Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie de marfa, utilitare si de interventii
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 21:52:15    Titlul subiectului: 136872

Nu ma refer la astfel de utilaje de constructie, adaptate pentru circulatia bi-modala, ma refer strict la vehicule de interventii care sa fie utilizate pentru degajarea liniei/tractarea tramvaielor imobilizate spre depouri.
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 22:32:46    Titlul subiectului: 136875

Vezi ca am zis mai sus... Referitor la RATP Ploiesti.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Ian 2011 20:47:52    Titlul subiectului: 139094

Catalin Ghita a scris:
Eu ma gandeam ca ar putea fi util un fel de "tramvai-diesel", sa-i zic asa, adica sa fie actionat de un motor termic, si care in aceste fel, fiind independent de reteaua electrica de alimentare, ar putea avea acces pe portiunile de linie ramase fara alimentare si sa tracteze vehiculele imobilizate...
Insa asta ar presupune vehicule special concepute in acest scop.

Mult mai potrivita mi s-ar parea solutia unui tramvai de interventii modificat astfel incat sa fie dotat si cu un motor diesel care sa antreneze un generator electric, iar curentul rezultat sa fie utilzat pentru actionarea tramvaiului de interventii ca si sum ar fi alimentat din firul aerian.
De ce sa cheltui bani pe ceva modificat special pentru asta si de care ai nevoie rareori cand poti folosi un Unimog (si RATB are asa ceva) cu rotile mentionate mai sus si faci treaba? Unimogurile pot tracta trenuri de 1000 de tone si pot furniza aerul pentru frane, deci un tramvai de 20 de tone e floare la ureche. In rest, Unimogul poate degaja zapada, spala sina, tracta remorci sau alte 1000 de chestii. Plus ca fiind rutier, poate tracta in orice directie, nu doar in directia de unde a venit Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 23 Ian 2011 21:51:22    Titlul subiectului: 139095

Da, de-acord cu tine, dar ce te faci daca ai cale de rulare separata de carosabil, de genul 41, 32 in Rahova sau 27 in Salajan? Smile Tot un "hibrid" cum am zis eu ar fi mai potrivit...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Lun 24 Ian 2011 00:33:41    Titlul subiectului: 139102

Unimog se fabrica si in varianta "hibrid", adica road-rail.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Ian 2011 08:26:46    Titlul subiectului: 139105

Putin off-topic: in aceasta iarna, cand a plouat si s-a depus gheata pe firul de la linia 41, se spune ca s-au folosit utilajele de la o firma privata pentru a aduce inapoi la depou tramvaiele blocate pe traseu, care nu mai puteau fi alimentate. Ce fel de utilaje s-au folosit?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Feb 2012 12:21:15    Titlul subiectului: 153591

Cateva poze inedite preluate de la www.flickr.com


012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.57 kb
 Vizualizat:  de 17394 ori

012.jpg



013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.08 kb
 Vizualizat:  de 17394 ori

013.jpg



025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.21 kb
 Vizualizat:  de 17394 ori

025.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 11 Mar 2012 21:26:57    Titlul subiectului: 154004

Inca odata 119 si 246 impreuna, dar pare ca 246 nu acelasi cu cel de mai tarziu, adica 119 restaurat.
Interesant ca autorul a surprins magari V56/58 cu pantograf original si in schema de culoare rosie. Pacat ca pozele sunt neclare. Vagonul pare sa aiba un numar care incepe cu 4 ceva de genul 446, 448, 464 sau 484. Cam astea erau vagoanele care se potriveau acelei scheme de culoare.
Dupa aparitia VU95 (EP/V3A utilitar), magarusii V56 au inceput sa dispara. Cred ca pozele nu sunt mai vechi de 1995. Cine este autorul lor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 17 Ian 2014 23:38:53    Titlul subiectului: 170518

Daca va era dor de Rathgeber-uri, iata-l pe #2614, in drum spre URAC.
Acum e repartizat Depoului Giurgiului.



2614-000-P1500898.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.51 kb
 Vizualizat:  de 15466 ori

2614-000-P1500898.jpg



2614-000-P1500901.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.66 kb
 Vizualizat:  de 15466 ori

2614-000-P1500901.jpg



2614-000-P1500902.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.57 kb
 Vizualizat:  de 15466 ori

2614-000-P1500902.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Ian 2014 11:46:51    Titlul subiectului: 170548

Cum este usa aceea din spate, se deschide manual ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2014 12:44:24    Titlul subiectului: 174071

Pe cat de frumoasa este nuanta de albastru al lui #2614, pe atat de urate sunt fata si spatele acestuia; parbrizul provine de la o remorca, iar geamurile triunghiulare din spate se potrivesc foarte bine cu expresia "din alt film"...
_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 12 Aug 2014 08:57:03    Titlul subiectului: 174273

Vagonul 2614 a fost avariat in depoul Giurgiu când s'a prabușit o macara peste o hală a depoului. De asta arată așa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2014 08:12:50    Titlul subiectului: 175104

Inca o poza ce infatiseaza un V56 utilitar (246?), preluata de pe http://www.beyondtheforest.com/Romania/CFR7.html .


TRAMrev032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.21 kb
 Vizualizat:  de 14173 ori

TRAMrev032.jpg



_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2014 09:47:19    Titlul subiectului: 175220

Este vagonul 348, nu 246. Locatia: Depoul Bonaparte (Victoria).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Dec/2022
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Noi 2016 21:40:23    Titlul subiectului: Vagon utilitar apartinand depoului Alexandria 187269

Poza am facut-o vineri in jur de ora 11 in statie la Bd, Iuliu Maniu sens Bd. Timisoara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 13 Oct 2019 17:33:19    Titlul subiectului: 203441

Se pregătesc tramvaiele-plug ale STB pentru sezonul de iarnă. Iată un articol pe această temă:
https://mobilitate.eu/stb-tramvaiele-deszapezire-iarna/
Citat:
STB SA își pregătește tramvaiele pentru deszăpezire pentru sezonul de iarnă.
STB SA prin URAC lucrează la repararea capitală și realizarea lucrărilor de întreținere la mai multe tramvaie pentru deszăpezire ce vor fi utilizate în sezonul rece pentru curățarea căii de rulare de zăpadă. Mai multe pluguri au realizat probe în ultimele săptămâni, urmând ca cel puțin două să fie funcționale și gata de intervenție din fiecare depou de tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Oct 2019 22:11:17    Titlul subiectului: 203447

Adica, iarna trecuta nu erau functionale?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 15 Oct 2019 16:42:22    Titlul subiectului: 203477

Ba da, însă uzura și vârsta fac necesar un RK pentru ca utilajele să funcționeze în condiții optime în continuare. Firește, RK-ul trebuie făcut cum trebuie, nu așa, în dorul lelii, ca la Tatra aceea unde s-a desprins roata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 688
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 16 Mai 2022 21:28:08    Titlul subiectului: 213170

Un șir de freze prin anii '70-80.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.



17.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.52 kb
 Vizualizat:  de 2209 ori

17.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community