Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Achizitie 9 tramvaie noi prin MDRAP
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Ce model de tramvai credeti că are mai mari sanse de câstig?
Astra Autentic 18m
59%
 59%  [ 16 ]
Alte tramvaie
40%
 40%  [ 11 ]
Voturi totale : 27

Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 30 Iul 2019 10:01:29    Titlul subiectului: 201857

Ofertanți:
1) ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI
2) DURMAZLAR
București 2.0, se pare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 14:53:04    Titlul subiectului: 202565

Văd că a fost semnat și ordinul de achiziție. Cât despre modernizarea căii de rulare, aceasta se află momentan în faza de așteptare a aprobării.
http://stiri.botosani.ro/stiri/administratie/a-fost-semnat-ordinul-de-achizitie-a-celor-noua-vagoane-de-tramvai-pentru-municipiul-botosani.html
Citat:
Primarul municipului Botoșani, Cătălin Mugurel Flutur, a anunțat, în această după amiază, că a fost semnat ordinul de achiziție a celor nouă vagoane de tramvai noi, moderne, destinate transportului în municipiul Botoșani.

“Oficialii MDRAP, partenerii noștri în acest proiect, au finalizat evaluarea achiziției și ministrul Daniel Suciu și-a pus în sfârșit semnătura pe documentul care dă undă verde acestei etape atât de importante pentru modernizarea transportului public botoșănean. Valoarea totală a proiectului de achiziție a tramvaielor este de 86.863.840 lei, din care cota de cofinanțare pe care o va suporta municipiul Botoșani este de numai 1.557.276 lei. O veste minunată pentru noi toți! Un prim pas pentru a aduce transportul în comun din municipiu la standardele dorite de toți botoșănenii!”, a precizat Cătălin Mugurel Flutur.

MDRAP a lansat licitația pentru „Achiziționarea a 9 tramvaie unidirecționale cu lungimea de cca.18m destinate transportului public urban de călători”, vagoane ce sunt destinate orașului Botoșani încă de la mijlocul lunii mai a acestui an.

Inițial, valoarea contractului era de până la 72 milioane de lei, fonduri alocate prin Programul Operational Regional – POR. Achizitia se realizează în conformitate cu protocolul de asociere dintre Municipiul Botosani și Ministerul Dezvolării Regionale și Administrației Publice și HCL 247/27.07.2018 a Consiliului Local Botosani.

Tramvaiele vor fi livrate în termen de 24 de luni de la semnarea contractului. Ofertele urmau a fi depuse până la data de 03.06.2019, pentru ca atribuirea să aibă loc până la data de 03.12.2019. Tramvaiele urmează a fi alocate liniilor 101 și 102 din Botoșani.

Tramvaiele vor fi destinate transportului urban de călători, drept urmare în elaborarea ofertei s-a ținut cont de infrastructura existentă (liniile de tramvai cu ecartament normal de 1435 mm), condițiile de circulație, linia de rulare pentru tramvaie, respectiv linia de contact pentru alimentarea electrică.

Tramvaiele trebuie să fie noi, să corespundă legislației naționale în vigoare și normelor europene cu privire la zgomot, să fie confortabile, cu podea 100% coborâtă pe toată suprafața disponibilă pentru pasageri, acționate în curent alternativ, cu echipamente electronice de putere și comandă cu microprocesor, cu recuperare de energie la frânare, cu viteza maximă de circulație de 70 km/oră, reglabilă, limitată electronic la 50 km/oră. Alimentarea tramvaielor se realizează de la firul aerian existent (conductor de cupru cu secțiunea de 100 mm2), prin intermediul unui pantograf.

Inițial, pentru furnizarea de tramvaie în municipiul Botoșani au venit două oferte, de la Astra Vagoane Călători și turcii de la Durmazlar.

Municipalitatea va trebui însă să deruleze în primul rând proiectul vizând reabilitarea căii de rulare.

Municipalitatea botoșăneană a depus două cereri de finanțare în cadrul Programului Operațional 2014 – 2020, unul pentru „Transport urban durabil în municipiul Botoșani prin reabilitarea, modernizarea și extinderea transportului public local cu tramvaiul – reabilitare cale de rulare traseu 1001”, în valoare de 20.000.000 euro, iar al doilea privind reabilitarea căii de rulare pe traseu 102, valoarea fiind 19.945.827 euro. Momentan se așteaptă răspunsuri pentru aceste proiecte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 17:06:00    Titlul subiectului: 202574

Si vagoanele noi poe ce circula ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Joi 12 Sep 2019 13:03:58    Titlul subiectului: 202612

inca un articol, de data aceasta de la Somax TV:

VIDEO! Puțin mai aproape de tramvaiele noi

S-a semnat contractul de finanțare pentru achiziția de noi tramvaie pentru urbea botoșăneană. Asta nu înseamnă însă că de mâine, vagoanele galbene, măcinate de vreme, vor fi scoase de pe șină.

