Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Bozankaya Tramway ale CTP Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2022 10:03:41    Titlul subiectului: 213764

Aia sunt simbriasi ai lui nea Valerica, n-ai ce le face decat sa-i banezi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2022 12:19:26    Titlul subiectului: 213765

Nu ling nimic , vreau doar sa analizeze fiecare situatia , in orase cu tramvaie si ecartamente identice , ca toti sar ca arsi dupa postari de pe Facebook , dar nimeni nu cauta o explicatie sau nimeni nu se straduieste sa compare putin situatia din cele doua orase. Toti vor produse romanesti ca apoi sa le huleasca , iar cele turcesti pe care le uraste toata lumea sunt ridicate in slavi ca sa crape inainte de a fi puse macar in exploatare. Daca erau problema de la Astra (Siemens) era aceeasi situatie si in Oradea nu doar in Cluj , in plus s-a facut schimb de experienta intre angajati din cele doua orase si s-a ajuns la concluiza ca este problema de infrastructura nu de tramvai. Nu mi se pare normal sa se dea vina pe producator , oricare ar fi acesta , pentru ca la 50.000 km parcursi uzura bandajelor sa fie cat pentru peste 100.000 km , in conditiile in care in care acelasi produs vandut in orasul vecin se comporta normal. Cand s-a zis ca merg perfect se refereau la uzura bandajelor/zgomote. Nu neaga nimeni ca au existat probleme cu componentele fabricate de Siemens (surse etc) , dar au fost reparate (exista in topicul dedicat tramvaielor respective sau in cel pentru incidente mesaje pentru majoritatea problemelor intampinate de aceste tramvaie in Oradea). Cum ar fi sa se dea vina pe Astra pentru ca s-a rupt pantograful deoarece nu a fost intinsa corespunzator catenara?
Cat priveste inclinarea tramvaiului in curbe , aceasta se datoreaza configuratiei acestuia , 3 module cu cate un boghiu sub fiecare modul. O configuratie cu 3 module si 4 boghiuri sau cu 5 module si 3 boghiuri ar fi fost mult mai buna.
Pentru cei care nu stiti , la modelele Imperio Ar , Bh si Cj tot ce tine de partea tehnica este Siemens (surse , boghiuri , motoare , furtune etc).
La Autentic Galati majoritatea partii tehnice este CRRC , la Civitas ICPE SAERP , iar la Metropolitan Siemens+ICPE SAERP.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2022 13:50:52    Titlul subiectului: 213766

E-he... de s-ar putea spune tot ce nu se poate spune...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2022 16:47:32    Titlul subiectului: 213767

(Autenticele de Galați sunt cu componente Siemens. CRRC, în afacerea Astrei, vine doar cu unități de aer condiționat, asemenea Metropolitanelor capitalei, nimic mai mult.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2022 18:07:04    Titlul subiectului: 213768

@tcm
1.Credibilitatea celor de la Astra tinde spre zero. A se vedea cotzcareala cu schimbarea din pix a specificatiilor pt rampe(6% devenind 9% fara nicio modificare a tramvaielor), modul extrem de dubios in care s-au bagat la Bucuresti etc.
Asa ca explicatiile lor tehnice sunt de rasul curcilor. Ecartament necorspunzator la Cj? Astia chiar iau lumea de prosti! Calele/calibratoarele de ecartament sunt facute de vreun gigel dupa 3 beri? Sau a masurat cu metrul de croitorie pe ici colo?
Mai bine s-ar recunoaste franc: lotul pt Cj e posibil sa aibe ceva probleme.
As pune pariu ca daca se ia una buc. Imperio din Cj si dse pune pe sinele din Oradea tot la fel face. Se poate incerca , tot se are in vedere sa duca tramvaie sau macar boghiuri la Oradea.
2. Nu ridica nimeni in slavi Bozankaya. Sunt aproape niste troashte in comparatie cu Pesa. dar paraca nu sunt asa multe probleme ,cel putin in Iasi .Cei din Timisoara se chinuie pe greselile lor
3. Solutia constructiva la Imperio ,3 sectiuni cu un boghiu fix pe mijloc si 2 (semi)pivotante pe sectiunile fata/spate e una consacrata. Cu avantaje si dezavantaje. Dar nici sa se incline o sectiune la curba nu e normal. E cumva Pendolino? La ULF nu cred sa fie astfel de probleme si sunt mai joase cu vreo 10-15 cm.
5 sectiuni si 3 boghiuri implica boghiuri fixe(ca la Pesa si Bozankaya). Exista si aici avantaje si dezavantaje.
Din pdv-ul meu solutia cea mai eleganta e cu boghiuri fixe fara osii.
Solutia cu 3 sectiuni si 4 boghiuri(doua sub articulatii) nu prea vad sa fie folosita la tramvaie LF. E foarte buna la garniturile clasice cu podea inalta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 16 Iun 2022 23:17:25    Titlul subiectului: 213769

