprox. 3 luni). Vor fi autobuze suplinitoare pentru traseu.
Citat:
Măsura ar putea dura circa 3 luni, perioada în care se efectuează lucrările la canalul colector de sub bulevard.

Din această săptămână tramvaiele și-au întrerupt circulația pe bulevardul Dorobanților spre cartierul Chercea, fiind înlocuite cu autobuze. Așa cum a explicat conducerea operatorului public de transport în comun, măsura s-a impus pe fondul efectuării unor lucrări la canalul colector de sub bulevard. "Ni s-a comunicat că lucrările la canal vor dura circa 3 luni, așa că a fost nevoie să retragem tramvaiele și să le înlocuim cu autobuze care vor circula pe ruta Bariera Călărașilor - zona Apollo - Chercea având capăt de linie la Soroli-Cola. Autobuzele circulă după orarul normal al tramvaiului și vor opri în stațiile existente de pe traseu", a spus Cornel Săndulescu, directorul SC "Braicar" SA. De precizat că în autobuzele ce înlocuiesc mijloacele de transport electric sunt în continuare valabile abonamentele de tramvai.
PS. Am postat articolul cu întârziere, mă scuzați.
_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2016 12:25:26    Titlul subiectului: 183691

http://adevarul.ro/locale/braila/firme-transport-calatori-amendate-politia-locala-braila-isi-garau-microbuzele-abuziv-domeniul-public-1_56b8574c5ab6550cb8916ec2/index.html

"Firme de transport călători amendate de Poliția Locală Brăila pentru că își garau microbuzele abuziv pe domeniul public

8 februarie 2016

de Florentin Coman

Firmele brăilene de transport călători care nu își țin autobuzele și microbuzele în autobazele proprii riscă amenzi din partea Poliției Locale. Două astfel de firme au fost sancționate, săptămâna trecută, cu câte 1.000 lei, fiindcă ocupau abuziv domeniul public.

Cele două societăți comerciale își țineau mijloacele de transport în zone unde încurcau circulația pietonilor sau ocupau abuziv locurile de parcare ale unor blocuri de locuințe. Firmele în cauză sunt "Minibus 2002" SRL, ale cărei maișini erau garate abuziv pe Aleea Învățătorilor, nr. 11, în dreptul blocului C9, și "Aventin Trade" SRL, care și-a făcut un obicei din a-și ține microbuzele și autobuzele, atât ziua cât și noaptea, pe Str. Siretului, în zona Gării CFR. Ambele firme au fost sancționate pentru nerespectarea prevederilor Hotărârii Consiliului Local Municipal nr. 4 din 2004, privind gararea autovehiculelor destinate transportului public local de persoane prin servicii regulate pe teritoriul domeniului public, în alte spații decât cele amenajate în acest sens."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Apr 2016 07:23:44    Titlul subiectului: 184447

Acum doua zile, la Braila, intr-o statie de transport in comun, un sofer drogat a produs o adevarata tragedie, omorand 5 oameni nevinovati. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Un sofer drogat, care NU avea dreptul de a conduce, a spulberat 5 vieti. De ce nu stia aproape nimeni ca sufera de epilepsie

Drogat si posibil bolnav, un sofer a produs luni dimineata un carnagiu in Braila. A intrat cu masina in viteza peste oamenii care asteptau intr-o statie de autobuz. Cinci persoane au murit pe loc.
Testele au aratat ca tanarul de 27 de ani aflat la volan era sub influenta drogurilor. In plus, medicii spun ca individul fusese internat pentru epilepsie si nu este exclus ca luni sa fi suferit o criza. Impactul nimicitor a fost surprins de camerele de supraveghere ale Politiei Locale.
imagini se vede cum soferul circula pe contrasens, cu mult inainte de impact, desi soseaua are doua benzi pe sens. Un alt sofer care ii iese in cale isi vede de drum, cel mai probabil gandindu-se ca teribilistul se afla intr-o depasire si se va intoare pe banda lui ori va opri pe partea stanga a drumului. Cand realizeaza ca acest lucru nu se va intampla, omul evita razant impactul. In acelasi timp, individul de 27 de ani iese cu viteza de pe sosea si se infige ca o ghiulea in statia de autobuz in care asteptau, la prima ora a diminetii, cativa pietoni. Patru femei si un barbat au fost spulberati si au murit pe loc.
Martor: "Probabil a fost vreun de-asta mai... un teribilist!"
Martor: "I-au maturat ca pe niste popice. Practic n-au avut nicio sansa, va dati seama. Au fost condamnati din start."
In statie se afla si Antoaneta Lazar, o femeie in varsta de 47 de ani care iesise din tura de noapte. Femeia a scapat cu viata ca prin minune.
Antoaneta Lazar, victima: "Stateam de vorba cu colega mea, n-am simtit decat durerea la picioare si, in clipa urmatoare, ma intrebam unde-i colega mea. Ea practic a disparut din fata mea, n-am apucat sa vad nici masina care le-a lovit. Asa viteza mare avea."