Practic, urmează să fie stabilită o firmă de la care se va face achiziția iar având în vedere că sunt două societăți înscrise la licitație, nu este exclus să existe și contestații. În plus, înainte ca vagoanele să ajungă la Botoșani va trebui reabilitată și calea de rulare .

Cale lungă până la călătoriile cu tramvaie noi, la Botoșani. La Ministerul Dezvoltării a fost făcut însă în aceste zile un mic pas spre achiziția de vagoane pentru mai multe județe din țară, printre care și Botoșani.

Licitația este în desfășurare iar două firme, una turcească și una românească, s-ar fi înscris pentru a furniza tramvaiele. Dacă lucrurile decurg conform graficului, va fi desemnată o firmă câștigătoare care are termen de doi ani de zile pentru livrarea tramvaielor. La polul opus, într-un scenariu negativ, firma care va pierde licitația ar putea depune o contestație iar termenul de livrare a tramvaielor se va prelungi.

Dalele de beton urmează să fie scoase și va fi construită o nouă infrastructură care să producă mai puțin disconfort cetățenilor.

Valoarea de achiziție a tramvaielor este de peste 86 de milioane de lei.

Link: https://www.somaxtv.com/video-putin-mai-aproape-de-tramvaiele-noi/

_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Sep 2019 07:06:26    Titlul subiectului: 202632

In cat timp se va reface infrastructura ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 28 Noi 2019 16:51:26    Titlul subiectului: 204194

Licitația a fost anulată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marian2001FCBT



Data înscrierii: 14/Mai/2018
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 28
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Noi 2019 18:22:38    Titlul subiectului: 204196

Asta e o veste super (sunt ironic când spun asta) considerând că astăzi un tramvai (BT-324) a rămas fără o roată pe Calea Națională și a deraiat, lovind un autoturism ce a ricoșat într-un maxi taxi(Foto 1 si 2). Același vagon a deraiat la câteva ore după incident, in apropiere de depou (Foto 3). Tot în această săptămână, un alt vagon (BT-1204) a deraiat de 2 ori luni dimineața, in exact același loc, la câteva ore distanță (Foto 4 si 5) Așadar, s-au inregistrat 4 deriaeri în doar 4 zile.
Mai mult decât atât, toamna aceasta s-au mai întâmplat următoarele:
1. Aceluiași BT-324 i s-a rupt pantograful aproape în același loc unde a deraiat și astăzi, iar acoperișul său a luat foc. (Link video: https://youtu.be/4mQ4zihaKx0
Nu l-am ascultat cu sonor, sper sa nu contina limbaj licentios Smile )
2. BT-340 a deriat în zona bisericii Sf.Ilie, iar deraierea a fost atât de spectaculoasă, încât a acroșat un taxi parcat. (Foto 6 și 7)(a se vedea și ce îngrijit este vagonul).
3. Un alt vagon, al cărui număr nu îl rețin, a deraiat la macazul de la Gară, de unde se ramifică linia 102. (Foto 8 )
Așadar, avem 6 deraieri într-un trimestru. Cumulat cu cele de la începutul anului, cred că sunt in jur de 10-15 deraieri, poate chiar mai multe. Sincer să spun, cred că tramvaiele noi sunt un moft iar nu o necesitate. Ce am povestit acum nu prea are legătură cu licitația de față, dar e urgent să se reabiliteze calea de rulare și, de asemenea, să se aducă și 9 vagoane second hand (același număr ca a celor noi Twisted Evil ) din Germania sau Cehia, deoarece astea care circula acum nu prea mai sunt în stare bună. Așadar, dacă tot s-a anulat licitația, să sperăm că se reface infrastructura măcar. Sau poate se reia licitația și se aduc cele 9 tramvaie noi, alături de 9 autoturnuri care să meargă în urma lor și să le pună înapoi pe linii când deraiază! Evil or Very Mad
P.S. Niciun material media atașat nu imi aparține. Fotografiile sunt preluate de pe grupul de Facebook Radar Botoșani.