@Andrei Andras nici vorba sa fie Siemens. Totul este diferit la ele fata de Imperio (boghiuri , pantograf , parte de tractiune , sunt CRRC.
@EEG care este motivul pentru care credeti asta?
Ascultati cum scrasneau bandajele , inclusiv pe linie dreapta , chiar si in urma cu 8 luni: https://www.youtube.com/watch?v=2l6i8qlyeSc . De asemena si la Pesa se aude acelasi sunet in linie dreapta , sunet care nu mi se pare normal in linie dreapta.
Cautati putin in topicul Peselor Clujene sa vedeti ca si ele au facut sunete ciudate. Iar din punctul meu de vedere care am caltorit destul in acel oras , tot timpul se auzeau sunete ciudate de la linie , chiar si la KT-uri.
"Dorel" nu a fost in stare sa faca o linie dreapta in 2020 , nu m-as mira ca "Dorel" sa nu fi stiut sa verifice ecartamentul in urma cu 10 ani sau cand a fost modernizata linia.
Sau in ce hal scaraie in curba ; inteleg sa scartaie putin daca nu este unsa linia , dar nu atat de tare si avand in vedere ca au sistem de ungere automata a bandajului nu ar trebui sa faca asa ceva: https://www.youtube.com/watch?v=PZDtTn65lXU .
Daca Clujul nu are dotari pentru tramvaie moderne , normal ca nu se pot repara in Cluj , cand va veni momentul sa fie reparate. Iar tramvaiele pentru Cluj si Oradea au fost construite in aceleasi fabrici concomintent si toate au fost livrate la cateva zile distanta in ambele orase , nu cred ca a stat nimeni sa aleaga boghiuri separate pentru Cluj/Oradea. Eu insist ca daca erau probleme de fabricatie , erau fie la toate tramvaiele din ambele orase , fie doar la anumite tramvaie livrate deodata in ambele orase. Iar daca producatorul este de blamat pentru uzura bandajelor , vinovatul este Siemens , intrucat ei au fabricat si livrat boghiurile catre Astra.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 07:57:39    Titlul subiectului: 213770

Sunt un miliard de motive pentru care rularea la Oradea si Cluj poate diferi la acelasi tip de tramvai. Probabil ca la Oradea se rectifica mai des bandajele decat la Cluj (asta presupunand ca si la Cluj, dupa atatia ani de traivanuri noi, se face si operatia asta, altfel... nasol...), pe motiv de "am cu ce, ba, am cu ce" (sigur, daca se face mai des decat ar trebui, ar fi semn de uzura prematura, ceea ce...), probabil ca exista diferente si la geometria caii si e posibil sa apara diferente de rulare si uzura si din cauza asta. De asemenea, configuratia retelei de transport cu tramvaiul in sine si metodele de compensare folosite de operatori isi au importanta lor pentru aparitia si eliminarea zgomotelor de rulare. Basca, la Cluj ruleaza pe o cale uniforma pe intreaga retea, ceea ce nu e cazul la Oradea. Dar, pentru Dumnezeu, nu boghiurile alea de la Siemens in sine sunt problema, ci sub ce ruleaza (dincolo de "pe ce ruleaza"). Iar "sub ce"-ul ala (din foarte multe puncte de vedere)... In fine...

