Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 24 Iun 2022 11:29:06 Titlul subiectului: |
213832 |
|
Ieri au fost blocate tramvaiele in Tg. Cucu, din ce zicea lumea, ar fi căzut la datorie o Bozankaya.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 24 Iun 2022 12:19:44 Titlul subiectului: |
213835 |
|
@Radu Bialus din ce am observat nu este nimic special la trecerea sub separatoare in Oradea , vatmanul doar lasa mansa pe 0. Am atasat poze cu bordul celor din Oradea mai sus. Pe panoul unde Imperioul de Oradea are vitezometrul , Metropolitanul are butonul respectiv.
@EEG am mai spus , Imperio Ar/Bh/Cj Siemens.
Civitas ICPE SAERP.
Metropolitan ICPE SAERP+Siemens.
Iar Autentic Galati CRRC.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 24 Iun 2022 12:58:38 Titlul subiectului: |
213837 |
|
La Galati si Bucuresti este tot ICPE-SAERP (CRRC este climatizarea, cat despre Siemens la Bucuresti, o fi, dar nu la controlul tractiunii).
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 24 Iun 2022 13:18:01 Titlul subiectului: |
213838 |
|
Eu stiu ca la Galati tractiunea este CRRC. La Bucuresti din cate am inteles boghiurile sunt Siemens , iar tractiunea ICPE SARP.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 24 Iun 2022 21:52:48 Titlul subiectului: |
213840 |
|
Citind topicul cu amintiri, am vazut o mentiune a traseului 47: Dacia - Podu de Piatra - Podu Ros - Baza 3 - Tatarasi Nord. De ce era acoperit cu autobuze, si nu cu tramvaie?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 24 Iun 2022 22:20:10 Titlul subiectului: |
213841 |
|
Pentru ca, asa cum am spus recent, in acei ani erau probleme uriase cu plata energiei electrice.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Iun 2022 13:56:43 Titlul subiectului: |
213844 |
|
Tot de ce pe același topic de amintiri, mi-au răsărit câteva întrebări:
- Cât întreruperi ale circulației pe pe tronsonul Pd. Roș - G.U.G. II au fost în anii 90. Știu de una în 1991, parcă, dar am mai văzut una aici, în 1993.
- La momentul acestei întreruperi, văd că deja nu mai existau traseele 14 și 14b pe rutele inițiale. Când au dispărut, căci în 1989 ele încă existau.
- De ce s-a ales indicativul 43b pentru traseul C.U.G II - Baza 3 - Tătărași Sud și... dacă acesta mergea prin Podul Roș sau prin Poitiers? Că mă gândesc că a fost botezat 43b, tocmai pentru că mergea prin Poitiers.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Iun 2022 14:55:51 Titlul subiectului: |
213845 |
|
- 21 iunie era data consacrata de inceput al vacantei de vara a elevilor. A existat o tentativa de lucrari de reparatii peste vara, cum a fost anterior si pe Republicii. S-a reluat repede circulatia.
- Pai 10b si 14 si-au dat duhul in '91, cand s-a inchis linia prima data.
- Prin Poitiers. Astea au fost schimbari efemere, chestiuni punctuale, de moment, aproape ca trebuie sa intri in transa ca sa ti le reamintesti macar vag legandu-le de alte evenimente ale vremurilor respective.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Iun 2022 18:29:26 Titlul subiectului: |
213848 |
|
Dispariția lui 10b și 14 se corelează la mine în cap cu dispariția rețelei de pe acele bretele. Din ce știu eu, la un timp după dispariția acelor trasee, a dispărut și rețeaua de pe bretele.
---
De tot, știu că rețeaua a dispărut în 2002, când au avut în final fonduri pentru repararea liniei (reparare superficială, evident), dar în loc s-o repare, au scos macazurile din Podu Roș și au pus troleu, închizând orice speranță de redeschidere a liniei vechi.
---
Legat de linia de pe Bd. Republicii, de care ai amintit. E adevărată legenda că a fost făcută pe repede-nainte ca să se împlinească planul și că a fost una dintre cele mai proaste linii de tramvai din țară, soluția tehnică (mai ales între Bazar și Țesătura) fiind groaznică?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Iun 2022 19:13:56 Titlul subiectului: |
213849 |
|
Pai traseul 15 a continuat sa existe.
