Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele DAC/Rocar x12

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 23 Apr 2006 22:10:49    Titlul subiectului: Troleibuzele DAC/Rocar x12 21199

Troleibuzele 112 E aveau lada de contactori in spate, dupa modelul troleibuzelor scurtate din Bucuresti si nu aveau prezente gemuletele din spatele usii a treia, prezente la modelul 212 E.
Nu-mi dau totusi seama daca acea pirdalnica lada cu contactori se afla in interior.



bus_0001_164.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.37 kb
 Vizualizat:  de 23569 ori

bus_0001_164.jpg



bus_0003_748.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.38 kb
 Vizualizat:  de 23569 ori

bus_0003_748.jpg



bus_0018_174.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.44 kb
 Vizualizat:  de 23569 ori

bus_0018_174.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 23 Apr 2006 22:15:44    Titlul subiectului: 21200

1. Am ales ca exemplu troleibuzul 005 din Kiev, fotografia fiind realizata in anul 1982.
Adresa: http://www.trolleybus.kiev.ua/112e_d1
2. - 4. Troleibuzele 212 E sint arhicunoscute.
CLUJ NAPOCA



1-005b_207.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.21 kb
 Vizualizat:  de 23557 ori

1-005b_207.jpg



2-059_106.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.13 kb
 Vizualizat:  de 23557 ori

2-059_106.jpg



3-061_384.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.36 kb
 Vizualizat:  de 23562 ori

3-061_384.jpg



4-64-101_213.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.78 kb
 Vizualizat:  de 23562 ori

4-64-101_213.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 24 Apr 2006 19:11:28    Titlul subiectului: 00000000 21283

1. Il dau exemplu si pe 7342, fotografiat de dr2005: cred totusi ca e troleibuz scurtat. Nu s-au fabricat 212 E scunde, nici 217 E scunde, desi si acestea, dupa Rk-uri bucurestene, aveau "fata" noua.
2. Si tot de pe siteul lui Dragos, 7335 scurtat.
http://transportbucuresti.trei.ro/troleibuze/Tr_Dac212ECS.htm
3. Continui discutia tot cu o poza de pe siteul lui Dragos, cu troleibuzul 7446. Cablurile sint dirijate linga gemuletul din spate si nu exista un geam devenit mai mic (al treilea, partea stinga a vehiculului), cum este la troleibuzele date de mine ca exemplu din Cluj.
Nu stiu daca au lada aceea de contactori in interiorul vehiculului. Daca nu, posibil sa fie 212 ECS.
"EA" nu stiu ce inseamna. "ECS" =Electronic Chopper System.
Revenind la 212 E. Poza ce o am apartine unui "DAC 212 E", fara geamul al 3 lea modificat, cablurile de alimentare fiind dirijate tot in spate-stinga, exista lada cu contactori, usa nr. 2 este pozitionata fata de usa 1 la 3 geamuri distanta. Dar pare ca nu mai exista usa nr. 3! Aceste vehicule probabil ca au luat drumul Americii Latine.



1_7342_107_125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.22 kb
 Vizualizat:  de 23554 ori

1_7342_107_125.jpg



2_7335_141_911.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.57 kb
 Vizualizat:  de 23554 ori

2_7335_141_911.jpg



7446_172.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.75 kb
 Vizualizat:  de 23553 ori

7446_172.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 24 Apr 2006 21:03:05    Titlul subiectului: 21293

#7446 nu are ladă de contactori în interior.

Știu că Dac 112E din București sunt scurtate și sunt în număr de 8.
Dar cele 4 Dac 212 ECS NU sunt scurtate, au fost scurte din construcție.


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Lun 24 Apr 2006 23:14:32, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 24 Apr 2006 22:56:35    Titlul subiectului: 21306