Dar, dincolo de toate zicerile si legendele despre "ba a mea, ca-i mai... [completati pe linia punctata]", tcm, s-o luam si uman! Cam ce hal de produse crezi ca scoate o fabrica a unui nene care se preteaza la ce se preteaza nea Valerica?!...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 08:27:01    Titlul subiectului: 213771

Ca fapt divers ,la Nicolina pe vremea cand produceau la greu boghiuri(in mare parte pt fosta URSS) ,exista un atelier destul de meserias de mecatronica. La vremea aia era foarte tare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 11:12:31    Titlul subiectului: 213773

@Radu Bialus pai si in mod normal pe o infrastructura cu tipuri diferite de sine nu ar trebui sa fie mai mare uzura decat pe una cu acelasi model de sina?
Stiu ca Astra nu fabrica cele mai bune produse si nu am spus niciodata asta. De exemplu din primele 10 tramvaie livrate la OTL nu erau doua la fel. Dar trebuie sa intelegem ca este o firma la inceput in acest domeniu , care a fabricat ~70 de tramvaie noi in 10 ani , in timp ce alte firme fac atatea tramvaie intr-un an. Dar raportul calitate-pret mi se pare intre decent-ok fata de tepele numite Siemens ULF pe care s-a dat 3 milioane de euro in 2008 si care in prezent ar fi minim 5 milioane de euro.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 11:43:42    Titlul subiectului: 213779

Infrastructura din Oradea nici nu da ocazia, decat pe anumite portiuni ale retelei, sa se sesizeze usor (in mers, de catre public) uzura bandajelor sau alte aspecte legate de boghiuri - ce implica proiectarea si constructia lor, precum si dinamica vehiculului, cu efecte asupra lor. La Cluj toate imperfectiunile - de proiectare sau constructive - ies in evidenta mult mai usor, caci infrastructura e in stare foarte buna (ma rog, la "standarde" romanesti) pe intreaga retea si permite.

Astra are deja 10 ani de experienta in domeniu si nu s-a remarcat decat prin tanguieli, scandaluri si atacuri extrem de urate la adresa competitorilor (de la EP VFU Pascani pana la Pesa si Bozankaya). Si credibilitate 0, daca e sa ne luam dupa vanzarile de tramvaie in exteriorul tarii (despre contractele din tara, numai de bine, caci putem vedea si intui cam cum le-a obtinut). Firmele serioase se dezvolta in 10 ani, pe cand la Astra nivelul e "scriem pe bot ce vrea clientu'"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 12:30:10    Titlul subiectului: 213780

Mie unul Astrele mi s-au parut cele mai confortabile pe orice tip de linie , pe linie rea cum ar fi pe Decebal nu fac mai mult zgomot decat un ULF , iar pe linia noua nici nu se aude ca trec , nu vibreaza (este drept ca se clatina , dar asta este din cauza ca linia a fost construita foarte "drept" si orice model se clatina deja de pe la 20-30 km/h pe portiunea respectiva), dar se poate circula lejer cu 50 km/h cu ele , linia nu scrasneste nicaieri la trecerea lor. Iar in curbe sistemul de ungere automata a bandajului isi face treaba si nu scartaie deloc sau atat de asurzitor precum in curba prezentata in Cluj. Da , conteaza enorm si starea in care se afla tramvaiul , pe portiunea de pe Decebal sau de pe Olimpiadei nu ma puteam intelege cu omul de langa mine in remorca B4D , vibra toata de parca era cutremur , zgomotul era asurzitor , pe cand in motorul T4D , in KT4Dm sau in Astra nu era nevoie sa ridic vocea , iar vibratiile cauzate de linie nu provocau foarte mult inconfort. Si cred ca cele de Oradea au cateva mii de km in plus fata de cele din Cluj , avand in vedere ca in Oradea circula zilnic 50-60% din flota de Astra, in timp ce Clujul are nevoie de 12 tramvaie din 24 de Astra + 3 Pese functionale , deci nici daca circula fiecare tramvai doar un schimb nu sunt folosite toate Astrele intr-o zi.
Aceste tramvaie sunt numai bune pentru infrastructura , mentenanta si civilizatia calatorilor din Romania.
Iar legat de evolutia companiei , da se putea mai bine , dar sa luam in considerare si ca transportul electric in comun in Romania s-a degradat/se degradeaza constant in ultimii 20 de ani si ca se cumpara tramvaie second-hanbd la pret de masina , fondurile de milioane de euro erau...