FB_IMG_1574954937527.jpg
 Descriere:
Foto 1
 Mărime fișier:  75.91 kb
 Vizualizat:  de 5167 ori

FB_IMG_1574954937527.jpg



FB_IMG_1574954904528.jpg
 Descriere:
Foto 2
 Mărime fișier:  71.47 kb
 Vizualizat:  de 5167 ori

FB_IMG_1574954904528.jpg



FB_IMG_1574951712490.jpg
 Descriere:
Foto 3
 Mărime fișier:  51.29 kb
 Vizualizat:  de 5167 ori

FB_IMG_1574951712490.jpg



FB_IMG_1574954826449.jpg
 Descriere:
Foto 4
 Mărime fișier:  206.35 kb
 Vizualizat:  de 5167 ori

FB_IMG_1574954826449.jpg



FB_IMG_1574955189478.jpg
 Descriere:
Foto 5
 Mărime fișier:  55.95 kb
 Vizualizat:  de 5167 ori

FB_IMG_1574955189478.jpg



FB_IMG_1574955436731.jpg
 Descriere:
Foto 6
 Mărime fișier:  73.84 kb
 Vizualizat:  de 5167 ori

FB_IMG_1574955436731.jpg



FB_IMG_1574955522091.jpg
 Descriere:
Foto 7
 Mărime fișier:  50.31 kb
 Vizualizat:  de 5167 ori

FB_IMG_1574955522091.jpg



FB_IMG_1574955765270.jpg
 Descriere:
Foto 8
 Mărime fișier:  342.21 kb
 Vizualizat:  de 5167 ori

FB_IMG_1574955765270.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Noi 2019 21:32:52    Titlul subiectului: 204197

Deraierile sunt din cauza infrastructurii deficitare ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Lun 02 Dec 2019 18:16:59    Titlul subiectului: 204251

Pe SEAP cica: " au fost depuse numai oferte neconforme"
_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 02 Dec 2019 18:28:40    Titlul subiectului: 204252

Neconforme din ce punct de vedere? Al specificațiilor tehnice sau al graficului de livrare? (Astea se evaluează tehnic). La primul criteriu, Astra n-ar fi trebuit să întâmpine probleme. Durmazlar nu știu, de 18m au doar Silkworm bidirecțional, dar de Panorama am înțeles că ar fi modular. Iar la al doilea punct chiar nu se puteau plia pe graficul de livrări al MDRAP? Sau e cumva vorba de infrastructura dezastruoasă, ce nu permite conformitatea ofertelor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Dec 2019 07:57:06    Titlul subiectului: 204258

De ce nu se modernizeaza intai infrastructura in Botosani ?
Sau..........ei sunt mai speciali ? Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Sâm 25 Ian 2020 16:04:19    Titlul subiectului: 205257

VIDEO! Tot mai departe de călătoriile cu tramvaie noi


Botoșănenii sunt condamnați să circule cu tramvaie din anii ‘70 scoase din uz de nemți! Guvernul României a anulat licitația privind achiziția tramvaielor mult promise pentru Botoșani dar și pentru alte patru orașe din țară. Deși achiziția trebuia perfectată cu bani europeni, oficialii de la Ministerul Dezvoltării s-au împotmolit pe drum. Ca să nu precipite spiritele, de la primărie se anunță că anularea licitației nu constituie o mare problemă iar în curând tramvaiele vor fi înlocuite temporar cu autobuze luate prin leasing operațional de către Eltrans.

Bătrânele vagoane galbene nu se dau duse de la Botoșani! Deși municipalitatea locală a reușit să acceseze un proiect european pentru achiziția de tramvaie și modernizarea căii de rulare, achiziția acestora se face la București, prin Ministerul Dezvoltării. Anul trecut se anunța cu mare fast că s-a lansat licitația și sunt chiar și ofertanți.

La început de an aflăm că Guvernul a anulat licitația. Așadar, cele 9 tramvaie noi se lasă așteptate și nimeni nu poate estima când va fi reluată și cât va mai dura.

Ca un zid de apărare pentru Guvernul PNL, care a anulat licitația privind achiziția tramvaielor, de la Primăria Botoșani a fost trimis un comunicat de presă prin care se insistă asupra faptului că anularea nu influențează modernizarea transportului cu tramvaiul . Reprezentanții municiaplității spun că oricum înainte de achiziția tramvaielor este necesară reabilitarea căii de rulare. Așadar, nu este nicio grabă .