7446 pare un hibrid. Are capace cu guri de ventilație; posibil ca unul dintre acestea sî ascundă chopperul Question Ferestrele sunt de serie 1.
. TRAPELE
A. troleibuze
-dedesubtul ferestrei 2 de pe partea opusă ușilor se găsește o trapă a cărei lungime este identică cu cea a ferestrei 2. Faptul că trapa nu se găsește în întregime sub fereastra 2 se datorează roții din stânga față. Astfel trapa începe după ce începe fereastra 2 și se termină după ce a început fereastra 3. Practic, trapa este decalată față de fereastră. ATENȚIE. La DAC 217 și 212 E originale, din cauza grosimii mai mari a stâlpului care separă fereastra 2 de 3, nu se mai vede decalajul atât de clar. Totuși, poți vedea că trapa mare mai continuă și după ce fereastra s-a terminat.
-sub fereastra 3 este o trapă mai mică. Aceasta începe imediat ce se termină trapa mare (după ce a început fereastra 3), dar se termină exact dedesubtul stâlpului care separă ferestrele 3 și 4. Deci a doua trapă are lungime mai mică decât fereastra 3, din moment ce începe după fereastra 3 și se termină deodată cu aceasta. ATENȚIE. La DAC 217 și 212 originale, fereastra 3 e mai mică, motiv pentru care începe după trapă.
-la modelele 217 și 212, mai există o trapă și mai mică, situată dedesubtul ferestrei 4. Trapa începe deodată cu fereastra, dar se termină puțin după jumătatea acesteia. Modelele 117 și 112 nu au trapa respectivă
B. autobuzele
-Puțin înaintea jumătății ferestrei 2 începe o trapă, aceasta terminându-se puțin după ce a început fereastra 3. Deci, trapa corespunzătoare ferestrei 2 e considerabil mai mică decât la troleibuze. Excepție face un model de DAC 117 UD fabricat la finele anului 1985, la care trapa respectivă avea exact aceeași dimensiune cu cea a troleibuzelor
-Lângă locul unde se termină trapa mică (deci, puțin după ce a început fereastra 3), începe o trapă care se termină... după jumătatea ferestrei 4. ca să fiu mai clar, lungimea acestei trape e suma lungimii:
-trapei corespunzătoare ferestrei 3
-spațiului dintre trapa corespunzătoare ferestrei 3 și trapa corespunzătoare ferestrei 4
-trapei corespunzătoare ferestrei 4 (la 217 E și 212 E)
Nu văd logica pentru care să folosești trape ca de autobuz!!
Pentru comparație, cum stă treaba la IK 260 și 280:
-Trapa mică începe înainte ca fereastra 1 să se termine iar capătul trapei 2 se găsește la o distanță destul de mare de capătul ferestrei 2.
-De la locul unde se termină trapa mică până unde se termină fereastra 2 e un spațiu mai mare ca la Rocar. Altfel spus, distanța dintre trape e mai mare
-Exact unde începe fereastra 3, începe și trapa mare, trapă care ține până puțin după jumătatea ferestrei 4.
NOTĂ. Pentru a nu supraîncărca frazele am folosit expresii de genul
-capătul ferestrei în loc de
-verticala dusă de la capătul ferestrei
Troleibuzul Rocar 212 postat mai sus este unul atipic.
Judecând după culoare și după geamuri, pare a fi contemporan cu primele 217, făcute, probabil, pentru export. Anul fabricației pare 1987. Pentru cei care au activat pe forumul vechi: observați culoare și ferestrele; sunt la fel cu cele ale Rocarului 318 Tandem
De fapt, sunt prezente caracteristici ale seriei 1:
-două trape, având exact aceeași poziționare și aceleași dimensiuni
-inexistența stâlpunul "îngroșat" dintre ferestrele 2 și 3
Când spun seria 1 mă refer la
-DAC 112 cu caroserie Roman (troleibuze care , pe forumul nosru, sunt considerate, pe bună dreptate, Roman)
-DAC 112 provenit din scurtarea DAC 117
-DAC 117
Este foarte probabil ca acea ladă cu contactori să fie chiar în spatele șoferului. Dacă ținem cont de lipsa de imaginație a celor de la Autobuzul, acolo ar trebui să fie. de altfel, am impresia că se și vede lada respectivă
Dacă cineva se înțelege bine cu Claudiu Pătruț din Timișoara (userul Claudiu), ar fi bine să ia legătura cu el, pentru că Claudiu sigur cunoaște bine modelele de troleibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2006 20:57:51    Titlul subiectului: 21476

Cred ca lada de contactori este totusi in spate. Ia uitati-va pe unde intra cablurile electrice si unde este tunelul. Sa le fi adus pe langa podea pana in spatele cabinei soferului? Lipsa de imaginatie a celor de la Rocar? OK dar ganditi-va ca atunci eram in socialism si se punea totusi problema economiilor. Si apoi Roman 112 avea lada de contactori in spate si nu jena pe nimeni. Si inca ceva. Avea prevazut si loc pentru taxatoare (2+24+...). Nu se vede de asemenea separatia intre salon si cabina soferului, distincta la 212E si 217E. Cred ca este totusi primul model de 212E facut pentru export.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2006 21:24:55    Titlul subiectului: 21478