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 16:03:15    Titlul subiectului: 213781

Astia de la Astra in materie de design ,vad ca nu depasesc stadiul de cutii paraleleipedice(sectiunile) plus putina imaginatie la capete. Chiar sunt urate. Mai ales modelul ala mai lung pt Bucuresti.
In privinta asta ,Bozankaya-asa cum o fi ele , sunt la ani lumina.
Chiar si batranele Pese au ceva inclinare pe laterale , rotunjimi , aspectul interesant la capacele de boghiu. Desi modelul Swing de la noi e destul de vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 16:19:10    Titlul subiectului: 213782

Zgarcenia proverbiala a lui nea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 378

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 19:17:10    Titlul subiectului: 213783

Citat:
Ăștia de la Astra, în materie de design, văd că nu depășesc stadiul de cutii paraleleipedice (secțiunile) plus puțină imaginație la capete.
Fiind produs sub licență Siemens, geamănul lui Siemens Avenio M, și-n trecut al lui Combino, probabil nici nu se pot abate mult de la design-ul inițial. Și schimbarea de look coincide cu perioada în care s-a livrat Avenio M orașului Ulm.


1249437.jpg
 Descriere:
Foto: transphoto.ru
 Mărime fișier:  194.63 kb
 Vizualizat:  de 4181 ori

1249437.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2022 20:28:22    Titlul subiectului: 213784

Astra nu va inova nimic. Acum sunt pe felie cu tramvaiele, acum cativa ani se bagau la troleibuze. De unde vine banul. Au fost cat pe ce sa se bage si la electrice, erau gata sa inventeze ceva 😂

Ce platim, aia primim. Tramvaie ieftine, lego asamblat la Astra de o firma fara experienta (care de vreo 30 de ani) fabrica ce se cere la licitatii si se mai lauda ca a vandut ceva vagoane la privati. In rest traiasca Statul Roman Smile

Va garantez ca dupa ce se termina licitatia de tramvaie, gata si cu inovarea la Astra in acest domeniu pentru vreo 20 de ani Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2022 13:46:15    Titlul subiectului: 213785

Nu am mers inca cu Astra, insa sunt putin enervat de vesnicele comentarii "da' ale noastre nu erau bune?".

Caz concret, autobuzele din Iasi. Isuzu turcism si Eurobus Diamond (nume stupid). Isuzu sunt la ani lumina la felul in care ruleaza, ruliu, tangaj, confort, antifonare, vibratii motor, design nu mai zic.

Astea de la noi, de la Ciorogarla sunt niste jafuri dupa 3 ani de exploatare. In curbe sunt efectiv hilare cat de mult se inclina, pana si MAZ-urile de pe vremuri stateau mai bine, zici ca esti cu vaporul. Cand stationeaza, trepidatiile motorului de firma Mercedes Benz (ca se laudau baietii), se transmit 100% prin tampoanele (probabil d-alea de femei or fi) de doi bani. Niste gunoaie. Isuzu is BMW-uri in comparatie, cum iau soferii virajele cu ele, cred ca nici eu cu masina personala nu ma incumet Laughing

Nu zic, e indicat sa iei de la tine din tara, banii raman aici, dar sa vedem si noi ceva inovatie, ceva produse de standard european, nu cum fac ai nosti ca iau de la marii producatori motoare, boghiuri si dupa fac ei o caroserie din 3 chibrituri cu aspect de gogoasa, si e nava spatiala. Din pacate nu e. Pesele merg exemplar, si pe linie proasta, amortizeaza foarte bine, sunt frumos, atent lucrate, nu miroase a plastic ieftin in ele (ca in Bozankaya), si ai asa senzatia ca si-au dat silinta sa faca un produs bun. La Bozankaya, simti ca ti-ai luat un Beko, ceva de genul, care la prima furtuna cu fulgere se arde (o comparatie mai putin fericita, dar prindeti ideea).