Directorul Eltrans, societatea care administrează transportul public local cu tramvaiele, anunță că în acest an au fost deja patru deraieri de pe șină, dar nu foarte grave. Ivănescu întărește ideea că este timp suficient pentru achiziția vagoanelor, mai precis, cinci ani, cât se estimează a dura lucrările pentru reabilitarea căii de rulare.

Între timp, botoșănenii care nu au altă alternativă de transport, continuă să circule cu tramvaiul. Deplasările sunt adevărate aventuri atât pentru călători, cât și pentru șoferii care încearcă pe cât posibil apropierea de tramvaie.

Ca o consolare, municipalitatea locală anunță că peste câteva săptămâni vor fi achiziționate prin leasing operațional nouă autobuze noi, care vor înlocui tramvaiele pe perioada executării lucrărilor de înclouire a șinelor actuale. În cel mai optimist scenariu, în 2025, Botoșaniul ar putea avea și tramvaie noi.

Link: https://www.somaxtv.com/video-tot-mai-departe-de-calatoriile-cu-tramvaie-noi/

_________________
https://youtube.com/@flyalltimes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Mie 18 Mai 2022 04:55:18    Titlul subiectului: 213189

Citat:
Primăria din Botoșani va primi nouă travaie PESA cu care nu are ce face, după ce s-a renunțat la reabilitarea liniilor de tramvai în oraș * tramvaiele nu pot fi redistribuite altor municipalități, prin urmare edilul-șef din Botoșani i-a propus omologului său ieșean un schimb inedit: vă dăm tramvaie, ne dați autobuze electrice !

Municipalitatea din Botoșani caută soluții pentru ieșirea din impasul creat după decizia autorităților de a renunța la reabilitarea infrastructurii transportului electric. Lipsa ofertanților la licitațiile organizate pentru modernizarea a două trasee de tramvai, apoi scumpirea materialelor de construcții, imposibilitatea asigurării unor cofinanțări din ce în ce mai mari și, nu în ultimul rând, termenele mult prea strânse pentru realizarea lucrărilor (31 decembrie 2023) sunt elementele care au generat această decizie.

Pe de altă parte, însă, Ministerul Dezvoltării continuă licitația privind achiziția a 49 tramvaie, dintre care 9 sunt destinate municipiului Botoșani, procedură care este într-o fază destul de înaintată pentru a putea fi anulată „Ofertantul declarat câștigător pentru achiziția de 49 de tramvaie cu lungimea de circa 18 metri destinate transportului public de călători” – Lotul nr.1 municipiul Botoșani – 9 tramvaie unidirecționale de cca. 18 metri este Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spolka Akcyjma. Procedura este în curs de finalizare, a fost contestată, iar Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a dat câștig de cauză autorității contractante, respingând contestațiile depuse. La acest moment, decizia CNSC este atacată de către unul dintre contestatori la Curtea de Apel București”, spun cei de la MLDAP.

Cu alte cuvinte, după finalizarea procedurii, și construirea celor nouă tramvaie, acestea vor ajunge în Botoșani, oraș care nu mai are infrastructură pentru tramvaie. De menționat faptul că tramvaiele nu pot fi redistribuite, deoarece fac obiectul unei cereri de finanțare dedicate special municipiului Botoșani.

În atare situație, primarul caută soluții izbăvitoare. Cosmin Andrei spune că a avut de curând o discuție cu edilul municipiului Iași și se încearcă găsirea unei soluții pentru cele nouă tramvaie. El a propus ca tramvaiele să ajungă la Iași iar municipiul Botoșani să primească în schimb autobuze electrice.

„Am avut o discuție cu primarul municipiului Iași pentru a schimba tramvaiele care ar trebui să ajungă la Botoșani, cu autobuze electrice. Căutăm o variantă, dar suntem într-o situație extrem de birocratică. Există deschidere din partea dumnealui, să transferăm la Iași tramvaiele care ar trebui să ajungă la Botoșani iar noi să primim autobuze electrice. Avem nevoie de un acord cu ADR Nord-Est și cu Ministerul Dezvoltării, care are angajamente semnate cu Comisia Europeană. Noi nu avem ce face cu tramvaiele pentru că este clar că nu putem reabilita infrastructura. Din punctul meu de vedere, sunt mai potrivite autobuzele electrice chiar dacă mi-aș fi dorit un transport care să schimbe fața orașului”, a spus primarul Cosmin Andrei.