Linia de pe Republicii, pe tronsoanele Pd. de Piatra - Gara Internationala si Pasaj Nicolina - Tesatura, a fost facuta in cel mai oribil mod cu putinta, fiind amplasata direct pe pamantul compactat, fara traverse. Intre cele doua sine ale unui fir (cu antretoaze intre ele, pentru asigurarea ecartamentului - ma rog...) si intre cele doua fire, precum si in laterale, erau fixate placi prefabricate de la IMC (Somaco de dupa '89) - mai putin intre Cotnari si Tesatura, unde s-a turnat asfalt de-o parte si de alta a sinelor. Deci, da, este adevarat, au fost doua lucrari (caci s-au desfasurat la cativa ani distanta) jalnice. Tronsonul Gara Internationala - Pasaj Nicolina a fost facut cu solutia cu sine OR in dale de beton prefabricate si s-a mentinut intr-o stare mai buna (la fel ca pe toate tronsoanele unde s-a folosit aceasta metoda).
V. http://tramclub.org/viewtopic.php?t=15740 - sunt acolo o multime de poze edificatoare de la extragerea liniei vechi.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 26 Iun 2022 01:36:48 Titlul subiectului: |
213852 |
|
Oricum, pe tronsonul ăsta am prins și o deraiere, în tramvai fiind, undeva între Pasaj Nicolina și Piața Nicolina. Vatmanul a fost așa de calm și relaxat, a dat un pic înapoi încet și cam aia a fost. A coborât să se asigure că tramvaiul e din nou 100% pe șină și a plecat mai departe.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 26 Iun 2022 07:49:55 Titlul subiectului: |
213854 |
|
Dalele alea aveau, colateral, si efect de placa de deraiere...
|
|
Sus |
|
|
Car IS
Data înscrierii: 03/Oct/2020 Ultima vizita: 05/Apr/2023 Mesaje: 401 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Iun 2022 17:58:03 Titlul subiectului: |
213876 |
|
Cum ar fi desfiintarea lui 6 si 11 in forma initiala,sa se faca inel?Cum este pe 1/13.
6 din Dacia-Gara-Tg. Cucu-Tatarasi-Baza 3-Podu de Piatra-Dacia,si 11 pe sensul celalat
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Mie 29 Iun 2022 14:09:40 Titlul subiectului: |
213880 |
|
Ar fi suficienta prelungirea lui 6 la Tatarasi Nord.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Iun 2022 16:23:52 Titlul subiectului: |
213881 |
|
Dacă duci 6 pana la Tătărași Nord, le poți face inelare, așa ai încărcare mare pe tot traseul.
În felul ăsta ar putea fi dus 3 pe Copou și s-ar rezolva inelul 1/13.
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Sâm 02 Iul 2022 12:56:30 Titlul subiectului: |
213901 |
|
Nu stiu daca are sens sa le faci inelare. Nu vine nimeni din centru cu 6 in Dacia via tatarasi sa mearga juma de oras.
|
|
Sus |
|
|
Justin Diaconu
Data înscrierii: 31/Dec/2021 Ultima vizita: 16/Iul/2023 Mesaje: 63 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 12 Iul 2022 15:17:33 Titlul subiectului: |
213937 |
|
Am observat azi doua lucruri interesante in statia Piata Ing. Virgil Săhleanu:
1. Un autobuz pe linia 29 pe sensul către Podul Ros a oprit in vechea statie de autobuz, lăsând sa coboare cativa oameni, desi nu este statie acolo.
2. Un tramvai 8 pe sensul către Tutora a oprit in vechiul peron unde s-au urcat un număr (relativ) mare de oameni, si cand a ajuns la peronul nou a băgat viteza si nici nu a oprit. Sincer, eu cred ca acel nou peron a fost o mare pierdere de bani. De ce sa faci acolo un peron cand ai la 135 de metri (precis) un peron perfect functional!? Si-asa toata lumea s-a obisnuit cu acela de mai bine de 50 de ani . . .