Într-adevăr, tunelul e în spate deci, logic, ar fi ca și contactorii să fie acolo.
Elementul caracteristic seriei 2 îl constituie blocul electronic pentru comanda contactorilor. la modelele 112 obișnuite, acesta se găsește în pereții cabinei șoferului, pe partea dinspre salon; acolo e o "umflătură" care ascunde blocul respectiv. Aici, unde s-ar putea afla?
Lipsește cea de-a treia trapă de pe partea opusă ușilor, adică trapa de sub fereastra 4 (fereastra 0 e cea a șoferului). Asta înseamnă că 212 din poză are ceva în minus față de 212 obișnuit.
Nu în ultimul rând,e mai scurt. 212 obișnuit mai are un gemuleț în spatele ușii III și, implicit, în spatele ferestrei 6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 19:48:56    Titlul subiectului: 000000 22000

Din arhiva personala am gasit o nota datata 6.10.1988 in care era mentionat ca 7335 (vopsit la vremea respectiva intr-o schema pe verde si alb) a fost transferat de la Nitu Vasile la Vatra Luminoasa. Garantez ca 7335 a fost de la inceput scurt (nu modificat din 117) si a fost 'inmatriculat' cu numar de parc undeva in perioada Aug-Sep 1987. Pe 24.09.1987 circula pe 76. A mai existat inca un prototip scurt, vopsit intr-o schema alb-albastru-rosu, ceva mai scund decit 7335, care nu a fost niciodata in trafic si care a fost garat pentru o perioada (1987-1988) la Nitu Vasile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 20:29:46    Titlul subiectului: 22014

1689 a scris:
Garantez ca 7335 a fost de la inceput scurt (nu modificat din 117) si a fost 'inmatriculat' cu numar de parc undeva in perioada Aug-Sep 1987.
Eu l-am vazut prima data in 1989, prin aprilie sau mai in Piata Romana, dar e posibil sa fi circulat inainte prin alte parti.
1689 a scris:
A mai existat inca un prototip scurt, vopsit intr-o schema alb-albastru-rosu, ceva mai scund decit 7335, care nu a fost niciodata in trafic si care a fost garat pentru o perioada (1987-1988) la Nitu Vasile.
Nu este 5321 ? De acesta am auzit ca ar fi circulat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Mie 03 Mai 2006 12:32:02    Titlul subiectului: 22094

Din pacate nu am notat nimic, precum a facut, din fericire, 1689, dar cu siguranta 7335 dateaza de prin 1987-1988. Sper sa nu gresesc, dar prin 89 se ajunsese deja pe la 7374.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 03 Mai 2006 12:58:48    Titlul subiectului: 22098

Stiu ca le-am vazut pe 7335...7340 la inceputul lui 1989, dar nu stiu cand au fost fabricate. Daca 7335 a fost inainte la alt depou, e posibil sa nu fi mers prin centru, deci sa nu-l fi vazut eu.
In mod absolut sigur 7341 si 7342 au fost fabricate in 1989 si au iesit la strada prin septembrie. Le-am vazut cu inscriptia "PROBE". Urmatoarele troleibuze (7343...7374) sunt cele in schema rosie si au fost fabricate intre 1989 si 1990.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 12 Iun 2006 21:16:05    Titlul subiectului: 25038

1. In sfirsit am gasit si un 112E Razz
Lada cu contactori se afla in spate.
2. In sfirsit am dovada tranzitiei lui 112 E spre 212 E, fiind vorba chiar de troleibuzul 7446, despre care s-a mai discutat la noi pe forum (foto: Alan O. Watkins, 1992):
Dovada mea este ORIGINALUL, nu RK-urile RATB-iste.



405.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.12 kb
 Vizualizat:  de 24871 ori

405.jpg



7446_172.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.75 kb
 Vizualizat:  de 23560 ori

7446_172.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 03 Sep 2006 20:55:07    Titlul subiectului: 32588

Si 5321 avea lada cu contactori in spate. A fost rosu cu dunga alba (schema clasica, nimic special - asta imi aduc aminte de prin '88-'89). Din pacate cand a fost vopsit in portocaliu nu i-au facut si RK
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 03 Sep 2006 20:55:46    Titlul subiectului: 32589

Poze cu #7446 mai erau, inclusiv din unghiul ăsta, dar, ce-i drept, nu în schema asta de vopsire.
#7446 este Dac 212 ECS.
Să privim interiorul: se observă clar că nu are niciun fel de ladă de contactori în salon:
[img]http://tramclub.org/Static/i47.
Ceea ce se vede cu ochiul liber este că cele 4 Dac 212ECS din București sunt diferite de Dac 212E-urile din restul țării
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Sep 2006 22:02:39    Titlul subiectului: 32593

O altă poză cu #7446
Preluată de aici:
http://www.legenevois.ch/~fl/album/displayimage.php?album=261&pos=0