Doi muncitori de la serviciul de salubritate au fost si ei in pericol de moarte. Unul dintre ei nu poate uita zgomotul infiorator care a precedat impactul.Florin Badescu, muncitor la salubritate: "Masina a trecut, ca un tren a trecut, efectiv. In sus si apoi asa. Pur si simplu am ramas stana de piatra de frica. Asa am ramas, blocat."
Sotii Oprea n-au avut acelasi noroc. El avea 41 de ani, ea 38. Niciunul nu a supravietuit loviturii. In urma lor a ramas un baietel de 11 ani.
Florica Bianu, vecina: "Lucra in piata, vanzatoare la peste si el la Apaterm. Erau in statie oamenii. Se pregateau sa mearga la serviciu. Asteptau maxi-taxi."
Si Nicoleta se numara printre cei loviti. Avea 42 de ani si o fata de 17 ani si un baiatel de 8.
Marius Negoita, tanarul care a secerat 5 vieti, a supravietuit. Medicii spun ca are cateva fracturi, dar cel mai grav e ca testul pentru amfetamina si cannabis a iesit pozitiv.
Dr. Mihail Iugulescu, manager Spitalul Judetean Braila: "Cu cat timp in urma sa fi consumat el drogurile? Foarte greu de spus, de remanenta acestor substante si de metabolizarea lor, in functie de grupele substantelor, numai toxicologii stabilesc."
Individul de 27 de ani a fost anul trecut internat pentru o criza de epilepsie, care, in mod normal, nu i-ar fi permis sa conduca. Numai in cazul in care in ultimii 5 ani pacientul nu are nicio criza, el se poate intoarce la volan.
Surse judiciare spun ca nimeni nu a anuntat Politia Rutiera ca soferul in varsta de 27 de ani ar suferi de o boala care nu ii mai permite sa conduca autoturisme. Aceasta obligatie ii revine, potrivit legii, medicului de familie.
Tanarul lucreaza la o firma de paza din Braila. Nici sefii lui nu stiau ca are probleme de sanatate.
Mihai Ilas, patronul firmei de paza: "Daca stiam, sau doctorul, daca descoperea, nu era angajat!"

Individul are un baietel nascut in urma cu cateva saptamani. Pentru fapta lui ar putea ajunge dupa gratii.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 12 Apr 2017 19:39:43    Titlul subiectului: 189623

https://goo.gl/YnMeIk
Ziarul Obiectiv Brăila a scris:
TRAMVAI IZBIT DE TIR, LA POD BRĂILIȚA
* accidentul s-a produs azi-dimineață, în timp ce autocamionul condus de un bărbat de 49 de ani, din Oprișenești, circula pe strada Mircea Mălăeru * la intersecția cu strada Costache Negruzzi, șoferul nu a respectat indicatorul ”Stop”, lovind tramvaiul plin cu călători

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 10 Mar 2018 11:14:24    Titlul subiectului: 193924

Primele zile fara maxi-taxi in Braila. Articolul se gaseste aici

OBIECTIV. Vocea Brailei a scris:
“BRAICAR”, COPLEȘIT DE ELIMINAREA DIN PIAȚĂ A MAXI-TAXI
08 MAR, 2018 Dragoș G. TUDOSE
• cel puțin asta este concluzia pe care au tras-o brăilenii după ce “Braicar” a rămas unic operator pe piața locală de transport • zeci de călători ne-au semnalat de la începutul acestei luni faptul că, la orele de vârf, autobuzele sunt arhipline • operatorul de transport public a subliniat că zilele acestea se fac ajustări în graficele autobuzelor pentru a corecta problemele semnalate • primarul Marian Dragomir dă asigurări că se continuă achiziția de autobuze pentru “Braicar” inclusiv autobuze electrice