Ultima modificare efectuată de către Justin Diaconu la Mie 13 Iul 2022 07:38:38, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 12 Iul 2022 20:58:29 Titlul subiectului: |
213940 |
|
Așa e la noi, se fac și chestii inutile. Nici eu nu văd utilitatea acelui nou peron. Eu aș făcut în schimb un peron pe sensul invers, fix în fața celui vechi. Și opream acolo 11, ca să se suie și lumea civilizat.
Ceva similar făceam și la Mase plastice. Mutam ambele stații după intersecție și nu mai existau stații la Leroy Merlin, în mijlocul drumului.
Și, dacă se mai folosea rondul de la Baza 3, mutam stația după intersecție. Ca să oprească toate tramvaiele acolo, inclusiv cele care ies din rond.
Cu banii de peron, se putea adăuga ceva la un sistem Delta în zonă. Doar zic.
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Dum 17 Iul 2022 15:59:41 Titlul subiectului: |
213970 |
|
Rondul Baza3 trebuia facut accesibil si dinspre Tatarasi atunci cand s-a reparat linia.
|
|
Sus |
|
|
Justin Diaconu
Data înscrierii: 31/Dec/2021 Ultima vizita: 16/Iul/2023 Mesaje: 63 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Iul 2022 18:28:48 Titlul subiectului: |
213978 |
|
Stiu ca este o intrebare cam ciudata, dar am avut-o de ceva timp, asa ca o
spun acuma: CTP detine o scara-tramvai (ca asa o numesc eu) care a fost folosită in 2019 sa demonteze reteaua fir-contact de la linia de pe bulevardul Ing. Virgil Săhleanu la reabilitarea acesteia. Nu mai stiu nimic despre ea, deci daca poate cineva sa imi spuna mai mult despre ea ar fi tare bine.
Sursa foto: George Rades
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.94 kb |
Vizualizat: |
de 3324 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ryokan
Data înscrierii: 13/Apr/2020 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 9
|
Trimis: Vin 29 Iul 2022 23:12:17 Titlul subiectului: |
214047 |
|
am auzit ca se vor lucra foarte multe in iasi din toamna si ca deci tramvaiele vor circula mai restrans. Este corect? dacă da, când anume este aceasta și ce linii sunt afectate?
și funcționarea este în prezent mai restrânsă decât de obicei în timpul vacanței de vară? pana cand sunt sarbatorile de vara? si mai exista si in Romania ceva de genul sarbatorilor de toamna?
Salutari din Germania
|
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2022 17:07:45 Titlul subiectului: |
214165 |
|
Din cauză că se lucrează la un macaz, azi și mâine (27-28.08.2022) anumite trasee de tramvai întorc în Tg. Cucu: 1/13, 7, 8 și 9. Traseele 3 și 3b au fost suspendate, în locul lor circulând autobuze pe traseul Gară - Dancu. Legătura spre Copou a fost asigurată cu autobuze, iar 6 circulă pe traseul inel Dacia-Gară-Dacia.
Pe traseul 3 s-a circulat cu Solaris și Isuzu 1918-2005.
De exemplu au circulat autobuzele 1082/83/85 și 1925/29/35.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2022 19:20:58 Titlul subiectului: |
214166 |
|
E nebunie în Tg. Cucu. Tramvaiele trebuie să facă și de două ori rondul, ca să poată să intre corect pe traseu, că trebuie să plece într-o anumită ordine. Lumea e debusolată etc. Dar sper să se continue lucrările și cu macazurile din Tătărași Nord.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Aug 2022 01:39:18 Titlul subiectului: |
214167 |
|
In loc sa duca 7 pe Iorga si pe la Gara l-au taiat in Cucu. Chiar vatmanii erau nedumeriti de unele decizii.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Aug 2022 04:26:53 Titlul subiectului: |
214168 |
|
O altă chestie ciudată. Ca să se retragă la depou, tramvaiele trebuiau să se ducă prin Baza 3, în loc să o ia pe la Mase Plastice. Nu am înțeles rațiunea. Puteau să anunțe vatmanii de pe 8, că macazul va fi schimbat și aia era.
Oricum, a fost multă agitație, dar e bine că se repară un macaz foarte important din oraș. Dacă pică ăla, s-a zis cu 90% din traseele de tramvai din oraș. Mulțumim încă o dată pentru noul bulevard de pe Splai!
|
|
Sus |
|
|
|