Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Mar 2008 20:50:07 Titlul subiectului: |
90113 |
|
Aceste autobuze sunt la Autobaza Ferentari și circulă pe liniile acesteia...azi l-am văzut pe 1889 pe linia 473 CFR Progresul- Magazin Vidra.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 16 Mai 2008 21:13:09 Titlul subiectului: |
93482 |
|
Inca nu au fost casate, trebuie sa se amortizeze investitia , ele circula pe liniile autobazei Ferentari si inca pe unele linii aglomerate cum este 634!
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 12 Apr 2009 18:23:12 Titlul subiectului: |
109406 |
|
Cele doua UDAN inca mai exista si in ultimul timp le-am vazut pe liniile 402(Piata Sudului-Danubiana) si 419(Piata Sudului-Com. Vidra).
Din pacate incep usor usor sa se degradeze vizibil, iar afisajul este acoperit cu o bucata de hartie alba, instiintarea calatorilor despre linia pe care circula se face prntr-o hartie A4.
|
|
Sus |
|
|
AlexCitelis 5399
Data înscrierii: 27/Mai/2009 Ultima vizita: 21/Apr/2012 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Iun 2009 06:46:28 Titlul subiectului: |
112555 |
|
Ieri DAC-ul UDAN Nr 1889 a circulat pe linia 242
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.05 kb |
Vizualizat: |
de 16271 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cipmars
Data înscrierii: 03/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Mar/2019 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 00:21:41 Titlul subiectului: Masca |
112738 |
|
Observ ca i-au schimbat si masca din fata. Ce or fi avut cu cea veche?
_________________ Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B. |
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Feb 2010 20:33:25 Titlul subiectului: |
123453 |
|
Cu parere de rau ne luam adio de la aceste 2 Autobuze DAC UDAN, #592 si #1889.
Acum sunt in curtea URAC, pregatindu-se de casare.
Au fost ultimele Autobuze DAC ale RATB-ului.
|
|
Sus |
|
|
SprinterXP
Data înscrierii: 18/Iul/2009 Ultima vizita: 11/Aug/2014 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Joi 11 Feb 2010 03:33:21 Titlul subiectului: |
123498 |
|
Sunt casate de 6 zile, din #592 din care nu a mai ramas decat caroseria.
O poza cu #592 in ultima zi de circulatie pe linia 242.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.54 kb |
Vizualizat: |
de 15202 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 28 Iul 2017 11:12:43 Titlul subiectului: |
191282 |
|
M-am uitat prin pozele cu aceste autobuze si cateva lucruri am remarcat:
1) Modelul este UD An 2002, adica doar "UD" fara 112. Pe pliant cuvantul "AN" se refera la anul de productie, 2002. Fara placuta VIN sau talon, nu pot fi sigur marca, daca e DAC sau IOROM sau altceva. As zice DAC pentru ca 1889 are acelasi numar de inmatricular inainte de modernizare B18LZA
2) Sunt 3 exemplare, posibil 4. 515, 592, 1889 sunt distincte. Fiecare a avut bord si volan diferit. Unul are volan de Ikarus 260 (592), doua volan de Mercedes (desi unul e posibil sa fie generic, dar aceiasi forma, 515). Fiecare are alt amplasament de butoane ceasuri si alte gauri date pentru aparatura (gen voltmetre). Pozele fiind facute cand erau noi arata ca e vorba de masini diferite. Nu mai stiu unde (cred ca pe forum ratt) se zicea ca unul e folosit pentru deplasare de muncitori in incinta unei fabrici.
3) Pozele din pliant arata unul cu galben unul cu albastru. Cel galben este 515 insa cel cu albastru este neclar. Daca este aceiasi masini prin photoshop, inseaman ca mai exista o fotografie de fabrica originala "nelansata", ca nu este aceiasi poza cu galben. As putea sa o readuc la normal. Pare a fi aceiasi (lufturile la capota arata prea aproape ca sa fie coincidenta). Insa e clar ca e vorba de o a treia masina, 515.
Deci, daca cineva stie ceva, macar sa aflam ce fabrica detine 515. E posibil folosit la fel ca De Simoanele din Pitesti (pana sa ajunga la regia de transport).
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Aug 2018 15:45:52 Titlul subiectului: |
196062 |
|
515 a ajuns la Timișoara
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Vin 24 Ian 2020 02:22:21 Titlul subiectului: |
205234 |
|
Țin să cred că modernizarea acestor autobuze DAC a venit în legătură cu protestul angajaților ”Rocar” și a primelor semne că uzinele se vor închide, astfel că nu se vor mai fabrica autobuze. Ce legătură are? Are. Ideea i-ar fi aparținut lui Adrian Năstase, fabrica ”Rocar” era pe butuci în acea perioadă și se știa clar că dacă uzinele se vor închide nu vom mai avea autobuze decât din import. De ce să importăm? dacă Ungaria a făcut Ikarus, Polonia a făcut Jelcz, etc cu ceva licențe cei drept, România nu e-n stare nici măcar să-și modernizeze ce-au făcut? astfel că să nu rămânem fără autobuze, fiindcă timpul trecea, dar totodată să și avansăm, s-a creat acest proiect pentru 2 autobuze ”să vedem ce iese, dacă-i bine, le facem la toate, dacă nu... vedem noi”. Astfel că cele 2 autobuze cu numerele de inventar 592 și 1889 care aveau nevoie de un RK oarecare au avut parte defapt, de o modernizare. Doar că proiectul nu a fost prea reușit, plus timpul așteptat pentru omologare. La fel și în cazul celor 2 autobuze ”Ikarus 260” când s-a pus problema transportului persoanelor cu dizabilități. România nefind în UE în acea perioadă, era mai nasol cu achiziția vehiculelor noi. Am fi făcut ca în cazul tramvaielor, modernizam cei vechi și abia dacă cumpăram sau fabricam (în cazul tramvaielor Bucur LF) ceva nou. Tramvaiele având însă un preț mult mai mare față de autobuze. Poate că ar fi fost mai bine, asta dacă evident era un succes, dar azi cel puțin mie îmi vine greață când văd toate gunoaiele din Europa în țară. Doar că, câștigurile sunt din ambele părți. Străinii se spală pe mâini de ele, preferă chiar să ni le doneze că ei sunt mai ingenioși și-și fac altele, noi ne bucurăm de tot felul de funcții, le folosim cât le folosim în stilul DAC-urilor, lasă că merge și așa, pe parcurs numai găsim piese de schimb pentru ele, ori improvizăm dacă e ceva mai simplu, ori renunțăm la exploatarea lor și pentru o curea, le dăm la fier vechi, facem poluare, aruncăm iar un ochi în parcul rece al olandezilor și tot așa...
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Lun 16 Mai 2022 11:19:43 Titlul subiectului: |
213148 |
|
Cred că 515, prin anul 2004.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.73 kb |
Vizualizat: |
de 1848 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|