Abia se mai liniștiseră apele după recenta lărgire a parcului auto al Braicar cu 32 de autobuze noi că un nou val de reclamații din partea călătorilor vin să tragă un nou semnal de alarmă cu privire la haosul din transportul în comun, postum maxi-taxi. Zeci de minute de așteptare în stații și autobuze care la orele de vârf circulă arhipline, reprezintă numitorul comun al celor mai multe dintre sesizările primite din partea brăilenilor care au constatat pe pielea lor o înrăutățire a condițiilor de transport după ce “Braicar” a rămas singur pe piața de profil. “M-am umplut de nervi marți seară așteptând în stație la Dunărea, spre Palatul Telefoanelor, să vină un 4. Am ajuns la 16.20 în stație și de atunci au trecut câte 2 autobuze pe ruta 10, 2 pe ruta spre Hipodrom, două autobuze pe linia 17, unul pe linia 13, un autobuz pe linia 34 și două autobuze din acelea mici pe linia 16. N-am putut urca în ele pentru că erau arhipline și mai erau ca mine în stație mai mulți călători care voiau să ajungă în zona Viziru. Abia pe la 16.45 a ajuns în stație un autobuz pe linia 4 dar era deja plin. Cu greu am reușit să urc și nu vreți să știți că am mers ca sardelele înghesuiți până la Ciocârlia pentru că în toate stațiile până acolo s-au tot urcat călători până când de la Barieră nu s-a mai putut urca nimeni. Abia a reușit șoferul să închidă ușile. Mai mult, era un om în autobuz care puțea îngrozitor de stăteam toți cu fularele la gură din cauza mirosului greu. A fost un calvar. Dar parcă mai rău decât până lunile trecute. Clar, Braicar nu face față să acopere și liniile 8, 40 și 41 pe care le-a preluat acum, din martie”, ni s-a plâns Aurelian G.

“Am avut treabă marți, în jurul prânzului, în Centrul Vechi și am așteptat în Barieră extrem de mult să vină un 16 sau 17. Iar când au sosit n-au putut ajunge să oprească în stație pentru că erau deja staționate alte 3 autobuze care veniseră, toate în același timp, dinspre Viziru, Radu Negru și Hipodrom. Veniseră în cârd, iar mașina 16 a oprit în dreptul trecerii de pietoni. Am crezut că oprește în stație după plecarea autobuzelor dinaintea sa dar șoferul a trecut mai departe, gândind pesemne că cine voia să urce la el în mașină trebuia să alerge până la trecerea de pietoni unde oprise. Degeaba i-am făcut cu mâna alături de alți călători că n-a mai oprit la stație și pentru noi. Și nici măcar nu era mașina plină să fi zis că nu mai erau locuri. Oare chiar nu se poate să li se facă niște grafice ca să nu mai vină toate deodată în stație după care să aștepți zeci de minute să vină următorul cârd de autobuze?”, ne-a povestit revoltată o altă brăileancă. “Astăzi (ieri - n.r.) am plecat de la serviciu din timpul programului ca să-mi iau copilul care așteptase zeci de minute să vină mașina pe traseul 40. Și alți părinți procedaseră la fel exasperați că le întârziau copii. De fapt, săracii stăteau de vreo jumătate de oră în stație fără să vină vreun autobuz. Dacă Braicar nu face față singur în oraș pentru ce nu s-a mai așteptat cu eliminarea microbuzelor? Rușine”, a comentat un alt cititor.

Se vor mai cumpăra autobuze pentru “Braicar”

Conducerea “Braicar” a recunoscut că este la limită cu parcul de mașini disponibile în raport cu numărul mare de trasee pe care trebuie să le mobileze cu mijloacele proprii de transport. Dar a dat asigurări că se lucrează acum la grafice noi menite să atenueze fenomenele semnalate de călători. “Avem în sarcină 18 trasee cu un parc auto de 70 de autobuze. Au fost făcute din mers mai multe schimbări în grafice și se vor mai face vizavi de capacitățile de transport pe care să le avem pe un anumit traseu, într-un anumit interval orar, ținând cont că au fost situații de aglomerație. Lucrurile acestea încercăm să le corectăm în aceste zile. Practic facem acum corecțiile necesare să ținem în atenție maximă capacitățile de transport pentru traseele pe care le deservim”, ne-a declarat directorul SC “Braicar” Cornel Săndulescu.