Rocar 112E Bucarest 06-2001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.45 kb
 Vizualizat:  de 24640 ori

Rocar 112E Bucarest 06-2001.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 16:42:14    Titlul subiectului: 32655

Citat:
Dac 212ECS din București sunt diferite de Dac 212E-urile din restul țării.
Sunt niște troleibuze updatate și, totodată, hibride. Având în vedere că, în cazul 317, nu s-a ținut cont de caroserie, și aceste troleibuze puteau fi codificate 312, bineînțeles, cu ceva literă sau litere distinctive, pentru a le deosebi de modelul 312 propriu-zis. Ce este, de fapt, un 212 ECS:
-caroserie care are elemente din seria 1 (tunelul cablurilor în spate; lada contactorilor tot în spate) și 2 (poziționarea ușii 2 chiar în fața axei B)
-propulsie caracteristică seriilor 3 și 4 (cu chopper)
Oare blocul logic să conteze mai mult ca chopperul? Oricum ,troleibuzele respective arată mai mult a "concepție URAC" au o colaborare URAC-Rocar decât "Concepție Rocar proprie".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 19:43:49    Titlul subiectului: 111111 32831

Pe forumul vechi (http://www.trolleybus.lx.ro/old/index-499.htm), weeping eye spune ca 7335 era un troleibuz scurt alb cu dungi verzi. Eu am mers inainte de '88 cu un troleibuz scurt pe 76, nou, alb cu dungi verzi. Ce imi amintesc: scria in fata EXPORT pe el (asta in loc de DAC), avea scaune din plastic negre (am scris asta sub numele de "7158"). In plus era foarte aglomerat, pe 76 circuland atunci doar articulate. Avea tragatoare. Eu nu imi amintesc numarul insa.
Banuiesc ca weeping eye nu se inseala, iar acel troleibuz este 7335. Asta ar insemna ca ori 7335 din poza lui Dragos nu este scurtat, ori la mijloc se afla o renumerotare iar 7335 actual provine dintr-un articulat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 19:47:27    Titlul subiectului: 32832

Este posibil ca actualul 7335 sa nu fie cel original, dar intr'adevar primul troleibuz scurt din fabricatie, adus la RATB dupa 1987 a fost acest 7335, fabricat probabil pentru o tara sud-americana. Schema de culoare pe care ai descris-o corespunde cu a lui 7335 din vremea respectiva. Eu l-am vazut insa prima data in 1989, pe liniile centrale.
Una din diferentele autobuzelor si troleibuzelor 11x si 21x este pozitionarea usii a 2'a fata de prima.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 07 Sep 2006 07:51:54    Titlul subiectului: 32859

Păi actualul #7335 este chiar #7335. Cel de la Berceni se pare că ar fi fost singurul Dac 112E (original) livrat către ITB și a purtat numărul #5321, fiind numerotat în continuarea troleibuzelor Roman 112E și asimilat lor, fiind scurt. Restul troleibuzelor DAC, DAC 117E, 217E și 317E, au fos numerotate de la #7000 în sus, ulterior fiind intercalate între ele și troleibuze solo, renunțându-se la continuarea seriei #5xxx.
I s-a pierdut urma ulterior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 07 Sep 2006 08:33:00    Titlul subiectului: 32863

Cel alb cu dungi verzi nu era 5321. Il stiu pe 5321 (am scris despre el si pe forumul vechi). In nici un caz nu era 5321. In primul rand 5321 era 112E, iar cel verde era clar 212E. Cel alb cu dungi verzi nu circula de obicei pe 76 (foarte rar, cred ca l-am vazut de 2-3 ori). Iar dupa 89 nu-mi amintesc sa-l mai fi vazut la Berceni. In plus, am avut ocazia sda merg cu amandoua, deci nu exista posibilitatea de a le confunda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Sep 2006 10:03:09    Titlul subiectului: 32868

Cateva troleibuze scurte cand au aparut aveau in interior toate placutele scrise in spaniola, erau refuzate la export. Este vorba de cele cu usa din mijloc mutata spre roata din spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 07 Sep 2006 10:12:54    Titlul subiectului: 32869

7335 avea dungi verzi si inscriptii in spaniola. 5321 arata altfel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2007 08:55:32    Titlul subiectului: 79845

DAC212E, din "Automobilul în România - Istorie și Tehnică", lucrare elaborată, în colaborare, de un colectiv de specialiști și redactată de prof.univ.dr.ing. Chiriac Vasiliu, Editura Flux, București 1994. "


DAC212E.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.95 kb
 Vizualizat:  de 23879 ori

DAC212E.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community