Evident, Iașul nu ar spune nu unei astfel de oferte, mai ales că, în ultimii ani, s-a tot vehiculat ideea că relieful colinar al orașului generează discultăți în operarea cu autobuze electrice. Cu toate acestea, la Iași vor sosi 20 de autobuze electrice Solaris Urbino Electric nE12 de 12 metri în cadrul unui proiect în valoare de 66,7 milioane de lei și alte 24 de autobuze electrice de 10 metri, în valoare de 64,8 milioane de lei. Chiar ieri, primarul Mihai Chirica a dezvăluit faptul că primul autobuz electric va ajunge în oraș în luna iunie. „Autobuzele electrice de 10 și 12 metri sunt în lucru și vom primi primele loturi în această vară”, a spus edilul-șef. Ar rămâne de analizat câte autobuze ar trebui să cedeze Iașul pentru cele 9 tramvaie PESA, cei Botoșani preferându-le pe cele de 10 metri. Cel mai probabil, oportunitatea sau posibilitatea schimbului va fi decisă de ADR Nord Est. Șansele sunt mici întrucât municipalitatea din Botoșani trebuie mai întâi să decidă ce se întâmplă cu finanțarea europeană atrasă pentru reabilitarea infrastructurii de transport cu tramvaiul, apoi va trebui să modifice strategia de mobilitate urbană, deoarece actuala strategie vizează transport public în municipiu cu tramvaie și nu cu autobuze electrice. Totodată, ar fi pusă sub semnul întrebării și solicitarea unei noi finanțări în exercițiul financiar european 2021 - 2027.


https://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/tramvaie-la-schimb-cu-autobuze-electrice--217526753.html

_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 18 Mai 2022 08:41:48    Titlul subiectului: 213190

Ce teapa. Cateva probleme din punctul meu de vedere:
Iasiul are ecartament metric , Botosaniul ecartament standard , licitatia sunt sigur ca este facuta pentru tramvaie de ecartament normal pentru Botosani , deci Iasiul ar trebui sa cumpere separat boghiuri metrice daca se potrivesc.
Exista bani pentru autobuze , dar nu exista bani pentru tramvaie. Autobuzele vor avea nevoie de statii de incarcare , de baterii , de garaj modern etc.
Un autobuz are durata normala de exploatare de ~10 ani. Un tramvai are durata de exploatare de peste 30 de ani. Adunat cu costurile de intretinere , prin cumpararea tramvaielor ar iesi mai ieftin pe o perioada mai lunga de timp.
M-as mira sa nu se bage pe fir institutiile abilitate daca se face aceasta afacere , iar producatorii tramvaielor/autobuzelor sa nu zica nimic.
Cred ca urmeaza sa retraim anii '90 , cand in Botosani stateau si rugineau pe pamant tramvaie noi (V2A/V3A).

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2022 15:35:46    Titlul subiectului: 213539

https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/se-reinfiinteaza-traseul-5-sapte-tramvaie-noi-turcesti-ies-luni-la-strada--325044.html

Iasi va primi tot 44 de autobuze electrice avand in vedere ca de la anu va opera in zona metropolitana.
Iasi nu are nevoie de tramvaie de 18 metri, are peste 300 000 locuitori. Cele 9 tramvai nu au decat sa rugineaca in depou la Botosani. Iasiul nu trebuie sa sufere de cauza ca linia de tramvai nu se doreste a fi modernizata. Resita totusi a putut gasi un constructor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2022 17:48:17    Titlul subiectului: 213543

Acele 9 tramvaie ar fi binevenite la Ploiesti! Desigur, la acest moment este doar un vis! Insa cu cele 9 si cu cele 20 pe care le vom primi de la minister, vom scapa de seria de KT4D ex Potsdam (KT4DM raman oricum ca rezerve)

catalind18 a scris:
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/se-reinfiinteaza-traseul-5-sapte-tramvaie-noi-turcesti-ies-luni-la-strada--325044.html

Iasi va primi tot 44 de autobuze electrice avand in vedere ca de la anu va opera in zona metropolitana.
Iasi nu are nevoie de tramvaie de 18 metri, are peste 300 000 locuitori. Cele 9 tramvai nu au decat sa rugineaca in depou la Botosani. Iasiul nu trebuie sa sufere de cauza ca linia de tramvai nu se doreste a fi modernizata. Resita totusi a putut gasi un constructor...

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community