La rândul său, primarul Marian Dragomir a punctat, pe subiectul în discuție, că sunt programate în acest an, dar și în 2019, noi achiziții de autobuze astfel încât municipalitatea să mărească parcul auto al companiei publice de transport. “Am avut o discuție cu conducerea «Braicar» pe temele reclamate de călători și am dat dispoziție să fie ajustate graficele de circulație de așa natură încât să fie eliminate sincopele care i-au nemulțumit pe brăileni. Am primit asigurări că se vor rezolva, zilele acestea, și problemele cu graficele «Braicar». Vom mai cumpăra anul acesta autobuze noi, iar de anul viitor vor fi achiziționate și autobuze electrice. Aș dori să punctez că nu se mai putea tolera situația cu operatorii privați în regim maxi-taxi care deși încasau bani de la călători nu plăteau nimic la redevența pentru bugetul local. Procesele cu ei sunt pe rolul instanțelor de judecată. În plus, nu se mai investise nimic în mașini noi, fiind plimbate prin oraș aceleași hârburi. Orice s-ar spune, condițiile de circulație chiar și într-un autobuz de capacitate mică sunt net superioare celor din maxi-taxi”, ne-a declarat edilul șef.

Reamintim că din această lună, “Braicar” a preluat și sarcina asigurării serviciului de transport pe liniile secundare 8, 40 și 41, deservite, până la finele lunii februarie, de operatorii maxi-taxi. Cele 3 trasee secundare au fost încredințate temporar operatorului public SC “Braicar”, până când va fi gata și se va semna un nou plan de transport de călători în orașul nostru care cuprinde un pachet mult mai lejer ca număr de trasee ce vor fi deservite de “Braicar”. De altfel, la acest moment, încă se mai află în dezbatere publică planul de transport, datele detaliate cu privire la acesta fiind disponibile pe pagina web a Primăriei Brăila. Dezbaterea publică se va încheia luni, 12 martie, când se vor analiza toate punctele de vedere, obiecțiunile și sugestiile din partea comunității locale, urmând ca în măsura în care se va impune, o parte dintre ele să vină să modifice propunerea inițială.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Petru



Data înscrierii: 20/Noi/2015
Ultima vizita: 29/Aug/2023
Mesaje: 3
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 25 Mai 2018 14:35:01    Titlul subiectului: Stiri/Articole de presa despre transportul local - Braila 195016

A DOUA ZI DE GREVA SPONTANĂ LA BRAICAR
http://obiectivbr.ro/content/galerie-foto-greva-braicar-%C3%AEn-imagini

http://obiectivbr.ro/content/greva-spontan%C4%83-de-la-braicar-continu%C4%83-%C5%9Fi-ast%C4%83zi

_________________
Toata lumea sa traiasca numa' noi sa nu murim !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 03/Dec/2021
Mesaje: 45
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 25 Mai 2018 18:40:41    Titlul subiectului: 195020

E greva spontana sau greva generala ? De 2 zile nu circula niciun autobuz sau tramvai pe niciun traseu. Calatorii au platit abonamente in avans care nu-s deloc ieftine pentru un oras sarac precum Braila, pentru un serviciu suspendat de 2 zile. Asta e sarlatanie pe fata, care ar trebui sa fie sanctionata de OPC aparatorul drepturilor consumatorilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 30 Mai 2018 14:45:43    Titlul subiectului: 195091

http://adevarul.ro/locale/braila/orasul-braila-paralizat-sase-zile-greva-angajatilor-societatii-transport-public-primarul-vor-plati-pagubele-1_5b0d28aadf52022f75893da6/index.html

"Orașul Brăila, paralizat de șase zile de greva angajaților societății de transport public. Primarul: „Vor plăti pagubele!”

29 mai 2018

de Costel Crangan

Angajații cer o majorare de cel puțin 28% a lefurilor, în vreme ce administrați spune că nu are cum oferi mai mult de 7%. Între timp, de șase zile, niciun autobuz sau tramvai nu a mai ieșit pe traseu. Greviștii au transmis un comunicat de presă prin care își cer scuze față de călători.

