|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 31 Oct 2019 01:06:55 Titlul subiectului: |
203749 |
|
Tramvaie retrase: T4D 34 si 14 care au fost pastrate pentru a fi transformate in pluguri , vagonul turn si KT4Dm 209 , care a ramas fara pantograf si sta pe boghiuri vechi , fara patine. Mult mai in spate , pe aceeasi linie sta singurul tramvai plug existent , 43.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.42 MB |
Vizualizat: |
de 4723 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 11 Dec 2020 20:16:19 Titlul subiectului: |
209253 |
|
Azi s-au facut ultimele legaturi la noua configuratie de linii din spatele depoului unde va fi accesul dinspre Auchan si curba de intoarcere a vagoanelor intrate pe poarta de acces de pana acum.
Dupa remedierea problemelor constatate la verificarea retelei de contact construit de angajatii OTL sectia fir aerian, vagonul bidirectional 44 a intrat cu spatele in sens invers dupa care a revenit cu fata si a intrat pe singurul canal de IZ la care s-a finalizat racordarea, celalalt inca necesita refacerea firului de contact.Au urmat vagoanele care au intrat din oras la sfarsit de tura in ultimele doua zile dar au fost tinute pe linia de acces in spatele depoului in ordine 219, 220 223, 227, 207, 208 intrate miercuri respectiv 201, 215, 202, 205 intrate ieri, dar au fost chemate din oras si Astra 307 cu ULF 54 pentru a testa fiecare model de tramvai pe noul tronson, acestea din urma maiapoi intorcanu-se pe tura din oras
Descriere: |
T4D-ZR 44 testing backwards the new route of the trams in the depot |
|
Mărime fișier: |
1.74 MB |
Vizualizat: |
de 4081 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.61 MB |
Vizualizat: |
de 4081 ori |
|
Descriere: |
Astra Imperio 307 coming from the daily service just for the test, then returned back to it's task |
|
Mărime fișier: |
1.87 MB |
Vizualizat: |
de 4081 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 11 Dec 2020 23:53:21 Titlul subiectului: |
209254 |
|
După darea în folosință a noii linii de pe malul Peței, ieșirea din depou se va face doar către Cantemir? De intrat se va putea intra și dinspre strada Ceyrat, însă pentru a ieși în acea direcție tramvaiele ar avea nevoie de o buclă de întoarcere în fața halei.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 12 Dec 2020 13:49:17 Titlul subiectului: |
209260 |
|
Macazurile de intrare si iesire si spre Calea Aradului sunt deja montate. Ma gandesc ca vagaonele care vor iesi dimineata vor fi parcate cu fata spre Calea Aradului , pe langa hala de mecatronica , spalatorie si hala de revizii si pana la poarta 2 noua. In plus , de anul viitor ar trebui sa inceapa modernizarea bulevardului Cantemir , inclusiv schimbarea liniilor de tramvai , deci dupa ce va fi gata linia noua , va fi folosita doar intrarea/iesirea noua o perioada.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 12 Dec 2020 18:55:44 Titlul subiectului: |
209262 |
|
Tram-fan a scris: | După darea în folosință a noii linii de pe malul Peței, ieșirea din depou se va face doar către Cantemir? |
O foarte buna intrebare, si noi cativa membrii care ne cunoastem personal am dezbatut aceasta tema, dar nu am ajuns inca la nici o solutie plauzibila.
Sa presupunem, ca ambele iesiri vor fi deja functionale si de exemplu vagoanele de pe liniile care sunt deservite de dispeceratul de la Pod CFR vor iesi doar prin spate, astfel vorbim de maxim 12-13 vagoane la ora 5 (La 7 mai ies cateva care pot iesi si prin fata). Cum la noi nu sunt evidentiate pe ture, nu este esentiala ordinea de iesire.
Singura solutie este sa se desemneze linia 1, 2, 3 si 4 de garare drept linie pentru vagoane care vor iesi dimineata spre Auchan pe poarta din spate. Dupa retragerea tuturor vagoanelor revizorii au timp 5 ore sa traga cu spatele dealungul liniei dintre hala si gard vagoanele, pe linia unde acum intra dinspre oras vagoanele (care trece intre spalatorie si gardul de pe malul paraului Peta) pe aceasta lungime de la o poarta pana la cealalta poarta incap 6 KT-uri 3 ULF si 3 Astre de exemplu. Dar sincer mie mi se pare putin in plus aceasta iesire, ca implica multe manevre...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 28 Ian 2022 01:23:07 Titlul subiectului: |
212433 |
|
S-a anuntat in sfarsit ca a fost lansat proiectul pentru moderizarea depooului. De asemnea , garajul va fi mutat complet in Parcul industrial II , iar in locul lui vor fi construite blocuri. Imaginile cu randarile noului depou sunt preluate din articol.