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2022 14:58:44    Titlul subiectului: 213786

Cat timp voi discutati aici despre problemele altor modele de tramvai,cat si a altor orase,ieri a sosit al 8-lea tramvai:2224.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2022 15:19:08    Titlul subiectului: 213787

Am fost azi 3 statii cu 2021.
Merge destul de OK ,chiar pe portiunea Palat
Ce nu-mi place snt instalatiile alea de incalzire de sub scaune efectiv neprotejate. Lasand la o parte firul ala la vedere , suruburile alea sunt extrem de taioase(am verificat cu mana) poate oricand cineva sa se raneasca , copii mai curiosi etc.
Oare nu pot fi puse niste grilaje elegante , ceva sau un soi de cusca cu plasa sau grilaj in jurul lor. Macar spre scaunul din spate
https://www.skyscrapercity.com/threads/public-transport.991905/page-245#post-179006249
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 208
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2022 08:38:41    Titlul subiectului: 213885

30.06.2022

Ora 9.30

9 tramvaie PESA din 16 circula prin oras.
1 tramvai Bozankaya din 8 circula prin oras.

Mi se pare putin in conditii de canicula.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 208
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2022 08:18:17    Titlul subiectului: 213920

Raspunsul CTP la sesizarea facuta:

Numărul tramvaielor Bozankaya care ies pe trasee variază de la o zi la alta, în funcție de deciziile partenerilor de la Ankara aflați în Depoul CTP Iași pentru monitorizarea activității de punere în circulație a unităților de transport. Unele dintre vagoane sunt în etapa de realizare a rodajului (care include teste fără transport de călători), iar în funcție de diferiți parametri ai acestui proces, sunt efectuate intervenții de reglaj ori nu.

În plus, în perioada vacanței de vară, vatmanii intră în concediu de odihnă prin rotație și apar situații în care un tramvai iese pe traseu pe o singură tură de lucru. În prezent, eficientizăm resursele și pregătim terenul pentru o activitate intensă la începutul anului școlar următor, când ne așteptăm la o creștere importantă a numărului de călători.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2022 17:55:41    Titlul subiectului: 213921

Question Question Question Question Question Question Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2022 20:40:54    Titlul subiectului: 213923

Traducere: de la toamnă băgăm și travaie cu AC Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
nightglobe



Data înscrierii: 11/Sep/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 643
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2022 15:24:27    Titlul subiectului: 213959

Între timp, astăzi a sosit și cel de-al nouălea vagon Bozankaya.

Citat:
Al nouălea tramvai modern Bozankaya construit pentru Municipiul Iași a ajuns în Depoul CTP Iași.
Primele opt vagoane de același tip, provenite de la compania Bozankaya, din Turcia, au fost primite în perioada septembrie - iunie 2022. Celelalte șapte tramvaie vor ajunge la Iași până la sfârșitul acestui an.
Sursa: Facebook CTP Iași (editat de mine pentru că acolo s-a strecurat și o greșeală: „Celelalte opt” în loc de „Celelalte șapte”)



2225.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  493.05 kb
 Vizualizat:  de 3254 ori

2225.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Aug 2022 09:05:15    Titlul subiectului: 214114

Ieri 10 aug. pe la ora 16 , 2225 a cazut putin la datorie in statia de la Moldova. Pana la urma au venit niste neni mai priceputi ,au umblat ceva pe la soft , tramvaiul a pornit agale spre depou.
Stie cineva daca e o problema serioasa sau nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Aug 2022 21:07:22    Titlul subiectului: 214115

2225 (cred?) era astăzi pe trasul 1. Pentru mine este o noutate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 8 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community