Se îngroașă gluma în ceea ce privește greva dinn transportul public de la Brăila. Sunt deja șase zile de când șoferii de autobuze și vatmanii refuză să iasă pe trasee, paralizând astfel transportul de persoane din oraș, iar negocierile sunt încă foarte departe de un deznodământ. Potrivit surselor sindicale, protestatarii nu vor relua lucrul atât timp cât conducerea companiei nu le va da garanții ferme că vor avea salarii mai mari. Greviștii nu acceptă nici un compromis și vor garanții ferme că le vor fi majorate lefurile cu aproximativ 28%. Șefii de la Braicar susțin însă că o majorare mai mare de 7% a lefurilor ar destabiliza societatea, ducând-o spre faliment. Interesant este că luni, 28 mai, angajații Braicar au redactat un comunicat de presă prin care prezintă scuze brăilenilor pentru situația creată. „Suntem șoferi, șoferi de autobuze și vatmani pe tramvaiele care circulă în orașul Brăila. Suntem conștienți de faptul că v-am provocat neplăceri in ultimele zile, traficul de călători a fost perturbat in Brăila din cauza protestului nostru spontan! Ne cerem scuze, nu cerem nimic extraordinar, cerem o mărire de salariu, cerem condiții de muncă civilizate, cerem să lucrăm doar opt ore sau ceea ce lucrăm suplimentar, să ne fie plătit în luna in curs!”, se afirmă în document. „Suntem și noi cetățeni ai acestui oraș, avem familii, avem copii! Autoritățile nu vor să vorbească cu noi, ne cer doar votul la fiecare patru ani! Condițiile de muncă sunt ca în Uganda, avem o singură linie de reparații la o flotă de 80 de autobuze! Avem o firmă externă de curățenie, două femei fac curățenie în 80 de autobuze! Scriem aceste rânduri doar pentru ca voi, concetățenii noștri, să ne înțelegeți, să ne scuzați pentru faptul că trebuie să mergeți pe jos și sunteți privați de transportul in comun în Brăila!”, mai scriu șoferii Braicar. Vă reamintim că protestul spontan al angajaților de la Braicar a început joi, 24 mai, iar de atunci au fost onorate doar cursele convenție pentru muncitorii companiilor cu care regia de transport este sub contract. În rest, brăilenii care se deplasează în oraș sunt nevoiți să se descurce pe cont propriu. Primarul Brăilei, Marian Dragomir, a anunțat că pierderile înregistrate în ultimele zile, inclusiv despăgubirile promise brăilenilor care au abonamente de călătorie, vor fi imputate greviștilor. Surse sindicale vorbesc și de o posibilă demisie în bloc a angajaților."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2018 14:32:41    Titlul subiectului: 195106

Care este in prezent situatia transportului in comun din Braila ?
Ce linii merg si care nu merg ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 30/Mai/2023
Mesaje: 93
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2018 15:43:23    Titlul subiectului: 195111

Nu circula nici un mijloc de transport in comun pana in prezent, doar particularii de ce detin linia 61 Vidin - Independetei - Braila Mall, orasul fiind paralizat de o saptamana datorita grevei soferilor si vatmanilor Braicar.
_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 01 Iun 2018 10:04:05    Titlul subiectului: 195123

Gata cu greva! Autobuzele și tramvaiele au început să circule.
https://bit.ly/2Ld9SCq
Citat:
Protestul spontan al șoferilor și vatmanilor a încetat, a anunțat în urmă cu puțin timp pe pagina sa de socializare primarul Marian Dragomir, imediat după ce a ieșit de la discuțiile purtate între protestatari și conducerea Braicar. Potrivit sursei citate din această seară (31 mai) au început să circule tramvaiele. [...] Întrebat dacă este vorba doar de un armistițiu de o zi, cunoscut fiind faptul că mâine (1 iunie) este Ziua Internațională a Copilului, Dragomir a subliniat că este vorba despre încetarea grevei spontane.
Directorul Braicar, Cornel Săndulescu ne-a confirmat cu puțin timp (tot 31 mai) în urmă că au intrat în circulație și primele autobuze
[/url]
_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 09 Aug 2018 12:11:31    Titlul subiectului: 196082