Bihoreanul: Proiecte noi în Oradea: Depoul de tramvaie se modernizează total, iar autobaza și sediul OTL se mută, lăsând loc dezvoltării imobiliare
Depoul de tramvaie al societății de transport local va fi complet schimbat, construindu-se practic pe același amplasament unul nou, pe bani europeni.
Anunțul a fost făcut, joi, de primarul Oradiei, Florin Birta, înainte ca aleșii orădenilor să și aprobe indicatorii proiectului realizat în acest sens.
Pe de altă parte, edilul a dezvăluit și planuri de relocare a autobazei și a sediului OTL în Parcul Industrial II, urmând ca terenul eliberat să poată fi folosit pentru ridicarea de noi imobile pe strada Atelierelor.
Depou vechi, tramvaie noi
"Depoul de tramvaie Salca a fost construit în 1983 și nu mai corespunde standardelor tehnice pentru funcționarea noilor garnituri de tramvaie pe care OTL le are în dotare (n.r. - societatea de transport a fost dotată, pe bani europeni, cu 20 de tramvaie moderne Astra). Proiectul pentru modernizarea acestuia va fi depus spre finanțare prin POR 2021-2027 și are o valoare totală de 123,5 milioane de lei, însemnând aproximativ 25 de milioane de euro", a afirmat primarul Florin Birta, joi, în conferința de presă pe care a convocat-o înaintea ședinței de Consiliu Local.
Conform studiului de fezabilitate, proiectul ar trebui realizat în 36 de luni, din care șase luni alocate realizării proiectului tehnic, alte șase luni pentru derularea licitației, iar 24 de luni pentru execuția lucrărilor.
Se schimbă cu totul
"Practic, pe actualul amplasament din strada Atelierelor se va construi un nou depou. Se va realiza o copertină care să asigure protejarea tramvaielor pe timp de iarnă, precum și creșterea eficienței energetice datorită faptului că tramvaiele nu vor mai trebui degivrate în timpul iernii înainte de a porni pe traseu", a detaliat edilul.
El a mai precizat că, în cadrul proiectului pe care municipalitatea intenționează să-l finanțeze cu ajutorul banilor europeni, "vor fi schimbate toate automatizările, macazurile vor fi automatizate, vor fi schimbate toate liniile din depou și vor fi modernizate toate instalațiile".
"Se va construi, deci, o hală nouă de tramvaie unde se vor face revizii și reparații ale tramvaielor, o copertină pe circa 5.000 mp pentru gararea tramvaielor, vor fi amenajate birouri pentru angajații depoului, plus un depozit pentru piesele de schimb", a mai arătat Birta, concluzionând că, "după 40 de ani, depoul are nevoie de aceste lucrări de investiții".
Autobaza se mută în Parcul Industrial II
În cadrul aceleiași conferințe, Florin Birta a dezvăluit, fără însă a da detalii, că Primăria Oradea intenționează să mute sediul și autobaza OTL din strada Atelielor. Unde anume? Pe un teren din Parcul Industrial II.
Edilul a spus că parcela lăsată liberă ar putea să fie pusă la dispoziția dezvoltatorilor imobiliari pentru ridicarea de noi locuințe.
"Lucrăm la un studiu de fezabilitate pentru mutarea autobazei de peste drum de depou în Parcul Industrial II. Tot ce este acolo, toată autobaza, cu garaje, cu sediul OTL vor fi mutate din zona Atelierelor în Parcul Industrial II, dincolo de centură, tot printr-un proiect finanțat pe fonduri europene, pe care-l avem în pregătire. Zona în care se află în prezent autobaza, toată acea zonă, poate fi considerată ca o zonă de dezvoltare imobiliară în viitor, o extindere practic a Cartierului Ceyrat", a spus primarul Oradiei.
Contactat de BIHOREANUL, directorul OTL, Adrian Revnic, a detaliat în acest context că în Parcul Industrial II ar urma să fie amenajată o autobază modernă și necesară, adaptată inclusiv autobuzelor hibrid pe care OTL le are în flotă.
Acesta a precizat că locul ales, cel din Parcul Industrial II, este unul prielnic pentru fluxul de autobuze care ies pe traseele din oraș și din zona metropolitană.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.02 kb |
Vizualizat: |
de 2551 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.39 kb |
Vizualizat: |
de 2551 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.83 kb |
Vizualizat: |
de 2551 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.74 kb |
Vizualizat: |
de 2551 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.19 kb |
Vizualizat: |
de 2551 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Vin 28 Ian 2022 12:48:37 Titlul subiectului: |
212446 |
|
Sa il angajeze Astra pe cel cu randarea, in sfarsit arata si Imperio de doamne ajuta.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|