http://obiectivbr.ro/content/«braicar»-și-mărit-flota-cu-încă-5-autobuze
«BRAICAR» ȘI-A MĂRIT FLOTA CU ÎNCĂ 5 AUTOBUZE
Citat:
Societatea “Braicar” a luat, ieri, în primire cele cinci autobuze noi de capacitate medie, achiziționate de curând pentru a ajuta la sporirea confortului călătorilor pe mijloacele de transport în comun din Muncipiul Brăila. Primarul Marian Dragomir, alături de viceprimarii Doinița Ciocan și Alexandru Jantea, fostul edil-șef Aurel Simionescu (consilierul personal al lui Dragomir), deputatul PSD Nicu Niță, directorul “Braicar” Cornel Săndulescu, consilierul municipal PSD George Caranica, directorul ECO, social-democratul Ionuț Pisică, precum și reprezentanții companiei producătoare a autobuzelor “BMC Truck & Bus” SA, a susținut o conferință de presă specială, pentru a prezenta noul lot de autobuze. Dragomir a insistat să călătorească alături de jurnaliștii brăileni cu unul dintre autobuze pentru a demonstra confortul noilor mijloace de transport în comun, dar și dotările acestora. Poate cel mai important element de precizat este că autobuzele BMC vin dotate cu validator dual pentru bilete și card. Astfel că, în curând, brăilenii care doresc vor putea să renunțe la clasicele abonamente sau bilete și să alimenteze un astfel de card pentru a-și plăti călătoriile pe mijloacele de transport ori de câte ori au nevoie. De asemenea, acestea au camere video, aer condiționat, afișaj electronic, podea joasă și rampă pentru accesul persoanelor cu dizabilități. Potrivit directorului “Braicar”, Cornel Săndulescu, fiecare dintre cele 5 autobuze a costat aproximativ 96.000 euro (plus TVA) însă beneficiază de o garanție de 6 ani. Acestea ar trebui să intre în circuit de săptămâna viitoare după ce vor fi înmatriculate.

Are primarul de gând să lanseze o noua metoda de plata a călătoriei: cu un card pe care pui credit si îl validezi in vehicul.

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2019 09:52:18    Titlul subiectului: 198764

Ne vom alege cu noi autobuze!
http://obiectivbr.ro/content/înca-15-autobuze-noi-la-braila
Citat:
10 autobuze de mare capacitate (94 locuri pe scaun si în picioare) marca ISUZU CITIPORT si înca 5 de capacitate medie - cunoscutul model KARSAN ATAK, 60 de locuri au venit sa completeze flota “Braicar”. Acestea costa, în total, 2.255.000 euro plus TVA si se vor plati în mai multe rate egale, în 3, respectiv 4 ani. Potrivit primarului Marian Dragomir, flota “Braicar” a ajuns în prezent la 52 de autobuze noi, astfel ca nu ar mai trebui sa existe episoade neplacute cu mijloace de transport în comun foarte aglomerate.

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 25 Ian 2022 15:14:16    Titlul subiectului: 212388

Licitație lansată pentru cumpărarea a două tramvaie la Brăila, cu fonduri europene

https://clubferoviar.ro/tramvaie-la-braila/

Citat:
O licitație publică a fost lansată la finele săptămânii trecute pentru cumpărarea a două tramvaie la Brăila, cu fonduri europene.

În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat de către Municipiul Brăila anunțul de licitație ce are ca obiect ”Furnizare 2 tramvaie de capacitate medie în cadrul proiectului <Modernizare>“.

Aceste două tramvaie vor fi noi și nefolosite, unidirecționale și sunt destinate transportului public urban de călători în Municipiul Brăila, se precizează în anunțul de licitație. Valoarea totală estimată a contractului, care va trebui dus la bun sfârșit într-o perioadă de un an și jumătate, este de 16.000.000 de lei, echivalentul a aproximativ 3,2 milioane de euro.

Conform caietului de sarcini, tramvaiele vor avea o capacitate de transport totală de minimum 100 de locuri, respectiv 6 persoane/m2 (calculate la 0,167 m2/călător în picioare), din care minimum 32 pe scaune fixe, nerabatabile, din care minimum șase accesibile din low floor, plus vatmanul.

Achiziția va fi finanțată prin Programul Operațional Regional – POR.

Condiții de participare la licitația pentru livrarea de tramvaie la Brăila
Pentru participarea la procedura de achiziție, se solicită experiență similară. Astfel, ofertanții trebuie să demonstreze că în ultimii trei ani de zile (calculați până la data limită de depunere a ofertelor) au furnizat produse similare în valoare cumulată de minimum 16.000.000 de lei fără TVA, la nivelul unuia sau mai multor contracte. Prin produs similar se va înțelege vehicul rutier pe șine destinat transportului urban de călători.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 28 februarie 2022, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până la data de 28 august 2022.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community